arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۷۶۰
تعداد نظرات: ۱۴۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۲

حسینیان: از حمله به سخنرانی برخی خوشحال می‌شدم/ حضور خاتمی در تحلیف، برای دموکراسی ضرر دارد/ پنج بار به احمدی نژاد گفتم فیلم را پخش نکن

من با آزادشدن کسانی که بنای دیکتاتوری، بدعت و آشوب را در کشور پایه‌ریزی کردند، موافق نیستم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


«روح‌الله حسینیان» تاکید دارد که چهره صرفا امنیتی نیست و سابقه قضایی‌- امنیتی دارد و جانشین دادستان انقلاب اسلامی تهران در وزارت اطلاعات بوده.

او پیرامون اینکه درباره حمله به سخنرانی هاشمی، سیدحسن خمینی و حجت‌الاسلام ناطق‌نوری چه احساسی داشتید، بی‌پرده می‌گوید: «از حمله به برخی خوشحال می‌شدم و از برخی ناراحت.» البته هیچ توضیحی نمی‌دهد که از کدام ناراحت شده و از کدام خوشحال. حسینیان از سخنرانان «مسجد اهل بیت» در روزهای دهه فجر بوده و می‌پذیرد که سخنرانی‌های آن مسجد تا حدودی در تحریک مردم در روز 22 بهمن قم تاثیرگذار بوده اما گذشته از این معتقد است: «نقش روسای‌جمهوری و مجلس در ماجرای یکشنبه سیاه، زمینه‌های حمله به سخنرانی علی لاریجانی را فراهم کرد و اگر احمدی‌نژاد هم راهی قم می‌شد، همین برخورد با او صورت می‌گرفت.»

حسینیان که این روزها مدام تهدید می‌کند که با گوجه‌فرنگی و تخم‌مرغ پذیرای «جک استراو» در بهارستان خواهد بود، در بخشی از گزارش خود به احمدی‌نژاد انتقاد می‌کند، درست همان‌جایی که ماجرای پخش فیلم فاضل لاریجانی و سعید مرتضوی به میان می‌آید. او در یکشنبه سیاه پنج‌بار از احمدی‌نژاد تقاضا می‌کند که فیلم را پخش نکند اما عصبانیت کار دست رییس دولت دهم می‌دهد.

متن کامل گفتگوی شرق با او در پی می آید:

 آقای مطهری در صحن علنی از حصر خانگی آقای میرحسین موسوی و کروبی انتقاد کردند، نظر شما درباره پایان حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد چیست؟ 
این کار به شورایعالی امنیت و شورای امنیت کشور برمی‌گردد و اینها ارتباطی به من ندارد که اینها در حصر باشند یا نباشند. 
 به هر شکل شما به‌عنوان یک نماینده مجلس، همان‌طوری که آقای مطهری نظر خودش را اعلام کرده، نظرتان را بفرمایید؟ 
من با آزادشدن کسانی که بنای دیکتاتوری، بدعت و آشوب را در کشور پایه‌ریزی کردند، موافق نیستم. 
 با حضور آقای خاتمی در مراسم «تحلیف» چطور؟ 
بگذارید من حرفم را بزنم. اینها برای دموکراسی ضرر دارند و دشمن دموکراسی هستند. نباید اینقدر آزاد باشند که دموکراسی را به خطر بیندازند. 
 اما درباره حضور آقای خاتمی نظرتان را نگفتید، به هر حال مرسوم است که در مراسم «تحلیف» روسای‌جمهوری پیشین حضور داشته باشند. 
آنچه که من اطلاع پیدا کردم این است که مجلس از ایشان دعوت نکرده است. 
 البته ایشان احتمالا از سوی آقای روحانی برای مراسم «تحلیف» دعوت خواهند شد؟ 
تایید نهایی میهمانان برای حضور در مراسم «تحلیف» به نظر هیات‌رییسه مجلس باز می‌گردد. 
 درباره گزارش قم یکسری سخنرانی در مسجد اهل البیت قم صورت گرفته بود، تیم تدوین گزارش تاکید دارند که آن سخنرانی‌ها در برانگیختن افراد تاثیرگذار بوده، به‌عنوان یکی از سخنرانان مسجد اهل بیت این را تایید می‌کنید یا نه؟ 
بله. قطعی است، عده‌ای از سخنران‌ها ازجمله خود بنده که در مسجد «اهل بیت» صحبت و از آقای لاریجانی انتقاد کردم، گفته‌ام که بالاخره یک زمینه‌ای را ایجاد می‌کند. ولی دلیل اصلی این سخنرانی نیست. باید بررسی کرد که چه اتفاقی افتاده. بعد از آن سخنرانی‌ها در مسجد «اهل بیت»، آقای لاریجانی در قم ده‌ها سخنرانی دیگر داشته، چرا در آن سخنرانی‌ها اتفاقی نیفتاد؟ و چرا در 22 بهمن این اتفاق افتاد؟ 
 نظر خود شما در این در این‌باره چیست؟ 
به نظر من علت اصلی، «یکشنبه سیاه» مجلس بود و هر آنچه میان رییس مجلس و رییس‌جمهوری اتفاق افتاده. 
