arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۲

تارتار: بازي‌هاي ما از استقلال در مي‌آيد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربي تيم فوتبال گسترش‌فولاد تبريز گفت:متاسفانه همه بازي‌هاي ما از استقلال درمي‌آيد و همين موضوع کار ما را بسيار سخت کرده است چراکه حريفان ما يا از استقلال مي‌بازند يا مساوي مي‌کنند و مقابل ما براي جبران نتيجه مي‌آيند.
 

مهدي تارتار درخصوص شرايط تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز پيش از ديدار با سايپا گفت: خوشبختانه شرايط تيم ما خوب است و آماده اين بازي هستيم اما در اين ديدار سامان نريمان‌جهان، محسن فروزان و فردين عابديني را در اختيار نداريم از آنجايي که اين دو تيم از نظر امتيازي نزديک به هم هستند سه امتياز اين بازي بيش از هرچيز ارزش دارد.

به گزارش فارس؛ وي ادامه داد: هردو تيم مي‌خواهند برنده اين بازي باشند که جايگاه‌شان را تثبيت کنند. اين بازي براي ما بسيار حساس است و هدف ما اين خواهد بود که سه امتياز بازي يکشنبه را کسب کنيم.

تارتار افزود: متاسفانه همه بازي‌هاي ما از استقلال درمي‌آيد و همين موضوع کار ما را بسيار سخت کرده است چراکه حريفان ما يا از استقلال مي‌بازند يا مساوي مي‌کنند و مقابل ما براي جبران نتيجه مي‌آيند که همين موضوع ما را تحت فشار قرار مي‌دهد.

سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز افزود: با اين همه نتايج ما نشان‌دهنده اين است که نتايج خيلي خوبي گرفتيم و در اين 6 بازي که من همراه تيم هستم امتيازگيري فوق‌العاده‌اي داشتيم و مي توانم بگويم که امتيازگيري ما در حد امتيازگيري تيم‌هاي اول تا چهارم ليگ بوده است. با اين همه ما اهداف خودمان را دنبال مي‌کنيم و مي‌خواهيم جايگاه‌مان حفظ شود و مي‌خواهيم طوري حرکت کنيم که بدون ريسک در جدول باقي بمانيم چون شرايط ما طوري نيست که ريسک‌پذير بازي کنيم.

تارتار با بيان اينکه بعد از بازي با سايپا تمرينات اين تيم تعطيل مي‌شود گفت: بعد از بازي با سايپا تمرينات تعطيل مي‌شود اما زمان آن را بعد از بازي به بازيکنان اعلام مي‌کنيم.


نظرات بینندگان