arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۱۲۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۲
آیا این اوبامایی دیگر است؟

وحشت عربستان از نزدیکی ایران - آمریکا: اوباما پیام های روحانی را درقالب یک شخصیت دوستدار صلح دریافت کرده است

عبدالرحمن الراشد" در مطلبی تحت عنوان "آیا این اوبامایی دیگر است"، در روزنامه فرامنطقه ای "الشرق الاوسط" نوشت: بخش نگران کننده در سخنرانی و سیاست اوباما، موضع وی در قبال ایران است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مدیر شبکه "العربیه" عربستان مواضع رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل درباره ایران را نگران کننده دانست.

به گزارش "انتخاب" ؛ "عبدالرحمن الراشد" در مطلبی تحت عنوان "آیا این اوبامایی دیگر است"، در روزنامه فرامنطقه ای "الشرق الاوسط" نوشت: بخش نگران کننده در سخنرانی و سیاست اوباما، موضع وی در قبال ایران است.

وی افزود: به نظر می رسد که اوباما پیام های جدید را از حسن روحانی رئیس جمهوری ایران درقالب یک شخصیت دوستدار صلح دریافت کرده است.

عبدالرحمن الراشد با بیان اینکه ایران در برهه گذشته در حال بازی با "زمان" بوده، مدعی شد: "ایران فقط نیاز به رسیدن به مرحله ای دارد که بتواند سلاح هسته ای تولید کند و پس از آن بازی تمام می شود .. آن ها می خواهند به لحظه ای برسند که اعلام کنند که کشوری هسته‌ای با قدرت نظامی هستند که بعد از آن، امکان حمله به تاسیسات آن ها یا هرگونه حمله ای به نظام ایران حتی درصورت اقدام به جنگ یا تهدید همسایگان خود یا کشورهای دیگر وجود نخواهد داشت."

الراشد ادعا کرد: "درصورتیکه اوباما در برابر روحانی و سخنان شیرین وی ، به ایرانی ها زمان بدهد و یا از آن ها قول بگیرد که از سلاح های هسته ای خود استفاده نکنند، اشتباه غیرقابل جبران را مرتکب خواهد شد."

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱۴
غیر قابل انتشار: ۲
صدرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
5
38
قانون جنگل شنیدین ؟ همینه . کسی که به جنگلی ها اعتماد کنه آخرش مثل موش به ترس و لرز می افته . یکی نیست به این سعودی ها بگه آخه بابا تو که مثلاً خودتو نمایندۀ جهان اسلام می دونی ، چرا به دشمن اسلام اعتماد می کنی و باهاش دست دوستی میدی؟؟؟ این بی عقلی ها آخرش همین میشه دیگه.
قلیچ خانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
1
53
دشمنان ملت ایران خصوصا شیعیان مولاامیرالمومنین علی بدانند ... دیپلماسی روحانی ، دو لبه قیچی وهابیت و صهیونیزم را بیش از پیش از کار خواهد انداخت.
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
60
( نابودی ارتجاع منطقه )
به امید موفقیت دکتر حسن روحانی و آقای ظریف
نظرات بینندگان