 یعنی نخستین اختلاف‌ها در آنجا پیش آمد؟ 
بدون تردید. اگر آقای احمدی‌نژاد هم به قم رفته بود و در آنجا صحبت کرده بود، همین اتفاق برایش می‌افتاد و این حرف مردم بود. اما خب وقتی رهبری بارها تذکر می‌دهد که سران قوا با یکدیگر اختلاف نداشته باشند، چرا آمدند و آن برخورد زشت را در مجلس انجام دادند. من همان موقع هم اعتراض کردم که وقتی نظر رهبری بر آرامش است چرا این کار شده؟ کار غلطی است اما باید همین کار غلط درست ارزیابی می‌شد. 
 اما بخشی از گزارش آن روز – یکشنبه سیاه- درمورد استراق سمع و شنود و فیلمبرداری بود که آقای مرتضوی مرتکب شده بودند و فیلم آن هم در صحن علنی مجلس پخش شد. چرا مجلس در آن قضیه ورود نکرد؟ آیا آن کار مرتضوی کار پسندیده‌ای بود از نظرشما؟ 
آقای مرتضوی دلایل خودشان را داشت. او می‌گوید من با توجه به اینکه مسوول «شستا» هستم و اینکه «شستا» یک موسسه مالی است، فیلم تمام افرادی که با من ملاقات دارند را ضبط کرده‌ام. 
 شما خودتان سابقه حضور در دستگاه امنیتی دارید، آیا این کار اشتباه نیست؟ 
به هر حال اتاقشان است. 
 یعنی هرکسی می‌تواند در اتاقش دستگاه شنود و استراق سمع و فیلمبرداری نصب کند؟ 
بله. 
 و نمایش در عموم چطور؟ 
آنچه که اشتباه است نمایش آن توسط احمدی‌نژاد بود. احمدی‌نژاد حق نداشت آن نوار را پخش کند. به‌ویژه پخش فیلمی که از صحبت بین دو نفر آن هم به شکل محرمانه بوده، اشتباه است. من آن روز پنج‌مرتبه به آقای احمدی‌نژاد تذکر دادم که این کار را نکند، چون هم خلاف عرف و قانون است و هم خلاف دستور مقام رهبری و هم خلاف شرع. 
خب پس اگر شما هم به ایشان مشورت دادید، چرا احمدی‌نژاد فیلم را در مجلس پخش کرد؟ 
به نظر من عصبانی بود. 
گزارش قم احتمالا فردا خوانده می‌شود آیا این گزارش را پایانی بر رفتارهای نیروهای خودسر می‌دانید؟ 
گزارش مجلس را هیچ پایانی بر هیچ کاری نمی‌دانم. 
چون این گزارش اینقدر سطحی است که متاسفانه نه احساسی را بر می‌انگیزد و نه تعقلی را؛ و نه حتی اندیشه‌ای را به‌دنبال خواهد داشت. البته کسانی که صحبت مقام‌معظم‌رهبری را قبول دارند، خودشان را از این به بعد مقید می‌دانند که جلسه را به هم نزنند. 
 اما پرونده قم نخستین تندروی نبوده، در همین مشهد چند سال پیش با آب معدنی به سخنرانی آقای ناطق حمله کردند، شما که سمت امنیتی داشتید چرا با نیروهای لباس شخصی و آنهایی که رفتار خودسرانه داشتند، برخوردی صورت ندادید؟ و اگر صورت‌گرفته بفرمایید تا ما منعکس کنیم. 
من آنجوری که شما مطرح می‌کنید، سابقه امنیتی ندارم. 
 منظورم مسوولیت شما در وزارت اطلاعات بوده. 
من امنیتی نیستم که بخواهید در جراید خودتان مطرح کنید. من سابقه قضایی - امنیتی دارم و جانشین دادستان انقلاب اسلامی تهران در وزارت اطلاعات بودم. 
 در همین قضیه بفرمایید که آیا با لباس شخصی‌ها برخورد شد؟ آیا گزارش قم نخستین برخورد هدفمند با اینطور تندروی‌هاست؟ 
برخوردها از جناح چپ شروع شد. نخستین حرکت هم برهم‌زدن سخنرانی آیت‌الله یزدی بود، که بعد از آن هم این سنت بد نهاده شد. 
