arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۲

وزیر بهداشت:مردم از خدمات‌درمانی راضی نیستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نخستین جلسه کارگروه سلامت طرح هدفمندسازی یارانه ها با حضور وزرای بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و کار، رفاه و امور اجتماعی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری، تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهدشت، دکتر «سیدحسن قاضی زاده هاشمی» با اشاره به ارائه بسته های حمایتی توسط وزارتخانه های بهداشت و رفاه، گفت: شأن، کرامت و جایگاه مردم با اجرای فاز دوم هدفمندی باید با ارائه خدمات با کیفیت در حوزه رفاه اجتماعی و سلامت رعایت شده و شیرینی اجرای این قانون به مردم چشانده شود.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این بسته های خدمتی حداقل به 60 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است، گفت: قبل از هر اقدامی باید منابع مورد نیاز تامین شود.

هاشمی با اشاره به اینکه امروز مردم از خدمات راضی نیستند تاکید کرد: باید با اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها، پرداخت از جیب مردم از هزینه های درمان کاهش یابد و مردم برای درمان دغدغه و مشکلی نداشته باشند.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی هم در این جلسه با اشاره به ضرورت برقراری پوشش همگانی بیمه برای همه ایرانیان، گفت: باید پوشش بیمه ای به گونه ای باشد که مردم برای درمان بیماری دچار فقر نشوند.

«علی ربیعی» بر تامین مالی و پوشش کامل بیماران صعب العلاج که به دلیل هزینه های درمانی دچار مشکلات عدیده می شوند تأکید کرد.

در ادامه این جلسه اعضای کارگروه سلامت طرح هدفمندی یایانه ها با ارائه نقطه نظرات کارشناسی بر ضرورت اجرای عالمانه فاز دوم هدفمندی یایانه ها تاکید کردند.
نظرات بینندگان