arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۰۳۱۳
تعداد نظرات: ۱۶۰ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۲

جنتی: "شجریان" می‌تواند فعالیت کند / فیلترینگ فیس‌بوک لغو می‌شود/ خیلی کارها که در اول انقلاب انجام شده مضحک به نظر می اید؛ مثل ممنوع بودن ویدئو

جنتی با بیان این‌که الان در دنیا شبکه‌های اجتماعی فعال هستند، تصریح کرد: 700 میلیون نفر در دنیا عضو فیسبوک هستند که چهار میلیون نفر از این تعداد را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند ولی ما آن را محصور کرده‌ایم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


وزیر ارشاد معتقد است: به بهانه حفظ ارزش‌های اسلامی جلوی رشد چیزی را در کشور نمی‌توان گرفت. از این رو، لغو فیلتر فیسبوک جزو مواردی است که پس از مدت زمانی حل خواهد شد.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در نشست صبحانه با اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره فیلتر شدن شبکه‌های اجتماعی در کشور اذعان کرد:‌ به هر حال من شخصا با مجموعه‌ای فرهیختگان در کشور اعتقاد داریم که نمی‌توانیم افراد را در محیطی محدود محصور کنیم و ادعا کنیم هیچ ارتباطی با دنیا نداریم و به بهانه حفظ ارزش‌های اسلامی جلو چیزی را بگیریم.

او افزود: اگر به عقب بازگردیم، می‌بینیم خیلی کارها که در اول انقلاب انجام شده مضحک به نظر می‌آید؛ مثل این که ویدئو و دستگاه فکس ممنوع بود.

جنتی با بیان این‌که الان در دنیا شبکه‌های اجتماعی فعال هستند، تصریح کرد: 700 میلیون نفر در دنیا عضو فیسبوک هستند که چهار میلیون نفر از این تعداد را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند ولی ما آن را محصور کرده‌ایم.

وی با تاکید بر این‌که در دولت چنین تفکری وجود ندارد که شبکه‌های اجتماعی را فیلتر کنیم، اظهار کرد: در کارگروه مصادیق مجرمانه که شش وزیر در آن عضو هستند، درخواست جلسه داده‌ایم. مباحث را دراین زمینه به تفسیر بیان کرده‌ایم و اعلام کرده‌ایم نمی‌توانیم دور خود احصار بکشیم.

وی با اشاره به این‌که ما باید سعی کنیم از این پدیده بیشترین استفاده را به نفع خود داشته باشیم، گفت:‌ البته این موضوع جزو مواردی است که حل آن نیاز به زمان دارد و با گذشت زمان برطرف می شود.

جنتی با بیان این‌که ما از افزایش درصد و رشد پروانه‌ها برای ساخت فیلم و آلبوم‌های موسیقی تا پایان کار دفاع می کنیم، خاطرنشان کرد: این اتفاق که یک فیلم و یا یک آلبوم موسیقی ساخته شده و بعد یک عده با جوی سازی‌های خود با ادعای دفاع از فضای کشور اقدام به جمع آوری آن‌ها از بازار کنند، مخالف هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر فضای امیدوارکننده‌ای در بین نویسندگان و نخبگان کشور فراهم شده و آن‌ها احساس می‌کنند که اگر وارد میدان شوند کار روی زمین نمی‌ماند.

جنتی با بیان این‌که سال آینده سینماگرانی که چند سالی فیلم نمی‌ساختند به صحنه می‌آیند، خاطرنشان کرد: این افراد برای سال آینده فیلم می‌سازند و حتی در چند ماه گذشته بسیاری از آن‌ها برای دریافت مجوز فیلم‌های خود اقدام کرده‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال حاضر برخی از سینماها تنها با 30 تا 50 درصد از ظرفیت خود کار می کنند، این درحالی است که 330 سالن سینما در کشور داریم که هر کدام با مشکلات فراوانی مواجه‌اند و ما به دنبال رفع مشکلات سینماها و حتی دیجیتالی کردن آن‌ها هستیم.

وی با بیان این‌که سعی بر این است که اقبال رفتن به سینما بیشتر شود، تصریح کرد: با این روند، هم سینماگران سود می‌کنند و هم تولیدکنندگان فیلم‌ها.

جنتی با اعلام این خبر که تا سال آینده 20 تا 30 سالن جدید سینما در کشور مورد بهره برداری قرار می‌گیرد همچنین خاطرنشان کرد: روز اول بهمن ماه را روز سینما مطرح کردیم، آنقدر جمعیت به سینماها رو آوردند که برخی به طور مثال به پردیس پارک ملت هجوم آورده و شیشه‌های آن را شکستند.

وی با اشاره به حوزه کتاب و نشر در کشور گفت: در این حوزه مشکلات زیادی داریم ولی می‌توان این بخش را نیز سودآور کرد.

جنتی ادامه داد:‌ افغانستان میدان وسیعی برای فروش کتاب‌های ایرانی است، ما نیز با مشکلات صنعت چاپ در کشور آشنا هستیم ولی با همت خود می‌توان آن را به سودآوری خوبی رساند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که زمینه برای فروش کتاب‌های ایرانی به افغانستان وجود دارد، گفت: با این روند اقبال فعالیت‌های هنری نیز افزایش می یابد.

وی از احتمال امضای تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت فرنگ و و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت:‌ ما با وزارت صنعت، معدن و تجارت مذاکره‌ای کردیم که در صنایع فرهنگی جهش ایجاد شود و در این راستا یک تفاهم نامه در حال تهیه است.

جنتی گفت: بخش خصوصی می‌تواند به حوزه صنایع فرهنگی در کشور رونق ببخشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد:‌ بانک‌ها نیز حضور خوبی در این زمینه داشته‌اند و آثار آن خریداری و آن‌ها را صادر کرده‌اند.

جنتی در ادامه درباره حوزه مطبوعات با تاکید بر این‌که مطبوعات در کشور با مشکلات زیادی همراه هستندف گفت:‌ دولت به دنبال این است که فضا را برای رسانه‌ها و مطبوعات باز کند.

وی افزود:‌ رشد کشور در گرو رشد مطبوعات است و دلیل مشکلات بسیاری که در کشور شاهد هستیم این است که به مطبوعات اجازه رشد نداده‌ایم.

جنتی با تاکید بر این‌که با مطبوعاتی که انتقاد می‌کنند پیش از این نیز برخورد می‌شده است، اظهار کرد: سعی می کنیم فضا را باز کنیم و اگر به مطبوعات میدان دهیم، آنها نیز سودآور هستند.

وی در ادامه با بیان این‌که به عموم کتاب‌هایی که درخواست مجوز کرده‌اند مجوز داده شده است، تصریح کرد: این در حالی است که بخشی از توسعه کشور در گرو توسعه فرهنگی است. در راه توسعه، سیاست، اقتصاد و فرهنگ هر سه باید به موازات یکدیگر رشد کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه درباره وضعیت سازمان میراث فرهنگی گفت: متاسفانه در سال‌های قبل سازمان میراث فرهنگی را شخم زده‌اند. عناصری که در آن حضور یافته‌اند آن را به هم ریخته و هر تکه آن را به جایی از ایران برده و بسیاری از آثار فرهنگی را مخدوش کرده‌اند.

وی درباره وضعیت صدور مجوز نشریه در کشور تصریح کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی برای صدور مجوز نشریه نداریم. مجوز برای انتشار نشریه‌های اختصاصی به راحتی انجام می‌شود.

