arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۰۲۸۱
تعداد نظرات: ۲۷۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۵ - ۱۹ تير ۱۳۹۲
سخنی چند با جماعت افراط و تفریط

برادر حسین! هنوز برای این کارها زود است! / گر تو قرآن به این نمط خوانی، ببری رونق مسلمانی!

* مصطفی فقیهی
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



حماسه سیاسی اخیر، با تدبیر رهبر معظم انقلاب ، همراهی و تاثیر شگرف آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام سید محمد خاتمی، حاج حسن خمینی و برخی دیگر، حقیقتاً موضوعی غیرقابل انکار بود و تحملی فولادین، عزمی راسخ، خلقی بصیر و هوشی سرشار می طلبید که با نگاه تیزبینانه ی بزرگان و همچنین خرد ، عقلانیت و البته سابقه ی مطول دکتر حسن روحانی، به نقطه ی عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد.

نام گفتمان اعتدال، به عنوان پیروز بلامنازع این انتخابات  رقم خورد. "این گفتمان،باریکه ای راهیست میانه اصلاح طلبی و اصولگرایی و نهریست روان و اعتدال رو که از هر دو جبهه ی مهم انقلاب اسلامی بهره می برد" (یادداشت 24 خرداد، نه جانانه به احمدی نژاد)  اما به دلیل آنکه در میانه ی خطی آتشین ایستاده ، از دو یا چند سو، زیر بارش آبشارهای دشمنانه ، جاهلانه و البته گاهی هم خیرخواهانه قرار خواهد گرفت.

یکی از این جریان های تندرو - که 8 سال رییس باب طبعش بر مسند قدرت نشسته و در اقدامی رندانه اما باور ناپذیر، کاستی هایش را به گردن جریان انحرافی می اندازد - اینک ، یک گام به پیش نهاده و حملات پیدا و پنهان خود علیه جریان اعتدال را با ادعای "دلسوزی" و "دردمندی" آغاز کرده است!

در این مورد ذکر نکاتی چند ضروری به نظر می رسد:

یکم. هنوز دولت کاری را شروع نکرده، پارهای افراد و چهره های خاص از  انفعال و سکوت جریان اعتدال به سود مصالح خاص و جزیی جناح خود بهره گرفته و تلاش میکنند از حماسه 24 خرداد و انتخاب حسن روحانی، ایدئولوژی جزم اندیشانهای در جهت تثبیت و تقویت موقعیت خویش و حذف و طرد رقیب استفاده کنند. آنها از مواعید و دواعی و دعاوی  ناگفته ی و صرفاً شنیده شده به نقل از رئیس جمهور منتخب و نزدیکانش ، عناصری خاص را منتشر و بیرون میکشند که به کار بافتن تار و پود ایدئولوژی سیاسیشان بیاید.

اینان به ناروا از مقدسات مذهبی، به سود مطالبات سیاسی با فهم خویش از مقولههای یاد شده استفاده نادرست میکنند. رئیس جمهوری منتخب را که سرمایه ارجمند نظام جمهوری اسلامی و مایه اعتبار ملی و بین المللی ماست، سخاوتمندانه مصادره میکنند و به دلخواه جناح خاص خود از آن بهره میبرند.

گویی از منظر برخی از این افراد - من جمله آقای حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان - کابینه نیز باید براساس نظر آنان چیده شود. ظاهراً ایشان فراموش کرده یا تمایلی ندارند به یادآورند که تا همین چندی پیش، تندترین انتقادات را در قامت حامی یک کاندیدای خاص! علیه روحانی به زبان می آوردند و به خاطر حمایت شخصیت هایی چون هاشمی و خاتمی، حملات سنگینی را ترتیب  می دادند. اینک اما، او در چرخشی آشکار، رئیس جمهور منتخب را یک چهره ی نزدیک به جریان متبوع خود پنداشته و ضمن ابراز نگرانی مکرر برای روحانی، در مورد کابینه ی دولت آینده نسخه پیچی هم می فرمایند!

شاید هر کس دیگر جای آقای شریعتمداری بود، در این شرایط ترجیح می داد به خاطر گاف های تکراری و مجموعه ی سنگین پیش بینی های محقق نشده و راست های دروغ از آب درآمده!، چند صباحی به احترام ملت سکوت  کرده و حکم صادر نکنند! نه آنکه از موضع طلبکاری، گستاخانه نگران مسائلی شوند که اساساً ارتباطی به ایشان ندارد. البته آقای شریعتمداری در یادداشت امروز خود، لطف کرده و این مجوز را به رئیس جمهور منتخب داده اند که "انتخاب اعضای کابینه حق قانونی ایشان است" .

دوم. اما یادداشت اخیر آقای شریعتمداری - مانند  گذشته - مملو از اتهامات ناروا، سنگین و کینه توزانه است که حکایت از تداوم این برنامه ی  تکراری ، عیراخلاقی و ضد انسانی دارد. وصل کردن چندین جریان نامرتبط سیاسی به یکدیگر و دست و پا کردن نتیجه ای بی ربط تر، از جمله ی این برنامه گندیده شده، است.

شریعتمداری و امثالش - که در منتهی الیه هر دو جناح عمده ی سیاسی کشور دیده می شوند و تعدادشان نیز بسیار قلیل است - دیری است که مصالح و منافع ملی را از یاد بردهاند. مشکلات فزاینده و فرساینده مردم مظلوم این دیار - که مکرر از سوی رهبر معظم انقلاب تکرار و تکرار می شود - را نادیده گرفتهاند و تمام هم و غمشان، ترسیم نقشه برای نابودی، حذف و بی حیثیت کردن رقیب به هر قیمت و با هر وسیله شده است. هر لحظه به دنبال دستمایهای برای هتک و بی آبرو کردن حریف سیاسی خویشاند، بدون آن که توجه کنند از ناحیه این درگیریها چه لطمههایی به منافع و مصالح ملی وارد میآید و چگونه ریشههای اعتماد را در قلب و ذهن و زبان ملت میخشکانند و بنیادهای اخلاق را در جامعه و کشور ما ویران میکنند.

او که سالهاست با فحاشی رکیک به نیروهای انقلاب و طرح ادعاهای وحشتناک و غیرمستند ، نامی برای خود دست و پا کرده است، از یاد برده که پیامبر، مظهر اخلاق و ادب بود و دیانت اسلام و شریعت آن، چه اندازه برای آبرو و حیثیت انسانها ارزش قائل است تا جایی که غیبت و تهمت و دروغ و امثال آن را در شمار بزرگترین گناهان قرار داده و حرمت و آبروی انسان را از حرمت کعبه بالاتر دانسته است. اما متأسفانه امروز بسیاری از خلافهایی چنین بزرگ توسط انسانهای کوچک و پر مدعا انجام میشود و متأسفانه رفتار و عمل  برخی مسئولان ما طوری است که این دست افراد تأثیر گذارتر و مقربتر و عزیزترند، چندان که مشاهده شد او در ایام قدرت دولت آقای احمدی نژاد - البته منهای یکی دو سال اخیر - چنان محبوبیت یافت و مورد توجه قرار گرفت که حتی جایزه منتقد نمونه نیز به او اهداء شد، حالی که تا آن ایام، جز حمایت های آنچنانی، چیز دیگری از او شنیده نشده بود!

گویی برای این جماعت افراط و تفریط، صرفنظر از منافع ملی؛ مصالح ملی، وحدت ملی، آبروی انسانها در شمار بی ارزشترین متاع در این بازار سیاه بی حیثیتی است و ظاهراً برای این عده حیثیت افراد حرمتی ندارد، راستی و درستی انگیزه و اتهام محلی ندارد، دین و خدا و اخلاق و انسانیت جایگاهی ندارد.  با هزار تأسف، این حرکات بیشتر از سوی کسانی صادر میشود که مدعی اسلام و دیانت و شریعتاند. ( به قول جناب سعدی علیه الرحمه "گر تو قرآن به این نمط خوانی، ببری رونق مسلمانی")

زیاد دور نرویم. در همین دیار روزی که نه، دهها روز آیت الله هاشمی رفسنجانی ، حجج الاسلام سید محمد خاتمی، ناطق نوری، حاج حسن خمینی و بسیاری دیگر را به چوب طعنه و تهمت بستند و تازیانه ی ناسزا و افترا را به دست فحاشانی مست باده قدرت دادند و چنان کردند که دیدیم، در آن زمان هیچ کس دم بر نیاورد. در نتیجه این اقدامات، نخست بزرگترین سرمایه کشور و نظام یعنی اعتماد عمومی دستخوش تهدید شد و در ثانی کشور و مردم ما از جمعی از بزرگترین سرمایههای انسانی خود برای مدتها محروم ساخت، اما آن روز هیچ کس دم برنیاورد.

این افراد و رسانه ها - با وجود هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب -  به انگیزههای پلشت نفسانی و غیرانسانی و با سوء استفاده از اعتماد عمومی هر از چند گاهی به اصطلاح افشاگری کردند تا جایی که انبان اعتماد ملی را چنان پاره پاره کردند که معلوم نیست کی و با چه سرمایهای به جای نخست خود بازخواهد گشت.

بعد از آن عدهای در پوشش مبارزه با چه و چه حیثیت شمار زیادی از انسانها را در معرض تاراج قرار دادند بدون آن که توجه کنند شاید در میان آن افراد کسانی باشند که بیهیچ گناهی بردار رفتهاند؛ به طوری که شاید دهها بار در یک روز نام آنها در رسانه های افشاگر نقل شد بدون آن که تحقیق شود این اتهام بر مدار حق است یا باطل؛ هیچ کس دم برنیاورد و هر یکی بر باد رفتن حیثیت دیگری را جشن گرفت.

همین افراد روزی سر از منزل و خلوت این و آن درآوردند و هر چه خواستند بر خلاف دستور خدا و رسول و شرع و قانون و حتی انسانیت گفتند و نوشتند و هیچ کس هیچ نگفت. برای آنان کافی است با آنها نباشی پس چون با آنها نیستی بر آنهایی و چون بر آنهایی؛ حیثیت و خانواده و ... مباح خواهد بود.

شریعتمداری و دوستانش - که طی سالهای اخیر یک تنه جریان اصولگرایی را به بحرانی ژرف و صعب العبور کشاندند - روزی یکی را مرتد و دیگری را جاسوس و خائن، سومی را دزد و چهارمی را فتنه گر ، جاسوس آمریکایی و وطن فروش خواندند و هیچ کس هیچ نگفت. اینک نیز این شتر لجام گسیخته و عنان در کف مردان پنهان نهاده، بر درب کابینه ی احتمالی دولت آینده زانو زده، و آتش پر حجمی از اتهامات علیه آن و متولیانش شعله ور شده است و معلوم نیست کی و کجا فروبنشیند.

و صد تاسف آنکه این رویه سالهاست در جریده پرافتخار کیهان، به سان راهبردی غیرقابل عدول تکرار و تکرار می شود...

نگارنده تردید ندارد که مردم به سابقه این امور و اتهامات آگاهند و دریافتهاند که این قبیل اتهامات از ناحیه این جناح و آن جناح و از سوی این دستگاه و آن  دستگاه چقدر در پی سالم سازی محیط کشور است و چه اندازه در پی حذف رقیب و کسب قدرت.

به هر تقدیر، برترین توصیه به جریانهای سیاسی و عناصر فعال آن در این شرایط، سخنی زیبا از حضرت سید الشهدا (ع) است که فرمود «ان لم تکن لکم دین و کنتم لا تخافون المعاد فکونوا احراراً فی دنیاکم» اگر دین ندارید و به روز جزا و رستاخیز هم ایمان ندارید، دست کم مرد باشید.

چه سخت خواهد بود روز واپسین.

* مصطفی فقیهی

مدیرمسئول و سردبیر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۷۶
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۱۳۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
262
3286
بازم گلی به جمالت فقیهی جان..داشتم از این همه سکوت دق می کردم. آقای شریعتمداری شما هدفتان چیست؟ می دانید قلب اخلاق را هدف گرفته اید؟ جاسوس خائن وطن فروش وووووو می دانید حک این همه تهمت چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| ITALY |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
برادر حثین ........ در این ماه مبارک توبه کن...باور داری که در این ماه مبارک بر پای .... غل و زنجیر بسته شده است...یا تو سر مامورین خداوند را هم کلاه می گذاری؟؟؟؟
برو توبه کن ...
..توبه نصوح کن..اما ...

