arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۰۸۰۰
تعداد نظرات: ۷۵ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۲ - ۲۱ آذر ۱۳۹۲

توضیحات ظریف در مورد جنجال بر سر سخنان منتسب به او: آنچه آمریکا را از حمله به ایران بازداشته مقاومت مردم است/ برخی به دنبال بهانه هستند تا جنجال ایجاد کنند

وزیر امورخارجه کشورمان گفت: برخی به دنبال بهانه هستند وگرنه آیا این سووال و اظهار نظر، جوابی غیر از این می تواند داشته باشد؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آنچه آمریکا را از حمله به ایران بازداشته مقاومت مردم بوده و این اصل حرفی است که در دانشگاه تهران بیان کردم.

ˈمحمدجواد ظریفˈ پس از دیدار با امام جمعه مشهد درباره اظهارات منسوب به وی در دانشگاه تهران افزود: من آن روز در مقابل اظهارنظر دانشجویی که معتقد بود علت عدم حمله آمریکا به ایران این است که نمی داند امکانات ما چیست؟ اظهار داشتم که علت حمله نکردن آمریکا تعداد تانک و موشک نیست بلکه مقاومت مردم بوده و این عامل بازدارندگی است.

وی اظهار کرد: این حرف مبتنی بر فرمایشات امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، رهبری فرزانه نظام و فرهنگ شهادت است.

وزیر امورخارجه کشورمان گفت: برخی به دنبال بهانه هستند وگرنه آیا این سووال و اظهار نظر، جوابی غیر از این می تواند داشته باشد؟

وی اظهار کرد: اینکه آمریکایی ها می گویند گزینه نظامی روی میز است معنایی ندارد چرا که گزینه نظامی فایده ای برای کسی ندارد و آمریکائیان در جاهایی که از این گزینه استفاده کرده اند چه منفعتی برده اند؟

وی با تاکید بر اینکه استفاده از گزینه نظامی به این شکل غیرقانونی نیز است، گفت: پاسخ مردم ما در مقابل تهدیدها مقاومت است.

وی گفت: البته این اظهارات مضر در آمریکا و غرب بیشتر برای جلب نظر و توجه گروه های فشار بیان می شود نه منافع ملی ولی ملاک برای ما اقدامات است.

وی با بیان اینکه هیچ اعتمادی به غرب نداریم، افزود: این اظهارات نه منفعتی برای آمریکا دارد و نه در عزم ملت ما خللی ایجاد می کند و ما نیز در صورتی که آمریکایی ها در عمل به تعهداتشان پایبند باشند کار مذاکرات را ادامه می دهیم.

وی در خصوص تحریم های دولت آمریکا علیه ایران گفت: این تحریم ها علیه ایران 35 سال سابقه دارد و تاثیری بر سیاست های جمهوری اسلامی ایران نداشته است.

وی تاکید کرد:ا گر تحریم های شورای امنیت نبود تحریم های آمریکا علیه ایران هیچ تاثیری بر معیشت مردم ما نمی گذاشت.

وی هدف از سفر خود به مشهد را زیارت و ارائه گزارش به علما از جمله آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد و آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی و استفاده از دیدگاه های آن ها عنوان کرد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۵
در انتظار بررسی: ۶۷
غیر قابل انتشار: ۱۸
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
22
330
دکتر جدی نگیر.
john
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
453
78
کلاً دیگه تکرار نشه...
خیلی این قبیل ادبیات می تونه به ضرر کشور تموم شه...
در زمان دولت قبل یه جور از ادبیات سیاست مداران ضربه خوردیم... لابد الان هم باید یه جور دیکه ضربه بخوریم...
باید قدرت نظامیمونو چون بزرگ هست، بزرگ جلوه بدیم نه اینکه برای یه موضوع دیگه قدرت نظامیمان را کوجک جلوه بدیم...
تازه اینجور حرفا توو روان جامعه اثر منفی داره...
احساس ضعف و ما نمی تونیم، به جامعه القا می کنه...