جنتی درباره کاهش تحریم‌ها در کشور نیز بیان کرد: سیاست دولت در امور خارجه آثار مشهودی به همراه داشت؛ گام اول و توافق ژنو فضا را باز کرد و رییس جمهور تاکید دارد که از همان اولین روز اجرای توافقات ژنو دستگاه‌های ذیربط از فرصت به‌وجود آمده استفاده کنند.

به گفته وی، در حال حاضر بیمه کشتی‌ها مشکلی ندارد، مشکل واردات قطعات خودرو هواپیما برطرف شده و بخشی از پول‌های بلوکه شده در حال بازگشت است و در ‌آینده نیز باقی پول‌های بلوکه شده به کشور بازمی‌گردد.

وی در ادامه درباره واردات کاغذ گفت: باید بتوانیم در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده و تولید کاغذ را در داخل کشور افزایش دهیم. البته دست یافتن به این موضوع در کوتاه‌مدت امکان‌پذیر نیست.

جنتی با بیان این‌که دولت‌ها به راحتی حاضر نیستند امکاناتی را که در اختیار دارند به بخش خصوصی واگذار کنند، بیان کرد: کسانی که می‌توانند به توسعه و رونق اقتصادی کشور کمک کنند باید به عرصه ورود کنند. البته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور یک دستگاه فرهنگی و حاکمیتی در کشور است.

وی در ادامه درباره ضوابط پرداخت یارانه به مطبوعات بیان کرد: ما کار را به خود مطبوعات واگذار کردیم؛ ترکیبی برای ضوابط پرداخت یارانه تعیین شده تا دیگر سلیقه‌ای عمل نشود.

جنتی با اشاره به این‌که این ضوابط توسط خود اهالی مطبوعات تدوین شده و قرار شد براساس تعداد صفحات، نوع نشریه، نوع کاغذ و مطالب یارانه پرداخت شود، اذعان کرد: ما این ضوابط را امضا کرده و روی سایت معاونت برنامه‌ریزی وزارتخانه قرار داده‌ایم. هر یارانه‌ای هم که به مطبوعات پرداخت شد، بر اساس همین ضوابط است.

وی درباره آخرین وضعیت انجمن صنفی روزنامه نگاران خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی درباره بازگشایی مجدد انجمن صنفی روزنامه نگاران مشکلی ندارند.

وزیر ارشاد ادامه داد: در گذشته شکایتی از سوی وزارت اطلاعات علیه این انجمن شده که این شکایت منجر به پلمپ انجمن صنفی شد.

وی با ا علام این موضوع که تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت اطلاعات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی منعقد شده و قرار شده وزارت اطلاعات شکایت خود را پس بگیرد، با تاکید بر این‌که‌در حال حاضر وزارت اطلاعات شکایت خود را علیه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران پس گرفته است، گفت: قرار شده روزنامه‌نگاران عضو، مجمع عمومی تشکیل و هیات مدیره خود را انتخاب کنند.

عضو کابینه دولت دهم در پاسخ به سئوال دیگری درباره اعزام گروه‌های موسیقی و محدودیت‌های شجریان، افزود: ما تا آنجا که بتوانیم قصد کمک در این زمینه داریم چرا که این امر را در راستای توسعه فرهنگی کشورمان می‌دانیم. در مورد آقای شجریان هم سیاست دولت تا آنجایی که به وزارت فرهنگ مربوط می‌شود آن است که ایشان بتواند کار کند و دوستان و طرفدارانش بتوانند از وجود ایشان بهره ببرند.

در پایان این نشست یحیی آل اسحاق پیشنهاد تشکیل کمیته‌ای شامل اتاق بازرگانی و نمایندگان تشکل‌های مد نظر و وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی را برای رسیدگی به موضوعات مطرح شده ارایه کرد که در انتها وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با این پیشنهاد موافقت کرده و نماینده وزارتخانه را معرفی کرد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶۰
در انتظار بررسی: ۷۲
غیر قابل انتشار: ۶۸
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
39
1411
آقای جنتی این گفتمان شما ماورای تصورات بنده از شما بود .. انتظار نداشتم .. آفرین ...
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
خیلی مردی که این حرفارو زدی این حرفه تمام جونای این مملکته که دارن توی آتیش تندروها میسوزند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
منم همینطور! جنتی و ظریف بهترین وزرای روحانی:) جنتی متشکریم
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
امیدوارم این اظهارات تکذیب نشوند بالام جان !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
ای قربونت برم هابیل جون. خیلی مردی.
mojtaba
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
میدونیم عملی توش نیست ولی بازم ممنون که به زبان آوردی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
چرا اظهارات جنجالی! این حرفها که کاملا منظقی بود؟
لیلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
حرفهای ماورای تصورمون رو پس نگیره صلواااات...
ستایش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
شما به جای تصورساختن یخورده حرفاشونو گوش میکردی . ایشون همیشه روشن فکر بودن..
علی عسک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
فیس بوک یک دریاست در دریا هم مروارید وجود دارد . هم کوسه تا صیاد به فکر صید چه باشد . باید فرهنگ سازی شود تا مردم بخصوص نسل جوان فرهنگ صحیح استفاده را بیاموزند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
جناب جنتی ، این كارها شاید به نظر مضحك باشد ولی در اصل ، ممنوعیت فاكس و ویدئو و ماهواره و فیس بوك و .... فقط در جهت جلو گیری از ارتباط مردم با دنیای خارج است كه نه تنها مضحك نیست ، بلكه خطرناك است !!!!!
الان هم با قطع سایفون ، در صدد همین كار هستید !!!
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
18
759
ازنظرات وزیرمحترم واقعا بهره بردم وبرایش دراجرای برنامه هایش آرزوی توفیق دارم.انشا... سایرمسولین نیزچنین دیدگاهی داشته باشند.
پاسخ ها
علی عسک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
چرا باید اواز شجریان را از سی دی های ان ور اب گوش کرد چرا در مملکت خودمان نتواند کنسرت بر گزار نماید تا اواز اصیل ایرانی که یکی از سنتهای ایرنی است محروم شویم درود اقای جنتی
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
با سلام به دوستان
من طرفدار دولت روحانی هستم اما انتقاد جدی نسبت به عملکرد آقای جنتی دارم مگه با آزاد کردن همه چیز مشکل فرهنگی حل میشه جالبه که اوباما دختراش رو از فیسبوک منع می کنه و می تونه خطرات جدی که این شبکه داره اما جنتی راست میره میگه فیسبوک چپ میره میگه فیسبوک فکر نکنم فیسبوک پیش ایرانی ها اینقدر مهم باشه که ایشوناینهمه مشکل فرهنگی رو ول کرده و چسبیده به فیسبوک
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
23
642
اگر افراطیون اجازه دهند خوب است.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
تندرو ها همه جا سنگ اندازی می کنند
ستایش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
میدونیم که نمیزارن پس ذوق نکنید .... این طفلکا خیلی خیلی فکرا توذهنشون هست که باعث خوشحالی ماجوونا میشه ولی خوب میدونید که نمییششه
والسلام
milad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
16
456
انشاالله که فقط حرف نباشه و عمل بکنن ..... ما که کشوری هستیم که ادعای آزادی بیان و عدم نقض حقوق بشر رو داریم بهتره سر این چیزای کوچیک مثل فیلترینک بهانه دست بدخواهان ندهیم
محفوظ
|
MALAYSIA
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
18
444
لطفا این موضوع را هم چاپ کنید و سانسور نکنید.