...............................................
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
شما نگران نباش. این آغا عددی نیست که بخواهد عرض اندام کند. فلذا نگرانی شما بی مورد است.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
حک نه عزیزم حد !!! حدش خییییییییییلیییییییه ولی کی زده و کی خورده :-)
سینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
مهندس!!! حسین خطاب به هم پیاله ها:
بلند شید جمع و جور کنید، ...................
ناشناس
| - |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
در مورد سفر های استانی:
1- این سفر ها در زمان روسای حمهوری قبلی هم انجام میگرفت بدون عوام فریبی
2- بودجه مصوبات استانی همانا بودجه سنواتی همان استان بود در قالب عوام فریبی جدید
3-بیشتر این مصوبات هنوز هم که هنوز است در استانها خاک میخورد.
4-باجه های مخابراتی و مثلا ده واحد مسکن محرومان هم در قالب مصوبات استانی درج میشد و میدیدی جمع پروژه های تمام ادارات را جمع میکردند و در قالب مصوبات استانی هیات دولت 500مصوبه را به خورد مردم میدادند

خیلی مردم زودباوری هستیم ما. و احمدی نژاد این ضعف را بخوبی شناخته بود!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
شما که میدونی خیانت امثال خاتمی و ... را چه می نامی؟

حتما میگی لطف به ملت !!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
200
1743
بابا بزار این بیچاره ها هنوز به مجلس معرفی بشن بعذا پشت سرشون حرف بزن، آقای شریعتمداری هنوز وزرا مشخص نشدن که شما اینقدر حرف دارین می زنین
پاسخ ها
محمد مهدی آبپخشی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
لطفا خود را با شریعتمداری مقایسه نکنید او پیر سیاست است و ره خوب می داند ...
مجید اردبیلی
| - |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
روزنامه ی کیهان که متعلق به بیت المال است، باید عادلانه اداره شود. اهانت، تهمت و افترا، هتک حرمت و بی آبرو کردن و تحقیر مومنین، از گناهان کبیره است.
آقای شریعتمداری عمل شما عادلانه نیست!!
آقای روحانی باید فکری به حال کیهان بنماید.

محاکمه شریعتمداری به جرم تشویش اذهان عمومی حداقل انتظارات مردمی است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
194
1860
بس کن دیگه برادر شریعتمداری، مردم ازین حرفاتون خسته شدن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
زياد مودبانه بود
بهاره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
215
958
چقدر منطقی و هوشمندانه و بجا و به موقع
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
191
1802
نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش این است. این آقا جز افراط و تفریط کار دیگری بلد نیست.
پاسخ ها
سیدمهدی موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
و به فرمایش حضرت علی :

ندیدم نادان را مگر در دو حالت
افراط
یا
تفریط
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
هزار مثبت تقدیم شما که حرف دل منو زدید. پاینده باشید
علی عبادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
178
1322
آقای شریعتمداری، یادمه برای اثبات محبوبیت و حقانیت احمدی نژاد در مقابل رئیس جمهور آمریکا از آن دو خواهش میکردی بیایید هردو در جمع متن ملت ها قرار گیرید و برخورد مردم را ببینید!
من خواهش میکنم از تو:
حسین آقا بیا و همراه با آقایان سید محمد خاتمی و یا هاشمی رفسنجانی و یا سیدحسن خمینی در جمع متن ملت ایران، دانشگاهیان، روشنفکران و ... قرار بگیر و برخورد ببین!
(البته میدانم غیر همفکرانت بقیه مردم نیستند بلکه گمراهان و جواسیس آمریکا و صهیونیستند)
پاسخ ها
امیرعلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
چرا این ..... با با آقایان سید محمد خاتمی و یا هاشمی رفسنجانی و یا سیدحسن خمینی کنار هم میاری.مگه اونا اعصابشونو از سر راه آوردن که همش بخوان این رو کنترل کنن؟؟؟
علي اميدوار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
بابا اينو با هاشمي و خاتمي مقايسه کردي ؟؟؟
اين شريعتمداري با کوچکترين عناصر اصلاح طلب هم نميتونه مناظره کنه کم مياره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
شان این بزرگواران اجل از اینه که نامشون کنار نام یکی مثل ح ش بیاد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
168
1198
خوشحالیم دوران خوش خیالی و خوش نشینی امثال شریعتمداری حتی شده برای مدتی کوتاه بسرآمده است. در روستایی رفته بودم و دیدم دیدگاه های روستاییان نیز نسبت به جریاناتی به سردستگی امثال شریعتمداری با مردم شهرهای بزرگ یکی شده است و این جای بسی خرسندی است که حنای این هتاکان دیگر در هیچ کجای ایران رنگ ندارد و همه می گویند اینها فقط دنبال منافع فردی و گروهی خود هستند و وااسلامای اینها دروغ محض است.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
168
922
عالی بود جناب فقیهی

