arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۹۸۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲

سناتور فرانسوی: باید تلاش‌های روحانی را جدی گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ناتالی گوله، سناتور فرانسوی، پس از بازگشت از ایران، از مقام‌های کشورش خواست تا تلاش‌های حسن روحانی در زمینه بحران سوریه و دیگر پرونده‌های بین‌المللی را جدی بگیرند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از خبرگزاری فرانسه، خانم گوله با انتشار بیانیه‌ای نوشته است: «باید تلاش‌های گشایگر حسن روحانی رییس جمهور ایران را بدون هیچ ساده‌انگاری جدی گرفت.»

وی اضافه کرد: ایران با انتخابات ریاست جمهوری خود در ماه ژوئن گذشته، دوره جدید را آغاز کرده است.

این سناتور فرانسوی که عضو کمیسیون امورخارجه سنای فرانسه است، همچنین ایران را بازیگر مهم منطقه در جنگ سوریه، افغانستان و لبنان ارزیابی کرده و نوشته که اراده ایران به بازگشت به صحنه بین المللی و همچنین جلب اعتماد جامعه بین المللی در گفتار و عمل مقام‌های این کشور ملموس است.

خانم گوله اضافه کرده: اعلام ملاقات احتمالی میان حسن روحانی و باراک اوباما، و دوری از شیوه گفتار رییس جمهور قبلی ایران، نشانه‌های مثبتی از سوی ایران است.

این بیانیه سناتور فرانسوی در حالی است که فرانسوا اولاند، شب گذشته از درخواست حسن روحانی برای ملاقات در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک خبر داد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
12
242
دیپلماسی همینه عزیزان یعنی ترغیب دشمن و کشیدن اونها به پاس میز مذاکره و نشون دادن قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران000نه دور وایسادن سنگ پرتاب کردن،آیا بخور یا نخوره. بعضی باید بیان دون پاشیدن برا دشمنو یاد بگیرن از بعضی قبول باید بکنن یه دون پاشیدن سادم بلد نیستن بخدا همین دون پاشیدن تخصص میخواد
موافقید؟؟؟؟؟
زنده با ایران
نظرات بینندگان