کلآ از مضرات محدود کردن فکر آنستکه نظرات جاهلانه رواج پیدا کند و عده ای از جهل پیروانشان سوء استفاده کنند.

در دهه های پیش بلندگو و رادیو و قند هم حرام اعلام شد و بعدا حلال شد. اینها چیزی نیست که از یادها برود !!!
پاسخ ها
سما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
برادر محفوظ لطفا به لیست حرام جات خود فکس ، شطرنج،و...را اضافه فرمایید
emad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
14
349
موفق باشی مرد ...
MR omid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
10
365
حرف های آقای وزیر دلگرم کننده س فقط امیدوارم به عمل هم نزدیک بشه
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
11
320
درود بر علی جنتی
پاسخ ها
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
درود
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
10
358
یادش بخیر سال 65ویدئو رو تو خونمون تو جا رختخوابی قایم میکردیم.امان از افراطی گری.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
يادش به خير؟؟؟!!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
9
258
چه عجب شما یبار صریح حرف زدین آقای جنتی!جای امیدواریه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
9
228
آقاي حنتي درست مي گويند دور يك جامعه سالم را نبايد محصور كرد .مگر انكه حكومت بپذيرد جامعه سالم نيست مانند بيماري كه ايزوله مي شود تا كوچكترين ميكروبي او را از پا در نياورد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
8
168
انسان در كنار ساير انسانها مفهوم انساني پيدا ميكند.
داشتن قصري از طلا در حصار كوهها و زندگي پرشكوه اما بدون ارتباط با ساير انسانها فرقي با زندگي جانوران تك زي ندارد.
تنوع فرهنگي به همان اندازه كه تنوع نژادي و زيستي و...اهميت دارند مهم است.
شبكه هاي ارتباطي اجتماعي به مثابه وسايل نقليه پر سرعت اسباب ارتقاي علوم فنون فرهنگ و....
هستند.
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
بهار عمر ملاقات دوستداران است
چه حظ برد خضر از عمر جاودان تنها؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
11
189
خدا حفظت کنه مرد بزرگ.
...
خیلی مردی که اینطور در ملا عام صحبت می کنی، نمیترسی؟؟؟؟
محسن
|
GERMANY
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
12
209
رفع کردن فیلتر فیس بوک کار عاقلانه است
علی
|
GERMANY
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
12
190
دمت گرم جنتی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
البته علی جنتی
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
409
61
بزرگواران چرا مدام فیسبوک را با ویدیو مقایسه می کنید.ویدیو یه وسیله شخصیه اصلا ارتباطی به دیگران نداره اما فیسبوک اسمش شبکه اجتماعیه یعنی اگر یکی بخواد یه گند اخلاقی بزنه همه درگیر میشن از بچه 10 ساله گرفته تا هرکس دیگه ای که اونجا اکانت داره.اگر واقعا نیت خیره ابتدا یه کار تحقیقاتی بشه ببینید چند درصد از کاربران استفاده مفید دارند،چند درصد برای مسائل غیر اخلاقی استفاده می کنند،چند درصد از این طریق با دوستان غیر فارسی زبانشون ارتباط دارند.اگر واقعاً هدف از فیسبوک ارتباط با دوستانه و اهداف مخرب مدنظر نیست آیا نمیشه از یک آلترناتیو داخلی استفاده کنیم.سرگذشت مسلمون هایی که یک روزی اندلس را به خاطر توانایی های علمی و صنعتی و نه با جنگ فتح کردند و روزی به خاطر حمله فرهنگی غرب ذلیلانه اونجا را ترک کردند بخونید.والله داریم همون مسیر را میریم و دور نیست زمانی که از فرهنگ غرب تنها غلطهایش را بر می گزینیم و حسرت علم و صنعت و اقتصادش را می خوریم.به خود آیید که غربی ها اگر دلسوز ما بودند علم و تکنولوژی خودشان را به ما می دادند نه فرهنگ غلطشان را.چرا در زمان تحریم بسیاری از سایت ها نام ایران را از لیست کشورها خارج کردند،بسیاری از شرکت ها نرم افزارها را بر روی ما بستند اما فیسبوک زبان فارسی را به سایتش اضافه کرد؟
به خدا قسم مضرات فیسبوک در برابر فوائدش بسیار اندک است.آقای وزیر در طول این مدت مواضع عقلانی بسیاری از شما دیدیم حتی آن زمان که گفتید صدای خواننده زن حرام نیست آن هم براساس فتوای یکی از مراجع بزرگ ما بود و هیچ عیبی بر آن وارد نبود اما فیسبوک نه به مصلحت کشور است نه ملت است نه دولت است و نه اسلام.
از مخاطبان هم می خواهم به جای منفی دادن پاسخ بدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
عالی بود
یاشار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
دوست عزیز.اشکال کار از ماست که با دنیا و تکنولوژی بروز آن همگام نیستیم. حالا اگر ما از فرهنگ غرب بقول شما غلطها را برمیگزینیم تقصیر غربیها نیست این مائیم که استفاده نادرست میکنیم
ترانه های بهاری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
آقا با چاقو هم قتل می کنند هم جراحی. پس چون قتل می کنند نباید ازش استفاده کرد
مرتضی از تبریز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
آقا سجاد شاید اگر کمی بدون تعصب نگاه کنیم متوجه میشویم که مشکلات اجتماعی و اخلاقی کشور ما ایران بسیار بیشتر از کشورهای غربی هست با صحنه های مبتذل چند تا فیلم هالیود یا موسیقی راک نمیشه جامعه غرب رو زیر سوال برد فقط یکمی توجه کنید به آمار دزدیها و اختلاسهای این چند سال اخیر کشور مان توسط آقایونی که مثل ما شعار اسلامی میدادند و تظاهرات هم شرکت میکردند توجه کنید به آمار پروند های جنایی و تجاوز و فسق و فجوری که داریم اینها ربطی به فیس بوک نداره مشکل ما نبود نظام تربیتی منسجم و قانونمند و نبود شفافیت در امورات اجتماعی و سیاسی و اقتصادی است. اگر ما ایرانیها مثبت اندیش باشیم میتوانیم از فضای فیس بوک بیشترین استفاده رو برای شناساندن تفکرات خودمان به جهانیان و استفاده از اطلاعات همدیگر داشته باشیم واقعا بعنوان یک ایرانی افتخار میکنم که اخبار دست اول وقایع سیاسی چند ماه اخیر کشورم را با کمترین فاصله زمانی و شاید قبل از هر خبرگزاری داخلی و خارجی از زبان شخص اول سیاسی کشورم میشنوم .
صادق
| UNITED STATES |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
ما از وسیله ارتباطی می ترسیم ویا از اینکه منطق و فرهنگ ما آنقدر ضعیف است که نگران هستیم در برخورد با عقاید و سلایق دیگر شکست بخوریم؟ ببینید مطلب خیلی ساده است، شبکه های مختلف موسیقی های زیادی پخش می کنند، اگر ما اجراهای ضعیف موسیقی های نور چشمی را ارائه کنیم نه تنها خواهان نخواهد داشت بلکه مشتمان باز می شود که اصولا چیزی در چنته نداشته ایم و فقط خوب تبلیغات می کردیم. حالا اگر در این زمینه مورد مثال از بزرگان و فرهیختگانمان استفاده کنیم خیلی هم باعث افتخار خواهیم بود. همین.
فیس بوک عرصه ای است برای تقابل و تعامل افراد و فرهنگ ها و خرده فرهنگ های مختلف. یکی عکس ناجور می گذارد و یکی هم از فردوسی و حافظ مطلب دارد. ما باید خیلی ضعیف باشیم که در این نمایشگاه جهانی از حریفان وحشت داشته باشیم. دوست عزیز بهتر است با واقعیات روبرو شویم، کشیدن حصار بدور خود و بعد ادعای داشتن فرهنگ متعالی فقط خود گول زدن است و مطلب آخر اینکه اصلا چطور و با چه وسیله ای می خواهید جلوی پیشرفت های ارتباطی را سد کنید و تا کی؟ فیس بوک، وی چت، ماهواره با هزاران کانال، تانگو، یو تیوب، وایبر..... و هزاران نقطه اتصال جهانی وجود دارد و هزاران وسیله دیگر هم در حال بوجود آمدن است. همه را می توانید ببندید؟ نمونه کره شمالی مد نظر شماست؟ فکر نمی کنم اینطور باشد ولی امیدوارم بجای انگشت اشاره به حریف تلاش کنیم توان خود را بالا ببریم.