کاش بقیه نیز مثل این جوان از خودگذشتگی کرده و برای پایان دادن به بساط تندروهای بی اعتقاد، وارد میدان شوند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
هزاران ++++++++++++++++
لازم است مقالات بيشتري در سايتها و روزنامه ها براي پايان دادن به اين بد اخلاقي ها نوشته شود . آقاي فقيهي! مقاله هاي شما هميشه خواندني و به حق است موفق ومويد باشي.
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
171
741
اقای فقیهی
بگذارید آقای شریعتمداری هر چه می خواهد بگوید دیگر ایشان کارایی سابق را ندارد و صحبت ها و نوشته هایش هیچ اثری ندارد. هر چه می گذرد و می بیند که چهره های مهم کشور به خائن وطن فروش خواندنشان چیزی نمی گویند، بیشتر عصبانی م یشود. بگذارید .....
پاسخ ها
مجتبي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
خاطر جمع كه امثال شريعتمداري ها هميشه در صحنه اند و هميشه موثر .
و اين بزرگان شمايند كه هيچ موقع حرفشان در قانون خريداري ندارد
سیامک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
جناب مجتبی در صحنه بودن و در قلب مردم نبودن یعنی ئنبال قدرت و منافع شخصی بودن...سید ما سید محمد خاتمی عزیز محبوب و حاکم قلب ماست این یعنی نفع شخصی رو نطلبیدن و با مردم بودن ....ارزش یعنی این نه صرف در صحنه بودن به هر قیمتی دوست عزیز
کلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
168
607
با تهمت و برچسب زدن وضعیت این ملت بدتر میشه همه باید هم دل بشیم برای سربلندی ایران عزیز
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
171
913
کینه ونفرت در دل این مرد موج میزند
منصور نوین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
173
1133
حاج حسین خودتو آماده کن که باید 8 سال حرص بخوری...
پاسخ ها
amin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
حرص خوردن برای اسلام عین عبادته
یلدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
و مادام العمر انشاالله!!!!
محمدامین پرهیزگار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
166
847
جناب فقیهی وقت گرانبهایتان را صرف این ... نکنید /
ثم لم یحملوها کمثل .... یحمل اسفارا.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
تشبیه بسیار زیبا و به جایی بود
احسنت محمد امین خان
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
واقعا من هم نمي دانم كساني كه حرفشان پشيزي هم براي مردم ارزش ندارد چرا اينهمه در رسانه هاي ديگر نامشان برده مي شود؟؟؟؟؟ مگه اين كوته فكران چيزي غير از اين مي خواهند؟؟؟ شما داريد براي آنها تريبون مجاني مي شويد....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
165
531
سوابق مشعشع ایشون رو بنویسید تا ما هم بیشنر با ایشون اشنا بشیم
پاسخ ها
قمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
فحاشی و دروغ و تهمت زدن به مسلمان و هتک ابرو و حیثیت افراد بمدت 24 سال و...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
166
532
.... همه را به کیش خود پندارد!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
165
722
ای کاش فرصتی می بود تا مردم فهیم ما " نه جانانه " دیگری به افراطیون و هتاکان در قلم و کلام نشان می دادند .
بلکه ایشان و امثال ایشان متنبه می شدند .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
چه فرق داره
صدتانه هم بگییم این شریعت.داری میگه دیدی مردم به فتنه گران وجورج سوروس نه گفتند؟!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
پس چرا کسی ایشان را احضارنمیکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
162
756
لطفاً يك نظر خواهي راه بيندازيد كه نتيجه اش حاج حسين عزيز را به مرخصي ٨ سأله دعوت و اقناع كند انشالله ...
فرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
82
56
حاج آقا از سوروس چه خبر....
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
91
54
یه نفر نیست معنی مالیخولیای اخلاقی را برای این بنده.... توضیح بده؟
جنگ نرم یعنی همین حسن اقای خوذمون دیگه!
شریف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
56
210
ومکرو مکرالله واله وخیرالماکربن .... الان یه طور شده هرکسی را که حسین آقا می کوبه آن فرد پیش مردم محبوب ترمیشه
irani
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
3
302
از نظر اقای شریعتمداری از 75 میلیون جمعیت ایران 20 میلیون جاسوسن 25 میلیون خائن وحدود 30-35 میلونم خائن ووطن فروش ویه عده که طرفدار تیترزنی های ایشون هستن فقط ادمهای سالمین . ما دیگه به این حرفهای مذخرف ایشون عادت کردیم بزار بگه اینم بالاخره باید تیراژ روزنامشو از 1000 تا به 1200 تا برسونه دیگه ! حیف پول وکاغذ که هزینه چاپ مقالات ایشون میشه
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
382
8
اقای وقیحی ان ..... هزار چهره و هزار بار تاجر کیست که مانند سایه دنیال روحانی است انکه نصف ایران را صاحب شده بدتر از مه افرید حالا اگر مه افرید هم قهرمان شما نباشد ان ...اگر ....نیست پس چیست خجالت بکشید حالا میخواهید برادر حسین را خفه کنید تا دست دزدان و طن فروشان و خائن ها را باز نگاهدارید ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
9
163
توكه اين همه داد وغار ميكني تا حالا شده كشور رو يك ارزند رو به جلو ببري .........چي ميخواي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
248
اقای شریعت مداری دوره امثال شما دیگه سر اومده بهتره که عاقل باشی و یه چند سالی رو بری استراحت کنی برات خوبه دیگه کسی این حرفا رو اهمیت نمیده
حاج رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
3
188
استاد فقیهی ، سخن تمام مردم ایران همین است ولی گوش حاج حسین به هیچ کس بدهکار نیست پشتش به کوه احد است . ایا این اشاره کافی بود ؟
الهام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
3
194
نگران نباشید دایناسوربااون عظمتش منقرض شد ایناکه دیگه عددی نیستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
3
145
بابا اين قدر اين آقا رو تو رو خدا جدي نگيرين . اين آدم .... از شما بعيده كه اصلا نوشته هاش رو مي خونين . اينا خودشون هم نوشته هاي آقاي شريعتمداري رو نمي خونن . حيف شما كه وقت مي زارين تا جواب اين يارو رو بدين .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
3
192
به نظر من حسين شريعتمداري را شما بزرگ مي كنيد اكثريت مردم او را نمي شناسند و روزنامه اش را هم كسي نمي خواند و براي شيشه پاك كردن و ....استفاده مي كنند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
173
تا شريعتمداري و همفكرانش هستند اين كشور روزي بدون تنش نخواهد داشت .
شنقل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
176
وقتی ایشان حرف می زنند فقط باید گفت " لطفاً نفر بعدی . . . "
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
3
176
رای ما نه به امثال شما بود آقای شریعتمداری...بترس از عذاب الهی بترس...
سلیمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
3
140
خیلی عالی بود. متاسفانه دشمنان اصلی دین و کشور همینها هستند که هم باعث بدبین شدن جوانان به دین و مذهب می شوند و هم نتیجه اختلاف افکنی شان باعث عقب ماندگی کشور می شود.
بازی خورده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
4
77
پیشنهاد می کنم جزیره ابوموسی را بدهیم به آقایان شریعتمداری ، ده نمکی ، . . . برن باسه خودشون صفا کنن و به بقیه کار نداشته باشن آنجا می تونن به راحتی برای هم پاپوش درست کنن ، به هم تهمت بزنن ، جو سازی و جریان سازی کنن ، برای سر کار گذاشتن بقیه سناریو نویسی کنن ، . . . .
بهمئی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
4
153
متاسفانه ما مردم ایران خیلی راحت تاریخ را فراموش میکنیم ..گذشته را چون به نفع مان نیست به بوته فراموشی می سپاریم... در طول این تاریخ به دنیا نشان دادیم که برای گذشته خویش هیچ اهمیت واحترامی قائل نیستیم..برادر حسین هم فارغ از این ماجرا نیست وحتی اینقدر بی حیاست که اگر موارد و اعمالش را مستند ومکتوب بیاورند حاضر به قبول آنها نیست .من مانده ام که در آن دنیا چطور ملائک ایشان را به خاطر قبول اعمالش قانع میکنند...تهمت ها وتوهین های برادر حسین در طول این چند سال دل هر ایرانی اصیل را به درد آورد....نمیدانم آیا واقعا خودشان از اوضاع واحوال خویش با خبر است /آیا نظر ملت را در باره خویش میداند؟ عجب صبری خدا دارد.....
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
31
155
ضرغامی هم با اين کار اخير خود در صدا وسيما وتجليل بی افتخار کم از برادر حسین ندارد واقعا باید کاری کرد تا اين افراد با اين همه پررویی اين چنين عقايد مردم به سخره نگرفته واز طرف مردم ديگر صحبت نکنند .
ناشناس عزیز
|
UNITED STATES
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
6
125
بازم دچار اشتباه شدید شما هم مثل آمریکا مردم ایران رو نشناختید عیب نداره فعلا بتازید تابعد تو دهنی بخورید از ملت
بختیار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
52
110
بسیار عالی ومستدل.مرسی آقای فقیهی
البته می خواستم ذیل این کامنت توصیه ای برای آقای شریعتمداری بنویسم منصرف شدم چون فکر میکنم فایده ای ندارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
7
126
آقای شریعتمداری سالاهاست که اخلاق ،سنت ، دستور و روش دین و پیامبر را زیر پا گذاشته و همچنان نیز ادامه می دهد آنچه مهم است چرا کسی جلوی ایشان را نمیگیرد !؟چه شده که در یک جامعه و حکومت دینی یکی می توانداینگونه بر اخلاق بتازد ؟! کاری که حتی در جامعه و حکومت های غیر دینی هم تا این انداز مجاز نیست
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
51
132
احسنت واقعا آقای فقیهی حرف دل مردم را زدی احسنت.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
81
دورد بر شما جناب مصطفی فقیهی اما کاش جواب این انسان را اصلا ندهید چون سخنانان حسین جان اصلا خریدار یا خواننده نداره این انسان آبروی این روزنامه که با بودجه این ملت بیچاره منتشر می شود برده است جواب ........خاموشیست خودتان را اصلا ناراحت نکنید انسانی که نه از خدا ترسید نه از روز حساب و کتاب در نزد خداوند ترسید . انسانی که از مرگ نترسد . و انسانی که معیارهای انسانی نداشته باشد .و انسانی که نه اخلاق نه انصاف نه قضاوت نه از گناه بترسد و در کل نمونه های مومن بودن ندارد صورت او را نگاه کنید همه چیز در او وجود دارد جز انسان بودند و مومن بودن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
51
92
من تا حالا برا مسافرت وتفریح از کشور خارج نشدم . کارمندم حاضرم بخشی از هزینه مسافرت آقای شریعتمداری را به خارج از کشور به جهت راحت شدن اعصاب ملت از دست تفکرات عجیب غریب این مرد!بپردازم.لطفا شماره حساب اعلام کنید.(کمپین حمایت از گشت وگذار شریعتمداری)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
52
84
واقعاٌ متاسفم برای ایشان که فروش و تیزار روزنامه ایشان در حد یه مجله هفتگی محلی است فقط مطالبشان در این سایتها به گوش مردم میرسد پس خواهش میکنم سایتهای خبری نیز از حضور مردم در 24 خرداد درس گرفته و مطالب بی محتوای شریعت نداری را درج نکنند، دیری نخواهد پایید تا ایشان براثر فشار روحی به ملکوت....
محمد مهدی آبپخشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
187
61
خواهش میکنم خود را به نادانی نزنید و جواب روشن دهید: آیا خاتمی از بانیان و حامیان فتنه برنداری نظام در 88 بودند یا خیر؟؟ (جواب در درگاه عدل الهی)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
108
ازکجا معلوم همه این برچسب هایی که می زند ازآن خودش نباشد.حالا حاج حسین خوردی ثابت کن نیستی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
65
54
حسین آقا تمامنیاتش اگر خیر باشد که انشاالله هست ولی اعمال و گفتارش هیچ نشانه ای از خیرخواهی را ندارد . بنظرم این آقا خواب است ویا خود را بخواب زده از افکارش متنفرم و آرزوی اصلاح او را دارم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
52
103
مگر كسي كيهان ميخواند؟
ابی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
216
60
به نظر من اگر دکتر حسین شریعتمداری نبود فتنه و انحراف و تردید انقلاب را از ما می گرفتند!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
56
63
جناب آقای فقیهی
خیلی عالی نوشتید ولی مردم ایران این افراد رو خوب میشناسندواصلا نیازی به این جور متن ها نیست.
محسن
|
-
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
54
79
چرا اینها اینهمه اتهام و تهمت می زنند کسی باهاشون کاری نداره ولی خلاف نظر اینها یکی حرف بزنه، سریع توقیف و زندانی داره!؟ قوه قضائیه و دادستان به عنوان مدعی العموم کجایند تا آقای شریعتمداری را به واسطه این تهمت ها محاکمه کنند!؟ روزنامه کیهان باید توقیف و شریعمتداری محاکمه بشود. اینهمه روزنامه توقیف شد ولی زونامه کیهان یک ساعت هم توقیف نشده، چرا!!؟؟ چرا!!؟؟ چرا!!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
54
62
انرژي منفي ميده اين حسين آقو
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
54
73
شريعتمداري همان .... برف زده ي نيمه جانيست كه در خورشيد ايران جان گرفته و با نيش قلم به جان اين و آن افتاده .
کم سواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
54
43
توعالم سیاست این آقا، اون آدم بده است.
همیشه تندروها در عالم سیاست ابزاری اند که تعادل رو در جامعه میشه با اونا حفظ کرد. فرض کنید پرتقال در حالت عادی باید کیلو 1000 تومان باشه. یه میوه فروش کیلویی 3000 تومان بده همه صداشون در میاد که اله و بله!! بعد از کلی بحث و میزگرد علمی و ... به این نتیجه میرسن 3000 تومان که نه ولی 2000 تومان منطقیه. هیچکس حواسش نیست که بابا برای چی 2000 تومان. یکی یه اشتباهی کرد. تو عالم سیاست هم وقتی می خوان همه چیزو کنترل و تعدیل کنن از این تیپ افراد در همه جناح ها استفاده می کنند. یه دفعه یه تیتر تند می زنن از فلانی و بعد جناحشو با این تیتر می کوبن. نمی خوام حرفای بعضی ها رو توجیه کنم نه بابا! واقعا بعضی ها خودشونو به خواب زدن و پرتند ولی واقعیت اینه که عده ای سیاستمدار هم بدشون نمیاد از این بازی ها و دوست ندارن مردم مسیر آرامشو طی کنن!!!!
علی مراغه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
51
128
خطاب به برادر حسین شریعتمداری:
با سلام و احترام، بنده فرزند انقلاب و از دوران کودکی با ادبیات انقلاب شکوهمند ایران اسلامی آشنا و با آن بزرگ شده ام جهت استحضار اعلام کنم که تقریبا 13 ساله بودم که بنا بفرموده امام راحل جهت دفاع از کیان این مرز و بوم و صیانت از دین اسلام و آرمانهای انقلاب اسلامی ،امام و شهدا معظم به جبهه های جنگ شتافته و آنچه در توان داشتم سعی کردم در آن عرصه که فصل امتحان بزرگ الهی بود کوتاهی ننمایم و در این امر مهم در سن 15 سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه در کربلای 5 به فیض جانبازی نائل گشته ام و بحول قوه ای الهی تا بحال سعی کردم در مسیر تبیین و تنویر اندیشه و آرمانهای متعالی انقلاب شکوهمند سال 57 که با عنایت حضرت حق تعالی و رهبری بی بدیل امام راحل و حمایت بی نظیر مردم بوقوع پیوسته است کوتاهی ننموده و همواره به وظیفه دینی و ملی خویش در این راستا عمل کردم با شرح این موضوع خواستم بعرض حضرتعالی برسانم که بنده بیگانه از این نظام نیستم و خدا گواه است که دلم همواره بر شهدا و امام می تپد و بالندگی و توسعه ایران اسلامی از آمال و آرزوهای بنده است و سرافرازی ملت بزرگ ایران آرزوی قلبی همه ماست و شکی ندارم که شما نیز دغدغه پیشرفت ایران اسلامی را در سر دارید اما در این میان بنده با شما یکسری تفاوتهای اساسی دارم آنهم اینکه
اولا :من تلاش میکنم تا دچار مرض مطلق اندیشی نشوم چرا که این آفت بزرگی است که عقلانیت را زایل میکند عدالت را نابود مینماید دین و دیانت را از محتوای می اندازد.
دوم :اینکه بنده تهمت زدن و افتراء به دیگر انسانها را گناه دانسته و مسلما عقوبت الهی بر آن مقدر میباشد.
سوم: اینکه بنده سعی میکنم توصیه های امام و شهدا را هرگز فراموش ننمایم که ما را به اتحاد و همدلی و وحدت و یک پارچگی دعوت میکردند.
چهارم: اینکه بنده همواره و در همه حال خود را مدیون انقلاب و امام و شهدا و این ملت بزرگ میدانم و نه بالعکس که گویا برخی دچار اوهام شده و میخواهند همه دستاوردهای تاریخ انقلاب اسلامی را در خویشتن مصادره نمایند.
پنجم : پرهیز از تندروی که یکی از تاکیدات بنیادین آموزه های الهی و دینی در مکتب اسلامی ماست که در صورت غفلت انسان از آن بدیهی است وی از مسیر اعتدال و عقلانیت به دور خواهد افتاد و از رحمت الهی محروم خواهد شد.
برادر شریعتمداری گاهی آسیب و پیامد تلخ برخی از اعمال ناسنجیده ای خود ما بر پیکره انقلاب شکوهمند ایران اسلامی از ده ها توطئه و ضربت دشمنان قدار آن کاراتر بوده است!؟ بیایید تا دیر نشده بخود آییم و از تاریخ عبرت بگیریم و با وحدت و همدلی به آرمان امام و شهدا که همانا تحقق ایران اسلامی آباد ، آزاد و عزتمند است جامه عمل بپوشانیم /
اشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
18
68
کاش این اق سر عقل بیاد و اینقد مردم مظلوم ایرانو در گیر هوا و هوس خودش نکنه و اگر سر عقل نیامد....
ناشناس
|
POLAND
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
73
2
اغا مصطفی تو خودت تو کدوم دسته ای . میدونم که مدیر سایت این نظرو چاپ نمیکنه ولی !!!!!!!!!!!
ننه قمر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
3
64
واه مصطفی ..بگم چارتا نیروی خودجوش بریزن در خونتون ..شعار بدن .و رو دیوارش بنویسن ...!ها بگم
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
72
آقای شریعتمداری اگه ذره ای به اسلام توجه داشتند و معتقد به دین اسلام بودند به فردی که نمی شناسند تهمت نمیزدند چون میفهمیدند حکم افترا و تهمت دردین اسلام چیست .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
68
باور کنید سلفی ها را نباید جدی گرفت و بهش بهاء داد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
69
درود خدا بر تو آقای فقیهی بخاطر نگارش این متن قشنگ وروشنگر ولعنت خدا بر هتاکان دروغگو واز خدا بی خبر وفتنه گر
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
63
آنکه دایم هوس سوختن ما می کرد کاش می آمدو از دور تماشامیکرد فقیهی جان دستتن بی بلا
رحيمي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
60
گُل با همه لطافتش آب از گِل ميخورد .
غصه ديوانه را انسان عاقل ميخورد .
حسین عبداللهی
|
MEXICO
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
65
آقای فهیهی
سلام
معلوم که شیرین پاک خرده ای .
خداوند به قلم و کلامت برکت و بزرگی عنایت فرماید.
و لعن و نفرین خدا بر کسانی که تخم کینه و نفرت در دل مردم می کارند.
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
7
14
سلام اگر خود را با ادب میدانستی از جملات سخیف و در شان خودت استفاده نمی کردی آقا!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
88
واقعا این آقای شریعتمداری چندنفر طرفداردارند.آیا درطول
این هشت سال اینهمه به دیگران تهمت زدیدکسی به
حرف شما گوش کرد.بهتر نیست خودرا بازنشسته کنید
واجازه دهید مردم ونسل جدید که ازافکار شما خسته
شده اند هوای تازه ای را تنفس کنند.
صابري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
86
تشكر از اقاي فقيهي
واقعا اين حسين اقا كه سن وسالي ازشون گذشته ،چرا بايد كاري كند كه مردم به او تذكر دهند؟
ايا تابحال فكر ،كرده اي كه هرروز بار گناهت را سنگين وسنگينتر ميكني؟
بيا ودر ماه مبارك توبه كن وحلاليت بطلب كه وقت تنگ است برادر.....
اصلاح طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
108
2
فقیهی هم نشخوارکننده ای بیش نیست و هدف از این اراجیف جاروکشی به روحانی است .
نظرات را که خواندم واقعا به حرفهای شریعتمداری ایمان اوردم که اینهمه را جلزولزکرده دمش گرم .
سيد ابوالقاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
64
مگر امام خميني رحمه الله عليه خطر افرادي متحجر و واپس گرا را به خانواده و جامعه هشدار نداده بودند... ماجراي وصيت نامه امام و نقل قول مرحوم توسلي را متشر كنيد تا مردم در جريان قرار بگيرند.. بنده با 15 سال سابقه چون به خاتمي راي داده بودم منو استخدام نكردند الان هم توي اداره منو روحاني صدا مي كنند با حالات تمسخر...
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
63
فقیهی جان !پر واضح ومبرهن است کسانیکه شادی ملتی را بر نمی تابند وهر روز جسورانه تر از پیش بر طبل اختلاف وتنش می کوبند ,سر از ناکجا آبادها دارند !وای خدایا روزی که وعده ات محقق شود وپرده ها بر افتد آنها چگونه خواهند بود . البته اگر کسی به قیامت اعتقاد داشته باشد چنین بر آبروی مسلمانی نمی تازد وبرایش متر نکرده قیچی نمی کند .که این آغا می کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
53
آقای شریعتمداری و روزنامه کیهان کارشان اینست که برای رسیدن به هدفشان دنبال حدیث و روایات و یا ضربالمثل و کنایه میگردند تا آن را چماق کنند و به سر مخالفان فکری شان بزنند .بعضی وقتها برای سرگوب دیگران در نوشته هایشان از تمثیل هایی استفاده میکنند که گویی تنها کسانی که در این دنیا درست میفهمدآقای شریعتمداری و روزنامه کیهان میباشد وبس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
54
آفرین واقعا که فقیهی مصطفی جان
حسيني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
47
اين آدم (اگر....) ارزش اين را ندارد كه هر از چندگاهي راجع به او در اين سايت مقاله مي نويسيد لطفا بس كنيد
الندشت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
37
آقای شریعتمداری خوب است انسان شرایط کشور و منطقه را درک کند شما هم با حسن نیت کمک کنید مشکلات کشور حل شود و تنها نمانید هدف خدمت باشد جایگاهش را خدا تعیین میکند اجرش را میدهد
مهاجر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
43
سلام. جناب آقای شریعتمداری عزیز تو را به جان عزیزیت دست از این حرفها بردار و اجازه بده یکی که میخواد کاری بکنه و تغییری بوجود بیاره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
48
تا حالا لغت سلفی شیعه شنیده اید ؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
60
یادم هست درسال 76 باتفاق درماه محرم همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوم خرداد برای جلوکیری از پیروزی آقای سید محمد خاتمی در انتخابات آقای شریعتمداری و همدستانش با راه اندازی کارناوال شادی برای بی آبرو کردن سید مظلوم براه انداختند که جند سال بعد یکی از آنها که مسئولیت مهمی دارد شخصا خدمت آقای خاتمی رفتند وعذر خواهی و حلالیت طلبیدند .
رضا
|
UNITED KINGDOM
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
50
مشکل ما با این اقا نیست بلکه با تفکر غیر انسانی این اقا و امثال ایشونه که در جامعه زیاد شده و اگر تقاضا نباشد تولید اینگونه افکار و سخنان دیده نمی شود ما باید با صبر و صحه صدر ارام ارام روشنگری کرده و تفکرات این افراد و از همه مهمتر اشخاصی که اینگونه افراد بر انان اثر میگزارند را با منطقی با لاتر تغییر دهیم و با محبت از ابراز عقیده خود و روشنگری لحظه ای ننشینیم و اگر از طرف مقابل تندی دیدیم باز عکسالعمل مثبت داشته باشیم این کاربردی ترین کار است که تاثیر اساسی خواهد گزاشت
رحیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
52
آقای شریعتمداری و همفکرانشان نان را به نرخ روز می خورند اگه دیدی 100درجه عوض شد تعجب نکنید.از آقای فقهی متشکرم.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
57
بابا چکارش داري؟ بگذار بنويسه. ماهرروز يک ساعتي مطالب حسين آقا را مي خوانيم و مي خنديم( به جاي ستون طنز). لطفاً اين ساعتهاي خوش را از ما دريغ نکن حسين آقا.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
57
همین روشها و من بودن های شریعتمداری روزنامه کیهان را به شیشه پاکن تبدیل کرده است.
moj
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
48
ایشان انگار دارند سران انقلاب و نظام رو به جای نقد طبق عادت بازجویی می کنند.مردم خوب شما رو تو این سالها شناختند.حنای حسین دیگه رنگی نداره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
50
اقای شریعتمداری هیچ گاه تعادل درگفتار نداشتند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
55
سردبير روزنامه كيهان (شريعتمداري) كلاً مي خواد خودشو مطرح بكنه والا كسي با اراجيفش توجهي نمي كنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
39
راستي شريعتمداري هنوز مسافرت نرفتند.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
51
آخه چرا شريعتمداري رو با آقايان بزرگواري همچون آقاي رفسنجاني و خاتمي و سيد حسن خميني مقايسه ميكنين.چرا اين افراطي رو حاجي خطاب مي كني .و چرا هاي ديگه .........باور كنيد اگه يكي از اصلاح طلبان مثل اين افراطي حرف بزنه صدرصد حكم مرتد بودنش صادر مي كنن.......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
47
ناراحتی نداره
حالا که اینهمه از روزنامه کیهان و سردبیرش استقبال شده فکر میکنم سرشار از استعداده
لطف کن منبعد برای ترساندن بچه ها رمان بنویس تا کسانی هم بیایند از رمان شما فیلم بسازند تا از افکار شما در راه ترساندن بچه استفاده بشه
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
25
پیشنهاد می کنم به محض نوشتن هر مطلبی از سوی شریعتمداری اون بابا را به فقیهی ارجاع بدهید و از فقیهی خواهش می کنم ادبیات خود شریعتمداری را برایش بکار ببر شاید این نوع عبارات محترمانه را نفهمد برادر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
29
بیچاره حسین آقا
کورش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
51
آقای شریعتمداری قافیه رو باختی خودت به اون راه نزن ما بردیم.هههههههههههه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
130
3
بازم سم پاشي سايت انتخاب؟؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| INDIA |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
سم پاشی اونیه که هرچی جوون خلاق و نخبه ایرونی هست رو فلج و خونه نشین و افسرده کرده و مدیریت کشور رو با فلاکت و آشفتگی توام کرده
حالا این انتخاب بیچاره که کاری نکرده تازه اگه از طیف حاج حسین باشی بازم باید دستشو ببوسی چون (feedback) خیرخواه سیستم شما شده.
اگه سر در بیارید از این چیزا
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
97
انشالله اگر روزی پرده ها در افتد تاریخ نشان خواهد داد که چهره واقعی برادر حسین شریعتمداری چه بوده و با عملکرد خود چه خدمت بزرگی در جهت منافع غرب انجام داده اند.
اميرحسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
50
اقاي حاج دكتر

