arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۵۲۳۳
تعداد نظرات: ۸۷ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۲۶ دی ۱۳۹۲

سخنان مهم رییس‌جمهور: عده ای نمی‌خواهند تحریم برداشته شود و به خاطر منافع‌ شخصی‌شان مخالف هستند/ آماج تیرها را می‌بینم اما نترسید/ در این زمینه حرف زیاد دارم

روحانی گفت: حرف‌هایم را خواهم گفت. من خواهم گفت که یک عده نمی‌خواهند تحریم برداشته شود و به خاطر منافع‌ شخصی‌شان مخالف هستند شرایط عادی با دنیا داشته باشیم و خودمان را برای ملت فدا کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



رئیس‌جمهور با بیان اینکه به موقع به مردم خواهم گفت که یک عده نمی‌خواهند تحریم برداشته شود، گفت: یک عده از عادی شدن شرایط کشور با دنیا به خاطر منافع شخصی و گروهی مخالف هستند.
 
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در سومین روز از سفر به استان خوزستان در دیدار با مدیران و کارکنان صنعتی منطقه نفتی دارخوین با بیان اینکه اگر می‌خواهیم با دنیا از منافع ملی سخن بگوییم باید قدرت ملی خود را افزایش دهیم و بدون افزایش قدرت ملی یعنی شعار خالی، گفت: شما کارکنان و مدیران صنعت باید خود را توانمند کنید و نفت خود را افزایش دهید و اگر این کار را کردید دنیا خود می‌فهمد که چقدر قدرت داریم و نیاز به داد و فریاد نیست.

وی خطاب به مدیران صنعتی و منطقه نفتی دارخوین گفت: تولید گاز و نفت را بالا ببرید و صادر کنید هر مقدار صادرات ما بیشتر شود قدرت ملی ما بیشتر شده است. بنابراین نفت تنها مسئله انرژی و اقتصادی نیست بلکه یک سرمایه استراتژیک تاثیرگذار برای کشور است.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: ما حتی اگر در آینده بتوانیم گاز اروپا را تامین کنیم آنها پی به قدرت ما می‌برند و نمی‌توانند دیگر بازی در بیاورند و تحریم درست کنند. باید مقاومت کنیم و بایستیم البته اگر نفت و گاز هم نداشته باشیم می‌ایستیم.

روحانی افزود: باید با هزینه کمتر در دنیا بایستیم. ما در انتخاب وزیر و رای به وزیر دیدیدم که در دنیا چه خبر است. لمس کردیم و فهمیدیم چه حرف‌ها و چه بحث‌هایی شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مذاکره ایران با 1+5 اشاره کرد و گفت: در بحث مذاکره با 6 قدرت دنیا دیدیدم چه مسائلی وجود دارد خیلی حرف دارم اما موقع گفتن آن، اینجا نیست؛ به موقع به مردم خواهم گفت که یک عده نمی‌خواهند تحریم برداشته شود و یک عده از عادی شدن شرایط کشور با دنیا به خاطر منافع شخصی و گروهی مخالف هستند.

"ما باید به فکر ملت باشیم و خود را فدای ملت کنیم. ما این راه را با هم شروع کردیم و مردم در 24 خرداد هم دست به دست هم دادند و پیام خود را به گوش همه رساندند. این خادم به تمام عهدش با هر قیمتی که باشد وفادار خواهد ماند و ما باید با هم این راه را ادامه دهیم. مردم باید در صحنه حاضر باشند اگر با هم بودیم راه را تا پایان ادامه وی طی خواهیم کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه ما وحدت، انسجام، مشارکت همه مردم را می‌خواهیم، گفت: ما حمایت مقام معظم رهبری را می‌خواهیم که همین‌جا از ایشان سپاسگزاری می‌کنم که دولت قدم به قدم از حمایت ایشان برخوردار بود اما علی‌رغم تمام این مشکلات در اینکه ما در این راه پیروز و موفق باشیم، تردید ندارم.

روحانی گفت: باید کاری کنیم که نفت را ارزان‌تر تولید کنیم، از هیچ تهمتی نترستید؛ همه را من برعهده می‌گیرم اگر یک شرکتی کاری را برای این ملت یک ریال ارزان‌تر تمام کند؛ حق با اوست ما از فشار این و آن نمی‌ترسیم.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های مشترک ما باید سریعتر نفت‌مان را تولید کنیم و اولویت‌مان حوزه‌های مشترک است اما باید در حوزه‌های غیر مشترک نیز بدون عجله کار کنیم، خطاب به زنگنه وزیر نفت گفت: من به آقای زنگنه اعلام می‌کنم که دولت با تمام توان حمایت خواهد کرد. رئیس جمهور با تمام توان حمایت خواهد کرد، شما بهترین شرکت‌ها، توانمندترین شرکت‌ها را با فناوری بهتر برگزینید.

