arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲

نخستین سفر استانی روحانی در سال 93

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان گفت که رئیس‌جمهور در نخستین سفر استانی سال 93 به این استان سفر خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: هدایت‌‌الله میرمرادزهی نماینده مردم سراوان در خانه ملت با اشاره به دیدار امروز مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با رئیس‌‌جمهور گفت: ‌رئیس‌جمهور در این دیدار عنوان کرد که ما در همه امور نیازمند منابع مالی هستیم و در حال حاضر منابع مالی ناکافی است و در صدد تأمین این منابع از داخل و خارج هستیم تا این کسری جبران شود.

وی افزود: رئیس‌جمهور اظهار داشت که در بحث تجارت نه اینکه همه مشکلات حل شده اما گشایش‌هایی ایجاد شده و می‌توانم بگویم نشست‌های انجام شده منافعی را برای ما در پی داشته است.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رئیس‌جمهور گفت به دنبال اقدامات صورت گرفته، در حال حاضر شاهد ارزان‌تر شدن قیمت خرید دارو و گندم از خارج هستیم و در توافق اخیر گشایشی ایجاد شده که انشاءالله برای آینده مثمرثمر باشد.

میرمرادزهی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در این دیدار عنوان کرد که بعد از سفر خود به هرمزگان سفر به استان سیستان و بلوچستان را در دستور کار خود خواهد داشت و اولین سفر استانی وی در سال 93 سفر به استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

وی افزود:رئیس‌جمهور اظهار داشت که هیچکس حق ندارد به مقدسات دیگران اعتراضی داشته باشد و برای ما همه محترم هستند و اینکه همه ائمه جمعه اهل تسنن و تشیع استان سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 22 بهمن در کنار یکدیگر حضور داشتند مایه خرسندی است.

نماینده مردم سراوان در خانه ملت اظهار داشت:‌در آغاز این دیدار نمایندگان استان به بیان مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود پرداختند و خواستار رسیدگی به این مشکلات شدند که از جمله مطالب و پیشنهادات مطرح شده این بود که استان سیستان و بلوچستان با توجه به وسعت زیاد آن به سه استان تقسیم شود.
نظرات بینندگان