چندين سال متمادي است كه بركوس نااهلي ونا اخلاقي مي كوبي وبر روش هركه ازما نيست بر ماست ،خرمرادخودت را مي راني.تا حالا با خودت خلوت كردي كه چه مي خواهي ودنبال چه ميگردي.
حتماحديث شريف تفكريك ساعت بهتر از عبادت هزارساله مي باشد را بهتراز بنده ميدانيد.
به نظرخودت وقت آن نرسيده به حساب خودت رسيدگي كني قبل ازاينكه به حسابت رسيدگي كنند.
تقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
43
احسنت بر جناب آقای فقهیهی که همیشه با مطالب کوبنده خود افرادی چون حسین شریعتمداری را خجالت زده می کند. شریعتمداری باید به دادگاه کشانده و محاکمه شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
45
اصلا مگه این آقا کی هست؟
یادم نمیاد تو عمرم یک بار هم روزنامه ی کیهانو لمس کره باشم.مخاطبان این افراد مثل خودشان هستند. به هیچ صراطی مستقیم نیستند... حتی اگر شما صراط مستقیم را به سمتشان کج کنی باز هم قدم در آن نخواهند گذاشت...!!!!
خدا لعنت کند کسانی را که نمیگذازند ملت بیچاره بعد از هشت سال یک نفس راحت بکشند.
یا حسین...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
39
1
به هر تقدیر، برترین توصیه به جریانهای سیاسی و عناصر فعال آن در این شرایط، سخنی زیبا از حضرت سید الشهدا (ع) است که فرمود «ان لم تکن لکم دین و کنتم لا تخافون المعاد فکونوا احراراً فی دنیاکم» اگر دین ندارید و به روز جزا و رستاخیز هم ایمان ندارید، دست کم مرد باشید.

چه سخت خواهد بود روز واپسین.

کل اگز طبیب بودی سر خود دوا نمودی
این کلام نورانی سید الشهداء علیه السلام رو باید به خودتون و آنهایی که در سال 88 ، هشت ماه فتنه کردند و به بهانه واهی تقلب یا درخواست رفراندوم کردند(خاتمی) یا حمایت کردند(هاشمی) یا سکوت
وباعث شد خون یه عده مردم بی گناه بخاطر قدرت طلبی شماها و سرانتون ریخته شود وای بر شما!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
33
شما چرا اینقدر با آقای دکتر "حسین شریعتمداری" لج افتادید؟ آقای دکتر بنده خدا زحمت ها کشیده اند و می کشند تا چهره جاسوس ها را افشا کنند. استاد قلم سالهاست زحمت میکشد و پیشگویی میکند. شما اثرات فعالیت های ناب آقای دکتر رو در کشور نمی بینید که چه بر سر ایران آورده؟
کمی واقع بین باشید
کمی قدرشناس باشید