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
دوست عزیز نیمه پر لیوان رو ببین...
اگه دیدمون رو یه خورده باز تر کنیم خواهیم دید خیلی چیزایی که تا الان بطور مطلق یا خیلی بد بودن جنبه های خوب هم دارند...
مثلا چاقو...آتش..اینا اگه به نیمه خالی لیوانشون فقط فک کنی بله بقول شما مضرات زیادی دارند..
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
سجاد عزیز
پیش فرض شما اشتباه به نظر میاد
غربیها چرا باید علم خودشون رو مفت در اختیار ما بذارن؟ما باید دنبال علم باشیم وپیشرفت کنیم نه اینکه انتظار داشته باشیم دیگران علمی رو که با زحمت بدست آوردبه من و شما هدیه بدی
اونم من وشمایی که ادعا داریم قدرت دنیا هستیم و ابرقدرتیم
اتفاقا خوب یا بد بودن فیس بوک به نحوه استفاده من وشما بستگی داره ناه اینکه ذاتا خوب باشه یا بد
اگه واقعا اینقدر ایرانیها استفاده غیر اخلاقی از فیس بوک و امثال اون می کنند به جای دیوار کشی وایزولاسیون بفرمایید چرا به این مرحله رسیدیم؟چرا اینقدر سقوط کردیم؟این سقوط قراره تا کجا ادامه داشته باشه و فرضا فیس بوک فیلتر باقی موند اما با تکنولوژی که مرزهای محدودیت رو درمی نورده چه کنیم؟ با وایبر و وی چت و دیالوگ چه کنیم؟
ثمره این همه برخورد چکشی و سیاست مشت آهنین بخاطر ماهواره چی بود؟
از الترناتیو داخلی نمیشه استفاده کرد چون بنا به دلایلی که همه می دونن اعتماد به الترناتیو داخلی بسیار اندک است واین خود جای سوال داره چرا الترناتیو اینقدر بی اعتباره؟
واقعا برنامه های این صدا وسیمای به اصطلاح ملی ذائقه سیاسی همه جریانهای داخلی رو پوشش میده؟فکر میکنی این ها به هم ربطی نداره؟
مسیر پیشرفت معلومه و اون هم داشتن علم روز و البته کاربردی نه علمی که همش خلاصه شده تو مقالات و ISI و چه تلخه که محققان ما مثلا در فلان ژورنال مقاله چاپ می کنن اما اتر و اتانول آزمایشکاهی رو باید از مرک آلمان بخریم و اون هم از ماده اولیه نفت ما تهیه میشه وبه چند برابر قیمت به خودمئن فروخته میشه
برادر همه چیز به هم مربوطه اما بدون با محدودیت هرگز نمیشه به جایی رسید وگرنه شوروی از هم نمی پاشید
ندا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
بستگی به جنبه تو و امثال تو داره، اینقدر همه جوونا رو محدود کردن که با کوچکترین چیزی از راه به در میشن....اینو راست میگی...افکار و دنیای جوونای ما رو با همین فیلترینگ و سانسور کردنها خیلی کوچیک کردن
ایمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
دوست عزیز
چند تا نکته رو در نظر داشته باش :
1. ایجاد محدودیت در روابط و اینترنت عملاً ممکن نیست، شبیه جکه، همه از VPN استفاده می کنند بنا بر این عملاً در حال حاضر هم اگه کسی بخواد استفاده می کنه
2. وقتی محدودیت ها در جامعه زیاد می شه خود این مسئله به کاربردهای مخرب چنین شبکه هایی اضافه می کنه. چراکه هنوز مردم به دلیل عدم فرهنگ سازی مناسب، روش استفاده از این شبکه ها رو بلد نیستند. پس با فرهنگ سازی می شه آثار بدش رو از بین برد.
3. اگر دنبال مقابله با تهاجم فرهنگی هم باشید، بهتره به جای منع کردن یک ابزار از توانایی های آن برای گسترش فرهنگ اصیل خودمون استفاده کنید.
پاسخ از دانشجوی تحصیلات تکمیلی دو رشته ای ریاضی و برق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
1. من منظورتون از دوستان غیر فارسی زبان نفهمیدم خوبه یا بد؟ به نظر من که خوبه الان خیلی از دانشجویان و ایرانیان مقیم خارج به این وسیله ارتباط خودشون رو با داخل حفظ میکنند که راه حل شما جایی نداره در این جا.
2. از نظر شما فیسبوک یکی از غلط های غرب محسوب میشه ؟! اولا که شما با این حرفتون نشون دادید از سرگذشتش هیچ اطلاعی ندارید چون این شبکه اجتماعی توسط یک دانشجوی هاروارد ابداع شد و اکنون در بسیاری از دانشگاه های معتبر خارجی دارای گرنت پژوهشی می باشد. محققین علوم کامپیوتر و مخابرات و نیز ریاضیات شبانه روز روی الگوریتم های اون کار میکنند و کلی علم پشت این قضیه هستش! در 3.در مورد تحریم های سایت هایی چون گوگل و ... من نمیخوام تاییدشون کنم ولی فیسبوک یه شبکه اجتماعی هستش که شامل تحریم نمیشه حالا ما باید خودمون تحریمش کنیم آیا؟!
4. مصلحت فیسبوک رو شما تعیین می کنی؟ مشکل شما از جای دیگریست که منم میدونم. ...
انتخاب این نظر منو انتشار بده که سجاد از جهل مرکب خارج شه :))
ناشناس
| MALAYSIA |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
آقای سجاد همین منفیهایی که میگیری خودش بهترین پاسخه, چشمتان را بشوئید و از این قالب دایی جان ناپلئون فاصله بگیرید.
نکته بین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
سلام آقا سجاد
اگر به خاطر داشته باشید زمانی هم که ویدیو به خانه ها آمد 99 درصد خانواده هایی که از آن استفاده می کردند یا شو بود یا فیلم ... اما به مرور و با آزاد شدن آن مردم فهمیدند که از آن چه استفاده های دیگری هم می شود از آن برد و اینکه محصولات فرهنگی هم که بشود با ویدیو دید زیاد شد...
در مورد شبکه اجتماعی هم تا اگر شما خودت نخواهی صفحه ای باز نمی شود و استفاده از فیس بوک هم بستگی به اراده هر فرد دارد پس باید فرهنگ سازی کرد که فرد بهتر از دنبال چه چیز باشد نه آنکه برایش دیوار بکشی چرا که دیوارت سخت شکننده است و امروزه برای فکرها دیوار کشیدن غلط ترین کار ممکن است.
ع نورمحمدی ازکرج
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
بنده به همه ی کامنت های بالا رأی + دادم، اما درقضیه فیس بوک نظر دوست عزیز آقا سجاد رو پسندیدم
لیکن بانظر سجاد موافقم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
اصولا به زور هم نمیشود کسی را به بهشت برد(نقل از فیلم مارمولک)
دوست عزیز, شعور مردم را از طریق آگاهی دادن باید افزایش داد تا بطور خودکار دچار لغزش نشوند.همه چیز را از فرزنداتان پنهان کنید که نفهمد بهتر است , یا اینکه بداند و به مزایا و معایب آن هم آگاه باشد ؟ شما در کدام حالت خیالتان از بابت فرزندتان راحت تر خواهد بود؟
saeed
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
با سلام
تو فيسبوك هم صفحه قرآني هست هم صفحه مبتذل به قول دوستاني كه بالا نظراشونو خونديم بايد فرهنگ اينو داشته باشيم كه از صفحات مبتذل بازديد نكنيم
ستایش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
چرامنفی میدید ...؟؟!!!!!!!پس منطقتون کووو ...آقا سجاد حرفش منطقیه .حرفای جناب وزیر وفکراشون خوبه ولی واقعا باید برای موارد مخربش فکری بشه...الکی نگید نه باید بشه ...باورکن!!!
عباس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
بهترين پاسخ به شما سكوت بود اما از آنجا كه هموطن هستي با خودم گفتم شايد بتوانيم با هم متحد شويم.
هموطن عزيزم آقا سجاد
اگر كمي به عقب برگرديم و به رفتار انسانها توجه كنيم نيك در مييابيم كه:
در گذشته نه چندان دور انسانها به صورت جوامع بسيار پراكنده در حد ايل و قبيله و و....
زندگي ميكرده اند و هر كدام قوانين نانوشته خاص خود را داشته و به آن عمل ميكرده اند.
هيچيك حق دخالت در امور ديگري را نداشته و در بسياري از مواقع اساسا از وجود ساير جوامع اطلاعي نداشته اند.مثلا جامعه جدا افتاده قاره آمريكا قبل از هجوم مهاجران اروپايي را مطالعه بفرماييد ببينيد چه اندازه با ساير ملل دنيا كه با هم مرتبط بوده اند متفاوت ميزيسته اند .