عذرخوهی بهتر از ماست مالیه....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
البته باید نسبت به قدرت نظامیمون هم واقع بین باشیم نه که به تصور الکی خودمونو بندازیم توی مخمصۀ جنگ
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
آخه برادران عزيز کشوري که هنوز يک پيچ و مهره درست نميتواند بکند چگونه از قدرت نظامي حرف ميزند باور نداري سري به بازار پيچ و مهره فروشها بزن و فرق پيچ و مهره ايراني با آلماني را مقايسه نما اين پشتباني ملت ايران است که قدرتهاي بزرگ از آن واهمه دارند اگر روزي دشمنان به نتيجه برسند که ملت ايران مثل عراق پذيراي آنها خواهد شد يک لحظه درنگ نمي کنند تا کنون هم نه از برادان بزرگوار ترسيده اند نه از قدرت نظامي ايران آنها فقط ميدانند که ملت پذيراي آنها نخواهد بود و همين امر تاکنون از اجماع جهاني آنها جلو گيري کرده اينها را در کله ... فرو ببريد اگر اکنون قدرت نظامي پيدا کرديد 30 سال پيش چنين قدرتي نداشتيد پس چه کسي تا کنون آنها را نگهداشته و جرات حمله به ايران را پيدا نکردند اگر اکنون کمي جرات اين کار را پيدا کردند که بگويند همه چيز روي ميز است از اختلاف پيدا کردن مسئولين ... است نه چيزهاي ديگر بجاي حرفهاي ... پشت سر هم زدن و ... پشت هم مثل ملت بايستيد تا در همه کارها موفق باشيم و ملت ايران را هر نفرشان را يک بمب اتم ببينند و داشتن بمب اتم و سلاحهاي کشتار جمعي و دوربرد نميتواند امنيت يک کشور را حفظ نمايد اگر چنين بود شوروي هم از شما قدرتمند تر بود و هم باهوشتر ولي جلو ملت خود کم آورد ... پس به قدرت اصلي که مردمند اهميت دهيد بمب اتم و سلاحهاي مخرب نميتواند حکومت را تضمين نمايد همانطور که حکومت برترين خلق بشر هم بدون حمايت مردم نتوانست موفق باشد و انسان شجاع و رئوف و کريم مثل امام حسن(ع) در مقابل دشمن کوتاه آمد و ناچار صلح را براي امر مهمتري قبول نمود
aziz
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
من یه دهاتیم تو جنوب ایران میدونم توان نظامی ما یک ... توان نظامی آمریکاست بااین سواد نصف نیمه و مبادی دریافت اطلاعات فیلتر شده اونوقت اون آمریکا با اون دستگاه اطلاعاتی عریض وطویل اینو نمیدونه قطعا میدنه بزرگنمایی و شو ماکتها فقط مصرف داخلی دارن آقای ظریف با قدری ترس ولرز کمی حقیقت گفت اینقدر ما از حقیقت وحشت داریم که خواستیم شکمش وپاره کنیم چقد دلمون میخواد تو همون خواب بیخبری بمونیم اتکای دولتها در مورد توان نظامی دیگران رسانه ها مانورها یا رژه ها یا کلام مسولین نیست اتکال به سرویسهای امنیتی واطلاعاتی داخلیست ایکاش اونقدر جنم جرات داشتیم که میتونستیم با حقایق روبر بشیم ودروغ شیرین برای ما بهتر راست تلخ نبود چقدر ازاین مصالح بازیها لا پوشانیهای مسولین ماضرر کردیم خودتون تو پرونده 30000 میلیاردی دیدن جرات نامبردن از یک متهم نداشتن جمش کردن رفت ... خدا وکیل من وتو متهم باشیم اینجور با ما برخورد میشه
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
من فکر میکنم شما اول متن سخنرانی دکتر را بخونید بعد اب تو اسیاب مخالفاهای دولت بریزید
محمد حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
16
251
امثال مهدی ک. در مجلس روز بعد توافق از فرط عصبانیت نامه تقدیر مقام معظم رهبری را به معانی مختلف ترجمه کردند تا در اوج پیروزی 100 روزه دولت تدبیر و امید (دولت راستگویان) و پیروزی ملت ایران بعد از 10 سال .همه چیز را بد جلو بدهند و جشن ملت را خراب کنند.
اونها و دوستانشون (جبهه پایداری) امروز هم در صدد تخریب دولت روحانی اند.مردم حواستون باشه.دور بعدی مجلس امثال کریمی قدوسی کوچک زاده رسایی بذر پاش باید از مجلس محو بشن چون اونا همین چند روز ثابت کردند دلشون برای مردم نمیسوزه و فقط به دنبال منافع حزبی خودشونن.