" ما قوم و خویش با کسی نیستیم،  ما با هیچ کشور، شرکت و فردی نه در داخل و نه در خارج عقد اخوت نبسته‌ایم، هر کس بهتر و ارزان‌تر برای سرمایه ملی ما کار کند، ما دست به سوی او دراز می‌کنیم."

رئیس جمهور اضافه کرد: دولت از تهمت، اتهام و صدای کسانی که تریبون پیدا می‌کنند، نمی‌هراسد و من می‌گویم غصه نخورید و فکر هم نکنید، کار بزرگی را شروع کرده‌اید. می‌دانم حرف‌هایی که می‌زنم بارش سنگین است. می‌دانم در میدان‌هایی قرار می‌گیریم و من آماج تیرها را می‌بینم اما نترسید، اتکا به خداوند داشته باشد و بدانید در مسیر حق گام بردارید، خداوند شما را یاری خواهد کرد. ملت پشت سر ما و در کنار ما و پیش روی ما خواهند بود و رهبری خواهند کرد و کارها را پیش می‌بریم.

وی با بیان اینکه مخازن و منابع مشترک اولویت اول برای دولت است، گفت: هر برنامه‌ای که وزارت نفت دارد و می‌تواند یک ساعت و یا یک دقیقه و یا یک روز زودتر انجام دهد، وظیفه ما است که انجام دهیم. علی‌رغم مشکلات، منابع هم تامین خواهد شد.

روحانی تصریح کرد: فضای سیاسی هم با اجرایی شدن اولین قدم در توافق ایران با 1+5 فضای جدیدی ایجاد می‌شود، ما طناب‌هایی که دست و پای اقتصاد ما را بسته بودند که همان تحریم بود البته نه اینکه از تحریم بترسیم ولی با این طناب که نمی‌شود کار کرد. بنابراین اراده دولت این بود که این طناب‌ها را یکی یکی ببرد و قطع کند و اولین آن چند روز دیگر انجام می‌شود. در پتروشیمی، کشتیرانی، بیمه، صنعت خودرو و بخشی از امور بانکی تحریم‌ها برداشته می‌شود.

رئیس جمهور ادامه داد: می‌گویند ساختمان تحریم‌ها هنوز باقی می‌ماند، بله درست است باقی می‌ماند اما ما یکی دو پایه آن را پایین آورده‌ایم. البته توطئه دشمنان را یک روزه نمی‌توان بر هم زد و باید قدم به قدم انجام شود که این کار کار بسیار سختی است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم انتقاد سازنده در فضای سیاسی جامعه خاطر نشان کرد: بعضی از نقدها قشنگ است اما بعضی از نقدها مثل ایرادهایی است که نعوذبالله ایراد به خلقت خداوند می‌گیرند. حال آنچه خلقت خداست، عده‌ای ایراد می‌گیرند طبیعتا خلق بشر از ایراد بی‌نصیب نخواهد بود.

روحانی خطاب به حاضرین در مراسم گفت: بدانید در توافق با دنیا، ما با فلان کشور ضعیف در گوشه‌ای از دنیا مذاکره نمی‌کنیم. روبروی ما 6 قدرت بزرگ هستند که با ما حرف می‌زنند، پس مسلم است که باید به دنبال توافق برد - برد بود و شعار ما هم همین بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید در مذاکره حداکثر هنرمندی‌ها را داشته باشیم، گفت: آن مقدار که من از سیاست خارجی ایران مطلع هستم و در طول مدت 20 سال گذشته به طور مستمر ممارست داشته‌ام می‌گویم افرادی را که برای مسئولیت دیپلماسی انتخاب کرده‌ام، از قویترین افراد هستند و من آنها را می‌شناسم. افرادی توانمند و صاحب‌نظر هستند که البته طرف ما هم توانمند است، به هر حال، میدان مسابقه یا به تعبیری میدان کشتی است، هر دو طرف قوی هستند.

وی افزود: اما برای ما خط‌های قرمز مهم است که مربوط به منافع ملی و امنیت ملی می‌شود، ما آن خطوط را مراعات کرده و مراعات می‌کنیم و بر همین اساس اولین قدم‌ها برداشته شده و سایر قدم‌ها را نیز برمی‌داریم.

روحانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه فناوری برای ما به خصوص در حوزه صنعت بسیار مهم است، افزود: بیش از صدسال است که ما با این صنعت نفت کار می‌کنیم اما باید خود را با کشورهایی پیشرفته مقایسه کنیم و در زمینه استفاده از نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان، قدم‌های موثری برداشته‌ایم و ساختار آن را فعال‌تر و چابک‌تر کرده‌ایم.

به گفته رئیس جمهور، همه دستگاه‌ها امروز باید در کنار یکدیگر تلاش کنند و از توان داخلی به نحو مناسبی استفاده کنند که بخش اعظمی از فناوری‌ها مربوط به حوزه گاز و پتروشیمی است.