بزارید بنده خدا دلش خوش باشه
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
42
دین مبین اسلام دروغ و تهمت و غیبت را حرام میداند ولی این حسین اقا که خود را مقدس میداند دائما همین اعمال را لسانی و در روزی ناله کیهان بیان میکند بنابر بایستی به ما حق بدهید که به اسلام معرفی شده از سوی این فرد و همفکرانش و یا مسلما نی ایشان شک کنیم
ميرناصر بوذري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
40
واي به روز بعضي ها كه اگر قوانين موفقيت و بهروزي درست باشد و اين سنت اهي جاري شود كه هر عملي را عكس العملي مناسب با خود آن را دارد كه وزي به خود شما بر مي گردد و اين همه چاه كندن بهركسي و بدگويي و بدخواهي و كينه و عداوت ورزي و مرگ طلبي!!!
سعیدپرندین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
88
3
آقای فقیهی خجالت بکشید شما را چه به این حرفها
مگر خودتان بارها صریحا وتلویحا نگفتین نباید بزرگان را تخریب کرد به یاد داشته باشید وقتیکه شما حتی حضور فیزیکی وخارجی نداشتید جناب آقای شریعتمداری حافظ نظام وانقلاب بود
خردادیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
45
باور کنید مردم بزگوار ایران به خاطر همین شیوه تفکر و نوشتن امثال حسین شریعتمداری به روحانی را دادند.پس بگذلر بیشتر بگوید تا دور بعد رای روحانی بیشتر شود.
غلومی
|
UNITED STATES
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
73
از مرده نباید حرف زد آقای فقیهی تو هم دلت خوشه.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
29
آقای شریعتمداری! رمضان آمد، به خدا قیامتی هم هست....بس کنید این همه کینه پراکنی را...تجربه احمدی نژاد بس نبود.......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
101
1
سایت شما و خود شما اگر از آن افراد مورد نظر آقای شریعتمداری نبودید ایجوری ترش نمی کردید ! مردم می فهمند جنابان
ساشا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
40
آقاي فقيهي خداپدرومادرت را بيامرزد اگرهم درقيد حياتند خداحفظشون كنه كه مثل تو فرزندي پرورش داده اند.بايد يكي بالاخره جواب اينهاروبده گرچه خوشايند آقاي شريعتمداري نباشه .حسين آقا تورا به هماني كه مي پرستي دراين ماه رمضان المبارك لااقل توپخانه تو خاموش كن بزار آرامش موجوددركشور به كام مردم بمونه.بارك الله پسر خوب !!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
40
تا به امروز همه بهش انتقاد كرده اند حتي دوستانش اما چه سود كه نرود ميخ آهنين بر سنگ............
سالار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
42
آخه این انتخابات وزن خیلی ها رو مشخص کرد، پس مجبور هستند هوچی گری راه بیاندازند.
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
37
درود برهمه مردم ایران!درودبر قلم شما که اینچنین قصد هدایت افراد را دارید.برادرگرامی جناب فقیهی!من چند بار بادفتر ایشان تماس گرفتم که ایشان را از کینه ورزی نهی نمایم وبه وحدت توصیه کنم .کارکنان دفتر ایشان چنان باغرور باافراد صحبت میکنند که تماشاییست!!!!همگی انها خود را دانشمند وکارشناس مسایل روز !!!!!! میپندارند. خدا به کینه ورزان درک بالا وشرح صدر عنایت کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
34
مثل اینکه آقای فقیهی می خواهد دوستانش آقایان غزالی و صادقی را از تنهایی درآورد.دوستان برادر حسین آنجا را برایت آب و جارو کرده و منتظرت هستند.
amir hedayat
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
3
39
سردار قلم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
5
22
انگار باز هم داره بحث های بیهوده سیاسی شروع میشه بگذارید رئیس جمهور منتخب کارشو شروع کنه مردم از اصلاح طلب و اصول گرا و هرچه باند و حذب است خسته شدن رفاه میخوان این قدر احمدی نژاد گفت عدالت که آدم با اون عملکرد دو سال آخرش تهوع پیدا میکنه مردم ما یادشون نمیره صدای این عمار رهبر را که همین نامرد های اصلاح طلبی و نامردتر از اونها اصولگراها یواشکی خودشون را کنار میکشیدن مردم رهبرشون را دوست دارن به رییس جمهورشون رای دادن قیم هم نمی خوان ...................مردم رفاه میخوان اگر شروع کنید به بحث توسعه سیاسی دوم خرداد مردم با یک نه دی دیگه مثل مرسی طومارتون را می پیچن مردم ایران شدیدا غیرقابل پیش بینی هستن
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
55
دککککککککککتتتتتتتتتتتررررررررررررررر شریعتمداری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یوسف کاظمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
21
lمصطفی جان مثل اینکه توهم دلت میخواد حسین از ان چیزای غیبیش چندتانثار تو هم بکنه هیچکه مثل شریعتمداری جرثومه های امریکا را بشناسه وپرونده اماده کنه
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
28
یعنی کسی به این شخص نمیگه اینقدر تفرقه نینداز
پرهام
|
UNITED STATES
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
36
آقای شریعتمداری آیا شما فکر آخرت خود هستید که این چنین چوب حراج بر آن می زنید و برای مطامع دنیوی خود آخرت را از بین می برید اگر ادعای مسلمانی دارید در رفتار امیر مومنان حضرت علی (ع ) تعمل و تفکر نمایید.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
49
ايشان دكتراي رشته جورج سورس و مايكل لدين شناسي دارن از دانشگاه توهم توطئه.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
50
آدمی است به قول آقای اصغرزاده توهم دشمن دشمن دارد و همه را منتسب به آمریکا وصهیونیسم میداندایشان عددی نیست که بخواددر مورد آقای رفسنجانی و سید بزرگوار خاتمی عزیز اهار نظر کند.
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
35
این سلفی ها هستند که پدر این مملکت رو درآوردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
32
رفتار بزرگانی چون آیت الله هاشمی ،خاتمی(رییس جمهور سابق)،و حاج حسن آقای خمینی مصداق این ضرب المثل است:" .... خاموشی است"
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
39
بعضی ها با هیزم کشی اموراتشون میگذره.روزی این هیزمها بلای جان خودشان خواهد شد و اون روز دیر نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
39
خدايا دراين ماه مبارك كليه متوهمين منجمله برادرحسين را شفاي عاجل عنايت فرماوگرنه صبر 8 ساله به ايشان تقديم نما .
خدايا همه ميدانيم كه چاه كن هميشه ته چاه است لطفا" به خود ايشان هم حالي بفرما.
ناشناس آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
37
سلام به آقای شریغتمداری : آیا علما در دین اسلام به مخالفانشان اینطوری تهمت و افترا میزدند. ترا خدا شما و دوستانتان بس کنید از عملکردتان به حد کافی انقلاب ضربه خورده . بگذارید این کشور یک نفس راحت از دست شماها بکشد.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
23
هیف اوت فکر و وقتت که بخواهد در مورد این..............................
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
35
چوب رو که برداری گربه دزده فرار می کنه !!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
53
نتیجه سم پاشیهای این آقای شریعتمداری، یکراست توی جیب صهیونیستها میره، البته خودشم میدونه...
مردم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
117
3
داش حسین خار چشم اصلاحات

