arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۹۵۳۲
تعداد نظرات: ۸۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۸ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
ضمن تجلیل از سریع القلم:

سخنان آتشین اشنا: کاش صداوسیما، تکصدایی باشد، ولی صدای ملت ایران باشد، این صدای کیست؟/ شورای نظارت، چیزی جزگعده و گپ . گفت و دوهفته یکبار نیست!

از نگاه مدیریت سازمان صداوسیما، این سازمان حق نظارت برهمه جهان، همه جامعه و همه قوای رسمی کشور را دارد، اما هیچ کس حق ندارد بر عملکرد این سازمان نظارت کند و شورای نظارت بر صداوسیما نیزجنبه تشریفاتی دارد. انگار این شورای نظارت بر سازمان صداوسیما نیست، شورای نظارت صداوسیما بر رئیس جمهور است!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور فرهنگی رییس جمهور و عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت: صداوسیما خود را مدعی نظارت بر همه قوا و کشور می داند، اما خود به نظارت تن نمی دهد. کاش تکصدایی موجود در صداوسیما تکصدایی ملت بود، نه تکصدایی یک جناح و گروه سیاسی.

به گزارش خبرنگار انتخاب، شب گذشته فرهنگسرای ارسباران میزبان مراسم رونمایی از یک کتاب بود که با سخنرانی دکتر حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رییس جمهور و رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، مهندس محمد هاشمی، رئیس اسبق صداوسیما، محمد جعفر صافی، موسس و اولین رئیس شبکه سه سیما و شماری از کارشناسان حوزه رسانه و خبرنگاران برگزار شد.

در این مراسم دکتر آشنا با انتقاد از رویه مدیریتی حاکم بر صداوسیما، در سخنان مشروحی به تبیین مصوبات قانونی درباره چگونگی اداره صداوسیما پرداخت و به شدت از رویکرد اخیر این سازمان در تخریب دولت انتقاد کرد.

دکتر آشنا گفت: پس از سفر موفقیت آمیز رییس جمهور به اجلاس داووس که منجر به گشایش در فضای اقتصادی کشور شد، یک جریان خاص تصمیم به حاشیه سازی و تخریب این سفر گرفت و سایتی مامور و معذور در این راستا مطلبی منتشر کرد که در آن پیرامون پوشش یکی از اساتید برجسته دانشگاه در حوزه روابط بین الملل که در این اجلاس شرکت کرده بود، جنجال ایجاد کرد.

وی با تجلیل از دکتر سریع القلم گفت: بسیاری از اساتید و کارشناسان خبره کشور در حوزه روابط بین الملل افتخار شاگردی ایشان را داشته اند و طی ده سال گذشته، ایشان به عنوان شخصیت حقیقی و علمی خود همواره به اجلاس داووس دعوت می شده است و در آنجا با زبان بین المللی جهان پسند از منافع ملی کشور دفاع می کرده و در سفر امسال نیز ایشان نه جزو همراهان رئیس جمهور بوده و نه در اقامتگاه رئیس جمهور حضور داشته و همانند سالهای قبل، خود به عنوان یک چهره علمی در این اجلاس شرکت کرده است.

مشاور رییس جمهور افزود: این مطلب سایت مامور و معذور، به عنوان یک مطلب تولیدی از صداسیما پخش شد و وقتی در پاسخ آن به صورت یک نامه رسمی بیان شد که مطابق پروتکل رسمی، دادن عناوین به منصوبان رییس جمهور، تنها از طریق سایت رسمی رییس جمهور مجاز است، صداوسیما پس از یک هفته با تکرار برنامه قبل خود، بازهم روایت سایت مامور معذور را به عنوان پاسخ دولت پخش کرد.

آشنا ادامه داد: از نگاه مدیریت سازمان صداوسیما، این سازمان حق نظارت برهمه جهان، همه جامعه و همه قوای رسمی کشور را دارد، اما هیچ کس حق ندارد بر عملکرد این سازمان نظارت کند و شورای نظارت بر صداوسیما نیزجنبه تشریفاتی دارد.

نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر صداوسیما تصریح کرد: تاکنون تنها دو مورد از سوی رییس سازمان صداوسیما به شورای نظارت ارجاع شده است. مورد اول درخواست مبلغ سنگینی از سوی رییس سازمان صداوسیما از رییس جمهور علاوه بر بودجه رسمی این سازمان بوده است که با توجه به آن که مبلغ مذکور معادل بودجه یک سال صداوسیما و علاوه بر آن بوده و برای تامین آن فرصتی دوماهه به دولت داده شده است، رییس جمهور این درخواست را برای بررسی به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و شورای نظارت بر صداوسیما ارجاع داده است. 