اين روند هر روز در حال تغيير است و هيچ قدرتي نميتواند اين حركت را متوقف كند.
تا قبل از جنگ اول جهاني هيچ نهاد و سازماني اجازه دخالت در امور ساير كشورها را نداشت و هر كشور حاكمي داشت و هر چه ميخواست ميكرد..
امپراطوري ژاپن عثماني روس و....
با گسترش وسايل ارتباطي و درك راههاي بهتر زندگي از طريق اطلاع رساني چه اصلاحاتي كه شكل نگرفت و چه جوامعي به درجات عالي از روشنايي و سعادت نرسيدند.
وايكينگها كه از وحشي ترين اقوام بودند امروز در زمره خوشبخت ترين انسانها هستند.اين فقط در سايه ارتباط ممكن گشته.
ممكن است شبكه هاي اجتماعي با فرهنگ ما چندان سازگاري نداشه باشد و مضاري به همراه بياورد اما گفته شما در باب آن جايز نيست.
ويديو هم وسيله ارتباط فرهنگي بود شما در اين باب هم خطا فرموديد.
با كشيدن سيم خار دار اطرافتان جامعه اي در حد روسيه خواهيد بود كه هنوز در تامين غذاي جمعيتش ناتوان است.
راه رسيدن به سعادت سخت و دشوار است سخت تر از آن يافتن خود راه است
راهها را بايد جست تا يافت گمان مبر راهي كه ميروي همان راه است شايد راه بهتري هم باشد.
برايتان نهايت توفيق را آرزو ميكنم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
به خدا قسم مضرات فیسبوک در برابر فوائدش بسیار اندک است!!!!!!!!!!!!!!!! این دقیقا یعنی چی؟؟؟ شما مخالف فیس بوک هستید یا موافق؟؟
وحید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
دوست عزیزم، کسانی که عضو فیسبوک هستن میدونن که استفاده ی غیر اخلاقی یا استفاده ی مفیدش دست خود آدمه، بالاخره چند میلیون ایرانی هر روز دارند فیلترش رو دور میزنند و ازش استفاده میکنند، پس چرا از این فرصت در جهت منافع کشور و استفاده های مفیدش بهره برداری نشه؟
محدثه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
305
26
جناب آقای وزیر منع برخی چیزها به معنای حصر نیست(جلوگیری از ضرر است).خدای متعال هم مارا از رفتن به برخی مکانها نهی کرده چون فسادش بیش از فایده اش بوده است مجلس حرام ،حرام است حتی در فضای مجازی ،هرکار دوست دارید بکنید قدرت در دست شماست .اما بدانید یدالله فوق ایدیهم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
سلام دوست عزیز
نظر شما کاملا قابل احترامه اما خداوند به انسان عقل داده پس انجام هر کاری گردن خود شخص است
ترانه های بهاری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
آفا مگه زمان شاه که هم شرابخانه بود و هم مسجد همه به میخانه می رفتند؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
کار حرام را بايد خود انسان انجام ندهد نه آنکه چون اين کار حرام است بايد جلو او را گرفت . جلو ساختن چاقو را نميتوان گرفت به بهانه اينکه چاقو با چاقو ميشود انسان را به قتل رساند هزاران کار مفيد از چاقو ميشود کرد . بايد حرام بودن بعضي از کارها براي ملت با بصيرت مشخص شود و انسانها هم چون کار حرام را شرعا مجاز نمي دانند از آن استفاده نمي کنند اگر شما سواد داشتيد و با بهره گيري از ارتباط اجتماعي ميتوانيد فرهنگ و مذهب را گسترش دهيد با اين کار است که شما هم ميتوانيد انقلابتان را به دنيا صادر نمائيد و اين عقده هاي ارتباطي بخاطر تنگ نظري افراد است در جامعه ايران آنقدر تنگ نظري شده که اگر يک روز اعلام نمايند که هم چيز آزاد است ايرانيها بدترين جنايت را خواهند کرد چون که ارتباط اجتماعي را ياد نگرقته اند در ثاني انسان با بودن چند پشه نبايد هواي آزاد را محدود نمايد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
هزاران نقطه اتصال جهانی وجود دارد و هزاران وسیله دیگر هم در حال بوجود آمدن است. همه را می توانید ببندید؟ نمونه کره شمالی مد نظر شماست؟ فکر نمی کنم اینطور باشد ولی امیدوارم بجای انگشت اشاره به حریف تلاش کنیم توان خود را بالا ببریم.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
12
155
زنده باد وزیر ارشاد ، حرف هاش درست و منطقیه
حالا کاری بتونه بکنه یا نه یا اصلا بخواد بکنه یا نه یه بحث دیگست اما حداقل کار ممکن رو کرد و گفت نظر مردم رو و حقیقت رو
عدا ای هستند که میگن کلا مردم ما با آزادی فیسبوک مخالفن و ما اگه فیلتر میکنیم بنا بر درخواست خیل عظیم مردمه و ...
میگید نه بذارید یه مصاحبه مردمی از صدا و سیما بسازیم و ببینید مردم چی میگن :))
حالا تو اون با کی صحبت میکنن و کیا رو پخش میکنن بماند
هموطن
|
CANADA
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
11
109
خب به نظرم الانشم با اینهمه فیلترشکن حصری وجود نداره برا رفتن به فیس بوک و توئیتر و باقی شبکه های اجتماعی
آقای وزیر به نظرم اگه میخواید قدمی بر دارید که شما رو موثرتر نشون بده
به مطبوعات آزادی بیان بدید
به خواننده های Hip Hop و Rap آزادی کار بدید
به مردم آزادی انتخاب بدید که هر چه میخواهم گوش دهند و هرچه میخواهند بخوانند
و حق انتخاب رو از آنها نگیرید
ممنون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
259
10
اشکال شما این است که همه چیز را ... میبینی اگر همان موقع ویدیو ممنوع نمیشد معلوم نبود چی سر اخلاق جامعه میومد با این چرتکه ای که شما دارید...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
الان اخلاق جامعه عالیه!!!!!
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
8
117
درود براقای جنتی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
10
94
زنده باد....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
9
110
همین الان هم ... نمیگذارند کنسرت در شهرهای ایران برگزار شود و اصرار دارند لغو کنند
خوشحالیم که بعد از 8سال وزیر ارشاد اعتدالگرایی درکرسی این وزارتخانه نشسته
پاسخ ها
فا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
باهات موافقم من یک دوست مشهدی دارم ، شریف هم درس خونده ، کلی هم بچه با هوش و هنرمندیه، طفلک برای یه کنسرت یا تأتر خوب باید بیاد تهران، واقعا نادرسته این رویه، باید تمام شهرستان ها از نظر امکانات فرهنگی سیراب بشند.
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
8
80
...
در حوزه اینترنت دولت ضعیف بوده
سرمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
3
46
در سطر 13، "به تفصیل "درسته ، نه "به تفسیر"!
Reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
9
97
سلام من کارمند دولتم دیروز منو اوردن حراست مرکزی میگن چرا تو فیس بوک عضو هستی؟از من تعهد کتبی گرفتن و مجبور شدم deactivate کنم .بنده مدیر فنی یه شرکت واگذار شده در بخش ... هستم با 20 سال سابقه کار. لطفا وزیر ارشاد جواب بدن . تشکر.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
جواب داد دیگه.سیاست دولت رو در این مورد گفتولی یک عده دارن فرا قانونی رفتار می کنن
آزادمـــرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
8
64
خیلی می خوامت به مولا...
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
176
13
دواتی که اینقدر احمدی نژاد رو بی قانون می‌دانست، اعضایش از فیلترینگ استفاده کرده و به راحتی بی قانونی می‌کنند. ضمنا من طرفدار احمدی نژاد نیستم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
قانونی که هیچ پشتوانه منطقی نداره، هچوقت از طرف هیچ کس رعایت نخواهد شد. مثل فیلترینگ و ماهواره.