رئیس جمهور با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر فاصله گرفتن از خام‌فروشی در نفت خاطر نشان کرد: رهبری همیشه تاکید کرده‌اند که از خام‌فروشی فاصله بگیریم البته این کار تدریجی است اما باید قدم به قدم آن را شروع کنیم و به ثمر برسانیم.

وی در ادامه سخنانش به موضوع اختصاص یافتن بخشی از درآمدهای نفت به استان خوزستان اشاره کرد و گفت: مردم بومی منطقه باید این احساس را کنند که این ذخایر که وجود دارد، مال همه ملت است و آنها کنار ذخایر زندگی می‌کنند اما تبعاتی هم دارد و از لحاظ زیست محیطی مشکل درست می‌کنند و باید بنشینیم و بررسی کنیم و این معضل را حل کنیم.

روحانی گفت: اینکه بخواهیم مردم این منطقه را خوشحال کنیم تا درصدی از درآمدهای نفتی به این استان اختصاص یابد، باید مورد بررسی قرار دهیم. دأب من این نیست و نمی‌خواهم فوری قول دهم و بعدا کارشناسی کنم، من مختصص در هیچ رشته‌ای نیستیم البته خداوند به بعضی‌ها استعداد داده و در همه رشته‌های عالم، متخصص هستند اما من از آنها نیستم. (خنده حاضرین). من تا مشورت نکنم و گروهی را تشکیل ندهم و کارشناسان را نیاورم و خود نیز در آن شرکت نکنم تا به نتیجه خاصی نرسیم، انجام نمی‌دهم و نه قادر به تصمیم‌گیری هستم و نه شرعاً آن را مجاز می‌دانم.

رئیس جمهور ادامه داد: آنکه پیغمر و رحمت خداوند بود و به تعبیری عقل کل و اشرف مخلوفات بود، اهل مشورت بود؛ خداوند یاد داده است که هیچ کاری را بدون مشورت و کارشناسی اتخاذ نشود.

وی در خصوص اختصاص درصدی از درآمدهای نفتی به استان خوزستان گفت: اینکه مردم منطقه در همه صنعت‌ها اگر با افراد دیگری که می‌خواهیم استخدام کنیم در شرایط مساوی بودند، حق با نیروهای بومی است و از آنها بیشتر باید استفاده کنیم.

روحانی با بیان اینکه در رابطه با اینکه درصدی را به مردم خوزستان اختصاص دهیم، گفت: در دولت بحث و بررسی می‌کنیم و اگر مورد قبول دولت قرار گرفت، آن را در لایحه‌ای تقدیم مجلس می‌کنیم. امیدواریم به آنچه خیر و صلاح مردم است، برسیم. مردم خوزستان حق بزرگی بر همه ما دارند، کار بزرگی در دفاع مقدس انجام دادند و هر چه به آنها خدمات کنیم، کم است. امیدوارم شما کارکنان نفت ایران بتوانید قدم‌های بلندتری را برای کشور و سرزمینتان بردارید.

روحانی در سخنان ابتداییش با اشاره به مسئله نفت در ایران و سراسر نفت گفت‌: از دهه‌ها پیش نقش نفت از نقش اقتصادی به مراتب فراتر بوده است و نفت نقشه استراتژیک و تاثیرگذار در روابط منطقه‌ای و جهان بوده و است.

وی افزود: اگر گفته می‌شود که جنگ‌های خلیج فارس برای نفت بوده، خیلی از واقعیت دور نبوده است البته این معنایش این نیست که نفت چیز بدی است بلکه نفت سرمایه ارزشمند و تاثیرگذاری است.

رئیس جمهور تصریح کرد: اگر بخواهیم بررسی کنیم، می‌فهمیم که بزرگترین حرکت ایران در برابر استثمار، از صنعت نفت شروع شد و نهضت ملی صنعت نفت اولین حرکت علیه استثمار خارجی بود که در ایران آغاز شد. حتی اگر تعبیر کنیم که پیروزی انقلاب اسلامی ضربه آخر به رژیم شاه را کارکنان صنعت نفت زدند، دور از واقعیت نیست.