این اقایونی که امروز از کاه کوه میسازن چرا دوره احمدی نژاد ...
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
14
212
با سلام خدمت آقای ظریف وزیر محبوب دولت تدبر و امید . آقای ظریف شما به راهتان ادامه دهید و به حرفهای دیگران اعتنایی نکنیید به نظر من شما با دو طیف روبه رو هستید دشمن خارجی همان اسرائیل است و دشمنان داخلی که از قشری خط میگیرند تا کار شما و دولت را به هم ریزند نه دلشان به حال مردم میسوزد ونه جمهوری اسلامی ایران . ان شاء الله با توکل بر خدا و دعای مردم با قدرت بیشتر به کارتان ادامه دهید تا ایران از این بحرانی که 8 سال اقایان برایمان بوجود اوردند بیرون بیایم به امید فردایی بهتر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
14
154
دکتر دوست داریم میلیون ها نفر به شما افتخار می کنند و تردیدی ندارم کشورهای قدرتمند دنیا از این که در دستگاه دیپلماسی خویش فردی مانند شما را ندارند با این تسلط به موضوعات سیاسی حسرت می خورند. دعایمان بدرقه راحت
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
43
61
(با توجه به سابقه مخاطبین انتخاب تو نظر دادن!) لطفا کسانی که می خوان نظر بدن به این سه نکته در حرف های دکتر توجه کنند:
1-این حرف مبتنی بر فرمایشات امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، رهبری فرزانه نظام و فرهنگ شهادت است.
2-هیچ اعتمادی به غرب نداریم.
3-این تحریم ها علیه ایران 35 سال سابقه دارد و تاثیری بر سیاست های جمهوری اسلامی ایران نداشته است.
"انتخاب انتقاد پذیر تایید کن"
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
اشتباه مثبت دادم.خدایا منو ببخش!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
شاید اشکال این باشد که تنها گزیده‌ای از صحبت‌های افراد مخاطب را در نظر می‌گیریم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
هيچ کس به حرف امام (ره) و رهبري و فرهنگ شهادت شکي ندارد ملت به حماقت بعضي ها شک دارند اعتماد هم تا کسي را وارد چالش نکني نميتوان ثابت نمود که چقدر در گفتار و رفتارش صادق است پس بايد او را مثل الان به چالش بکشي تا دنيا حرف شما را درک نمايند ولي تحريم تا زماني اثر ندارد که مسئولين بجاي راحت طلبي خود به فکر ملت باشند اگر 8 سال جنگ تحميلي با تحريم سختي پشت سر گذاشتيم يک نفر دغدغه نان و آب نداشت و با وجود تمام مشکلات فکر مردم به جبهه و جنگ بود نه مثل اکنون که در ادارات دزدي و اختلاس بزرگان هر روز به گوش ميرسد آنوقت ملت براي گرفتن يک نان خوب مشکل دارند اينجاست که تمام مشکلات بروز ميکند و مردم را ناميدي وياس فرا ميگيرد و تحريم هم اثر خود را نشان ميدهد
محمود معلم بازنشستهi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
3
71
به نام خدا
به نفع دشمن است ازهمدیگر خرده نگیریم. مگرنه آن است که آمریکارا شیطان بزرگ میخواندیم ومیخوانیم ؟مگر نه آن است که به ابر قدرت معروف است واکثریت کشورها ابر قدرتش مینامند ؟ مگرنه آن است که بیش از 60 سال است با ایران دشمنی دارد ؟مگر نه آن است که به قدرت نظامی خود مینازد ؟امروز با اینهمه توانایی باالقوه وباالفعل ، واقعی یا غیر واقعی درمقابل ملت همدل ایران ونمایندگانش سرتمکین فرودآورده است و به این نتیجه رسیده است که نباید ازقدرت جنگ افزاری وجنگ افروزی اش با ایران صحبت کند . دریغ است جمله ای ازجملات وزیر امور خارجه ای را که همگان محبوبش میدانندودرجهت تعامل وتکریم بی وقفه درتلاش است وبنا ندارد ذره ای از حقوق ملت ایران بگذرد را بگونه ای تعبیرکنیم که گویی عظمت دولت وملت ماا دراین گفتگوهای بین المللی دربرابر زور واسلحه نادیده گرفته شده است .حتی دشمن تا دندان مسلح را به واقعیت وصلاح نزدیک کردن هنراست که با نگاه وعمل وتدبیر اسلامی وهمدلی مسئولان نظام امکانپذیر خواهد بود. با نتقادسازنده دولت را کمک کنیم ولی فرصتهارا باتفاسیر به رای خود ازدست ندهیم که فردا برای همه دیراست .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
ممنون آقا معلم .حرف دل میزنی .
معلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
10
129
درود برظریف مرد اخلاق. ننگ برافراطون کارشکن
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
5
93
آقای ظریف شما مطمئن باش درآن جلسه هرچیزی میگفتی بالاخره جنجال سازها برای اینکه فتح الفتوح ژنو وطراحش که شما باشی را به چالش بکشند یک چیزی برای جنجال سازی پیدا میکردند.مهم اینه که شمارو مردم دوست دارند وبرای آنها یک قهرمانی وجواب شماهم به آن دانشجو جوابی از سر تدبیر وصداقت ودرراستای منافع ملی کشور بوده.از شما متشکریم.شمامحبوب ترین وزیر خارجه در تاریخ ایران زمینی وهمطراز با بزرگانی همچون مصدق
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
5
127
دکتر این حرفها رو جدی نگیر. به کارت برس.
بهلول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
4
101
رحمت و درود خدا بر تو که همیشه حقایق را میگویی! مهم نیست جنجال آفرینان و هوچی هایی که رزق و روزی را در جنجال آفرینی می بینند چه میگویند! شما رای قاطع مردم را بعنوان قویترین پشتوانه خود دارید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
156
23
بسیج بیدار است و هوشیار آقای ظریف . تو کارهایی که شناخت نداری دخالت نکن .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
من بسیجی طرفدار دولت و رهبر و آقای ظریفم و شرمگین از سخنان دیگر بسیجیان کژاندیش
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
160
25
جناب ظریف شما اون روز تو دانشگاه چیز دیگه ای گفتید؛حتی صوت سخنرانیتون هم موجوده
لطفا حرفتونو عوض نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
لینکش رو بذارید اینجا ما هم گوش کنیم و بعد قضاوت !نمیشه حرفای کسی رو چشم بسته تایید یا رد کرد
دشتی
| SOUTH AFRICA |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
نمیدانم چرا عده ای نانشان را در بلوا و تهمت و افترا جویا میشوند ، فرض کنید آن روز آقای ظریف همانی را گفت که شما میگویید الآن که اصلاحش کرده شما چرا گیر سه پیچ میدهی آیا نشده خود شما تو حرف زدن یک کلمه را عقب جلو بگویی ؟ توقع داری یک مقام ارشد سیاسی مملکت برای خنک شدن دل شما و امسال شما بگویید .... واقع بین باشید و باشیم بگذارید بعد از ۸ سال افتضاح داخلی و خارجی ۴ تا آدم دوا درمون دستی سر مردم و مملکت بکشند و گندی را که زده اند را پاک کنند بعدش اگر دوباره خواستید گند بزنید لا اقل مملکت کمی تر وتمیز تر شده !!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
هر چی گفته باشن ما به ایشون اعتماد داریم شما برو در سوگ عدم پیروزی جلیلی اشک بریز
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
آفرين با اين دشتي عزيز که حرف دل خيليها را زد
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
3
97
از این حرکت اقای ظریف هم خوشم امد. ابتدا کلیه انتقاد هارو تحمل کرد سپس از خودش تو یه فرصت عالی دفاع کرد
ابراهیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
5
82
ظریف جان یه دونه ای...بابا یکی به این آقایون بگه فقط 4 سال فقط 4 سال حرف نزنید اگه درست نشد مملکت تا ابد دست امثال شماها..گرچه الان هم دست شماهاست..خودمم نفهمیدم چی گفتم!!
پدرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
6
63
به اصول گرایان توصیه می کنم که ،این آقای خاتمی نیست که بهانه دست طرف مقابل بدهداز انجاییکه ریاست محترم جمهور و مکمل آن ظریف هواسشون کاملأجمع که بهانه دست طرف نده و از طرفی حقوق دان هستند و می دانند که چگونه بایدسخن گفت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
124
13
ماست مالي
با ماست محلي
:)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
تو نخور از این ماست شما از خامه وکره های چرب و چیلی اوس محمود هنوز رو دلت سنگینه به پا سنکوپ نکنی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
ماست محلي رو ببر سر کوچه بعضي ها شايد خوب خريدند
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
5
88
من نميدونم يك عده دنباله چي هستند ؟ چرا نميخوان جامعه در آرامش باشه ؟
بفرض اينكه ما آخر قدرت نظامي باشيم اصلا چرا بايد شاخ و شونه بكشيم و دنباله جنگ باشيم.
يعني آمريكا و متحدانش دو تا پالايشكاه و نيروگاه ما رو نميتونن بزن منهدم كنن ؟ اخه چرا مگه اينا ثروت مملكت نيست ؟ حالا ما چيكار ميتونيم بكنيم ته تهش چار تا موشك بزنيم اسراييل خوب كه چي بشه ؟ به كجاي آمريكا برميخوره ؟ اون ور دنيا مردمش ميشينن و فيلم جنگي نگاه ميكنند . اوموقت جووناي ما بايد كشته شن و ثروت كشور از بين بره .
بابا تو رو خدا بس كنيد اين شعارها و رجز خونياتونو به سوريه نگاه كنيد . افغانستان عراق مردمش در چه وضعيتي هستند ؟ چرا نميذاريد مردم آرامش داشته باشن ؟
مردم تو انتخابات حرفشونو زدن مردم دنبال صلح و دوستي هستند اگر نبودن كه به يك نفر ديگه راي ميدادند تا حالا هم جنگ شروع شده بود دست از سر مردم برداريد آقاياني كه فقط بلديد از لوله تفنگتون حرف بزنيد ...
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
5
82
آقای ظریف شما حرفتان حجت است به مسیر خود ادامه دهید و به خدا توکل کنید که او کفایت میکند شما را.هرشب برای شما دعا میکنم خدا شما را سلامت دارد از شر بدخواهان.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
5
59
کو، گوش شنوا !؟
علی
|
FRANCE
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
2
54
اقای ظریف شما دیپلماسی را به سیاستمدارن اموزش دادید در حال حاضر خیلی سیاسیون ما فهمیدند که در سیاست بد دهنی و خشن بودن نتیجه ای به بار نخواهد اورد در چند سال گذشته که دولت مردان با زبان لاتی و مداحی مانند ... گفتگو میکردندو ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
5
73
کاش تندرو های داخلی هم این 6 ماه رو به دولت وقت بدهند وروزانه بحران تولید نکنن .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
... عمله بي چيره و مواجب آمريکا و اسرائيل هستند که نخواهند گذاشت جمهوري اسلامي موفق باشد چون اربابان آنها ميخواهند بهانه بگيرند و اين نوکران دارند براي او جاده صاف ميکنند خدا کند که از سر ناداني باشد نه نوکري
میثم کجوار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
5
41
... مانده از طوفان 8ساله الان جولان میدهند. ... دکتر ظریف درکت میکنم سخت است مقابله با دشمنان خارجی مدبر مهندسان جنگ نرم و دوستان داخلی متحجر که سود مردم بزرگترین ضررشان نهفته.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
56
13
موضوع موشکی ایران نیز از دیگر موضوعاتی بوده که مورد تاکید جان کری قرار گرفته و اظهار داشته : ایران باید موشک های دوربرد خود را کاهش دهد.(کری)
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
92
16
دیگه ماست مالی نکنی آقای ظریف
قبول کن اشتباه کردی
کار سختی نیت که!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
5
46
دکتر جان خودتو ناراحت نکن ، اینان از این را ارتزاق می کنند ، در ضمن ... خیلی هم بی سوادن ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
6
53
فقط آقای دکتر ام پی تی دیگه خبری ازش نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
چرا ؟؟؟؟؟؟؟ مگه به خودتون شک دارین ؟
نیما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
ام پی تی رو خوب اومدی :))))
قابل توجه دوستان, آقای نماینده تندروی مجلس موقع جمع کردن امضا به جای ان پی تی نوشته بودن ام پی تی!!!! بعد برای دولت تدبیر تعیین تکلیف هم میکنن...
