arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۷ - ۰۸ دی ۱۳۹۲

انتقاد تند سردار نقدی از سریع القلم: این مرد خبیث تقی زاده دوران است!

سرتیپ محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در سومین مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که در سالن پنج آذر ستاد بسیج برگزار شد گفت: پیشکسوتان با عشق به نظام، خدمت به اسلام و فداکاری در راه حقیقت مصداق واقعی " رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه" هستند تا اگر " فمنهم من قضی نحبه " نشدند " و منهم من ینتظر " شوند که این موقعیت و توفیق جای تبریک دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مشاوری که مشخص نیست حکم دارد یا نه، و به ملت ایران توهین می کند خبیث است و "تقی زاده" دوران می‌باشد.

به گزارش «انتخاب»، سرتیپ محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در سومین مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که در سالن پنج آذر ستاد بسیج برگزار شد گفت: پیشکسوتان با عشق به نظام، خدمت به اسلام و فداکاری در راه حقیقت مصداق واقعی " رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه" هستند تا اگر " فمنهم من قضی نحبه " نشدند " و منهم من ینتظر " شوند که این موقعیت و توفیق جای تبریک دارد.

سردار نقدی تغییرات و تحولات برخی پس از بازنشستگی را یادآور شده و افزود: پیشکسوتان جهاد و شهادت نشان دادند که دفاع از حقیقت، سن و سال و موقعیت تشکیلاتی نمی شناسد.

وی در پاسخ به سوال امروز در فضای سیاسی اجتماعی کشور که با آمریکا بایستی چه کرد؟ اظهار داشت: تصمیم گیری راهبردی برای این موضوع آفاتی دارد همچون: عدم شناخت از کشور مقابل، عدم شناخت از خود، احساسی شدن، عمل سلیقه ای، فریب ترفندها را خوردن، ترجیح منافع گروهی بر منافع ملی، ترسیدن و مرعوب شدن و ... که باید با توجه به این آسیب ها، ضرورت ها را عملیاتی کرد تا بتوان تصمیمی راهبردی بر مبنای خرد اتخاذ کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین پیرامون گام اول در این زمینه مبنی بر شناخت ماهیت و اهداف آمریکا تصریح کرد: آمریکا کشوری متجاوز، قانون گریز و مستکبر است که استقلال کشورها را بر نمی تابد.

وی در تشریح تجربه ایران از آمریکا بعنوان یک ابرقدرت سابق ادامه داد: تعداد فراوانی کودتا علیه ملت ایران، تجاوزات مکرر نظامی به ایران در طول تاریخ، به نابودی کشاندن ملت و کشور در زمان پهلوی دوم، حمایت مستمر از تروریسم و جنایت علیه ایران، سرقت اموال و دارایی های ایران و بلوکه کردن آن با تحریم ها، راه اندازی ده ها شبکه ماهواره ای برای ترویج و آموزش فساد و بی بند و باری، تولید و توزیع و ترویج مشروبات الکلی و مواد مخدر با صرف هزینه و ... گوشه ای از تجربیات ایران از آمریکاست.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج تداوم دشمنی های آمریکا را علیه ایران تا امروز یادآور شده و خاطرنشان کرد: حمایت از منافقین، گروه های تروریستی و تکفیری، تجاوزهای نظامی و جاسوسی بوسیله پهپادها، پایگاه های آشکار جاسوسی در اطراف ایران، حضور ده ها ناو جنگی و پروازهای شناسایی بر مرزهای ایران، وجود ده ها شبکه ماهواره ای و فاسد، توهین به مقدسات ملت ایران، دستگیری و آزار و اذیت دانشمندان ایرانی، تولید و توزیع و ترویج مواد مخدر و مشروبات الکلی و ... هم اکنون نیز ادامه دارد.

وی در پاسخ به کسانی که رفتار ایران را افراطی و سبب این دشمنی ها می خوانند بیان کرد: این دشمنی ها منحصر به ایران نمی باشد و حتی این فعالیت ها به صورت جاسوسی از سران کشورهای اروپایی ادامه دارد پس این رفتار فقط در مقابل ایران نیست.

سردار نقدی اشاره ی برخی به قدرت زیاد آمریکا را یادآور شده و خاطرنشان کرد: آن روزی که آمریکا قدرت زیادی داشت، ملت ایران با ایستادگی در مقابلش او را شکست داد ولی امروز در تمامی عرصه های سیاسی، نظامی، اجتماعی، امنیتی، فرهنگی و... در حال فروپاشی است.

وی در پاسخ به برخی که ضعف امروز آمریکا را سبب آدم شدن او می دانند به دو بیت شعر بسنده کرده و گفت: فرمود امام این دیو، شیطان بزرگ است/ باور نکن آدم شده قدرش سترگ است/ هر چند پیر است و ذلیل و ناتوان است/ از او حذر کن هرچه باشد گرگ گرگ است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطرنشان کرد: در معاهده الجزایر گروگان های آمریکایی بازگردانده شدند ولی حتی یک دلار از اموال ایران داده نشد و امروز هم در توافق نامه ژنو حرف های متفاوتی از غنی سازی شنیده می شود.

وی مذاکره ی امروز را بخشی از مبارزه با استکبار دانسته و تصریح کرد: مسئله ایران با آمریکا ماهیتی است و با مذاکره و توافق، به یک جنایتکار و مستکبر که ماهیت آن خراب است نمی توان اعتماد کرد همانطور که امام راحل فرمودند اگر امریکا و اسرائیل «لا اله الاّ اللّه » بگویند، ما قبول نداریم؛ چرا که آنها می خواهند سرِ ما کلاه بگذارند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج به پرونده سیاه اروپایی ها در زمینه حقوق بشر اشاره نموده و افزود: اروپا نیز مانند آمریکاست و سخنش از حقوق بشر ظاهری است که در سفارتخانه خود در ایران به صورت مخفیانه بر گردن حیوان دست آموز خود افسار می اندازند و دیدار مخفیانه جاسوسان اروپایی با فعالان فتنه در ایران جای شرم برای مسئولان کشور دارد.

وی مذاکره تیم ایرانی را با مجوز نظام دانسته و خطاب به تیم مذاکره کننده هسته ای تاکید کرد: در این مذاکرات امتیازات زیادی داده شده و توجیه تیم مذاکره کننده، پایان بسیار خوب این توافق است اما اگر تمامی حقوق ایران در پایان مذاکرات داده نشد، تیم مذاکره کننده باید با شهامت و صادقانه به مردم بگوید که به آمریکا نمی توان اعتماد کرد و مبارزه با استکبار را باید ادامه داد.

سردار نقدی به سخنان یکی از مشاوران رییس جمهور اشاره نموده و بیان کرد: مشاوری که مشخص نیست حکم دارد یا نه، و به ملت ایران توهین می کند خبیث است و "تقی زاده" امروز می باشد.

وی در پایان سخنان خود خطاب به پیشکسوتان جهاد و شهادت اظهار داشت: شما پیشکسوتان با استفاده از ظرفیت اعتماد مردم و جوانان، با اجرایی کردن تدابیر مقام معظم ولایت برای روحیه افزایی و روشنگری جوانان اقدام نمایید و این امر با کار تشکیلاتی و خستگی ناپذیری شدنی است تا کار نیمه تمام شهدا تمام شود و لااقل همان نسلی که امام فرمود سربازان من در گهواره اند، قدس شریف را آزاد و به نسل بعد تحویل دهد.
نظرات بینندگان