وی مورد دوم را مساله ایجاد وقفه 90 دقیقه ای در مصاحبه زنده رییس جمهور دانست و توضیح داد: این اقدام توسط شخص رییس سازمان صداوسیما و با مدیریت مستقیم وی انجام شده است و بعد از آن، رییس سازمان صداوسیما موضوع را به شورای نظارت بر این سازمان ارجاع داده تا از ایشان دفاع شود. گویی این شورای نظارت برصداوسیما نیست، بلکه شورایی برای دفاع از صداوسیما مقابل قوای دیگر است!


دکتر آشنا ادامه داد: از نگاه رییس سازمان صداوسیما شواری نظارت براین سازمان جلسه ای تشریفاتی است که هر دو هفته یکبار برای گپ زدن و گعده کردن تشکیل می شود. انگار این شورای نظارت بر سازمان صداوسیما نیست، شورای نظارت صداوسیما بر رئیس جمهور است!

وی پرسید: چرا پژوهشگرها باید نام کتاب خود را بگذارد "پایان تک صدایی"؟ البته ای کاش صداوسیما، تکصدایی باشد و صدای ملت ایران باشد، این صدای کیست؟

در این برنامه که با اندکی تاخیر برگزار شد، مشاور فرهنگی رئیس جمهور که خود از کارشناسان برجسته ارتباطات و استاد این رشته در دانشگاه امام صادق(ع) است، گفت: باید بدانیم که ساده ترین و دم دستی ترین راه ، همیشه بهترین راه نیست. کسانی که در این کتاب مصاحبه با آنها چاپ شده، همگی دلسوز مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و حتی خود سازمان صداوسیما هستند و معتقدند رویه فعلی به سود کشور نیست.

آشنا با اشاره به تبدیل "شرکت واحد اتوبوسرانی تهران" به چندین شرکت خصوصی برای حل مشکل حمل و نقل شهروندان گفت: این امر نشان می دهد حتی اتوبوسرانی هم بدون رقابت رشد نمی کند و اکنون ما ده ها مدیر فرهنگی و رسانه ای مطمئن و تربیت شده در تراز نظام داریم که می توانند در عرصه رادیو و تلویزیون خصوصی فعالیت کنند و سازمان صداوسیما هم باید به یک سازمان رگولاتوری بسیار کوچک و تخصصی و حرفه ای تبدیل شود و بر عملکرد این افراد نظارت کند.

در پایان نیز مهندس محمد هاشمی، پرسابقه ترین رییس صداو.سیما در جمهوری اسلامی نیز ضمن اشاره به برخی خاطراتش از دقت نظر امام خمینی در خصوص صداوسیما تاکید کرد: صداوسیما اکنون از مسیری که امام خمینی برای آن ترسیم کرد، فاصله گرفته است.



نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۱
در انتظار بررسی: ۶۸
غیر قابل انتشار: ۵۱
سعید
|
United States
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
21
783
عالیه حداقل دولتها باید کانال رسمی برای ارتباط با مردم رو داشته باشند تا از این طرذریق مردم بتونند اخبار رسمی دولت ها رو داشته باشند اصن من نمیدونم چرا ما نباید شبکه خصوصی داشته باشیم چرا عده ای باید برای اونچه ک مردم میبینند تصمیم بگیرند
پاسخ ها
ایرانی
| United States |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
با اینکه اوایل انقلاب می گفتند بانک خصوصی ربوی است و حرام، مدارس غیر دولتی و پولی مخالف قانون اساسی است، ولی الان کشور ما پر است از بانک های خصوصی و مدارس شهریه ای و دانشگاههای غیر دولتی. چرا فقط برای ایجاد کانال های رایو و تلوزیونی مشکل وجود دارد؟ آیا نمی شود اجازه حضور چند کانال مردمی، داده شود؟ چه عیبی دارد شبکه های مردمی به رقابت با شبکه خصوصی ضرغامی بپردازند و تنوع برنامه ها و نظرات بیشتر بشود، و با توجه به اینکه مردم ایران را آگاه و بصیر می دانیم، اجازه بدهیم خودشان خوب را از بد انتخاب کنند؟
س.س
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
طرز رفتار صدا وسیما در حذف آقای هاشمی از تصاویر اجلاس کشورهای اسلامی شایسته و روش کشورهای کمونیستی مانند کره ی شمالی است نه کشور اسلامی ایران. صداوسیما باید به دلیل توهین به شعور مردم باید عذرخواهی نماید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
در جواب دوستی به نام ایرانی عرض کنم که این کشور پر است از تناقضاتی که وقتی بهش فکر می کنی جز خرد شدن اعصاب چیز دیگه ای نتیجه نمی ده، یادتون هست در سریال کلاه پهلوی کل فرمانداری و کانتری همه به فکر رابطه های جنسی از هر نوعش بودن و این موضوع دیگه به بحث همیشگی مردم بعد از دیدن فیلم منجر شده بود خیلی از خانواده ها دیگه در حضور فرزندان این فیلم رو نگاه نمی کردن، شما دیدید یک نفر از اقایون اصولگرا که هر روز برای فیلم های سینمایی یک آشی می پزند از جمله همین آقای کوشکی در برنامه مناظره یک بار هم انتقادی از صداو سیما بکنن اینکه میگم کشور تناقضاتیم شک نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
21
495
احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
1162
54
آْقاي آشنا!
شما الآن دقيقا خودتونو صداي ايران مي دانيد؟!؟

ما هم كه به روحاني راي نداديم كه افراطي هستيم!