روحانی با بیان اینکه منابع انرژی و نفت و گاز از پایگاه‌های اصلی قدرت اقتصاد هستند، بر لزوم افزایش تولید نفت تاکید کرد و گفت: اینکه نفت را چقدر تولید می‌کنیم و آن را افزایش دهیم، مرتبط با قدرت ملی کشور است و اینکه ما بتوانیم به میزان قابل توجهی نفت را استخراج و از تولیدمان صیانت کنیم قدرت ملی و فناوری و مدیریت کشور را افزایش داده‌ایم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۷
در انتظار بررسی: ۱۳
غیر قابل انتشار: ۷۳
ناشناس
|
CANADA
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
17
523
آقاي رئيس جمهور اين مورد که ساليان درازيست که مشهود و مستدل است راه حذف اين اقليت را بيابيد .
پاسخ ها
کامران
| UNITED STATES |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
دوست عزیز؛حذف اقلیت هنر نیست.در خیلی از کشورها همین اقلیتهای منصف باعث پیشرفت می شوند چرا که با گفتن ایرادها و نقدهای منصفانه باعث می شوند اکثریت حاکم برای جلب آرای دوباره مردم بیشتر تلاش کند تا آن اقلیت دوباره بر سر کار نیاید.ایراد ما این است که "اقلیت منصف"نداریم.اقلیت ما منصف که نیست هیچ بلکه فقط به منافع شخصی و گروهی خود می اندیشد.
ناشناس
| GERMANY |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
حذف که احتمالا منظور حذف سیاسی بوده کار نادرستی است. امید باید بست که این گروه یا روششان تغییر کند یا اینکه طرفدارانشان کم شوند و خود بخود تاثیرشان در سیاست کم شود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
برای حمایت مردم از برداشتن تحریمها اجازه میتینگ میخواهیم
پويا
| CANADA |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
کامنت بالا را من گذاشتم دوستان جهت روشن شدن عرض مي کنم حذف اقليت حتي اگر يک نفر باشد مورد خواسته هيچ آزاد انديشي نيست اما حذف اقليت ... که موجوديتشان در ناديده گرفتن منافع ملي است بي شک جاي بحث ندارد .
حسام الدین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
10
405
روحانی با تمام وجودم و احترامم متشکرم
عزیزی برام
پاسخ ها
الی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
روحانی عاشقتم به خدا اگه همین طرز فکر ونیت وعملکرد رو داشته باشی بهترین میشی.مرسی که دلگرممون میکنی که گفتی تیرهارومیبینم ولی امیدم به خداست اول خدا دوم خدا سوم خدا پشت وپناه تو وهمه کسایی که برای ما مردم عاقلانه وبا تدبیر کارمیکنند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
اقای روحانی عزیز بسیار دوستتان دارم می دانیدچرا ؟ چون من همانند شما عاشق ایرانم زنده باشید عزیز دل ما
حرف حق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
روحانی برو جلو و از هیچ نترس .
لااقل نیمی از ملت ایران پشت تو هستند .
برای خدا و رفاه مردم کار کن و مطمئن باش ملتی که طعم صداقت را بچشند هرگز پشتت را خالی نخواهند کرد.
خاتمی نمونه خواست و پشتیبانی ملت است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
10
342
آقای روحانی خیلی خوبه که همه حقایق و مشکلات رو بیان کنید ...
پاسخ ها
5555
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
اینا رو نام ببر تا ما مردم بدونیم باهاشون طرف شویم .زندگی ومعیشت ما مسخره دست این ادمها شده ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
شماره 5 عزيز شما واقعا نميدوني منظور اقاي روحاني كيا بودن؟
ایشان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
18
258
رییس جمهور عزیز ما خیلی دوست داریم ولی این بحث ’عده ای هستند که نمیگذارند‘ و ’بعدا یک حرفهایی میزنم‘ را 8 سال شنیده ایم. استرس ندهید لطفا به ما.
پاسخ ها
بابک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
دوست عزیز کمی دقت کنی می فهمیی اینها کی هستند. همان کسانی که هر روز عربده کشی می کنند در مجلس، صدا و سیما و رسانه هاشان...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
اميدوارم مردم اينبار اينها را بشناسند که البته ميشناسند و با مقاومت و حرکت بموقع و بازي نخوردن از اين افراد که اکثرا با تابلو دين مذهب جلو مي آيند خطر آنها را دفع نمايند و کشور را به قله هاي پيشرفت برسانند که قدرت کشور مساوي قدرت اسلام و ايران عزيز پس مواظب تزوير باشيد تزوير سکه اي است دو رو که يک روي آن شيطان و يک روي آن ايمان است عوام ايمانش را ميببينند و خواص ...