مردی و بیطرف تایید کن
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
38
شريعتمداري يك انسان ... است كه حالا ديگر دستش براي همه رو شده دست و پاي بيخودي مي زنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
50
آقای شریعتمداری در خیال خود قصد دارد نقش اولین صف شکن علیه دولت آقای روحانی را داشته باشد و بعدها بگوید من اولین فردی بودم که به انحراف این دولت پی بردم و جایزه بگیرد . این فرد و امثال او همیشه آغازگر فتنه های سیاسی در این کشور هستند و پس از اینکه آتش اختلافات را شعله ور می کنند مثل دزدی که خود را در وسط جمعیت جا زده و فریاد دزد را بگیرید سر می دهد، عمل می کنند. شیوه روزنامه کیهان و نوشته های شریعتمداری مورد نقد حجت الاسلام حائری شیرازی قرار گرفت ولی ظاهرا" قرار نیست ایشان تغییر روش دهند پیشنهاد میشود پس از استقرار دولت جدید همه شخصیتهای سیاسی و اجتماعی و هنری و ... یک شکایت علیه وی تنظیم کرده و بطور جدی پیگیری کنند تا این فرد در پیشگاه قانون پاسخگوی مسائلی که بی پروا به این و آن نسبت می دهد باشد و رسانه ها و مطبوعات هم کمک کنند با نوشته ها و تحلیل ها و کمک گرفتن از علمای اخلاق تا این پدیده زشت و ناهنجار از دامن انقلاب پرافتخار ما پاک شود از طریق قانونی .
شهاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
48
آقای فقیهی نمیدونم چجوری باید از شما بابت این نوشته تشکر کنم. من سالهاست با این عقاید عجیب و غریب این بنده خدا مشکل دارم. از دوران نوجوانی که کیهان علاقه روزانه ام بود و اکنون در انتهای دهه سی عمرم که بیش از ده سال است نمیخوانم! ولی چند روز پیش با خود فکر میکردم اگر نویسنده ورزشی نبودم حتما سیاسی می نوشتم و بارها و بارها با این آقی از خود متشکر که پنداری آخرت خود را فراموش کرده! درگیریهای فراوانی داشتم. بارها به فکر نوشتن چنین مقاله ای افتادم ولی بازهم به خودم اجازه ندادم در راهی که نیستم قدم بردارم به همین دلیل که دل نوشته مرا نوشته اید بسیار ممنون و سپاسگذارم. باشد که مخاطب این نگاشته چشم دلش باز شود بلکه روشن شود!
رهگذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
45
ممنون آقای فقیهی
این جماعت فحاش بیشترین کمک ها را به دشمنان اسلام کرده اند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
41
آقای فقیهی خواهش میکنم بازهم در مقابل گستاخی برخی از به اصطلاح رجل که مانند غده سرطانی به جان اخلاق و ادب افتاده اند کوتاه نیایید و در جواب به آنها تمام تلاشتان را انجام دهید
اجرکم عندالله
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
36
متاسفانه نوشتاروادبیات ایشان به درودیوارمساجدهم نصب میشودواماکن مذهبی را......خیلی متاسفیم!من دوست دارم ببینم فتنه گرواقعی کیست؟
خاموشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
37
میشه جواب این آقا رو ندین و یا اصلا مقالاتشو تو سایت نیارین. همه از نیات و اهداف این آقا آگاه هستند شما با جواب دادن به این آقا فقط اونو بزرگ میکنین. وگر نه کیه که مقالات این روزنامه رو بخونه
انديشه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
87
اگه چهره حسين شريعتمداري و آقاي خاتمي را كنار هم قرار دهيم از مقايسه اين دو چهره موارد ذيل به ذهن هر بيننده اي متبادر خواهد شد.
1- از چهره شريعتمداري بدبيني ، قدرت طلبي ،خشم و كينه احساس و دريافت ميشود در حالي كه از چهره خاتمي رفعت ، محبت ،گذشت ، اميد و خوشبيني ساطع ميشود
2- بر همين اساس هميشه با ديدن چهره شريعتمداري احساس بد و ناخوشايندي پيدا ميكنم در حالي كه ديدن چهره خاتمي در من و بسياري ديگر انبساط خاطر بوجود مي آيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
44
با سپاس فراوان از نگارش بسیار زیبا و هوشمندانه جناب آقای مصطفی فقیهی و سایت انتخاب . بسیار زیبا پاسخ دادید و حرف دل همه مردم رو زدید . البته زیاد به حرفای این نفر توجه نکنید . چون ملت هم بی اعتنا هستند به این حرفا . ولی باریکلا به شما که خیلی محکم و منطقی پاسخ دادید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
48
افرادي مثل شريعتمداري به عنوان تئوريسن گروه افراطي مطالبي را به دروغ به جامعه القاإ ميكنند و سپس گروه ديگري كه كه خود را همه كاره مردم مي دانند با تمسك به همين مسائل شروع به شعار دادن و برخورد فيزيكي و با مردم و افراد معتدل و اصلاح طلبان ميكنند و چوب لاي چرخ دولت مي گذارند و صدا سيما از اين جريانات خبر تهيه كرده و به عنوان درخواست مردم و امت حزب الله در جامعه منتشر مي كند و باعث ايجاد جرياناتي مي شود كه در دوره خاتمي ديديم. پس بايد از همين الان جلو اين افراد خود شيفته اي كه به خود اجازه مي دهند به جاي ديگران فكر كنند و به جاي ديگران تصميم بگيرند را گرفت. نقش اصلي را در اين ميان رسانه دارند و بعد از آن قوه قضاييه كه به دوي اميدي نيست.
جلیل
|
GERMANY
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
57
اگر مقالات برادر حسین رو بخونی و از کلماتش فاکتور گیری کنی چند تا کلمه به شدت تکراری همیشه توشون هست ! دشمن تابلو دار ! بنیاد سورس ! ستون پنجم دشمن ! اصحاب فتنه ! طلحه و زبیر ! جنگ جمل ! کودتای مخملی ! ... من خواهش فرهنگستان این چند کلمه رو از زبان فارسی حذف کنه اونوقت خواهید دید که ایشون دیگه هیچ حرف جدیدی برای گفتن ونوشتن ندارند. هر کسی هم که دلش تنگ شد برای نوشته های ایشون که بدون شک در این سی سال چیزی جز کینه ورزی ، دشمن تراشی ، نفرت پراکنی و اضطراب آفرینی و ... نبوه و نیست لازم نیست هر روز پول زحمت کشیده اش رو بده کیهان بخره ! کافیه به صورت دوره ای سرمقاله های قبلی اش رو بخونه !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
44
من هر روز صبح که از منزل میزنم بیرون از مقابل چند تا دکه روزنامه فروشی رد میشم و ستون چیده شده روزنامه ها رو مقایسه می کنم و غروب و شب هم که به منزل برمیگردم سر راهم باز با آنها برخورد می کنم و لب است بدانید ستون چیده شده روزنامه کیهان همان اندازه ایست که صبح بوده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
31
با سلام و تشکر قابل عرض است که:مطلبی عصر ایران چند وقت پیش نوشته بود که"نیروهای خودسر ناخودسرند"و.......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
35
در زمان حضرت علی هم یک اشعس نامی بود که هر روز به این وآن انگ فتنه ومنحرف میزد خودش دعوا درست میکرد بعد علم انتقام برمیداشت .حتی درجنگ صفین شمشیر برگردن حضرت گذاشت که دست از جنگ بردار وبعد گفت تو نباید بحرف ما میکردی ! اینها همیشه بودند وهستند البته مردم آگاه شدند وگول نمیخورند ولی حکومت هم باید تریبون رو ازاینها بگیره چون اینها باعث اختلاف در جامعه میشن!
ایرانی حقگو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
29
استاد قلم نگو استاد فتنه و نفاق.
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
39
5
الحق که برادرحسین به هدف زده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
18
بابا بگذارین این حاج حسین ماهم یک چیزی بگه دیگه حالا چی میشه بنده خدا اگر ساکت باشه باید تعجب کرد اگر روزی تو این کشور دیدی امثال حاج حسین سکوت کردند حتما بدونید که یک اشکالی وجود داره
خیلی ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
28
بخدا اگر شماها نوشته های برادر حسین رو بسط وگسترش ندین کسی کیهان رو نمی خونه
جلیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
28
درود خداوند به سردبیر شجاع جناب فقیهی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
78
بابا ول کنین این یارو رو.
اصلا ارزش داره وقتتون رو صرف فکر کردن بهش کنین؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
27
روزنامه حاج حسين اگر چه در دكه هاي روزنامه فروشي با اقبال مردم روبرو نمي شود ولي به صورت گسترده در ميان بعضي از نهادها پخش مي شود و به عنوان خوراك فكري اين افراد استفاده شده و به عنوان پياده نظام آنش توپ خانه كيهان عمل مي كنند
نیما
|
GERMANY
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
39
با تشکر از جناب فقیهی به نظر شما این مرد گوش شنوا دارد درک می کند که 18.5 میلیون آرا یعنی چه واقعا اگر این مملکت قانونمند بود این یاوه گوئیهای این مرد را با روشهای های قانونی پاسخ می دادند اما حیف که کیسه های زر و زور در مشت دارند ونمی توان کاری کرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
36
میگن وقتی امام زمان (عج) ظهور کنه بیشترین مشکل را با کسانی خواهد داشت که از دین سوء استفاده کرده و دنیایی برای خودشون ساخته اند.بنده که به این روایت ایمان دارم شدیدا"..!!
ناشناس
|
FRANCE
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
25
این ها کارشون اینه!
میدونن دیگه مردم اونارو نمیخوان هر کاری از دستشون برمیاد میکنن!
maysam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
27
اسم حسین شریعتمداری رو که میشنوم یاد اون شخصیت کینه توز میفتم که (در فیلم ارباب حلقه ها) با اینکه که خیلی ضعیف و نحیف بود مدام سعی میکرد همراهانشو فریب بده و حلقه رو تصاحب کنه.
اسماعیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
22
دستت درد نکنه آقای فقیهی واقعا" دندان شکن بود ولی کو گوش شنوا آقای شریعتمداری لااقل برای توشه آخرت خود بیا با مردم همراه شو شنا کردن خلاف جریان آب سخت است اگر می خواهی بفهمی که چقدر محبوبیت داری نزد مردم بهت پیشنهاد می دهم دور بعد مجلس کاندید نمایندگی مجلس شو تا ببینی چند تا رأی می آوری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
روح الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
50
2
ای کاش قدر امثال شریعتمداری را میدانستیم .
مگر چند تئوریسین مثل ایشان داریم .
دوم خردادیها یکبار در سال 88 امتحان پس دادند خب درست میگوید حواسمان جمع باشد بد نمی گوید و شماهم مطمئن باشید شریعتمداری تا بحال حرفی نزده که غلط از آب در آید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
18
چه تصويري !!!
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
22
این پول جمع نشد حسین بره دور دنیا بگرده و بیاد و اطلاعات تازه در باره خاتمی کشف کنه ، برامون تعریف کنه یه کم بخندیم ؟؟ ممکنه چن تا فتنه جهانی هم پیدا کنه جایزه نوبل بگیره ها .. این همه استعداد توطئه یابی .. .حیف تو ایران صرف بشه.بهتر است در دوره بعد آقای شریعتمداری رییس جمهور شود که صاحب یک رییس جمهور فهیم شویم...! !!!!!داداش خودت رو داغون کردی پاشو لنگه ظهر چقدر می خوابی.انتخاب جان مادرت درج کن
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
24
شریعتمداری با ادامه این شیوه فقط بر کراهت جامعه نسبت به عقائدش دامن میزند و بس.امیدوارم خدا به برکت این ماه عنایتی کند و تا فرصت باقی است تدارک گذشته را بنماید.
saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
24
برادران حرفهای حسین شریعتمداری را فقط همفکرانش میخوانند و بس بدانید جواب ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
23
چقدر تعداد کامنتهای منفی جالبه با یک تعداد ممشخص حتی مواردی که ربطی به موضع گیری جناحی نداره منفی داده شده
احمد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
25
اقاي فقيهي متشكرم از اين همه شجاعت و اقاي شريعتمدار متاسفم از اين همه حقارت.
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
5
25
هرمشکلی تو مملکته از قبل اصولگرایان افراطی است
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
28
نرود میخ آهنی در سنگ. ایشان همیشه دنبال منافع شخصی و جناحی خود است و اصلا به منافع ملی فکر نمیکند اما دیگر حنای ایشان و امثالهم رنگی ندارد.اگر به خدا ایمان دارد باید از اعمال و رفتار گذشته خود از ملت ایران عذر خواهی کند بلکه ملت از تقصیرات عدیده ایشان بگذرد و گرنه باید روزی جوابگو باشد.
حق گو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
20
حقیقت حتی اگر هم تلخ بود بایستی که گفته شود ولی با رعایت ادب واحترام .
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
23
به نظر من اقدامات و سخنان آقای شریعتمداری مصداق بارز دروغ و تهمت و بردن آبروی دیگران است. باید مدت ها پیش با ایشان برخورد جدی صورت میگرفت ولی متاسفانه نشد. حال به نظرم با ترتیب یک نامه یا کمپین اینترنتی از قوه قضاییه همراه با مستندات درخواست کنیم تا به این اتهامات گسترده ایشان رسیدگی شود و این مصونیت آهنین شکسته شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
23
بذارید هر چی دلش می خواد بگه. معلومه بد جوری داره می سوزه. اون دنیا باید به خاطر دونه دونه این شماره های کیهان جواب پس بده.
حق گو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
20
اینکه مردم حقیقت را بایستی بدانند شکی در آن نیست پس از همه حقیقت گویان تشکر می کنیم.
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
25
.....کسی پیدا شد حرف های نا گفته .خفته در گلوی مارامطرح کند ....درود به شرفت فقیهی.....
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
19
چندین چراغ داردوبه بیراه می رود بگذارتابیفتدوببیندسزای خویش
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
21
من یک نکته ای در مورد تعدا منفی ها در کامنتها در این چند مدت بگم.اگر دقت کنید اعداد پس از مدتی به یک رقم ثابت میرسند.این را به تجربه در اکثر مطالب این سایت دیده ام.خیلی جالب است ظاهرا حضرات یک تعداد افراد ثابت را اجیر کرده اند تا به کامنت ها منفی دهدند.من یک توصیه به این دوستان دارم.مشروعی را در دل جامعه بجویید نه در مثبت و منفی های کامنت های فضای مجازی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
27
این آقا زورکی 2 میلیون هوادار دارد هی برا خودش میبافد کسی اهمیت نمیدهد روزنامه اش هم برای شیشه پاک کرده تو انبار ها خاک میخورد
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2 میلیون !!!!!!!!!!!!
ناشناس جان خیلی خوش بینی
maryam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
29
اللهم اشف کل مریض
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
22
کاش تو انتخابات شرکت می کرد تا با رای مردم، با خاک یکسان می شد
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
21
دروود بر جناب فقیهی فهیم و بزرگوار .
بنده پیشنهاد میکنم هروز یکی از ... کار های ایشون که تو این هشت سال انجام داده رو چاپ کنید تا همه بخونند و ببینند که این اقا و اطرافیانشون چه ... که به این کشور و ملت نکردند.
دانیال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
19
شاید هم خودش ...... ،اما به این و آن میگه که کسی به خودش شک نکنه.....
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
24
اقای شریعتمداری دیگه بسه شما هرچی کمتر صحبت کنی به نفع نظام است.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
24
حاج حسین توبه کن و به آنهایی که تهمت ناروا زدید حلالیت بخواه که شاید خداوند از سر تقصیرایت بگذرد و دیگر وقت آن یاوه گوییها به سر آمده و به خودت بیا
مطلبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
26
وقتی که یک وبلاگ نویس به خاطر نوشتن مطلبی در سایتش دستگیر شده و بعد جان خود را از دست می دهد چرا آقای شریعتمداری می تواند سالیان سال ار بودجه بیت المال استفاده کرده و خلاف منافع ملی و مردم عمل کرده و بدون واهمه افترا زده و ناسزا بگوید
بابک
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
24