بايد راي ندان به روحاني رو كتمان كنيم يعني بايد تقيه كنيم چون قطعا انگ افراطي يا بي سوادي به ما مي زنند!

متاسفم هنور چند ما از شروع دولت تدبيرو اميد:))) (سبد كالا و كاسه ليسي آمريكا) نگذشته منقدان متهم مي شوند به افراطي گري و بي سوادي و ...

متاسفم!

متاسفم!
پاسخ ها
آرامش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
ناشناس 09:00زمانی هم که قدرت دست شما بود هر کس کوچکترین مخالفتی با شما داشت با هزاران انگ و تهمت و افترا روبرو بود ، تازه اگر شانس می آورد که سرش را زیر آب نکنید.
کیانوش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
باهات موافقم،صدای ملت ایران یک صدا نیست بلکه تنوع و گوناگونی داره و باید همه این صداها شنیده بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
شما برای خودت و دولت قبلی که محبوبت بود متاسف باش
بعد از 8 سال 4 نفر میخوان .. امثال تو رو درست کنن، که بازم شما و .. متصل بهتون نمیذارید.
پاتریوت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
قصدم دفاع از دولت نیست. قطعا کاستی هایی وجود دارد. اما نقد شما منصفانه نیست. چرا از اوضاع وخیم گذشته انتقاد نمی کردید. اکنون که امید به بهبود هست همه چیز را زیر سوال برده اید. آیا اگر همین سبد کالا در دولت نا کارآمد پیش توزیع میشد فریاد به به و چه چه سر نمیدادید که نیازمندان را دریافته ایم!؟
haniye
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
با دیدن منفی هات در این تاسف بمان.
وقتی منتقدان بزرگ دولت را افرادی که هنوز فرق mptو npt رو نمی دونند،تشکیل داده،شما چه توقعی دارید؟
ناشناس
| - |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
سبد کالا در دوره احمدی نژاد با عزت و احترام به تمام مردم ایران تعلق گرفت. کشته هم نداد. آب از آب هم تکون نخورد یکی از شما هم بعیده یه تشکر خشک و خالی از ایشون کرده باشین. منصفانه قضاوت کنید. اگه این بلبشویی که این یک ماه سر سبد کالا افتاد در دوره احمدی نژاد افتاده بود امثال روحانی و ... چه می کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خود قضاوت کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
شما هم مارو کشتین با این سبد کالا . دیگه هیچ بهونه دیگه ای پیدا نکردید . سبد کالا که درست شد . اگه هم ایرادی داشته در مقابل ایرادات دولت مهر شما مثل قطره در برابر دریاست .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
ناشناس 09:00 به نظرم الان باید به حرف اسلاف خود گوش بدید و آب رو بریزید اونجایی که میسوزه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
نه! ولی حالا که ما اکثریت هستیم و شما اقلیت چرا همیشه باید رسانه فقط در اختیار شما باشد تا هرچه دلتان خواست سیاه نمایی کنید؟ تا همیشه واقعیات را وارونه جلوه دهید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
8 ساله مردم ایران تاسف 20 سال عقب افتادگیو خوردن شما یه 6 ماهه متاسف شدی خیلی ناراحت نباش با انتخابات مجلس ممکنه بیشتر متاسف بشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
نه هموطن عزيز كسي به افرادي كه به ديگران در انتخابات راي دادند افراطي نمي گه و نبايد بگه.
افراطي ها افرادي هستند كه هنوز عليرغم عدم اقبال عمومي در انتخابات خود را هنوز صداي تمام ملت مي دانند و از تمام توانشون براي سنگ اندازي استفاده مي كنند.
دگرانديشي نه جرم است و نه ننگ.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
نا آشنای آشنا خودتان هم بهتر می دانید که انگ زنی ، تهمت زنی از صفات اصلی شما هاست یک نگاهی به صدا وسیما ، روزنامه کیهان ، تریبون های رسمی اندازید که هر روز بخشی از غیر همفکران که هیچ غیر هم سلیقی ها را متهم به همه چیز می کنند حالا یک بار آقای روحانی یک حرفی زده اند ( البته نمی بایست زده شود) شما ها شد سوژتان البته از یک جهت گفتن این جمله خوب است که شماها اعتراف کردید که انگ زدن بد است هرچند که خودتان میلیون ها انگ و تهمت زده اید که این در مقابل هرکدامش صفر است
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
از تعداد منفی هایی که گرفتی میشه به وضوح "صدای ایران" رو شنید
کاوه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
سوال اساسی اینه, صدای ایران کدام صداست؟ چرا این قدر در این خصوص حرف می زنیم؟ چرا از خود مردم ایران نمی پرسیم؟ اقای ناشناس عزیز, احتمالا مراجعه به خود مردم در مورد صدایشان, اشکال امنیتی دارد!!! و همه بدبختی های ما هم از این سو تفاهم ناشی می شود. مخالفت با نظام و یا انتقاد به نظام ، هم ارز و مترادف با براندازی نظام نیست، این را برای آنهایی میگویم که این دو معنا را به هم خلط کرده اند . نظام مردمسالار ما اگر واقعا مردمسالار است این را باید بفهمد. اگر این اتفاقی که شما آن را به کاسه لیسی آمریکا تعبیر کرده ای, واقعا کاسه لیسی آمریکا باشد, چرا مقام معظم رهبری مانع آن نمی شوند؟ و حتی آن را تایید می کنند؟ البته به روش توزیع سبد کالا اشکالاتی وارد است، ما هم منکر آن نیستیم اما اگر شما واقعا می خواهید از برخی مسائل متاسف باشید, موارد زیادی از موضوعات قابل تاسف دیگر هم وجود دارد که اگر بخواهید, می توانم برایتان لیست کنم ولی شاید از این لیست زیاد خوشتان نیاید. واقعیت این است که نقطه ای که در آن هستیم, نقطه آرمانی ما نیست و با آن فاصله ای نجومی دارد. پس بی تردید در بسیاری از مو ارد اشتباهاتی بزرگ داشته ایم. این که عده زیادی از مردم از صدا و سیما روی گردانده اند آنهم بعد از 35 سال , این چه توجیهی دارد؟ حتی اگر آن را مصداق تهاجم فرهنگی غرب بدانیم, بی کفایتی و ناتوانی ما در مقابله با این تهاجم که دیگر تقصیر خودمان است!!!!
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
ای بابا، کی گفته منتقدین بی سواد هستند؟