ن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
دقیقا از دم خروس معلوم است که طرفدار احمدی نژاد نیستی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
بعععععله معلومه...!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
البته از سخنان شما کاملا مشهود است که به کدام تفکر نزديکي اين قانوني را که وضع نمودند خودش ضد قانون اساسي کشور است که به بهانه واهي آزادي انسانها را نقض ميکند
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
پایداری که هستی؟؟؟!!!
saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
7
82
درود بر جنتی و این دولت. امیدواریم این دولت بر خلاف دوره های گذشته به جای پاک کردن صورت مسئله ، به دنبال حل آن باشد (البته اگر افراطیون بگذارند)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
6
71
تنها اشکال این کار آنست که تصمیم گیرندگان نمی‌دانند چقدر آدم برای ویدئو داشتن شلاق خوردند، ولی اون شلاق خورده‌ها می‌دانند چه کسانی را نفرین کنند.
زخم خورده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
173
23
بیشتر مشکلات خانواده ها از فیس است حالا هر کی منفی میده چند سال دیگه که مثل اعتیاد گریبان خانوادشو گرفت باد امروز ما بیفته !
مگر اینکه یک نظارتی باشه که بعیده .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
زخم خورده جان از بي ارادگي خودت بوده كه زخم خوردي اشكالت از جاي ديگست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
از کجایی که خبر از هیچ نداری...
فائزه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
خوبه خودت میدونی مردم ایران بخاطر محدودیت چقدر بی جنبه شدن!!!!!!!
ناشناس
| MALAYSIA |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
هر چیزی فرهنگ استفاده خودش رو داره, این حرف شما مثل اینه که بگیم هر چی قتله تقصیره چاقوئه بنابریان تو خونه هاتون چاقو نداشته باشید
دو نقطه دی
|
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
5
63
خدمت جناب وزیر ، که در طی آخرین آمارها فیسبوک حدود 1/2 میلیارد کاربر دارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
7
64
آقا رفع فیلتر فیس بوک پیش کش جون هر کی دوست دارین یوتیوب رو رفع فیلتر کنید
حالا که فیلتر شکنا رو بستن هیچ جوره نمیشه هیچ فیلمی دید کلی فیلم های درسی هست تو این یوتیوب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
7
74
روحانی مچکریم
واقعا ادم انرزی میگیره این حرف های منطقی رو میشنوه از مسولان کشورش
leila
|
UNITED STATES
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
8
90
اصلا باورم نميشه اينا رو يه وزير ارشاد بعد از انقلاب داره مي گه! روحاني موچچچچچكريمممممممممممم!
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
7
83
برای بعضی ها به جرم داشتن نوار ترانه غیر مجاز (از همون ها که آقای مایلی کهن دوست داره) دارای سوء سابقه شدند!
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
2
42
مهمتر از رفع فیلتر فیس بوک ، آزادی مطبوعات است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
2
28
تجربه نشون داده وزیر همچین اختیاراتی نداره که بخواد همچین وعده هایی بده مثلا بحث فیلترینگ اصلا در حیطه اختیارات ایشون نیست...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
2
36
درود بر علی جنتی -ای کاش وزیر کشور یک ذره جرات جنتی و ظریف را داشت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
2
45
احسنت
تیتر فردای کیهان حمله به علی جنتی است
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
2
30
ممنونم ولی احساس میکنم فقط سوپاپ اطمینانی!!!!
یه مشت حرف حساب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
2
22
جناب آقای وزیر مجلسیان فردا شما را بازخواست می کنند به خیر و سلاح شماست که تو حرفهاتون محتاتانه عمل کنید ما شما رو دوست داریم اما حیف شد که برخیازنمایندگان شما رو دوست ندارن و حرف حساب را دوست ندارند که متوجه بشن. به امید معجره و رفع فلتیرینگ هستیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
9
28
حرفهای قشنگیه برای منحرف کردن فکر مردم.اما این آزادی نیس فیس بوک برای مردم کار و پول و رفاه و آسایش نیست خوانندگی شجریان درد مردم نیست.مردم نیاز به استفاده از حق شون دارن نیاز به مسافرت با هزینه نرمال دارن نیاز به نفس کشیدن دارن.درد مردم فیس بوک و این حرفها نیس جاش این همه پارازیت موجود در جامعه رو حذف کنید که داریم کباب میشیم.با رفع فلترینگ فیس بوک تورم کم نمیشه.1فکری برای تورم کنید.بجای اینهمه شعار آزادی بیان رو تو جامعه برقرارکن آقای وزیر.مردم خسته هشتن از بس حرف نزدن.آقای وزیر فرهنگ ایرانی رو به رخ جهان بکش.ایرانی دله فیس بوک نیس.ایرانی ناراحته که فرهنگش تو همه دنیا با سطح پایین بشمار میارن.آقای وزیر فرهنگ واقعی و اصیل ایرانی رو به دنیا صادر کن به جای اینهمه حاشیه و حرفهایی که به درد گول زدن بچه میخوره.
رزمنده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
64
9
به سخنانش اهميت ندهيد.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
یه کم کوتا بیای بدنیست رزمنننننده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
1
29
مشکل اینه که عده ای نمی خوان باور کنند در اینترنت هیچ خبری نیست و قرار هم نیست اتفاقی هم خدای ناکرده بیفته که این همه براشون رفع فیلترینگ سخت شده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
97
7
جنتی با مهاجرانی یکیه .متاسفانه
پاسخ ها
علی
| UNITED STATES |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
خوشبختانه
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
6
34
وای چقدر آزادی!!!! شجریان می تونه بخونه؟!!! . ممتوعیت ویدئو هم مضحک یوده وای چه عالی!!!.... خوب مردم را سر کار گذاشتید ها! یعنی آخرشین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
5
29
حرف حق جواب نداره.آفرین به اقای جنتی
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
5
29
8 سال بود که خواب و رویای این گونه نظرات و حرف ها رو از یک مقام بلند پایه در حد وزیر ان هم وزیر ارشاد می دیدیم. بسیار عالی بود...
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
87
13
فیسبوک فیلتر بمونه بهتره
پاسخ ها
lpln
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
مثبت دادم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
6
26
آفرین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
6
27
آفرین به شما
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
6
28
چی بگم
همین ٢٥ سال پیش ویدو برادر من را از خونش گرفتن و ٢٠ هزارتومان جرمش کردن با شلاق
و چند سال بعدش یک ماشین ... زد کشتش به شهادت مردم و فرار کرد الان چندین ساله زن
و یک فرزندش موندن اسیر ..نه برادر شما این کاره نیستید تو مملکت دزد زیاده کار خرابه
سیستم ایراد داره این کارها چیه که شما میکنید ....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
كشته شدن برادر شما جه ربطي به داشتن ويدئودارد ديگه همه جي را بهم وصل نكنيد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
نگرفتی؟ به کشته شدن برادرش مشکوکه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
4
49
ويدئو = بمب اتم
يادش بخير

