arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۴ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۲

اکران نوروزی «چ» به گروه سینما آزادی رسید/ آغاز نمایش از 21 اسفند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اکران نوروزی فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به گروه سینما آزادی رسید و این فیلم سینمایی از تاریخ 21 اسفندماه اکران خواهد شد.

علیرضا سعیدی‌پور مدیر سینما آزادی با تایید این خبر به خبرنگار مهر، گفت: شرایط برای اکران فیلم «چ» در سینما آزادی مهیا است و از انجام تبلیغات برای دیده شدن این فیلم دریغ نمی کنیم مشروط بر اینکه پخش‌کننده فیلم طرح و ایده های خود را در اختیار گروه سینما آزادی برای یک اکران خوب بگذارد.

مدیر سینما آزادی همچنین متذکر شد: 50 درصد از درآمد فیلم متعلق به سینما آزادی است، بنابراین اگر طرح و ایده‌ای در جهت تبلیغات و فروش فیلم در گیشه ارائه شود قطعا استقبال خواهیم کرد.

پخش فیلم سینمایی «چ» توسط فیلمیران انجام می شود. این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با نقطه نظرهای متفاوتی مواجه شد.

ابراهیم حاتمی‌کیا در چند هفته گذشته با حضور در مراسم‌های مختلف که به نقد و نمایش این فیلم اختصاص داشت اظهارنظرهای جنجالی درباره وضعیت جشنواره فیلم فجر و برخوردی که با «چ» داشتند، کرده است.

این فیلم درباره چند روز از زندگی شهید چمران و درگیری در شهر پاوه است. فریبرز عرب‌نیا، مریلا زارعی، بابک حمیدیان از جمله بازیگران «چ» هستند.


نظرات بینندگان