arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۳ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۲

توفيقي : بناي تغيير و تحول گسترده در رياست دانشگاه ها را نداريم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری گفت : تغییر و تحول درباره ریاست دانشگاه ها در حداقل و در صورت ضرورت خواهد بود و بنای تغییر و تحول گسترده را نداریم .

جعفر توفیقی در حاشیه اولین اجلاس روسای دانشگاه ها ،‌پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری سراسر کشور که امروز در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود : روسای دانشگاه ها زحمت کشیدند و دستاوردهای بسیار خوبی دارند و تاکید شده است این پیشرفت ها حفظ شود.

سرپرست وزارت علوم افزود : واقعیت این است که بیشتر روسا به فعالیت خود ادامه خواهند داد و من به جای جابجایی مدیران بیشتر اهل همکاری و بحث و تبادل نظر هستم .

وی خاطرنشان کرد: اگر نقطه ضعفی هم وجود داشته باشد مطمئن هستم با تبادل دیدگاه ها و ارائه برنامه های جدید قابل رفع است .

دکترتوفیقی درباره نشست امروز روسای دانشگاهها گفت :‌معتقدم شروع سال تحصیلی ، مهمترین واقعه در حوزه علمی است و ما در این جلسه درباره محورهای اصلی آمادگی دانشگاه ها برای بازگشایی بحث و تبادل نظر می کنیم .

سرپرست وزارت علوم افزود : با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در بحث توسعه و پیشرفت علمی و حفظ روند دستیابی به دستاوردهای علمی ، هر قدر سعی کنیم دانشگاه ها سال تحصیلی را با نشاط و انگیزه علمی و کیفیت بالا و آمادگی آغاز کنند کمک خوبی به ادامه پیشرفت های علمی کشور خواهد شد .

وی گفت : در این نشست علاوه بر بحث و تبادل نظر اگر کمبود و مساله ای باشد اطلاع رسانی خواهد شد و وزارت علوم تا جایی که می تواند حمایت خواهد کرد تا سال تحصیلی با آمادگی کامل برای پذیرش دانشجویان بویژه دانشجویان جدید آغاز شود.
نظرات بینندگان