با با تا کی باید شاهد مزخرفات این ... باشیم. چرا بزرگان (هاشمی، خاتمی و ...) شکایت نمی کنند. بخدا سکوت در برابر این مرد و حرفهایش خیانت است به نظام و مخصوصا شخص مقام معظم رهبری. من شخصا به عنوان یک شخص حقیقی حاضرم شکایت کنم
روح الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
20
جناب آقاي دكتر روحاني براي اين صحبتها هيچ بهايي قائل نشيد.محكم و پرصلابت هر كاري كه ميدونيد درسته رو انجام بديد.اكثريت ملت پشت شما هستند واز شما حمايت ميكنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
20
آقای شریعتمداری! نمیخوای بری؟ فکر نمیکنی وقتش نزدیک باشه برو دیگه اعصاب این ملت از دستت راحت بشه
برو بشین فکر کن ببین چه جوابی برای اعمالت خواهی داشت؟
تو این فرصت باقیمانده خودتو پیدا کن حلالیت بطلب توبه کن آخه چقدر دنیا طلبی و تنگ نظری و سیاه نمایی
مردم از این نوع رفتار نفرت دارند
آرمان
|
UNITED STATES
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
54
کاش ایشان شماره حسابی اعلام کند تا مردم در آن پولی بریزند و با آن پول برود دنیا را بگردد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
20
ضمن تشکر از جناب فقیهی و همکاران این عزیز ... دوستان عزیزی که نظر داده اند گاها به آقای شریعتمداری پیشنهاد ساکت شدن و .... را میدهند ! اما عزیزان اجازه دهید کسانیکه فرمایش لقمـــان را در مورد شناختن راه ادب ؛ تبــری از بی ادبی را انتخاب کرده اند ، آقای شریعتمداری را بعنوان الگوی بی ادبی خود حفظ کرده و راه خویش را درست انتخاب نمایند والا اگر ایشان نباشند برخی در تحلیل های ظریف شاید دچار اشتباه شوند .... ولی همین که ایشان در مورد مسئله ای ابراز نظر فرمودند برای افراد مشخص میشود که راه درست دقیقا برخلاف فرمایش آقای شریعتمداری است !!! بنده کسانی را میشناسم که بر این اساس به روزنامه کیهان آبونه شده اند !
دزفولی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
21
نمیشه من با این جناب یه دیدار خیــــــــــــــــــلی دوستانه داشته باشم؟
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
22
آفرین بر شما جناب فقیهی با این مقاله بسیار عالی. البته برادر حسین جایگاه کیهان را به جایی رسانده که از پرتیراژترین روزنامه تبدیل به نشریه ای شده که فقط در هواپیما به صورت مجانی به مسافران داده شود و در ایام تعطیلات برای پاک کردن شیشه خریداری شود. باید به برادر حسین گفت "..... زحمت ما می داری" مردم دیگر به قدر همان ... هم به سخنان امثال ایشان توجه ندارند. لی اعصاب مردم را خراب می کند.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
15
باسلام خدمت مردم عزیز ایران و تبرک به مناسبت فرارسیدن مله مبارک رمضان و تشکر از جناب آقای فقیهی بابت تشریح و تحلیل مناسبشان
من فقط می خواهم این نکته را یاداور شوارم که طبق برخی احادیث و روایات اسلامی از پیامبر اسلام که میفرماید : به شفاعت من نمی رسد کسی دوستی من و اهل بیت من را نداشته باشد , همچنین در برنامه ای از شبکه های سیما که با حضور یکی از روحانیون در تحلیل شناساندن اهل بیت پیامبر در زمان غیبت وجهت محبت به آنان به استناد روایاتی ذکر کردند همین سیدها از اهل بیت و اولاد پیغمبرند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
23
برادر حسین شریعتمداری ودوستان گرمابه وگلستان ایشان بازمانده های جریانات خطرناکی هستند که به راحتی حکم هتک ابرو و.....رابانیت قربت واحتمالا دهان روزه و...به راحتی صادر میکنن .... تا کنونازاین راه ارتزاقهای گوناگون کرده اند این تفکر ابایی ندارد تا از نمد متوسل شدن به مقدسات ویا دست یازیدن به کارهای ساختار شکناهه وانداختن تقصیر به گردن رقیب کلاهی برای خود بمالد .... امروز ضد انقلاب ترین افرااد هم امام واسلام وکشور را در حد ادای احترام قبول دارد چرا عامل ان جسارت را که در انظار عموم رخ داد برای یک بار هم معرفی ومحاکمه نکردند؟؟؟؟؟؟؟ باید به خدا پناه برد .ومسئولین رده بالا کشور فکری برای این امور بکنند که فردا دیر است .باید کارها بر مدار قانون بچرخداگر فلان مسئول خائن وطن فروش و جاسوس است جای برخورد باو محکمه قضایی است نه روزنامه بیت الامالی کیهان وقس الهذا....شما هم ایننظر من را منتشر نخواهید کرد ولی به گوش مسئولین برسانید.
ناشناس
|
FRANCE
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
35
آخیش چسبید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
16
اگرمراجع قانونی و شکایت مردم وارد عمل نشه نظام نیروهای خودشو بابت یک سری افراد حراف خبیث از دست خواهد داد و اوضاع بدتر از این خواهد شد.نباید سکوت کرد.و باید اقدام از طرف
افراد مختلف صورت بگیره تا بهای این دسته ادمهارو نظام نده.اینها ارزشی ندارند که به خاطر اینا خون شهدا پایمال بشه.
اینها زاهدان احمق هستندکه برای منافقان زیرک زمینه درست میکنند.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
20
عالی و بجا بود. ولی مردم، کیهان را دیگر شناختند و سرمقاله های سراسر اتهام آن را وزنی نمیدهند.
در ضمن فکر کنم حماسه روز 24 خرداد بود نه 25 خرداد!!! لطفا اصلاح کنید.
sajad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
25
ممنونم از شما جناب آقای فقیهی
امیدوارم هر چه زودتر آقای شریعتمداری برای همیشه به مرخصی بروند
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
30
هیچکس به اندازه این شریعتمداری برای مملکت و کشور خسارت به بار نیاورده امیدوارم در محکمه ای به تمام تخلفات ایشون رسیدگی شود موجی از افترا و تهمت که باعث انشقاق بین نیروهای انقلاب شد رخوت و بی انگیزگی را در کشور جاری کردو تا سالهای سال از ذهن مردم پاک نخواهد شد فرصتهای طلایی که نصیب کشور شد و نگاه پر از توهم ایشان همه را بر باد داد
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
21
اقای فهیم!!!!!میدونی در طی این 8 سال اکثر جوانها در سن20تا 30 سال از دین و مکتب زده شدند و متاسفانه حتی نمازهای واجب روزانه را نمی خوانند با مذهب و مسجد بیگانه اند بنده 90 درصد این قضایا را از چشم شما می بینم با این عملکرد سوء و بدی که داشتید فقط تخریب و توهم و افشاگری های دروغ دادن وعده های درو غین وبا این کارهایتان دل جوانها را زدید که چند نفری که بنده می شناختم دیگر با نماز و روزه بیگانه شدند علت اصلی این دین گریزی جوانان را بنده از چشم شما می بینم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
4
29
شریعتمداری از روحانی و هاشمی و خاتمی عصبانی باش و ....
( روح شهید بزرگوار ، بهشتی شاد )
ميرفا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
32
اقاي شريعتمداري چه كسي به شما گفته كه سنگ محك اسلام ناب محمدي هستي؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
84
نیت بد و کینه توزانه برادر حسین حتی چهره اش را نیز خشن و بی نور کرده..
ذکریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
4
80
ریشه تخریب چهره ایران در جهان حسین شریعتمداری است .دکتر روحانی اولین اقدامش این باید باشد که این آدم را علاج نماید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
3
83
بافت شبه اندامی است که اطراف غده سرطانی کینه و نفرت را فراگرفته است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
50
5
آقاي فقيهي لابد سخنراني براي ريختن مردم به خيابون برداشتن روسري و كشتن زن چادري و زندگي هشت ساله با فاميل ها در كاخ هاي سعد آباد و داشتن هواپيماي خصوصي و شركت در مهماني شبانه و اينها هم رفتار پيامبر بوده ؟ مگه حسين چي گفته هر وقت كه ديده حقي ناحق شده اعتراض كرده براش فرقي نمي كرده كي باشه شما ها اونجايي از دين كه با غرايزتون سازگار نيست رو حذف مي كنيد واونجايش كه به نفعتونه پر رنگ مي كنيد كدوم افترا كدوم تهمت اينا از نظر شما تهمت چون خودتم توي دارودسته نيويوركي هايي افراطي شماييد كه نتونستيد شكست رو تحمل كنيد و به هر چيزي چنگ زديد تا پيروز شيد و وقتي ديديد نشد مثل ... ريختيد توخيابونا و چه خسارت ها حالا هم كه در تحقق حماسه سياسي آدم .... مثل خاتمي رو در صف رهبري ومردم مي دونيد آخه ببين دشمان هم اون رو حساب نمي كنن شما ديگه كي هستي بعدش شنيدن حرف حق اينتقدر زور داره كه شما رو وادار به گفت پرت و پلا ميكنه گرچه شما فقط نظرهاي موافقتون رو چاپ مي كنيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
39
بگذارید شریعتمداری هر چه میخواهد بگوید او از این 18 میلیون رای ناراحت است
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
25
گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید.. گو تو خوش باش که ما گوش به ... نکنیم... دوران شریعتمداری ها یا همان کوتوله های سیاسی خیلی وقته تموم شده
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
78
آفرین، مقاله خوبی بود، امیدوارم شریعتمداریِ لجوج رویه ی خود را اصلاح کند و دست از نفرت پراکنی و کینه توزی بردارد.
واقع بین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
75
کافر همه را به کیش خود داند- به نظر من خود روزنامه کیهان عامل فتنه واز بین بردن وحدت ایران است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
24
حیف اسم شریعممدار که روی این آدمه. درست مثل همونهایی که به اسم دین، آبروی دین رو می برند. تو را خدا فامیلت رو عوض کن. این قدر دین و شریعت رو بدنام نکن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
1
28
اسم زيباي كيهان رو به چه پلشتي هايي آلودي...
مردم و تاريخ در مورد شما قضاوت مي كنن
mirzaei
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
27
بهترین مقابله با چنین افرادی همانست که مردان بزرگی چون سید محمد خاتمی عزیز و هاشمی رفسنجانی بزرگ میکنند: بی محلی
چون اساسا افراد حقیری چون حسین شریعتمداری(حیف از این اسم) ارزش پاسخ دادن ندارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
24
اين شريعتمداري كه ميگين كيه كجاست روزنامه داره شماره گانش چقدره ؟؟؟
یه نفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
3
22
یک مطلب نظرمو جلب کرد. تعداد منفی ها برای همه کامنت ها تقریبا برابره. جدود 100 تا 110. به نظرم عده ای سازمان یافته و هماهنگ مامور منفی دادن هستند. البته با قطعیت نمی گم و به نظرشون احترام می دارم چون حقشونه نظر بدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
55
5
شما چرا از اقاي خاتمي که به تصريح وزير محترم اطلاعات در کودتاي نرم سال88 يکي از عوامل اصلي بوده است و نظام اسلامي بخاطر مصالح عالي نظام وي را البته تاکنون دستگير و محاکمه ننموده حمايت و تاييد جانانه مي کنيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
3
28
با با بزارین باشه بخدا کلی میخندیم تو این 8 سال.
دکتر حسین جوون میده واسه سوژه سازی و جک و خنده.البته اگه بنده خدا سکته رو نزنه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
90
شنیدید از چهره هرکس می توان به درونش پی برد؟
مهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
67
اقای شریعت ، حج حسین از خدا بترس ضما اگر حرف نزنی بخدا ما نخواهیم گفت لالی !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
26
ازبرادرشریعت..داری جزاین هم انتظاری نیست!!
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
26
بله از نظر بنده هم ایشون زمان بازنشستگیشون فرا رسیده،کیهان زمانی برای خود ابهتی داشت اما از وقتی ایشون مسئول این روزنامه شدند متاسفانه خیل عظیمی از مخاطبا و خوانندگان خودش و از دست داده ،کیهان دیگه یک رسانه ی ملی نیست علنا تبدیل به یک رسانه ی حزبی شده.
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
22
كارش كلآ خوش خدمتي و نظر دادن در رابطه با هر مسئله اي است و نيست كه خودش گذشته درخشاني داشته حالا كارش تهمت زدن به ديگران است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
54
5
خيلي بي ادبي آقاي فقيهي كه تيتر مي زني به ايشون مي گي برادر حسين حد شعورتو مي رسونه ديگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
44
3
آخه يكي بگه بچه ي متولد 64 تو رو چه به نصيحت كردن اين كاركشته ها و نظريه پردازهاي سياست اگه حرف نزني مي گن چرا مصطفي حرف نزد؟
روح الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
29
جناب آقاي دكتر روحاني براي اين صحبتها هيچ بهايي قائل نشيد.محكم و پرصلابت هر كاري كه ميدونيد درسته رو انجام بديد.اكثريت ملت پشت شما هستند واز شما حمايت ميكنند.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
53
10
انتخاب یک رسانه کاملا یک طرفه است وازکسانی که هم نظربااونیستند تصاوبری باحالتهای تمسخرامیزقرارمی دهدوازادمهای خودبالعکس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
3
68
بنده خدا را به حال خودش رها كنيد فكر ميكنه خيلي مهمه كه پيرامون بحث ميكنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
65
به نظر بنده اولین و مهمترین اقدام دولت آینده و به ویژه آقای روحانی تلاش برای جلوگیری از تسلط افراد هتاکی همچون حسین شریعتمداری که بد اخلاقی را به اوج رسانده؛ به نشریات و روزنامه های بیت المال است ؛ شکی نیست که کیهان را کارکنان آن هم نمی خوانند ؟اگر آقای شریعتمداری بنا دارد در فعالیتهای مطبوعاتی باقی بماند راسا" درخواست مجوز نشریه یا روزنامه بنماید آنوقت مشخص خواهد شد که ایشان چند مرده حلاج است؟؟
سعید رایگانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
4
58
ضمن عرض دستمریزاد مجدد به جناب فقیهی ، بنده را حلال کنید! چون من از شما دلخور بودم که چرا ، کامنت های بنده را در موضوعات مرتبط با شریعتمداری منعکس نمیکنید... که امروز و با خواندن این یادداشت ارزنده و گویای واقعیت ، این دلخوری الحمدالله مرتفع شد. ممنونم از شما
مدیر پایگاه دوست عزیز
به دلیل حجم وسیع نظرات و از طرفی محدودیت هایی که در انتشار نظرات است، در بسیاری از مواقع امکان مطالعه و انتشار بسیاری دیگر از نظرات نیست
پاسخ ها
سعیدرایگانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
از توجه شما سپاسگزارم!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
4
83
بنظر من شريعتمداري كسي نيست كه بخاطرش خودتونو ناراحت مي كنيد. هر چقدرم جواب شما منطقي باشه بازم اون بي مغز كار خودشو مي كنه
يه سري آدماي بدتر از خودش حرفاشو گوش مي‌كنن.
ناشناس
|
INDIA
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
67
52
آقایان شریعتمداری ها! عرضه شعار و رجز خوانی رو ول کنید... بله ما هم دوست داریم همه 7 ملیارد مردم دنیا فدایی ولایت باشن و نماز جمعه شون ترک نشه و علیه امپریالیسم خروج کنن در حالی که ایران رو الگو میدونن....... آره! این خوبه ولی در عمل اوضاع رو ارزیابی کنید بهتره! وگرنه در توهمی فراتر از جهل مرکب باقی میمونید!
*غرب تمام قدرت اقتصادی، دیپلماتیک و تکنولوژیک رو در اختیار داره
* شرق (در حالی که ما گریبانگیر مسائل مضحک جزئی هستیم) داره برای توسعه دست و پا میزنه و به سرعت پیش میره
*کشورهای اسلامی قلبا عربستان رو (که کاملا عکس ما هست) ترجیح میدن و همواره در عمل همراه امریکا هستند
*طبق آمار رسمی، از هر ده ایرانی یک نفر خارج از ایران هست، و این جمعیت حدودا 8 ملیونی همه نخبگانی در زمینه های خودشون هستند که برخلاف تمام سایر ملیت هایی که در خارج از کشورشون هستند، بجای اینکه سقیر و همکار کشورشون باشند، با خاطرات شدیدا تلخ فراری هستند. در حالی که عرضه همکاری با همین هموطنها میتونه اکثر چالش های کشور رو حل کنه! آقایان شریعتمداری ها! واضح بگم، بسیاری از اینها که نمک سفره حسین (ع) در خونشون هست دارن برای یک ذره "آسایش" برای همجنس بازها و بی خداها خدمت میکنن! از وطن بگذریم؛ شماها غیرت دینی دارید؟؟؟؟؟؟؟

