arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۰۶۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۰۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۲

وزیر بهداشت چشم وزیر اسبق را روشن کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عصر پنجشنبه دکتر سید شجاع الدین شیخ الاسلام زاده، وزیر اسبق بهداری و بهزیستی توسط وزیر بهداشت در بیمارستان چشم پزشکی نور تحت عمل جراحی کاتاراکت قرار گرفت.

به گزارش «انتخاب» به نقل از ایسنا، دکتر شیخ الاسلام زاده 82 سال سن دارد و اکنون از بیماری سرطان و همچنین شکستگی از ناحیه پا رنج می برد.

وی بنیانگذار ارتوپدی مدرن و طب توانبخشی در ایران است. شیخ الاسلام زاده در سال 1346 انجمن توانبخشی را در کشور تاسیس کرد. وی سال 1353 وزیر رفاه اجتماعی و پس از آن دو دوره سکاندار وزارت وقت بهداری و بهزیستی بود و در حال حاضر نیز رییس مجمع بیمارستان های خصوصی است.

انتهای پیام

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
دكتر رايگاني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
1
3
با سلام و تشكر از خبر جالبتان
ضمن آرزوي سلامتي براي آقاي دكتر شيخ الإسلام زاده و قدر داني از أقدامات ايشان در رابطه با رآه اندازي رشته تخصصي جراحي ارتوپدي در ايران، به استحضار ميرساند طب توانبخشي رشته تخصصي پزشكي است از أواخر دهه چهل و أوائل دهه پنجاه شمسي توسط متخصصان طب فيزيكي و توانبخشي فارغ التحصيل أمريكا و اروپا در ايران رآه اندازي گرديد. و دوره آموزشي تخصصي اين رشته نيز پس از انقلاب توسط اين اساتيد رآه اندازي گرديد و استاد دكتر شيخ الإسلام زاده در رآه اندازي رشته طب توانبخشي نداشتند.
دكتر سيد منصور رايگاني
رئيس انجمن طب فيزيكي و توانبخشي ايران
دبير بورد تخصصي طب فيزيكي و توانبخشي
پیراسته فر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
1
10
ضمن تشکراز دکترهاشمی
دولت "اعتدال وامید"چشمها را بینا میکند وخوشحال ازاین توفیق واما بعضی ها "درسابق" خوشحالیشان در"نابینا" کردن چشمهای بینا ی "دولتمردان "بود.
نظرات بینندگان