کسی همچین حرفی نزده بی خوده شلوغش نکن! می خوای چند تا جمله از آقا محمود برات یاد آوری کنم، یادت بیاد چطوری با مخالفان برخورد می کردید!

خس و خاشاک!
کسانی که به دولت انتقاد می کنند مشتی بزغاله هستند!

آب را بریزید آن جایی که می سوزه!
.
.
.
.
اگه شما هم اینطوری راحت داری علیه دولت یکطرفه قضاوت می کنی ، دلیلش همین تبلیغات مسموم صدا و سیماست!

مسموم شدی برادر!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
یادتون رفته به کسایی که مخالف احمدی نژاد بودن فتنه گر می گفتید. اگه میگیم افراطی دروغ نمیگیم در فرودگاه کی به روحانی کفش پرت کرد؟ آیا چیزی گفتند؟ ولی زمان احمدی نژاد ما کفش هم پرت نکردیم شدیم فتنه گر؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
7
312
آقای دکتر، یعنی ما مردم معمولی هم بگوییم کاش شمای معاون فرهنگی رئیس جمهور و مسئول رده بالای مملکت هم بگویید کاش؟!! خوب فکری به حال این اوضاع کنید، اگر همه بگویند کاش و کسی کاری در عمل نکند که تا صد سال دیگر هم اوضاع همین خواهد بود. درست است که آقای روحانی گرفتاریها و مشغله زیادی دارد اما بقیه در پستهای خود لطفا فعال باشند و کاری به اولویتهای رییس جمهور نداشته باشند کارها باید در عرض هم صورت بگیرد نه در طول هم، ما نه عمر نوح داریم و نه صبر ایوب!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
معلومه بدجوری می سوزه!!!!!!!!
اقبال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
5
165
امروزه صدا و سيما عامل تفرقه وايجاد تنفر است. به اميد روزي كه مديري مردمي و دلسوز براي كشور به جاي افراد نا لايق مسئول اين سازمان شوند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
6
117
تا این تفکر بر صدا و سیما حاکم باشد صدا و سیمای ملی ، میلی بوده و هست (بنگاهی برای بعضی ها)
امید خراسانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
4
113
آقای آشنا ممنون!
صداو سیمای میلی ، رسانه ی گروه افراط است همین و بس
این رسانه صدای 5درصد ملت هم نیست ولی میخواهد این 5درصد را به 50 درصد برساند با ... ولی .. آب در هاون می کوبد. ماهیت ... آن شناخته شده است!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
431
18
در اینکه صداو سیما نیاز به اصلاحات اساسی دارد حرفی نیست اما سوال بنده اینه که وقتی شماها با تمام قوا و هماهنگ احمدی نژاد و دولتهای نهم و دهم رو تخزیب میکردید و پرونده اونها رو تماما سیاه معرفی میکردید عیبی نداشت اما حالا انتقادها و مخالف خونی ها با دولت مدنظرتون عیب نابخشودنیه!! از قدیم گفتن اونچه عوض داره گله نداره!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
خوب جوابتو دادن با منفی هایی که گرفتی.عزیزم گذشت دورانی که مردم نمی فهمیدند !!امیدوارم تو هم لطف خدا شامل حالت بشه و آگاهیت نسبت به زمان زیاد بشه
mohamad
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
عزیزم ما که تریبونی در دست نداشتیم که تخریب کنیم.شما بهتر از هرکسی میدونید که نقش صدا و سیما پر رنگ تر از هر رسانه و تریبونی هست که 8 سال گذشته همش برا دولت به به و چه چه میخوند ولی الان همش شده سیاه نمایی.بعدش این شما بودین که با کوچکترین انتقاد طرفتونو از قطار انقلاب پیاده می کردین
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
5
142
سلام : بهر جهت اینطوری هم که نمیشود چرخ مملکت را گردانید بخصوص اینکه بزرگترین منبع اخبار و نشان دادن راهکارها و آگاهی دادنها به مردم باید از طریق صدا و سیمایش باشد و اصولا در اختیار رئیس جمهور !!!!نه قشر خاص !!! با اینگونه مدارا کردنها دیری نخواهد گذشت که سرنوشت این دولت هم مثل سرنوشت دولتهای قبل شده و هر وقت قشر و قبیله هوس کردند فتیله دولت را پائین کشیده و کارشکنی کنند !!روحانی باید مثل امور خارجه که چاک کار را گرفته و موفق شده خفت صدا و سیما و این رسانه انحصاری را بگیرد و یا خود رسانه ای انحصار برای ابراز آراء و عقائید و حال و احوال و آگاهی مردم فقورا تاسیس کند !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
دوست گرامی صدا و سیما زیر نظر دولت نیست ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
كسي اخمدي نژاد را تخريب نكرد خودش خودش را تخريب و منهدم كرد
وفا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
7
253