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
7
208
حقا که تدبیر در کلام تو آشکار است،،،، امیدوارم تا پایان دولت باتدبیر بمانید و حق نگهدارتان باد و ما هم باور داریم که دوران سیاه پایان یافته و ... زنده باد ایرانی
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
6
206
احسنت. حرف دل ملت رو زدی مستر پرزیدنت.
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
19
165
متاسفانه مجددا شاهد تکرار این جمله معروف رئیس جمهور های گذشته هستیم که " یک عده ای نمی گذارند!!!!!" با این اوصاف امید ما کم کم به نا امیدی مبدل می شود. وقتی رئیس جمهور الان این مشکلات را بیان نمی کنند بدیهی است که در آینده نیز بیان نخواهد شد و همچنان شاهد سوء استفاده های بیکران خواهیم بود
پاسخ ها
شهاب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
ایشون نگفنتد نمی گذارند،گفتند عده ای به خاطر منافع شخصی و گروهی نمی خواهند تحریم ها برداشته شود اما در کل گفتند که آن عده ی قلیل نمی توانند جلوی عزم راسخ دولت و مردم را بگیرند و ناکام خواهند بود.
دچار سو برداشت شدی حامد عزیز
پالس منفی ممنوع !
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
7
150
اقای رئیس جمهور! دمتان گرم ،عمرتان با برکت ، توفیق تان روزافزون باد. اگر کماکان صادقانه و بی تکبر پیش بروید این ملت رنج دیده بهترین یاور شما خواهند بود. عزت شما و ووزاری شجاع و استوارتان مستدام باد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
6
141
رییس جمهور قدرتمند ما، خداوند پشت و پناهتان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
5
153
بله کاملا درست بار برداشته شدن تحریمها منافع بابک زنجانی ها و کاسبات تحریم به خطر میفته
شریف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
7
133
زنده باد روحانی با شرف
ناشناس
|
CZECH REPUBLIC
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
5
132
کاسبان تحریم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
4
138
"می‌دانم حرف‌هایی که می‌زنم بارش سنگین است. می‌دانم در میدان‌هایی قرار می‌گیریم و من آماج تیرها را می‌بینم...." جناب روحانی ، ما نمی هراسیم ، حق را بدون ترس بر زبان آورید . حق با ماست و ما در اکثریت هستیم و بحمدالهی این اقلیت را در خود هضم خواهیم نمود. انشاءالله
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
به امید اول خدا دوم خدا سوم هم خدا.انشاالله
ناشناس
|
CZECH REPUBLIC
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
3
107
عده ای منافع خود را بر منافع مردم مقدم می دانند
یک ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
6
105
آقای دکتر روحانی امیدوارم شما هم مثل یک نفر بگم بگم راه نیاندازید واقعا" بگویید .به امید روزهای .............
پاسخ ها
حرف حق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
گفتن یه اسم به مردم به چه دردی می خوره ؟!
حالا اصلا این اسمم گفت ، با مابقیشون چه می کنه ؟!
کار باید از ریشه درست بشه . اگر واقعا کسانی هستند که مشکل دارند (که هستند و همه ما هم می دونیم ) باید به دادگاه کشیده بشن و افکار عمومی اونقدر شفاف و روشن روی اونها نظارت کنه که هیچ قاضی و وکیلی نتونه مسیر رو منحرف کنه و البته اونها هم حق دفاع داشته باشند .
...
بزرگترین مشکل ما در راس امور، مجلسه که فعلا به جای قانون گذاری درست شده همه کاره مملکت و از فساد اقتصادی تا میزان شارژ همراه اول رو دخالت می کنه و ...
دولت برای سامان دهی ما بقی بخش ها اول باید سیستم اقتصادی رو ترمیم کنه ، برای این کار باید تبعیض و فشار رو از بخش تولید برداره و برای این هم لازمه که بتونه قدرتمند عمل کنه . قدرت دولت در دستان قوه ی قضائیه است . اگر این قوا با هم همکاری نکنند مطمئن باشید هشت سال دیگه همین جایی هستیم که امروز ایستایدم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
7
115
من فکر می کنم این سری ما باید به شدت پشت رییس جمهور وایسیم تا مثل خاتمی نتونن دست و پاشو ببندن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
4
118
کلام روحانی یاد آور هاشمی و خاتمی است درود بر این 3عزیز دل ما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
3
103
درود بر رییس جمهور مردمی خدا پشت و پناهت
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
3
95
اي حقوقدان،در برابر حقوق ملت كوتاه نيايي
