arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۶ - ۱۲ تير ۱۳۹۲

سفير قلابی امام زمان دستگير شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئيس پليس شهرستان دامغان از دستگيري سفير قلابي امام زمان در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا كاظم زاده در گفتگو با مهر، اظهار داشت: مأموران كلانتري 11 آزادي دامغان در ساعت 2:30 بامداد و حين گشت در سطح شهر به فردي برخوردند كه سر و صورت خود را با پارچه اي سبز رنگ پوشانده بود و پرچمي نيز به دوشش داشت، مظنون شدند و موضوع را دريافتند كه وي در مواجهه با مردم خود را سفير امام زمان معرفي مي كند.

وي اضافه كرد: داشتن رابطه با امام زمان(عج) ادعاي ديگر اين مرد بود كه مأموران براي انجام تحقيقات تكميلي وي را بازداشت و به كلانتري منتقل كردند.

رئيس پليس شهرستان دامغان يادآور شد: در تحقيقات بعدي مشخص شد متهم به هويت ح.ح  فردي 44 ساله بيكار و معتاد است كه سابقه سه فقره سرقت نيز در پرونده اش به چشم مي خورد.

كاظم زاده افزود: با انجام تحقيقات و بررسي هاي انجام شده از منزل اين فرد تجهيزات دريافت ماهواره نيز كشف و ضبط شد.

وي گفت: مردم بايد با هوشياري كامل مواظب باشند كه فريب اينگونه افراد را نخورند و به راحتي به آنان اعتماد نكنند و در دام آنان گرفتار نشوند.

رئيس پليس شهرستان دامغان همچنين در خاتمه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اينگونه رفتارهاي نابهنجار مراتب را سريعاً به مركز فوريت هاي پليس 110 گزارش كنند.

نظرات بینندگان