طرفداران سيب زميني، انرژي هسته‌اي در آشپزخانه، من از شما مي‌پرسم به جاي پاسخگويي، همه چيز چيني حتي مهر و تسبيح و سنگ قبر و آب معدني، چوب بستني آلماني، كشور بدون بودجه مشخص و سه ماه بدون حساب و برنامه و قانون مملكت را اداره كردن، يك نفر صد پست داشتن، ان پي تي را ام پي تي خواندن، مصاحبه جالب و عجيب مديريت فرهنگي، ارتباط با اوگاندا و گامبيا و كاموبوج و از اين كشورها، سخنراني براي صندلي هاي خالي و ..... فقط يك پاسخ دارند ديگران كاسه ليس آمريكا هستند، من الان در كلاس‌هام درس مديريت اسلامي و تفاوت آن با مكاتب ديگر دنيا را مي‌دهم، وقتي مي‌بينم چقدر اين مديريت اسلامي برتري و رجحان دارد بر ديگر مكاتب لذت مي‌برم، اما برخي از اين تندروهاي بي منطق بلايي سرمان آوردند كه جوانها و دانشجويان حرفهايمان ولو مستدل و منطقي و با استناد مستقيم منابع اسلامي و قران و احاديث باشد را خيلي دير يا سخت مي‌پذيرند، تا حالا فكر كردين مقصر اين وضع كيه؟ اينقدر داعيه مديريت جهان كرديم كه اگر مي‌گوييم بيايد با مكتب و مسلك بومي خود مديريت كنيم باز نمي‌پذيرند، حالا هي بگيد كاسه ليس آمريكا
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
مرحبا!
نوید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
دوستان عزیز طرفدار دولت چرا اینقدر داغ کرده اید؟!!! آرامش، اعتدال، لبخند... اگر با این استدلال ها باشد که همه دولت های قبلی تا زمان انقلاب را می توان به راحتی تخطئه و له کرد. انصاف حکم می کند که بگوییم همه از ابتدای انقلاب تا کنون زحمت کشیده اند و کسی قصد خیانت نداشته است در همه دولت ها کارهای بزرگی شده است هم هاشمی هم خاتمی و هم احمدی نژاد. دولت جدید و دوستداران و مشاوران آن که بسیار هم عزیز هستند اگر قصد کار دارند از راه آن وارد شوند و عمل کنند چرا اینقدر به این و آن می پرند؟!!!
چاره ی کار این است که دولت که آقای آشنا هم مشاور آن است یک لایحه در زمینه ی آزادی استفاده از تجهیزات ماهواره ای و تعریف شرایط راه اندازی تلویزیون خصوصی به مجلس بفرستد سپس از آن دفاع کند تا رای بیاورد در آن هنگام هم با وجود مجمع تشخیص مصلحت نگرانی ای حتی رد شدن مصوبه در شورای نگهبان هم وارد نیست بعد هم آن را اجرا کند. طرفداران دولت چشم انتظار عمل عمل عمل هستند نه حرف حرف حرف. فرصت ها در گذر است. از انتخاب خواهش می کنم منتشر کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
3
89
واقعا چرا هیچ کس حق این صدا وسیمارو کف دستش نمی زاره؟؟؟
اریایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
7
76
ای کاش ریس بعدی صداسیما بشه عبدالله نوری.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
4
65
اینکه بر دیگران نظارت کنند اما نظارت پذیر نیستند خصلت مشترک تمام اصول گرایان از کیهان گرفته تا ..... می باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
5
54
اتفاقا دیروز در برنامه صبح با خبر شبکه 6 داشتن در مورد کراوات زدن دکتر و اینکه دکتر آشنا گفتن این آقا مشاور دولت نیست و از این حرفها میزدن و کلی آقایان مجری مروی و فتوت (در حد تیم ملی) کروات زدن دکتر رو به باد مسخره گرفته بودن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
3
63
صدا و سیما را نجات دهید تو را به خدا دلم برای مردم می سوزد نجاتش دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
4
54
جالبه که نظر نویسان خاص سایتهای خاص در انتخاب هم فعال شده اند . لطفا شما طرفداران دولت قبل که اون فضاحتها رو به بار اورده که تا 100 سال آینده و نسلهای بعد باید تاوان این بدبختیها را بدهند در سایتهای وزین بدون بازدید کننده خود که جیره ومواجب میگیرید نظر بنویسید هر چند که انتخاب شمارا سانسور نمیکند اما از سوی مردم ضایع خواهید شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
48
9
چقدر آسمون ریسمون بافته
آخرش ما نفهمیدیم سریع القلم مشاور رئیس جمهور هست یا نه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
4
48
مگر شماهم( سیمای میلی) تماشامیکنید؟
بهنام خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
3
62
ناشناس 09:00 ، دوست عزیز اگر واقعا" بیسواد نبودی ، تعامل با دنیا ،گسترش روابط دیپلماتیک ،که ما شدیدا" نیازمند آن هستیم را کاسه لیسی تلقی نمیکردی . شما با یک اظهار نظر ، خودتان ثابت میکنید که بی سوادید . من نمیدانم شما جیره خور چه کسی هستید . ولی از حرف زدن شما معلوم هست که کار نمیکنید و مفت خور هستید . اگر کار میکردید میفهمیدید که تمام صنایع کشور چند سالی هست که خوابیده و دود آن به چشم مردم میرود ، صدها مریض به خاطر نبود دارو در بیمارستانها می میرند ، و . . .
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