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
6
59
زنده باد ظریف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
43
13
من موندم این ... چقدر پر روه که هرچی هم ازش رو می کنن بیخیال نمیشه ...
بازم به معرفت آقای ام پی تی
نعمتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
7
43
جناب آقای ظریف اندیشمند و به حق توانمند, موضوع این است که سخنان فرا دیپلماسی شما از درک ما خارج است!!!!!!
نوبخت ازقائمشهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
10
12
هیچکس درصداقت وپایبندی شما شک نداردولی شمامیتوانستید والبته بایدباتوجه به جایگاهتان ازکلمات مناسبتری که حاشیه کمتری ایجادکند استفاده بفرمائید.والبته اگر دنبال اهداف خاصی بودید بهتربود اینگونه مواضع دیپلماتیک ازسوی مسئولان پائینتروزارت بیان میشد
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
5
51
احمدی نژاد تو این 8 سال هر چی از دهنش در اومد گفت ، اینهمه به مملکت صدمه زد ، حالا گیریم این حرف آقای ظریف هم به مصلحت نبوده ، ...
پاسخ ها
سیما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
ایول . گل گفتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
6
35
واقعن در حق آقای ظریف داره ظلم میشه هیچ چیزی اندازه مقاله ی عصر ایران که مقاله کیهان شد در این باره برای من زجر دهنده نبود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
4
47
مساله ای نیست این نماینده نماها هنوز اون روی مردمو ندیدن .......
كنگوني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
8
39
دكتر جان...همه مردم با قاطعيت تمام پشت سر شما هستند
رضا
|
UNITED STATES
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
4
39
آقای دکتر ظریف کاملاً فرمودید، محکم و استوار به مسیر خود ادامه بدین و بدونین که ملت ایران از شما حمایت میکند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
61
11
چرا شهامت نداری حرف راست بزنی البته ما کیف می کنیم اینجور ذلیلانه می گی من نگفتم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
زمان احمدی نژاد هم اینقدر نکته سنج بودی شما ؟؟؟
نبودی و گرنه الان اینجا نبودی و اینطوری توهین نمی کردی!!!!
پسرشمالی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
جانا که سخن از زبان ما میگویی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
6
48
دمت گرم آقای ظریف ، مصدق زمانه
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
6
42
مواظب خودت باش دکتر
ناشناس
|
SLOVENIA
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
4
11
سلام به نظر میرسد بهتر است آقای وزیر پس از این همه دفاع از نکات مطرح شده عذرخواهی نماید تا این فرهنگ کم کمک نهادینه شود چون ایشان در هنگام برعهده مسئولیت روی پذیرش روحیه انتقاد پذیری تاکید نمودند که نکته درستی است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
16
12
من آدم سیاسی و اینا نیستم نظر خودم میگم بخدا از وقتی شنیدم ظریف گفته امریکا ده دقیقه ای با یک بمب ایران فلج می کنه دچار ترس و تردید شدم. ناسلامتی وزیر خارجه مملکته. حرفش سندیت داره. اقای ظریف لطفا عذر خواهی کن. ما فقرا دلون به امنیت خوشه مث سرمایه دارا گرین کارت و بلیط امریکا نداریم.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
5
15
یه چیزی خارج از موضوع :
بنده خدا اینهایی که میان اینجا علیه شخصی محبوب و دانا مانند دکتر ظریف منفی میدن چرا تو سایت های هوچی گری مثل رجا نیوز که همصداشون هست نمیتونند نظر بدن ، جالبه که حتی برای شما ها هم حق حرف زدن نگذاشتند !!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
7
13
احسنت بر دکتر ظریف واقع‌بین. عامل استقامت کشور مردم هستند.
mohammad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
3
10
وزیر امور خارجه در پاسخ به سوالات مشترک نمایندگان بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی مستقل و جامعه اسلامی دانشجویان که انتقاداتی به توافقنامه ژنو داشتند گفت: غربی‌ها از چهار تا تانک و موشک ما نمی‌ترسند بلکه از مردم ایران می‌ترسند. آیا شما فکر می‌کنید که آمریکا نمی‌تواند سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد؟ واقعا شما فکر می‌کنید که آمریکا از سیستم نظامی ما می‌ترسد. در کدام سند و طبق چه گفته‌‌ای شما ادعا می‌کنید که آمریکا می‌تواند به سیستم دفاعی ما ورود پیدا کند و آن را کنترل کند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
5
14
یک توصیه به نمایندگان مخالف دولت!