اميدمان اين بود كه به حقوقدان راي داديم
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
3
84
خداوملت پشتیبان شماست.موفق باشید.انشاالله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
3
133
روسیاه شوند و خواهند شد آن عده ای که نمیخواهند تحریم برداشته شود چه دلارهایشان حساب و کتاب ندارد و انبار هایشان پر کالاست و میخواهند ارزش پول ملی بیاید پایین و ملت در تنگنا قرار گیرد و فساد و بیکاری در جامعه رواج بیشتر یابد و کارخانه ها بخوابد و چینی ها کارگرانمان شوند ومدام به غرب و امریکا فحش و دشنام دهند در حالیکه در باطن برای خیابانهای اروپا و آمریکا دلشان پرپر میزند .
صوفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
1
36
ضمن تشکر از فرمایشات اندیشمندانه آقای دکتر روحانی اما ای کاش همه دولتمردان از جمله خود ایشان این جمله را مد نظر قرار میدادند که ((ثروتهای خدا داد در اقسی نقاط ایران زمین از آن همه مردم ایران است )) و درامدهای حاصل از فروش آنها میبایست حداقل در یک جا جمع سپس بطور مساوی بین شهرهای مختلف ایران تقسیم شود نه به صورتیکه در اثر سیاست های اشتباه از گذشته تا به امروز ، شهرهای جنوبی با اینکه منبع تولید بیشترین درامد کشور هستند چنین وضع نابسامان و آشفته ای داشته باشند و بعضی شهرها بخاطر ملاحظات سیاسی از برخوردار هم برخوردارتر باشند
leila
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
1
46
ما به شما اطمينان داريم آقاي روحاني! موفق باشيد
لیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
1
49
"من مختصص در هیچ رشته‌ای نیستیم البته خداوند به بعضی‌ها استعداد داده و در همه رشته‌های عالم، متخصص هستند اما من از آنها نیستم. "
يعني عاشقتم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
1
58
قیاس کنید ادبیات احمدی هاله نور !!!!
با روحانی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
1
51
درود
سالهاست که میدانیم تحریم ها به نفع عدهای است که خون مردم را در شیشه کرده اند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
1
45
اقاي روحاني ،اول خدا وبعد مردم پشت وپناهت هستند وكسانيكه نميخواهند تحريم ها برداشته شود را خدا ازشون نگذرد
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
1
45
روحانی عزیزحمایتت میکنیم ذوستت داریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
1
45
آقای دکتر خواهش میکنیم در مقابل این عده بایستید. چرا باید سرنوشت و عمر ما جوانان به خاطر منافع این عده پایمال شود. این موضعگیریهای ناعادلانه علیه دولت نوپا، دهن کجی و بی احترامی به رای مردم و حماسه مردم است. سن ازدواج من و خیلیهای دیگر گذشته و شرایط کار را همه دیگر میدانند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
2
52
خدایا شر کاسبان فتنه و دلالان تحریم را از شر این کشور کم کن ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
1
37
رانت خواران تحریم ها را باید از پستو ها... بیرون کشید. آدرس ایشان ساده است کافی است به حساب های بانکی ایشان سری بزنید. خود خواهید دید فساد به اسم" پایمردی و مقاومت" سالهاست رنگ از رخ این ملت شریف برده و ایمان ملت را روز بروز سست تر کرده است....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
احسنت به خال زدی«فساد به اسم" پایمردی و مقاومت" سالهاست رنگ از رخ این ملت شریف برده و ایمان ملت را روز بروز سست تر کرده است»
ناشناس
|
QATAR
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
1
43
واقعا لذت بردم از این سخنان عالی و روشنگر. خدا پشت وپناهت روحانی حقوق دان....
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
1
42
احمدی نژاد که تحریم رو خیلی دوس داشت روزبروز تحریم میشد و ککشم نمیگزید که مردم بیچاره این وسط دارن نابود میشن ، اطرافیانشم که به ثروتهای کلانی رسوند !
حالا جمع کردن این افراد مدعی و ... خودش یه کار اضافی بزرگ دیگه ایه که از محمود به ارث رسیده!
خدا به داد ملت ایران و آقای روحانی برسه!
حامد قزوینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
3
33
صبر صبر صبر
صبح سحر نزدیک است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
1
43
ملت به شدت از روحانی حمایت می کند روحانی متشکریم
افشین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
1
37
زنده باد روحانی