درود بهنام خان , الحق والانصاف که بیسواد و مفت‌‌خور هستند. احتمالاً راه جیبشون بسته شده لجن‌پراکنی میکنند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
3
69
صدا و سیما = جعبه سانسور
یلدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
3
31
ای جان! کاشکی اینچنین بودی
محمد
|
-
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
3
45
سلام آقای دکتر غصه نخور ید این پست و مقام ها ماندنی نیستند انچه ماندنی است عمل نیکوست .نتیجه ی عمل آقایان فراری شدن ملت از صدا و سیماست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
2
36
صدها سایت خبری در استانه تعطیلی
موانع بزرگی که جلو سایت ها گذاشتند
هیئت نظارت بر مطبوعات هشدار داده که سایت های خبری باید مجوز بگیرند بعد شرایط سختی را برای مدیران سایت ها در نظر گر فته کافیست سری به سایت هیئت نظارت بر مطبوعات بزنید
شرایط بسیار سخت است و سایت هایی که سالها فعالیت میکردند باید تعطیل شوند
لطقا اطلاع زسانی منید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
2
55
ضرغامی خجالت خجالت تا کی میخوای اون چیزی که خودت فکر می کنی درسته به خورد مردم بدی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
2
43
طبق قانون اساسی صدا و سیما باید خصوصی بشه.
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
3
47
4 ساله کانالهای تلویزیونی داخل کشور را نمی بینم فقط هر از گاهی برنامه 90 را میبینم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
2
93
تلوزیون ضرغامی و دوستان
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
تلوزیون ضرغامی و شرکا ، بهتر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
3
42
توضیحی در مورد جمله "... منتقدان متهم می شوند به ..." برای ایشان لازم است.
برادر من منتقد یعنی کسی که فاعل نیست و از فعل یا مفعول پدیده ای انتقاد می کند. مثل کسی که در کنار راننده نشسته، رانندگی نمی کند، فرمان هم در دستش نیست اما از رانندگی راننده انتقاد میکند یا به قولی منتقد راننده است.
با توجه به توضیح بالا عرض می شود شما و همفکران شما شکر خدا اکثر قریب به یقین(بخوانید همه ) امکانات در اختیارتان است دیگر نیازی به نقد ندارید. و هر موقع که صلاح بدانید می توانید بپیچید به سمت خاکی!
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
2
33
با سلام
بهترین کار برای بیرون آوردن این تک صدایی که معلوم نیست صدای کدام ملت ایران است که صدا و سیما مرتب آن را پخش و از آن دفاع می کند تاسیس و راه انداری صداسیمای خصوصص است یا لااقل راه اندازی شبکه دولت که مردم بتوانند بدون سانسور و ملاحظات اخبار صحیح دولت را استماع نمایند و با این کار نقد درست و کارگشا در کشور رونق پیدا می کند و افراد صاحب نظر و 000 می توانند به راحتی خبر یا موضوعی را به نقد بکشند با امید آن روز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
2
44
از دولت 9 و 10 نمی گم چون چیزی جز ننگ داخلی و خارجی نداشت. ولی امیروز ایران باید درست بشه و دگه جایی برای رانت خوارن و سو استفاده گران نباشه . این برای طرفداران احمدی....
و اما صدا و سیما اگه می خواین مردم دیگه ماهواره نبینن و همه دیشا رو جمع کنن تنها راه حل فقط و فقط راه اندازی شبکه واقعا خصوصی هستش البته واقعا خصوصی نه مثلا خصوصی مثل مخابرات؟؟؟!!!
حالا خود دانید اگه لازم می دونید فرهنگ غنی ما تبدیل به فرهنگ آمرکای لاتین و ترکیه و کره نشه باید چنیین کاری رو هرچه زودتر انجام بدید .... بابا شما همون دولتی هستید که شیر مردی مثل ظریف داره نگاه کنید دارن چه حملاتی بهش میکنن؟؟؟ با اینکه رهبرمون هم بهشون اجازه داداه بازم دارن بهش انگ وطن فروش می زنن !!!! وطن فروش کسیه که بابک زنجانی ها رو بوجود آورد.....!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
3
64
این اقایان دستشان از اختلاس های هزار میلیاردی کوتاه شده اینگونه افاضات میفرمایند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
3
40
این صدای مقابله با ملت است ، صدای سنگ اندازی در مقابل دولت منتخب مردم است ، صدایی در جهت اهداف مهندسی شده برای ناکارامد کردن ( نمی کوییم صرفا نا کارآمد نشان دادن بلکه می کویم نا کارآمد کردن ) دولت منتخب مردم ، صدایی که خیلی زود هم در جهت تخریب دولت کارش را آغاز کرد
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
2
32
اين موارد همه و همه از ضعف قانون و متاسفانه عملكرد ضعيف نمايندگان مجلس است. در كشور اسلامي سازماني از بيت المال هزينه مي كند ولي بي حساب و كتاب و كاملا شخصي!!!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