 یعنی قبل از آن نبود؟ 
نه نبود. اولین جلسه‌ای که به هم ریختند، همین جلسه سخنرانی آیت‌الله یزدی بود که چپ‌ها آنها را بر هم زدند. متاسفانه آنهایی که الان مدعی‌اند، چرا برخوردی نمی‌شود، آن موقع از آن حرکت به‌عنوان شاهکار چپ‌ها نام بردند. 
 خود شما وقتی شنیدید که عده‌ای خودسر به سخنرانی سیدحسن خمینی، حجت‌الاسلام ناطق‌نوری و آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی حمله کرده‌اند، چه حسی داشتید؟ 
ازبعضی‌ها خوشحال شدم و از بعضی‌ها ناراحت. 
 کدام یکی را وقتی شنیدید خوشحال شدید؟ 
به این سوالتان پاسخ نمی‌دهم. (با خنده)
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
2
217
نميدونم چي بگم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
2
297
چقدر هم خودشو تحویل می گیره.
ایزانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
2
267
خـــــــــــــــــدایا.. خودت به ما رحـــــــــم کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
2
282
تا انتخابات مجلس جناب آقای حسینیان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
3
298
میدانید چرا خوشحال می شدید چون کار شما برای رضای خدا نبوده فرصت خوبی است ماه رمضان است در توبه باز است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
9
328
''''اینها برای دموکراسی ضرر دارند و دشمن دموکراسی هستند. نباید اینقدر آزاد باشند که دموکراسی را به خطر بیندازند'''''
این چه دمکراسیه که با آزادی انسانها مغایره؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
5
269
خاتمی دشمن دموکراسی است و برای دموکراسی ضرر دارد.!!! واقعا چرا افرادی که برای اظهارنظر نیازی به فکر کردن را در خود احساس نمیکنند به مجلس راه پیدا نمیکنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
3
223
روزي كه به سخنراني شما هم حمله شد اون وقت متوجه ميشي توهين و عدم انتقاد پذيري چه مزه اي داره
ناشتاس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
6
164
نباید اینقدر آزاد باشند که دموکراسی را به خطر بیندازند.
واقعا جمله شما آقای حسنیان عین دموکراسی است پس زنده باد شما
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
3
216
آی آدمها که نشسته بر ساحل شاد و خندانید/یک نفر در آب دارد می سپارد جان.این بیت شعر خطاب به آقای حسینسان و دوستانشان که نشسته بر ساحل شاد و خندانند و نمی دانند که چه تعداد نفراتی دارند می سپارند جان.آقایان که خود را وکیل مردم می دانید!از کدام مردم وکالت می کنید؟از مردمی که این روزها به دلیل فقدان دارو شاهد مرگ عزیزانشان هستند؟به دلیل مشکلات مالی شرمنده زن و بچه هستند؟شما آیا در این مملکت زندگی می کنید؟آیا روزنامه می خوانید؟آیا سایت ها را نگاه می کنید؟آیا متوجه رأی 19میلیونی می شوید؟شما چرا قیم مردم شده اید.چرا تا کسی قدم در جهت بهبود اوضاع بر میدارد هر آنچه را که بافته اند پنبه می کنید؟اصلا شما کی هستید؟چه کاره اید؟ماموریت تان چیست؟چرا گوش هایتان نمی شنود؟چشم هایتان نمی بیند؟زبان هایتان حرف مردم را نمی زند.به حساب خود برسید قبل از آنکه به حسابتان رسیده شود.خدا نکند که خدا به انسان یک فرزند مصروع، دیالیزی، هموفیلی و ...بدهد تا حال این روزهای خانواده های عزیزی که گرفتار این بیماری ها هستند را بفهمد.آقایان مفهوم تقیه را می دانید چیست؟برای شما می گویم نمی شود آیا تقیه کرد این روزها؟به خود آیید ملت دراین انتخابات به شما فرصت داده است.می گوید که ما تغییر می خواهیم اما فقط در قالب نظام جمهوری اسلامی.می گوید ما از این وضع خسته ایم اما از جمهوری اسلامی و روحانیت خسته نیستیم.چرا سعی می کنید که ملت را از نظام خسته کنید.به خودآیید.
كسرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
4
258
ببين چه آدمهايي واسه ملت بزرگ ايران قانون گذاري ميكنن؟؟؟؟؟
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
2
287
آقای حسینیان!
شما شأن نمایندگی مجلس شورای اسلامی را زیر سئوال بردید.
شما نماینده مردم نیستید.
شما حاصل رای ندادن من و ما هستید که به کرسی نشسته اید.
آسمانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
2
207
واقعاً جای تاسف است که چه کسانی نماینده این مردم شریف در مجلس هستند .
