arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۲

حذف نام استقلال از سایت پرسپولیس!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در ادامه جنجال‌های مجازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، سایت باشگاه پرسپولیس نام استقلال را از صدر جدول خود حذف کرد!

مهر: بعد از ظهر روز یکشنبه بود که سایت باشگاه استقلال با انتشار گزارشی به اشتباهات داوری سهوی رخ داده در این فصل به سود تیم پرسپولیس اشاره کرد و تعداد این اشتباهات را 14 مورد برشمرد. در بخشی از این گزارش آمده است : "جالب اینجاست که طبق آ‌مار بیشترین استفاده از اشتباهات داور برای پرسپولیس بوده و در این زمینه رکورددار اشتباهات داوری به سود خودشان هستند و در صدر جدول سود بردن از اشتباهات داور هستند"!

این اولین اقدام از طرف باشگاه استقلال در آستانه دربی بود. اقدامی که خیلی زود از طرف باشگاه پرسپولیس پاسخ داده شد و آنها هم با انتشار بیانیه‌ای، جنگ خارج از زمین قبل از دربی را علنی کردند. پرسپولیس در این بیانیه خواستار برخورد قاطع ریاست فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی ، سازمان لیگ و مسئولان با جوسازی ها، فرافکنی ها، وارونه جلوه دادن حقایق، دست پیش گرفتن و طلبکار شدن و مهم تر از همه تخریب داور احتمالی دربی توسط باشگاه استقلال شد.

البته پرسپولیسی‌ها به این اقدام بسنده نکردند و در اقدامی عجیب، در جدول صفحه اول سایت خود نام استقلال را از صدر جدول حذف کرده‌اند. در واقع جدول صفحه اول، تیم صدرنشین ندارد و نام تیم فولاد در جایگاه دوم به چشم می‌خورد! هرچند در جدول کامل، نام استقلال در صدر جدول وجود دارد ولی به نظر می‌رسد جنگ این دو تیم در آستانه دربی، کار حرفه‌ای مسئولان سایت خبری باشگاه را هم تحت تاثیر قرار داده است.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال روز جمعه این هفته در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.
نظرات بینندگان