arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۲

عامل راه‌اندازی سایت شرط‌بندی دستگیر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم از شناسایی عامل راه‌اندازی سایت شرط‌بندی اینترنتی در یکی از استان‌های شمالی کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «حسن محمدرضایی» پنجشنبه در این‌باره گفت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر این‌که در سال 90 با سایت live sport90 آشنا شده و بعدها به علت فیلتر شدن به نام‌هایی از قبیل bestwin24، bestfun24 ، bestfun365 وwww.bestfun12.com به فعالیت خود ادامه داد و مبلغی معادل 100 میلیون تومان از وی کلاهبرداری شده است بررسی را آغاز کرد.

وی افزود: بنابر اظهارات فرد مالباخته این سایت‌ها برای دور زدن و مخفی کردن خودشان از رابط مالی‌ای که ابتدا با نام‌های parpay،iranfastpay و اکنون با نام www.iranpay7.com استفاده می‌کنند و شاکی نیز طی سال‌های گذشته به‌صورت اتفاقی با گردانندگان این سایت، شماره حساب و شماره تلفن آنها آشنا شده که پس از شرکت در شرط‌بندی‌ها مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در نهایت شاکی متوجه شد این سایت‌ها برای تحصیل مال نامشروع فعالیت می‌کنند که با طرح شکایت، شناسایی متهم در دستور کار پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان قرار گرفت.

رضایی خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های دقیق و فنی مشخص شد متهم و گرداننده این سایت‌ها اهل یکی از شهرهای شمالی کشور است و در نهایت پس از هماهنگی با مقام قضایی استان با همکاری استان مربوطه نامبرده شناسایی و به دست قانون سپرده شد.
نظرات بینندگان