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
4
302
تو عددی نیستی که بخوای برای خاتمی تعیین تکلیف کنی. درود بر خاتمی
پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
191
بله خوب مجلس ملک پدریشان هست حق دارند هرکس رابخواهند راه بدهند هرکس را نخواهند راه ندهند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
3
187
چه افراد شخيصي نماينده ما ملت هستن!!!
مهتاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
3
205
مردم با تمام دلخوري وناراحتي كهاز دولت احمدي ن‍اد داشتند به آقاي روحاني راي دادند چرا كه او مورد حمايت آقاي خاتمي عزيز بود
رامبد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
2
204
مرد حسابی تو اصلا معنی دموکراسی را میفهمی .
خدا به این ملت مظلوم ......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
3
159
توكي هستي ؟!؟!؟
مدعي العموم؟؟؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
2
141
متوهم شدی...........
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
2
122
جهت باد را تشخیص داد ه اند و خودشان را در جهت جدید دارن جا میندازن.......ولی ملت شریف ایران فراموش نکرده اند این وکیل الدوله ها را....
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
2
134
بهتر نیست ایشان هم با برادر حسین به سفر دور دنیا فرستاده شود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
2
113
ايكاش معني دموكراسي رو هم از ايشون ميپرسيدند!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
2
166
وجود امثال حسینیان نه تنهابرای نظام بلکه برای اسلام ناب مضروخسارتی جبرن ناپذیراست
هومن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
93
چقدر ژست متفکرانه داری آقای حسینیان . ولی خودمونیما اصلا بهت نمیاد ... !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
86
جاي بسي تاسف است براي اين نماينده محترم مجلس كه خود مسبب خيلي از مشكلات وتند روي هاست.
حامد
|
NETHERLANDS
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
148
خدا دو پایی بیا زمین خاتمی برا دمموکراسی خطرناکه اونوقت این حسینیان مفید،
شما شباهتی بین علف و دموکراسی میبینبد که
کود براش مفید باشه!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
124
خدایا به حرمت این ماه عزیز و مبارک رمضان همه بیماردلان سیاسی کشور ما را شفا عنایت بفرما.آمین
گوران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
105
متاسفم برای جامعه ای که این آقا نماینده مجلس آن می باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
120
ما هيچ نيازي به افرادي مثل تو نداريم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
153
سمبل افراطی گری و فتنه و دیکتاتوری را باید در امثال آقای حسینیان، رساسی، کچک زاده و ..... جستجو کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
61
برو ببین خودت کیستی اهای ....
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
57
دین بزرگ اسلام کجاووجودنیروهاونماینده هایی اینچنین تندروکجا.خداآخروعاقبت مردم ومملکت رابااینچنین افرادی به خیرکندکه هرکجاعمل ناشایستی ازطیف وطرفداران خودشان سرمیزندبه هردری میزنندتاآن رابه رقیبی که عملاازگردونه خارج ساخته وهیچ ابزاردفاعی ندارندنسبت دهندوخودشان رامنزه ورقیب رادروجودهمه ی مشکلات مقصرومسبب بدانند.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
59
ایشان با آن سن و سال باید فرد معقولی شده باشد و از حمله با گوجه و تخم مرغ حمله کردن را دور از شان یک آدم عاقل می دانم ،اگر حرف ایشان منطقی است و بر دل می نشیند می تواند با حرف مطالبش را بیان نماید و در غیر اینصورت با زور حرف خود را بر کرسی نشاندن را رضا خان،هیتلر و استالین هم می کردند ولی حرف هیچکدام الان خریدار ندارد و این روش شکست خورده است.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
2
71
تعجب می کنم آقای خاتمی در دنیا به دمکراسی بودن مشهور است .ولی آقای حسینیان ایشان را دیکتاتور خطاب می کند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
4
121
نادانی را پیایانی نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
52
خدایا در این ایام عزیز عقلمان را بیشتر نما و دینمان را دین رسول ا... قرارده و از کج فهمی از دین مصون بدار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
59
ايشون هموني هستن كه گفتن اگه جك استرا بياد به طرف گوجه و تخم مرغ پرت ميكنم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
63
فی قلوبهم مرض
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
94
برای خودم متاسفم که امثال جنابعالی و آقای رسایی نمایندگان مردم در مجلس هستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
80
دموكراسي شنيدنش از اين آقا تعجب آوره جالب اينكه خودش در پايان سخنان چند سطر قبلش رو نقض كرده با اين سخن :

از به هم زدن سخنراني بعضي ها خوشحال شدم !!!
دوست انتخاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
49
انگشت نکن رنجه به درکوفتن کس
تا کس نکند رنجه به در کوفتنت مشت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
72
شما هيچ نسبتي با دموكراسي نداريد. اين مفهوم را ابزار خود كرده ايد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
90
خداوند هدايتت كند آغاي حسينيان !