حتما درک میکنید که منظور از ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
1
46
حسن اقا تو فقط پیش برو یه ملت پشتت هستند اینا سنگ جلو پای هرکی میندازند ولی بدون یه ملت پشت سرت هستند
حیدر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
1
41
شما را به خدا آقای روحانی فریب جو سازی های این افراطیون را نخورید و عصبانی نشوید تمام جو سازیها و تلاششان برای این است که از شما بشنوند:
به موقع به مردم خواهم گفت که یک عده نمی‌خواهند تحریم برداشته شود و یک عده از عادی شدن شرایط کشور با دنیا به خاطر منافع شخصی و گروهی مخالف هستند.
تا موج سواری خود را شروع کنند و فضا را ملتهب کرده و انرژی دولت را صرف بازیهای سیاسی خود کنند.
لازم نیست در مقابلشان موضع بگیرید بهترین راه برخورد با ایشان بی تفاوتی نسبت به مواضعشان تا حد امکان میباشد چرا که پایگاه مردمی ندارند که حرفشان اثر گذار باشد و موفقیتشان در حالتی است که شاهد پاسخ گویی تند شما باشند.
بوشهري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
0
50
روحاني اين بار كلا ديپلمات وار سخن گفت و خوب هم گفت و به نكات اساسي اشاره كرد خصوصا اينكه ملت بايد در صحنه بمانيد تا كارشكنان كاري كه بر سر دولت خاتمي در بي اطلاعي مردم انجام دادند و بعد طلبكار هم شدند سر اين دولت نياورند پس تنها با راي دادن نبايد انتظار داشت كه يك شبه گلستان شود ... از عهده دولت تنها كاري ساخته نيست همه با هم متحد در همه شرايط و تا اخر خط ،از دولت حمايت كنيم و مواظب ... و جوسازي هاي مخرب در متن جامعه بايد بود تا فضاي نا اميدي بر مردم حاكم نكنند پيروزي نزديك و خدا ياور ماست
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
2
26
زنده باشی سرباز امام خمینی .ذخیره ای بودی که خداوند ,در روزهای سخت مردم ,شما منجی انقلاب ومردم محروم وکل دوستداران ایران متمدن را سکان دارریاست مردم را به عهده گیری.خدا ورسول خدا کمکت کنه.
ناشناس
|
GERMANY
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
1
31
آقای روحانی به فکر احداث خبرگزاری های جدید کنید... تنها خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا هست بقیه سایت خبری هستند به فکر باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
1
33
وقتی صداوسیما کارشکنی میکنه کار دولت سخت میشه
بیست و سی رو ببینید چیکار میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
صداوسیما علنا به رییس جمهور و وزرایش توهین میکند وبی باکانه تصویرشان همراه با توهین به آنها منشر میکند اما در دولت گذشته جرات این حرکاتو نداشت و ...
والان هم یقه دولت چسبیده ولا غیر. در صورتی که مشکلات مردم در جاهای دیگر ودستگاههای دیگر است که چوب لای چرغ نظام مردمی اسلامی جناب دکتر روحانی میگذارن ولذا باید صدا وسیما زیر نظر رییس جمهور بیاید تا هم از بچه بازیها دست بردارد هم دولت احتیاج به یک رسانه قوی دارد تا برنامه های خودشو به سمع مردم برساند که متاسفانه الان می بینید بجای اینکه جشن پیروزی بگیریم وخسته نباشید به دولتمردان بگیم اما هر شب تصاویری از مردار پلنگ وغیره منتشر میکنه
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
3
31
جناب دکتر با تمام توان پیش برو این ملت 24 خردادی پشتتن.موفق وپیروزباشی عزیز
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
1
32
متاسفانه بعضیها نونشون تو دعوا و جنگ و تحریم جا افتاده
abbasjoulaei
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
1
29
دکتر عزیز
مردم ما همیشه پشت حق بوده وهستندواگر این حق از طرف منتخب آن ها زده شود مطمئنا با استقبال مردم همراه خواهد بود. انتقاد در این دوره به بالاترین حد رسیده و هر کی تریبونی داشته باشد چه نوشتاری و چه گفتاری انتقاد می کنند. متاسفانه حرف منفی در جامعه 3 برابر حرف مثبت پخش می شود. افراد محدودی به اخبار دسترسی دارند و می توانند از اتفاق با خبر باشند. بیان حقیقیت خیلی خوبه و همه هوشحال واستقبال می کنند ولی هنوز کسی نیومده برای مردم روشن کنه که مشکل تراشان چه کسانی هستند.
انشالله که دشمنان کشور، دولت و مردم هرچه زودتر به همه معرفی شوند.
سياوش آبي پوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
1
10
حقا كه حرف دل من و همه مردم را زدي بخدا قصم كه اظهر من الشمس است اين ممانعت افراد سود جو كه قصد ادامه تحريم بر مردم را دارند اگر چه نامه خود را ايراني مينامند و در ايران زندگي ميكنند و ادعاهاي آن چناني دارند
اي كاش تدبيري برايشان ميگزيدي تا پايمال شوند تا اينچنين جان و نان مردم را توي شيشه نكنند
ابراهیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
1
8
آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محبوب و محترم با اقتدار هر چه قویتر راهی که در پیش گرفتید ادامه بدهید خداوند پشتیبان شماست و دعای خیر مردم فهیم ایران بدرقه راهت باد.
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
1
8
زنده باد
جوان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
1
8
آقای روحانی خیلی مواظب باشید تو دامی که دیگران گرفتار شدند شما هم گرفتار نشید! حاشیه ها رو به اهلش واگذار کنید و ادبیات متین رو با هیچ چیز دیگری جایگزین نکنید!! فقط به فکر کار برای مردم و کشور باشید و بس...
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
1
7
اقای رئیس جمهور از خداوند استدعا داریم حرفایتان را به عمل برساند و در این راه پرخطر کمک و یاریتان نماید....
ح ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
1
8
رئیس جمهر عزیز و مدبرم ؛ هر روز که می گذرد بیشتر به آینده امیدوارم می کنی .
با قدرت بایست و بدان که خدای بزرگ دعای مردمی را که 8 سال زیر بار ناملایمات بوده اند را بی جواب نخواهد گذاشت ... خودش راه را برایت خواهد کرد . شاید از نظر ما آدمها سخت باشد ولی او تواناست ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
1
11
آقای روحانی ما با شما هستیم. ویژه خواران و طرفداران تحریم را که یک شبه تریلیاردر شدند به پای میز محاکمه بکشانید و حق ملت از این دروغگویان بگیرید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
1
11
این تازگی ندارد که تندروها، فرصت طلبان و مال اندوزان 8 سال گذشته رفع تحریم را به ضرر خود می دانند، به همین دلیل است که با دولت و وزرای خبره و کارکشته مخالفت می کنند.
آنها می خواهند کشور نابود شود ولی به منافع آنها کمترین لطمه ای نخورد. حال اینکه دولت چگونه می خواهد از سد اینها بگذرد معلوم نیست. تنها را اتکا به مردم است.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
1
6
احمدی نژاد هی میگفت بگم بگم اما چیزی نمیگفت هیچ هر چی دزدی و جعل مدرک کن و ادم فاسد بود اتفاقا از اطرافیان ایشان از اب در میامد . کردان دکتراش جعلی میشد ، وزیر علومش دانشگاه را زوج فرد میخواست بکنه در حالی که فیلمش با یه زن نامحرم در حال ... تو اسانسور در یکی از سایت های اشتراک فیلم بیرون میامد مشایی سر کرده دزد ها هم که نیاز به معرفی نداره تا خواستند به مشایی اشاره ای داشته باشند احمدی نژاد گفت مشایی خط قرمز من هست ، یا مرتضوی را با هر زوری که بود کرد رییس بیمه تامین اجتماعی تا دزدی ها رونق بیشتری پیدا کنه . اقای روحانی من بعنوان کسی که به شما رای دادم نمی خوام ذره ای از کارهای احمدی نژادی را در شما ببینم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
1
10
آقای دکتر روحانی یا زنگی زنگ یا رومی روم زندگی مردم عادی که بازیچه دست این وآن نیست که نمی گذارند.