1
53
مدیریت صدا وسیما درست درتقطه مقابل اقتصاد مقاومتی وتولید ملی ایستاده زیرا در تلویزیون اجناس خارجی را تبلیغ میکند مانند ال جی و سامسونگ و ... سایر لوازم خارجی .
ححح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
3
33
آقای فواد صادقی سردبیر سایت آینده نیوز یکی از خوشفکرترین مهره های رسانه ای ایران هستند .
پاینده باشید آقای صادقی
مطمئنا کتابتون پر فروش ترین کتاب سیاسی سال خواهد شد .
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
3
31
سیب = apple
ذات همان ذاته با تغییر اسم ها چیزی عوض نمیشه
مهم اینکه بدانیم چی می خوایم!!!
راه علاج مملکت نه در خارجه نه در کتاب ها، نه در حل هسته ای، ملت ما تا اراده نکنه به خودش احترام بگذاره، و راه اخلاق پیش بگیره، مملکت درست بشو نیست که نیست!!
تعارف ندارم همه ما مملو از ایرادیم!!! اول خودم!
ملت ایران= تحمل پذیری 0، انتقاد= 0، گذشت=0،
باید حتما جنگ بشه زلزله بیاد سیل بیاد حس نوع دوستی امون گل کنه؟!
همه آدمیم و ایرانی!! چه مسلمان چه مسیحی چه زرتشتی چه یهودی!! تا کی چپ راست!؟
اصلاح طلب اصول گرا چند؟؟؟؟؟
سازندگی= توسعه سیاسی= عدالت محوری= تدبیر و امید
خدایا به تو پناه می بریم از شر شیاطین رانده شده
بیایین به هم احترام بگذاریم طبق کتب مقدس عمل کنیم.
حکومت ها میان و میرن، من و شما هستیم که می مونیم!!!
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
54
5
پايان‌نامه‌اي كه ازش بشه دو تا كتاب درآورد يا پايان‌نامه قلابيه يا 2 تا كتاب. مرد حسابي با ديگران مصاحبه كردي بعد اسمشو گذاشتي پايان‌نامه. اون هم تو دانشگاه تهران؟
مدح احمدي نژاد اگه بد بود مدح همه جانبه روحاني هم بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
هرچی باشه بهتر از دزدی ایده دیگران توسط وزیر صنایع احمدی‌نژاد (محرابیان) هستش که که طرح اتاق امن که نتیجه زحمت دیگران بود رو به نام خودش می‌خواست ثبت کنه. اینا که یادتون نرفته احیاناً؟؟؟؟؟
1982
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
1
56
اگه دولت موضعي مشخص و صريح در مقابل صدا سيما نگيره تخريبهاي اين رسانه شديدتر خواهد شد
نیکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
1
49
دولت از طرح ایجاد رسانه های صوتی و تصویری خصوصی حمایت کند . این کار بنفع همه مردم است .صدا و سیمای فعلی هم مجبور به اصلاح رویه خواهد شد یا حداقل خبرهای صحیح تر نیز بسهولت در دسترس مردم قرارمیگیرد . ضمنا دولت باید به دسترسی مردم به سایتهای خبری خارجی نیز کمک کند . نباید دولت به ای کاش گفتن یا حداکثر اعتراض کردن در شرایط کنونی بسنده کند . شرایط تک صدایی باید عوض شود و این هم به سود مردم است هم به کارایی بیشتر حکومت کمک میکند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
2
46
صدا و سيما شبکه يک آن که شده قرعه کشي محصولات محسن شبکه 3 شده قرعه کشي تک ماکارون برنامه عمو پورنگ هم شده تبليغ تک ماکارون و لازانيا و شبکه 4 هم تبليغ لبنان و فغلسطين
مشهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
6
50
مردم واقعا از صدا وسیما ناراضیند چرا رسیدگی نمیشه چرا ضرغامی عزل نمیشه .چرا ضرغامی با شریعتمداری هماهنگه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
چون انتخاب رییس صدا وسیما با رهبری است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
23
4
اگه صدا و سیما چندتا مصاحبه با آقای آشنا داشته باشه مطمئن باشید ایشون برای صدا وسیما به به و چهچه میزنه آقای آشنا واقعیتها رو گفتن برای جنابعالی تلخه آقای سریع القلم با آون وضعیت حق نداشت در اجلاس بین المللی به نام ایران شرکت کنه. در مورد مصاحبه رییس جمهمور هم حق با صدا و سیما بود کدوم قانون گفته باید مجری توسط مصاحبه شونده انتخاب بشه تا هر سوالی که اون میخواد بپرسه پس نسوز که دلت از جای دیگه خونه انتخاب لطفا کامنتو بذارید.اگه واقعا انتخابی
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
3
16
با تاسف فراوان صدا و سیما فقط رسانه ی جناحهای افراطی و خشن کشور شده است. مدیریت فعلی صدا وسیما حتما باید عوض شود و مدیران آن از افراد کارآمد و لایق و معتدل دلسوز انتخاب شوند. این روشی که اکنون در صدا و سیما دیده می شود حیف و میل بیت المال مسلمانان در جهت حفظ منافع گروه های خاص تندرو است نه منافع ملت .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
33
4
گه اضافی نخورید