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
138
چه قدر این سید ما بزرگ است که حتی از حضورش در چنین مراسمی ترس دارند . درود بر خاتمی سلام بر روحانی پاینده باد هاشمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
53
در حال حاضر که دکتر روحانی در مقابل فشارهای این نمایندگان دارد عقب نشینی می کتد و به گونه ای حتی خیلی وزرا انتخاب شده قطعی را داره عوض میکنه(مانند وزیر علوم و فرهنگ) و در صورت انجام این کار در مراحل بعدی نیز باید عقب نشینی کند و درصورت انجام این کار جایگاه مردمی روحانی تضعیف می کنند روحانی باید بداند که اگر بر مبنای رای اکئریت کابینه را انتخاب نکند یاس و ناامیدی بر طرفداران او حاکم می شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
201
4
درود آقای حسینیان که از گفتن حرف حق ابایی نداری
نور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
110
بعضی از دین
اسلام فقط لباس روحانیت بر تن دارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
98
جوک سال روح الله حسینیان :اینها برای دموکراسی ضرر دادرند خخخخخخخخخخخخخخخخخ
تافردا
|
TAJIKISTAN
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
122
بسمه تعالی
هرزمان بنا به مقتضیات خود نیازبه شعبان بی مخ هایی داردحالا آن هامی تواننددرمجلس یادرکف خیابان باشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
115
حضور امثال شما برای دموکراسی ضرر دارد نه حضور کسی که خودش یکی از طراحان مردم سالاری دینی بود و همه دنیا ایشون رو به عنوان یه شخصیت عالم و معتدل میشناسند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
104
حضور تو در مجلس برای دموکراسی .مجلس مردم . کشور. نظام و تمام افراد دلسوز این کشور ضرر داره انهم ضرری بسیار بزرگ نه جناب خاتمی که محبوب مردمه با تمام تخریب ها تهمت ها و توهین های امسال شماها ...رای مردم نه آشکاری بود به شماها و امسال شما که اصلا اعتقادی به دموکراسی ندارید فقط بازیچه دست شما تندروهاست
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
91
ما ذات انسانها را در چهره شان هویدا کردیم
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
59
اقای حسینیان مینوان قسم خورد که افرادی چون شما عین اشوب و فتنه هستند و مخل ازادی و تمام مشکلات نیز بدلیل همین دیگاه تمامیت خواهانه شما است که وضع دوران احمدی نژاد بوجود امد و کشور را عملا در مرز بحران قرار داده اید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
54
حضور شما در مجلس چی؟ برای دموکراسی ضرر ندارد؟
ای خدا ببین کی داره از دموکراسی حرف میزنه. به قول عادل فردوسی پور: من اجازه دارم سرم رو بکوبم به این میز؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
50
اوج خود خواهی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
44
شما به کدام سوال جواب دادی؟ مثل احمدی نژاد سوال تو سوال می کردید.برای خودم متاسفم که امثال شما ها در این کشور هستند.شما انقدر ترسو و خودخواه هستید کار آقای مرتضوی را قابل قبول خواندید.پس خوب هرکس تو اتقاش همچین دستگاهی داشته باشه.شما ها خودتون فتنه گر اصلی در کشور هستید که با حرف های نا بجاتون مردم را تحریک می کنید و میرید کنار.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
46
دیوار حاشا همیشه بلند است
امیدوارم دیگه از دروغ گفتن تو هر زمینه ای دست برداریم مثله اینکه روزه گرفتن واجبه ولی دروغ گفتن واجب نیست همیشه هدف را فراموش کرده ایم .
دروغ دروغ و همچنان دروغ ...........................
ناشناس ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
49
جای بسی تاسف است این نهایت افراطی گری است وبا کار طالبان تفاوت چندانی ندارد .آیا این رفتار یک مسلمان است؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
42
خسته نشدید اینقدر ساز مخالف زدید؟! فکر جواب در روز حساب را کردیه اید؟!
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
59
خداییش با کیا شدیم هفتاد میلیون
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
53
خدایامارااز شرمتحجرین و خوارج زمان مصون بدار.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
49
این سردسته ی افراطی هاست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
43
آقای حسینیان کدام دموکراسی با آزادی آسیب می‌بیند؟! یا معنی آزادی را شما تحریف کرده‌‌اید یا معنی دموکراسی را! کدامیک بیشتر به مذاق شما سازگار است؟ آن آزادی که شما تعریف می‌کنید یا آن دموکراسی که شما می‌خواهید؟!!! واقعاً جای شما در مجلس است؟!!!!!!!!!!!!
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
15
21
ایشان انسان دمکراتی هستند.