اگر قاطع عمل نکنی مانند خاتمی بدهکار هم میشوی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
1
5
مرد ومنتخب آنها کاری بزرگی را باهم شروع کرده اند واگر باهم باشند اقلیت ولو هرچه صدای آنها بلند باشد قادرنیستند که جلوی پای ملت ودولت سنگ اندازی کنند لازمه این امر این است که دولت مردم را فراموش نکند لازم به ذکراست که منظور من ازاقلیت کسانی هستند که فقط به منافع باندی وشخصی خودشان می اندیشند والا وجود منتقد منصف نه تنها تهدید نیست که تعمت است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
1
9
روسیاه شوند و خواهند شد آن عده ای که نمیخواهند تحریم برداشته شود چه دلارهایشان حساب و کتاب ندارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
1
2
سلام بر روحانی سروش شمیم امید.خدا شر افراطیون رواز روی گرده ی این ملت دور کند
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
1
3
درود برروحانی روشنفکر.دست حق یارت.ناجی ملت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
1
1
كاسبان تحريم وكاسبان فتنه در دست يكديگر دارند
عبدالرحيم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
1
2
رفع تحريم بنفع ويژه خوارها نيست. گروه عظام در زمان تحريم با امكاناتي كه در خارج از كشور بوجود آورده ... از موقعيت تحريم حداكثر سوء استفاده را نموده اند. در زمانيكه صنعت خودرو محدوديت دارد قطعات خودرو آماده چيني را با هزينه هاي سنگين به خط توليد ايران خودرو تحميل نموده اند.
ح ج
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
1
4
باسلام از رای خود پشیمان نیستم و تا آخر پشتیبان دکتر روحانی هستم واز خدا میخواهم اورا در رسیدن به اهدافش یاری و کمک کناد.
رضا نصراللهي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
0
4
دعاي انسان پشت سر برادر ديني اش، نزديك ترين و سريعترين دعا به اجابت است..
درود بر انسانهاي آزاده و با شرافت با وجدان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
1
5
...روحانی اعتنایی به حرفهاشون نکن کارخودت کن که ملت پشت توهستن وگرنه بعدازچهارسال همین آش وهمین کاسه خواهدبود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
1
1
مخالفین دو نوع هستند یک عده کاسبان فتنه و دلالان تحریم هستند و از این کاسبی و دلالی سود هنگفت می برند و شعارهای آتشی آنها فقط تأمین کننده نفع آنها و فراهم کردن رنج ملت است این گروه باید رسوا شوند ولی هدف مخالفین گروه دوم بهبودی اوضاع کشور و مردم به روش خودشان هست و از دید خود سیاست دولت را تأمین کننده منافع کشور نمی دانند که اینگونه مخالفین باید تقویت شوند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
1
4
پایدار باشی قهرمان.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
1
4
به امید خدا ملت ایران دست کسانی نمی گذارند تحریمها برداشته شوندقطع خواهد دکتر روحانی ما ملت شجاع که به شما ریس جمهور شجاع وپاک رای دادیم حمایتت میکنیم و خواهشا واقعیت را به مردم بگویید تا مردم اگاه شوند از این بدبختیهای که یه عده قلیل تو مدت ۸ سال پیش سر مردم در اوردند این مردم خسته شده اند...
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
1
4
من فکر میکنم در بعضی مواقع خود ما مقصریم وقتی ما با صندوق رای قهر می کنیم امثال کوچک زاده مهداد بذر باش با48هزار رای به کرسی وکالت می نشینند و وزرای یک دولت 20 میلیونی را هر روز به مجلس می کشانند ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
1
4
افرادی را که برای مسئولیت دیپلماسی انتخاب شده اند، از قویترین افراد هستند
arman
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
0
4
پاینده ایران روحانی متشکریم
احمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
1
6
زنده باددولت تدبیرو امید ترابه خدااین فضای امنیتی راهم بردارید تامردم یه کم نفس بکشند...
نظرات بینندگان