arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۴ - ۲۳ آبان ۱۳۹۲

فرار راننده پژو پس از تصادف با کودک عزادار!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
راننده بی‌احتیاط پژو یک کودک عزادار حسینی در میاندرود را مجروح کرد و متواری شد.

در مراسم عزاداری هشتمین روز از ماه محرم در روستای اسلام‌آباد شهرستان میاندرود راننده بی‌احتیاط پژو با یک کودک عزادار تصادف کرد و متواری شد.

به گفته شاهدان وی همزمان با رسیدن به هیئت عزاداران توجه کافی به شلوغی مسیر نداشت و پس از تصادف با کودک در هیئت عزاداران فرار را بر قرار ترجیح داد.

کودک 9 ساله از ناحیه دست دچار مصدومیت و شکستگی شد که وی را به مراکز درمانی منتقل کردند.

راننده پژو که با بروز تصادف تصمیم به فرار گرفته بود با هوشیاری انتظامات هیئت عزاداران در فاصله چهار کیلومتری از محل تصادف متوقف و به مراجع انتظامی راهنمایی شد.

یکی از اقدامات مهم نیروی انتظامی شهرستان میاندرود در سال جاری تجهیز هیئت‌ها به انتظامات آموزش دیده از بین خود عزاداران بود.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود گفت: در روز عاشورا تدابیر خاصی در نظر گرفته‌ایم که مردم و عزاداران حسینی در آرامش کامل به عزاداری خود بپردازند.

محمدرضا جانبازی با اشاره به تمهیدات پلیس در این شهرستان از اجرایی شدن طرح همیاران محرم ویژه کمک به نیروی انتظامی خبر داد و اظهار داشت: افرادی از هر محله به‌عنوان همیاران پلیس در روز عاشورا با کاورهای متحدالشکل در طول مسیر حرکت هیئت‌ها حضور دارند تا مراسم با نظم کامل برگزار شود.

نکته مهم اینکه هرچند این اتفاق به خطرات جبران‌ناپذیر سبب نشد اما احتیاط رانندگان در رانندگی‌های واقع در مناطق مسکونی و چاره‌اندیشی هیئت‌ها در پیش‌بینی و جلوگیری از خطرات احتمالی در روزها و شب‌های باقی مانده محرم مهم و تعیین‌کننده به نظر می‌رسد.
نظرات بینندگان