الهام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
51
ای خدای بزرگ دایناسوربااین عظمتش منقرض شد ....... صبرتو نفسمان رامیبرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
2
59
وقتی حسینان از دموکراسی حرف می زند مانند اینست که دیوانه از عقل صحبت کند
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
2
53
خوب شدمعنی دموکراسی وصدالبته دیکتاتوری روفهمیدیم!!! به به!! یابهتره بگیم بع بع!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
40
این آقا وقتی با حمله به بعضی از سخنرانیها خوشحال می شود ینعیاز یک کار غیر قانونی حمایت می کند. حالا چطور خود در مجلس قانون گزاری است و حتی بدتر از آن در گذشته قاضی بوده خود جای سوال دارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
48
آیا زمان آن نرسیده که افرادی مانند حسینیان، کوچک زاده ، شریعتمداری از پیشخوان رسانه ها جمع شوند؟
بس است به جای مصاحبه با این افراد به سراغ افرادی بروید که برای شنیدن کلام آنها مردم لحظه شماری می کنند
رهگذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
46
خوب شد فهمیدیم که خاتمی برای دموکراسی ضرر داره و حتما آقای حسینیان برای دموکراسی مفیده که خود اعتراف داره صحبت هایش در واقعه حمله به رییس مجلس موثر بوده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
43
"من با آزادشدن کسانی که بنای دیکتاتوری، بدعت و آشوب را در کشور پایه‌ریزی کردند، موافق نیستم" به این ترتیب خود ایشان مستحق حصر خانگی مادام العمر هستند!!!!!!
فرهنگی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
38
ماشاءالله به این گستاخی وجسارت بی تعقل نسبت به افکارعمومی وقانونگذاری ومجلس درغالب اطاعت ازفرامین رهبری !!!
م ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
39
چقدرناراحت کننده است به نوه امام وبزرگان این کشورتوهین شودبعضی هاکه خودرا فرزنداین انقلاب میدانندخوشحال شوندکه اینشاءالله بسرخودشان بیایدتاتلخی اش راببینند.معنی دمکراسی هم برایمان گنگ شد اگرخاتمی برای دمکراسی ضرردارد حتما انهای که گوجه پرت میکنند وتوهین میکنند دمکراسی خواه هستتند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
42
خاتمی برای دموکراسی ضرر داره
حسینیان برای دموکراسی صرفه داره
خخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
29
گفتا که کرا کشتی تا کشته شدی باز
تا باز کجا کشته شود آنکه تراکشت
رضاقرسری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
38
وجوشما نمایندان بی منطق وتندرو است که برای کشور ضرردارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
37
با لباس مقدس روحانیت باشی و اینگونه صحبت نماییی جای بسی تعجب است .
پس ان سخن گهر بار پیامبر اکرم(ص) چه می شودکه می فرمایند من جهت به اکمال رساندن مکارم حسنه اخلاق مبعوث شدم.
شان لباس مقدس روحانیت با تند خویی سازگار نیست
قاسم
|
UNITED STATES
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
37
با انتخابات بعدی مجلس، شما هم مثل اون یکی به گورستان تاریخ خواهید پیوست، آقای حسینیان.
آریوبرزن
|
UNITED STATES
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
37
متأسفم که همچین آدمی داره برای من قانون وضع میکنه
یک رای دهنده به روحانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
35
سایت انتخاب دیگه نظرسنجی نمی ذارین و نمی پرسین که آیا روحانی باید از کابینه خاتمی در کابینه خود استفاده کند خرتون از پل رد شد حالا باید برادران نیمه اصولگرا کار رو به دست بگیرند من حلال نمی کنم اگه نامردی به حق اصلاح طلبا کنین
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
42
پس حامی اصلی عوامل خودسر مشخص شده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
42
از کوزه همان برون طراود که در اوست از شما بیشتر از این انتظاری نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
33
جناب حسینیان شما فرمودید : از حمله به سخنرانی برخی خوشحال می‌شدم. مایه تاسف است حاجاقا!شما بعنوان روحانی الگو باید باشید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
35
حسينيان گفته دموكراسي!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
33
آقای محترم باید رفتار مسلمان بر اساس اسلام باشد نه هرچه دلم خواست. کجا با آنهمه توهینی که به پیامبر شد به کسی توهین کرد یا گوجه پرت کرد
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
49
روحانی یادت باشه
خاتمی باید باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
35
از اینکه شما خوشحال می شوید ما متاسفیم چون اگر انسانی نگاه کنیم عده ای بی ادب کلام متکلمی را قطع می کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
37
همین که ایشان نسبت به حمله "عناصرخودسر " اظهار شادمانی میکنند؛ همه چیز واضح است. به عبارتی پذیرش خودسر بودن این عناصر از سوی یک نماینده مجلس عمق فاجعه را نشان می دهد!! برای خودم و خودمان جدا متاسفم.
غریبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
38
[جناب حسینیان چند سوال دارم که جوابش را بلد نیستم .لطفا مرا راهنمایی کنید.