ار تاريخ درس بگيريم
آرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
7
41
خدا وکیلی الان میفهمم روحانی چرا ایشون رو بعنوان وزیر معرفی کرده

اون روزا در مورد ایشون خیلی زود قضاوت کردم
خدا منو ببخشه
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
111
10
در مورد شجریان پشیمان خواهید شد، این آدم قبلا هم امکان فعالیت داشت اما خودش طاقچه بالا می گذارد عزیز دل برادر.
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
اقا رضا این اقا که میگین همون کسیه که خودش و شهرتشو بخاطر تو ومن به خطر انداخت و یه تنه ... ایستاد بهتره یه کم منصف باشیم
درود بر استاد شجریان افرین بر شرفت
امیر
|
UNITED STATES
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
6
35
برادر جنتی ! اصلاح طلبانه گاز میده اصولگرایانه ترمز میکنه !!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
دمت گرم ;)
جعفر
|
UNITED STATES
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
11
65
درود بر خسرو آواز ایران استاد شجریان!!!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
46
16
ممنوع بودن ویدیو از دسته گل های اصلاح طلبان در دهه ی 60 بود.
پاسخ ها
1098
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
عزیز
اصلاح طلبان الان ازتندروی هاشون پشیمونند
اما تندروها
برهمان طبل تندروی شان می کوبند
دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
3
13
بعضي ها در چاچوب ذهني خودشون هنوز در عهد بوق سپري مي كنند از حصار ... و محلي و قومي و سليقه اي خود خارج شويد و فرهنگ استفاده درست از هر امكان و فناوري را به مردم آموزش دهيد .احكام ثانوي به چه كار مي آيند يك زماني از نظر بعضي ها گوجه فرنگي وووو هم حرام بود اين تند رو هاي حداقلي از نجابت ايرانيان حداكثري سوء اسفاده مي كنند تند رو ها از اسلام روايتي را تبليغ مي كنند كه به مزاج خارجي ها خوش مي آيد ودر ردرون جامعه ، مردم را از دين گريزان. يادمان نرور اسلام دين هدايت است نه اجبار
عماد
|
UNITED STATES
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
2
20
اصلا گیریم فقط حرفه . همینش هم خیلیه . دست مریزاد.
اسي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
15
16
خدا پدرت را بيامرزد
پاسخ ها
عباس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
رأی منفی دادم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
اشتباههی مثبت دادم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
63
6
دراين سالها كه صداي شجريان رادرراديو وتلويزيون نداشتيم هيچ احساس خلايي از اين بابت نداشتيم وضمن آنكه فضا براي بروز استعدادديگران بازتر شدودرحال حاضر يك دوجين خواننده خوب سنتي وداراي سبك داريم.بنابراين اينقدر روي يك موضوع پيش پاافتاده مانورندهيد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
آقا يا خانم عزيز
هر كسي جاي خودشو داره ، اگه اينطوره پس رقابت چي ميشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
لابد یکیش حامد زمانیه؟
ناشناس
| CANADA |
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
فکر نمی‌کنم مردم هیچ جای دنیا راجع به سرمایه‌های مملکتشون اینجوری صحبت کنند.
سجاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
احسنت
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
البته که شما نباید خلا داشته باشید شما اون چیزی دوست داری بشنوی ازتلویزیون شنیدی ولی ما تو حسرت صدای ربنای استادیم
درود بر استاد شجریان
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
4
12
البته حرفهایتان خلاف عملتان است آقای وزیر! کمیته ی فیلترینگ 12 نفر باهم رای مثبت به فیلترینگ وی‌چت دادند که شما هم عضوش بودید!
دوستان قبل از منفی دادن تحقیق کنید اگر حرفام اشتباه بود منفی بدید!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
3
20
اگر آقای وزیر بتوانند مقابل افراطیون و افراد ... ایستادگی کنند بسیار عالی‌است.
پاسخ ها
مرادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
آیا دفاع از فرهنگ اسلامی و ایرانی افراط است؟؟؟