اگه این نمایندگان به فکر منافع ملی هستند ببینند مردم موافق چه کارهایی هستند و از نمایندگان خود چه انتظاراتی دارند تا دوره ی بعد هم به آنها رای بدهند، اگه به فکر مردم نیستند لااقل به فکر خودشان باشند و فعلا مخالفت با دولت را علنی نکنند تا بعد از انتخاب مجدد در مجلس مخالفت کنند!
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
5
14
دکتر علیرغم تمام نامردی ها دوستت دارم موفق و سربلند باشی
ای بابا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
9
12
آقای ظریف من شخصا قبولت دارم ... ولی ظریف جان دمت گرم کارت درسته ولی قبول کن اینجورو عوضی رفتی یه عذرخواهی بکن قال قضیه رو بکن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
10
11
مثل اینکه همه ی حرفهاتون رو اینجا تکرار نکردین
اونجایی که گفته بودین آمریکا با یک موشک کل سیستم دفاعی ایران رو از بین می بره
همه انتقادات به خاطر این جمله شما بود نه جمله ی قبلی که الان گفتین
مطمئن باشید آمریکا اگه تا حالا تونسته بود 100 بار به ایران حمله می کرد
ناشناس
|
CANADA
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
3
6
آقای طریف دیپلمات کار کشته وباتجربه ای است درست.در عین جقط افتدار کشور به تواقق برد برد دست باقت درست.هنر دیپلماسی ایشان بی هنری تندروها را به رخ کشید هم درست ولی همه اینها دلیل بر این نیست که ایشان اشتباه نمیکند واصولا اینکه انتطار داشته باشیم همه اقدامات واظهارات فرد دوست داشتنی و محبوب ما بهترین وخالی از اشکال باشد غیر منطفی است.قبول کنیم این جمله که امریکا میتواند سیستم دقاعی ایران را با یک بمب از کار بیندازد، با هر نیتی که بیان شده باشد وباهر مقدماتی که قبل وهر توصیحی که بعدا داده شده باشد ،از روی تدبیر بیان نشده است.بهتر است اشتباه ایشان را در اینمورد بپذیریم وماله ها را غلاف کنیم.این به نفع خود ایشان است که کوچکترین مواضع واطهاراتشان زیر ذره بین مغرضین وتندروها قرار دارد
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
5
17
اقایونی که از کاه کوه میسازند نه تنها به فکر مردم نیستند بلکه میترسند با بازگشت روابط خارجه به دوران قبل از احمدی نژاد جایگاه شون ضعیف بشه،اما باید گفت آقایون تا زمانیکه حمایتهای مقام معظم رهبری رو داریدخیالتون راحت باشه.لازم نیست مثل بچه ها دنبال بهانه بگردید.ضمن اینکه اگر منظور دکتر ظریف چیزی باشه که آقایون گفتن باید گفت دکتر همچین بیراهم نگفتی
زنبور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
3
5
نمی دونم دکتر ظریف ای حرفارو گفته یا نه که اگرهم گفته راست گفته ولی همیشه نباید راستهارو گفت
البته نباید سخنان گوهر بار و سراپا مروارید جناب دکتر احمدی نژاد را از یاد برد ( . . . )
بهر حال این نیز بگذرد
مختار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
8
7
به نام خدا
آقای ظریف من شما را به اندازه آقای احمدی نژاد دوست دارم اماهنوز جوهر سخنان نسنجیده ات تمام نشده بود که تحریمهای جدید تصویب شد البته انشا الله که منظور خاصی ندا شته باشی و صد البته این که فرمودی مقاوت ایران باعث کشاندن دشمن به پای میز مذا کره شد کاملا صحیح اماصد هزار البته اگر دشمن دست ما را خالی می دید تا حالا صد هزار بار به ایران حمله کرده بود .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
2
10
بیچاره ظریف به چند نفر باید گزارش کار ارائه نماید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
2
4
دوستت داریم ظریف عزیز، مردم ایران حامی شما هستند. موفق و پیروز باشی
نظرات بینندگان