1- دموکراسی یعنی چه ؟
2- لباس شخصی یعنی چه ؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
38
فکر کنم اینهم از نشانه های آخرالزمان است که آقای حسینیان طرفدار دموکراسی است و آقای خاتمی دشمن آن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
27
تندرو
دردمند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
40
معلومه که خودش محرک اصلی قضیه بوده است
ناشناس
|
BELARUS
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
41
دیالوگ شعبان بی مخ تو فیلم هزاردستان جالب بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
55
5
مرد ومردانه حرف زده پس شما خوبید که با شعار زنده باد مخالف من ودگراندیشی زنده باد 88ملتی را جلوی پای کدخدایتان قربانی کردید
محمد
|
FRANCE
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
41
وقتي ديد يك نماينده مجلس اينه كه ميگه من از حمله به بعضي خوشحال ميشم !!!! چه انتظاري داري از كفن پوشان مريد اين آقايون!!!!!!!
چه جواب زيبا و قانوني و حقوقي: به هر حال اتاقشان است. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
38
نـــــــــــــــــــــــــه! مگه شما میدونید دموکراسی یعنی چی؟ نکنه دموکراسی را با چیز دیگه ای اشتباه گرفته اید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
37
حقیقتا موقع بازنشستگی ایشان و حاج حسین شریعتمداری فرا رسیده !!!!
Ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
35
یقیناً وجود ایشان و امثال ایشان است که برای دموکراسی و برای جامعه و برای همه چیز مضر است، ازبی اخلاقی و توهین به محبوبین ملت به هیج جا نمیرسید جناب.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
38
"حضور خاتمی برای دموکراسی ضرر دارد" حتما شکر میل فرموده مزاح میفرمایند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
31
امان از افراط و خودسری
خدایا خودت رحم کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
30
خاتمی برای دموکراسی ضرر دارد؟؟؟؟ آخه چه جوری از دست این حسینیان سرمو نکوبم به دیوار
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
25
مرگ خوبه ولی برای همسایه
ابوذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
32
حیف وقت وفرصت وامکاناتتان که در مصاحبه با این افراد میگذارید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
23
اِ از کی تا حالا؟؟!!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
30
1
قربون خنده ات !!!
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
33
تا زمانی که این ها برای دین و دنیا مردم تصمیم بگرند نه دینی برای مردم می ماند و نه دنیای
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
25
تو چرا از رهبر خرج میکنی شماها نه رهبر میفهمید نه کشور شما فقط انچه تمایل شماست انجام شود عین دین است . بلعخره چرخ بازیگر از این باتزیچه ها بسیار خواهد داشت اقای حسینیان
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
31
آقا لطفآ شما از دموکراسی حرف نزنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
2
39
حسینیان:من با آزادشدن کسانی که بنای دیکتاتوری، بدعت و آشوب را در کشور پایه‌ریزی کردند، موافق نیستم.
=== خجالت هم چیز خوبیه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
41
جالبه ک حضور خاتمیه خاتمی که مردم به خاطر حمایت ایشون و آقای هاشمی آقای روحانی رو انتخاب کردند تو مراسم تحلیف مضر به دموکراسیه ولی این آقای حسینیان که از حمله به دفتر مراجع و حمایت از سعید امامی و ماجرای معروف گوجه فرنگی و خوشحالی از حمله به سخنرانی شخصیت ها و... تو پروندشه عینه دموکراسیه!!!!!!!جالبه نه؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
41
بغض و كينه از تمام وجود اين فرد مي باره!!!!!!!
افسوس!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
35
اقای حسینیان ایشالا بر سر خودتان بیاید. من نمیدونم از چی خاتمی .فقط بدونید خاتمی و هاشمی در قلب مردم جا دارند.اینو در انتخابات ثابت کردند.
الوندی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
32
آقای لاریجانی یک وقت در سالگرد افتتاح مجلس از نمایندگان سابق ولو ملی مذهبی دعوت کرده بود حالا اگر از آقای خاتمی چهره محبوب مردمی دعوت نکند واقعا راجع به ایشان چه باید بگوییم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
38
...اخرین دوره است.. باید بری غاز بچرونی....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
32
آخه برادر عزیز به شما هم چند بار گفتند آقای حسینیان خودتان را گم نکنید.کی بودید به کجا رسیدید؟ همین شما ها که آماده پرتاب گوجه هستید در 22 بهمن مهر پرتاب نمودید؟و کارهای....