آقایان شریعتمداری ها!
من تا حالا در سه کشور غربی و دو کشور آسیایی زندگی کردم، همه بلا استثناء از ایران میترسند و اون رو تهدید میدونن، و تعداد کمی هم با اکراه و تا حدی تایید میکنند. و مردم کشورمون هم که طبق آمار رسمی انتخابات اخیر 30% اصلا به کلیت نظام تمایل ندارند، و زیر 10% هم به اون جریانی که مد نظر شماها بود رای دادند.
و... و... و...
امیدوارم اگر خوابید بیدار بشین و به نجات و تعالی کشور کمک کنید و اگر هم خوتون رو به خواب زدید که.......... خدا آگاه و عادل هست.
نوری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
49
59
سلام آقای فقیهی شما کلی گویی کرده ای در مقابل مستندات آقای شریعتمداری فقط گفته ای اتهامات /چه خوب بود به جای اینهمه آسمان وریسمان دوختنها شما هم مستند پاسخ می دادید مثلا یک جلمه از آقای خاتمی نقل میکردی که گفته باشد من باجرج سوروس صهیو نیست ملاقات نداشته ام ویا آمریکا واسراییل ازفتنه گران حمایت نکرده ویا سران فتنه از منافقین و اسراییل تبری جسته باشند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
56
103
ایشان مرده سیاسی است و این کارها برای این است که بگوید رنده است ولی اشتباه میکند
ناشناس
|
SPAIN
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
53
111
به نظرم شهردار بعد باید محسمه اش را بسازد و اسم میدانش را بگذارد تهمت و ناروا
منتقد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
57
77
اگرچه اعتقادي به تحليلهاي شريعتمداري ندارم اما اعتقاد به آزادي بيان و جريان اطلاعات حكم مي كند كه به همه حتي شريعتمداري اجازه داده شود حرفشان را بزنند و تحليل خود را ارائه كنند البته حق نقد هم قطعا محفوظ خواهد بود تنها نكته اينجاست كه همه بايد به اخلاق و قانون پايبند باشند نكته اي كه متاسفانه در موارد زيادي شريعتمداري علي رغم دعوت ديگران به آن، خود آنها را رعايت نمي كند...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
52
85
به دوا گر نشود مداوا نتوان به سخن کرد مدارا.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
55
124
روزنامه ايشان چون حجم كاغذش زياد است فقط بدرد شيشه پاك كردن مي خورد
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
277
85
سلام علیکم
اقای فقیهی عزیز خودت را گم نکن . هنو.ز خیلی زوده است که شما و امسال شما در مورد آقای شریعتمداری قضاوت کنید و نصیحت
یادداشت های آقای شریعتمداری بسیار روشن و واضح می باشد و نیازی به توضیحات و تحریف جنابعالی نیست
ضمنا از قدیم گفتند چوب که برمی داری گربه دزد حساب کار خودش می کنه . لذا شما بهتره مواظب خودتون باشید و نمی خواهد خط به ما بدهید
پاسخ ها
سعیدرایگانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
دوست عزیز سلام، قدری مهربان باش! و اینکه بنظرم کسی که گم شده ،شریعتمداری و امثال ایشان هستند، زیرا با تقلا کردن قصد دارند خودشان را در فضای جدید پیدا کنند ، قدری منصف باشید و بیدار شوید!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
107
188
جناب شریعتمداری شما در حدی نیستید که به رئیس جمهور امرو نهی کنید...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
57
50
وزن طرفداران گفتمان حسین آقا از منفی‌های همین کامنتها مشخصه. این وزنشون تو جامعه‌س. اما قدرتشون برعکسه!
khanamoo
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
58
37
آقای شریعتمداری حتما شما رفیق قافله هستی :)))) که می فرمایی اینا رفیق قافله نیستن....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
150
9
آقای فقیهی گنده تر از دهنت حرف زدی؟
هاشمی و جاسوس سیا تو حماسه نقش داشتند؟؟؟؟؟؟؟؟
فتنه گران جایی در دولت دکتر روحانی ندارند ؛ خیالت راحت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
60
73
کیهان یارانه دولتی و حق الناس را تبدیل به کاغذ پاره می کند. بیشترین یارانه ها را می گیرد و کمترین اثر را به عنوان یک رسانه دارد. البته آثار مخربش را نمی گویم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
57
56
دستت درد نكنه بااين مقاله اي كه نوشتي ، حرف دل مارو زدي.
زنده باد آزادي ،زنده باد آزاد انديشي ، زنده باد آزادي بيان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
56
94
آقای شریعتمداری سالها هر چه خواستید گفتید و نوشتید و جمعی از خادمین مردم را جاسوس و وطن فروش و خائن و ... خطاب کردید هیچ سند و مدرکی هم برای ادعاهای پوچ خود ارائه ندادید و فقط و فقط آرامش مردم را به هم ریختید اکنون که دریچه امیدی به روی مردم گشوده شده و اندکی شادی و نشاط به جامعه برگشته شما را بخدا مدتی سکوت کنید و بگذارید مردم کمی راحتر زندگی کنند خود شما هم به استراحت نیاز مبرم دارید آخه در این سالها در عمران و آبادانی کشور و توسعه همه جانبه ایران و رفاه و آسایش ملت! زحمات زیادی متقبل شده اید! اکنون مردم با رأی خود خواستار استراحت شما شده اند به احترام مردمی که شما خیلی از آنها دم می زنید مدتی استراحت کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
72
11
بوی حرص وبوی کینه بوی آز در سخن گفتن بیاید چون پیاز
فریبرز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
58
53
انتقادات سازنده ای بود. خداوند انشالله این مردم و کشور را از زبان امثال شریعتمداری نجات دهد و همه .... را نیز شفای عاجل عنایت کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
65
46
بسیار جای خوشحالیست که اصولگرایان تندرو تابلو یی مانند برادر حسین رو دارند که تبلور تفکراتشونه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
113
15
اگر در حدی نبود که تا حالا هزار بار روزنامه و خودش توقیف شده بود. قبول کنید که برادر حسین کسی هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
67
46
خیلی عکس با مزه ای گذاشتید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
60
72
در حال حاضر که تمامی مسئولین با هم متحد شده اند برای برداشتن موانع و مشکلات وجود این افراد از تحریم دهها برابر بدتر است . امیدوارم هر چه زودتر وجود این افراد از جامعه پاک شود
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
50
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=
فقیهی جان بسه یا تخته گازبرم؟
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
68
آقای فقیهی گل گفتی
تازگی ها این آقا دکتر هم شده!!!!!!!
لابد انتظار داره روحانی وزیر ارشادش کنه!!!!!
به خدا خسته شدم از دست انسانهای نادان و پر مدعا
خدا همه رو هدایت کنه انشاالله
مسلم مطلبی
|
UNITED KINGDOM
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
3
73
درود بر شما آقای فقیهی
آ قای شریعتمداری یعنی افراط و تفریط به معنای واقعی کلمه
شریعتمداری یعنی حرف، حرف، حرف مفت!
آقای شریعتمداری به احترام ماه مبارک رمضان لطفا سکوت کن، حرف نزن
باورکن تاجایی که من اطلاع دارم از سکوت کردن و حرف نزدن، کسی نمرده است!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
129
14
مرگ بر سایت فتنه گر انتخاب 88 یاد مان نرفته چگونه بر طبل فتنه می کوبیدی جوانان مردم را به مرگ می کشاندی چه شد وقتی روحانی از همان صندوق رای هایی که میر حسین در نیامد اعتدال گرا شدی فقیهی تو همان فتنه گر 88 هستی برو توبه کن تا در های توبه باز است
یوسف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
4
59
واقعا رحمت به شیز پاکی که خوردید.فقیهی عزیز از بی عرضه گی و ترسو بودن بسیاری از رسانه ها است که علفهای هرزی مثل آغای شریتنداری در گلستان ایران میرویند.این جماعت که همه را مثل خود میدانند پهره های محبوبی مثل هاشمی وهاتمی را هتک حرمت میکنند .در زمانی که سنگها بسته وسگها آزاد بودند هرکاری توانستند کردند اما ظاهرا خودرا به کری زده اند و2دای ملت را در انتخابات نشنیدندوندیدند که همه اراجیفی که طی این پند سال بهم بافتند به خودشان برگشت ومردم آزاده ایران یکپارچه به این آقا و همفکرانش آنچنان (نه)گفتند که اگر ذره ای شرم داشتند در مقابل ملت به خاک میافتادند وعذرخواهی میکردند...... ین آدم .... ریاست ومطرح شدن دارد در هیچ دولتی هم بکار گرفته نشده حسادت اورا ترکانده است.درود بر فقیهی عزیز که با این مقاله حرکتی بزرگ و با ارزش را برای افشای ایم سمبل های نفاق آغاز کرده اند امیاست که از نا ملایمات آن نهراسند مردمی که حماسه آفریدند پشتیبان شما و خداوند نگهدار شماست
bivafa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
9
2
یادداشت اخیر جنابعالی مانند گذشته - مملو از اتهامات ناروا، سنگین و کینه توزانه نیست بس کن
اقای فقیهی.متن هایی از خود شما که بد تر و حاوی توهین های فراوان به رئیس جمهور بود یادتون رفته
چرا ادای ادمهای روشن فکر را در می آورید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
1
5
فقیهی گلم
چرا درباره این متوهم می نویسی
تو مقصری چون ج میدی ولش کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
1
12
لذت بردم آقای فقیهی این حرفها حرفهایی بودند که من خیلی دوست داشتم بشنوم ولی کسی نمیگفه من دلم میخواد به این شریعتمداری بگم یکبار بیا میزان محبوبیت خودت رو درانظار عموم محک بزن ببین چند مرده حلاجی اون وقت جای مردم حرف بزن
نظرات بینندگان