arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۲ - ۱۴ تير ۱۳۹۲

محمد البرادعي: خون شهيد حسن شحاته اخوان و مرسي را سرنگون کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رهبر حزب " الدستور " مصر کشته شدن شهيد حسن شحاته به دست هواداران رئيس جمهوري معزول مصر را يکي از عوامل اصلي سرنگوني وي و جماعت اخوان المسلمين دانست.

به گزارش رويترز محمد البرادعي رهبر حزب " الدستور " مصر و از رهبران برجسته جبهه نجات ملي مصر که رهبري جريان سرنگوني محمد مرسي رئيس جمهوري مصر را برعهده داشت گفت: خون شهيد علامه شيخ حسن شحاته و ياران شيعه اش که در مصر ريخته شد باعث سرنگوني رژيم مرسي وجماعت اخوان المسلمين شده است.

البرادعي گفت: شهادت شحاته همچون زلزله اي زمين زير پاي اخوان المسلمين و مرسي را به لرزه در آورده است و آنها را اين خون سرنگون کرد.

دکتر محمد البرادعي در ادامه سخنانش با خبرگزاري رويترز که تمام خبرگزاري هاي مصري و خارجي آن را پوشش خبري داده اند افزود: جنايت هولناکي که در حق شهيد شحاته روي داد باعث شد خون وي نزد پروردگار متعال از جايگاه با عزتي برخوردار شود وبه مثابه زلزله اي در زير پاي مرسي و جماعت اخوان المسلمين همه چيز را زير پايشان به لرزه در اورد.

البرادعي گه در قاهره با اين خبرگزاري سخن مي گفت افزود: من با اين شيخ عالي قدر که نمي شناختمش اظهار همدردي مي کنم اما شيوه هولناک شهادتش باعث آن شده است تا نزد پروردگار عالم از جايگاه عالي برخوردار باشد.

نظرات بینندگان