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
31
آن روز را می بینم که در سخنرانیهایتان هو میکشند ازین دست که دادی از آندست گرفتی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
31
روزی میاید که تمام این حرفها را پس میگیرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
37
حسینیان مردم تورو انتخاب نکردند با گوجه مهمان بزنی اینه ادبت
مرتضي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
28
خداوند عاقبت ما را ختم به خير كند.برادر عزيز اينقدر جلوي مردم مانع نشويد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
35
این سوال آخری . اگر از این عمل زشت خوشحال یا ناراحت هم شده باشی نشانه شخصیت حقیر شماست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
25
توروخدابس کنیدمردم دیگه ازاین حرفهاخسته شدن ازتوهین به اشخاص پرهیز کنیدخیلی هاشمابراشون الگوهستیدانتظارات ازنماینده مجلس خیلی بیشترازاینهاست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
37
اینکه انسانی از حمله به دیگران خوشحال شود، نوعی بیماری روحی است. اساتید اخلاق این بیماری را چه می نامند؟!
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
35
درجایی خواندم که وهابیت فقط خودرا حق میداننددراین ماه بلند میگویم آقای حسینیان خوشحالییش ازحمله به تجعمات بخاطراینکه فقط باندوهمفکران خودش را مسلمان میداند هست وجالب اینجاست که حضورخاتمی درمجلس رادرهمین مصاحبه ضددمکراسی میداند که ازحمله به دمکراسی اظهارخوشحالی میکندولی خدا بموقع جوابشان راداد امثل انتخاب دکترروحانی که ازدرون دارند میسوزند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
42
واقعا متاسفم که چنین فردی درکسوت روحانیت معظم قراردارد و نیز نمی توانم ازاینکه چنین فردی جای یک نفرنماینده واقعی مردم را درمجلس اشغال کرده متاسف نباشم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
51
3
حداقل حسینیان قبل و بعد از انتخابات چهره یکسانی دارد.
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
37
امثال اين آقا با افراطي گري و خودسري هزينه زيادي به نظام و مردم تحميل كرده اند وقت آن رسيده نظام تكليف اين افراطيون را از عرصه سياست كشور تعيين كند و دلسوزان واقعي نظام و انقلاب كه در انزوا بسر مي برند به صحنه بيايند .وديگر اجازه خودسري را به هيچ جريان يا شخصي ندهند ..!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
33
سئوال : شما از رفتارهای بد دیگران درس ادب می گیرید یا سعی می کنید با رفتاری بد تر آن را جواب بدهید؟
جواب : هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
3
30
از اموری که رهبری معظم آنرا خلاف شرع مسلم میداند خوشحال میشود . عذالت وتقوی کجاست؟
ناشناس
|
GERMANY
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
38
"اینها برای دموکراسی ضرر دارند و دشمن دموکراسی هستند. نباید اینقدر آزاد باشند که دموکراسی را به خطر بیندازند. " بیچاره دموکراسی که اینچنین مدافعان خوش نامی دارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
47
کسی که ازحمله به سخنرانی خوشحال شود بیماری روانی دارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
49
بدون شك اقاي حسينيان يكي از چند نفري هستند كه در تمام جريانهاي نفاق يك انگشتي دارند!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
46
حیف که این شخص نماینده مردم است جای تأسف داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
41
فکر شما با همه چیز می خواند جز دموکراسی . شما چه می دانید دموکراسی چیست ؟ همین که می گویید از حمله به سخنرانی خوشحال می شوید نقض آشکار دموکراسی است .تو دراوج فلک چه دانی چیست ندانی چو درسرای تو کیست ؟
منداله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
37
این که گفته آمدن خاتمی به ضرر دموکراسی است یعنی چه؟ من فوق لیسانس ادبیاتم اما شاید معنی دموکراسی را نمی دانم. شما بگین
عبدل خوزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
46
چنینین ادمهای مثل حسینیان ورسائی و.......فقط ابروی هزار ساله شیعه که علمای بزرگ زحمت کشیدند می برند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
50
خدایا این ملت را از دست این جور افراد نجات بده
خدایا شب قدره میدانی که این تقاضا شخصی و مادی نیست
خدایا دل آدم از این همه بدی به درد می آید
خدایا یا اینجور مسئولین را هدایت فرما یا ملت را از شر آنها کفایت کن
آمین
ali d
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
0
51
انسان تند رویی است این آقای حسینیان به نظر بنده این گونه افراد هستند که واقعا برای دموکراسی مضر هستند نه امثال آقای خاتمی که پدر دموکراسی در ایران است. دوستان نظر بدهید لطفا. انتخاب این یه بار رو هماهنگ باش لطفا.
بیک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
2
87
متاسفم برای نمایندگانی چون حسینیان ، رسایی و کوچیک زاده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
2
77
ما چقدر بدبختیم که نمایندمون اینه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
1
44
من خواهش می کنم حداقل جناب ایشان بازهم بخندندچون به نظرم خنده در نرمی ولطافت قلب و درقضاوت بین حق وناحق تأثیر دارد
نظرات بینندگان