آقای آشنا از عمرتون سه سال و نیم مونده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
27
5
آقای آشنا اوّل تکذیب بوده، بعد دست و پا درآورده!
من نمیدونم این چه جور مشاور رســــانه ایه که هر حرفی میزنه بلافاصله نظرش عوض میشه.
leila
|
United States
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
4
21
هركي فكر مي كنه با رفتن ضرغامي چيزي عوض مي شه خبر از قانون مملكت نداره. كمي فكر كنيد كه تعيين رياست سازمان صداوسيما برعهده ي كيست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
5
22
خداوندا انتقام خون دلهائی که از صدا و سیما خوردیم را از رئیس آن بگیر
امید خراسانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
3
25
چرا باید همیشه رسانه ملی در اختیار نمایندگان گروه افراط باشد و رسانه ملی به میلی و جعبه سانسور تبدیل شود؟
همانطور که دولتها دست به دست میشود مناصب انتصابی مثل صدا وسیما نیز بهتر است دیدگاه های گوناگون را نمایندگی کند. در زمان امام ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
30
2
برو بابا ! تازه یادت اومد از دکنر دفاع کنی !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
35
5
چه مشاور بی فرهنگی!
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
50
6
سخنان آقای آشنا جز مشتی اراجیف نبوده ونیست
سخنانی بی محتوا و بدون استدلال و صرفا از سر غرض ورزی و عنادجویی
البته از کاسه لیسان تجمل گرایان و فتنه گران جز این توقع نمیرود
نظرات بینندگان