افراد اینه که شجریان ...... رو بخوایم برگردونیم ایران


***ما این فرهنگ رو نمیخوایم***
محمد جواهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
5
22
منم همینطور! جنتی و ظریف بهترین وزرای روحانی:) جنتی متشکریم.,وزیر اموزش وپرورش ضعیف ترین
پاسخ ها
سجاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
اتفاقا از همون اول من با گزینه وزارت ارشاد دولت دکتر مخالف مخالف بودم


من که اصلا خوشم ازش نمیاد
فریبرز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
4
19
خدا رو شکر که تو این دولت جدید تعداد انسانهای فرهیخته و واقع بین آنقدر زیاد هست که به آینده این مملکت امیدوارمان کند. فقط کاش در زمان مقتضی، شجاعت و شفافیت نیز چاشنی کار شود تا گروه های فشار نتوانند با هوچی گری اهداف فراقانونی خود را به کرسی نشانده و ریشه امید را در دل این ملت بافرهنگ بخشکانند. همه باید یاد بگیرند که به قانون احترام بگذارند.
پاسخ ها
1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
اگه فرهیختگی به ضد ایرانی و غربزدگی و... اطلاق میشه
بابا شما فرهیخته ما امل
مورمور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
3
17
از تیتر انتخابی انتخاب متعجب شدم ، این سخنان هرگز نباید جنجالی تلقی شود بلکه واقعیات ملموسی است که امروز کاملاً رخ نموده‌اند ، زمانی ویدئو خط قرمز مسئولین انتظامی کشور و در عین حال اسباب تفرعن و فخرفروشی دارندگان آن بود امروز اما، این وسیله بصورت علنی در معرض فروش است و خریدار ندارد ، یادمان نرفته چه بگیروببندها که راه نیافتاد و چه کسانی که بجرم داشتن ویدئو یا فیلم آن دچار زجر و زحمت نشدند و چه هزینه‌هائی که بر دولت و ملت تحمیل نشد ، صدای خوانندگانی که ممکن است بهر دلیل مطلوبمان نباشند ، دستگاههای گیرنده ماهواره ، سایتها متنوع در اینترنت و روشهای برخورداری از فضای مجازی ، بهر شکل و با هر ترفندی برای برخی قابل دسترسی است ، با بگیروببند ، وضع قوانین شداد و غلاظ و ممیزی و سانسور ممکن است عده زیادی را از دسترسی به آنها برای مدتی محدود محروم کرد اما برای بسیاری دیگر این تضییقات نمی‌تواند کارساز باشد ، گفتن این حرفها هم در گذشته جنجال‌آفرینی و تابوشکنی بود ولی امروز فقط واقعیات دنیای امروز است که ناچاریم بهر نحو با آن کنار بیائیم ، اگر درست بیاندیشیم اشاره درست وزیر محترم ارشاد بیش از همه بنفع دولتهاست تا بودجه مبارزه با این پدیده‌های ناگزیر اما بی‌نتیجه تمدن امروزی را صرف فرهنگسازی در جهت استفاده صحیح و معقول و منطقی از این ابزارها نمایند .
عباس نورمحمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
5
41
صحبت شما پیرامون استاد شجریان عالی بود ازاین بابت ازتون بی نهایت ممنون وسپاسگزارم
این حقیر استادشجریان رو از جونم هم بیشتر دوسش دارم برایش دعامیکنم خداوندا نگهدار از زوالش
استاد محبوب ودوست داشتنیم شجریان عزیزم ازتون ممنونم
ایران وایرانی شمارو دوست دارند
دوستان عزیز معرفت داشته باشین و+ بدین فقط به عشق شجریان
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
دوست دارم ...... فریااااااااااااااد
سجاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
خیلی بد هستش که شجریان فراری و پناهنده به غرب رو بیشتر از جوونتون دوست دارید آقا عباس بزرگوار

ما عشقمون چیزهای مهمتره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
3
20
به عمل کار برآید ... ;)
مشهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
2
4
واقعا انتخاب روحانی برای وزارت ارشاد عالی بوده هیچ کس جز جنتی جرات وایستادن جلوی تند رو ها رو نداره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
1
5
برای اقای وزیر ارزوی موفقیت و سلامتی داریم.
علیرضا مروارید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
2
5
از اینکه بعد از مدت ها اسم استاد بزرگوار ؛ شجریان عزیز را از زبان یک مسئول فرهنگی شنیدم خیلی خوشحال شدم. به امید اجرای زنده استاد در ایران عزیز و پخش نوای روح فزایش در صدا و سیما
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
2
5
امیدوارم در راستای افزایش مخاطب فیلم و سینما، بعد از این با یگان ویژه مردم رو از در سینما متفرق نکنند!!!

با این حال متشکرم از این حرف ها و امیدوارم به آینده
رهگذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
3
6
ایول به جنتی اما با این حرفش کارت زرد دومو نگیره شانس آورده...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
1
7
دستگاهی که در گذشته باعث شلاق خوردن جوانان بسیاری بخاطر وجود نوار ترانه در ماشین شده حالا هر روز آهنگ های حامد زمانی رو تو سایتش میذاره و با پیامک تبلیغ می کنه
این یعنی چی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
2
5
آقاي جنتي عزيز ، آفرين بر نفس دلكش و لطف سخنت . لطفا يه فكري هم به حال كتاب كنيد . گراني بيداد مي كنه در زمينه ي كتاب . واقعا نمي شه ديگه كتاب خريد . تو رو خدا يه فكري به حال اين يار مهربان غريب كنيد . جامعه در كنار همه ي گوگل ها و فيس بوك ها ، به كتاب هم نياز مبرم داره . مشكل اصلي ما كاهش كتاب خوانيه . نمي گم همش به دليل گراني كتابه ولي بي تاثير هم نيست .
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
2
7
يادش بخير ويدئو رو توي ساك ورزشي ميذاشتيم و يواشكي ميبرديم خونه رفقا و فيلم بروس لي رو دسته جمعي مي ديديم !
مامانم شيرشو حلالم نكرد واسه حمل ويدئو !!!!!!!!
به پيغمبر قسم !
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
3
5
خوشحالم که تمام "مشکلات و معضلات فرهنگی" ما حل شد

و فقط بازگشایی فیسبوک و شروع به کار مجدد شجریان مونده


نمیدونم یا ما فرهنگ رو تعریفش رو نمیدونیم یا آ ق ا ی ا ن یه تعریف دیگه از فرهنگ ارائه کرده اند
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
4
7
جنتی مچکریم
مری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
1
4
متاسفانه فرهنگ ما به خاطر خوردن آشی که دست پخت چندین و چند آشپز طی دوران تارخی خود است دچار چنان نفخ هایی شده که آثارش را هر روز در گوشه و کنار دل جامعه میبینیم. دچار سرگیجه شده ایم گاهی ارزش های دینی و تاریخی و سرمایه های ادبی کشورمان هنوز برایمان ارزش است و گاهی فکر میکنیم این عقاید دیگر کهنه و دست و پا گیرند
از خودمان رای و نظر نداریم
فکر میکنیم باید یکی باشد که ازش پیروی کنیم
البته این تقصیر خودمان نیست آنقدر دغدغه نون و آب برایمان گذاشته اند که دیگر فرصت نمیکنیم که خیلی به فرهنگ فکر کنیم
مثلا در طول روز چند بار از دست هموطنمون در حین رانندگی عصبانی میشویم، دعوا میکنیم و حتی گلاویز میشویم پس کو اون دین و آیینی که باید در این نقاط به داد ما برسد؟ چرا تحمل نظرات و سلیقه بقیه مردمان را نداریم؟
ما سرمایه های غنی فرهنگی داریم ولی تا وقتی آنها را به کار نگیریم با نداشتنش هیچ فرقی ندارد
من شما را نمیگویم؟ شما همه خوبید ولی من تصمیم گرفته ام فرهنگ خوب داشتن را تمرین کنم و از خودم شروع کنم به امید روزی که از طریق همین فیسبوک و با اخلاق خوب ما همه بفهمند که چطور میتوان خوب زندگی کرد
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
25
4
آقای وزیر مشکل فرهنگی ما کمبود فعالیت امثال شجریان نیست مشکل ما نرفتن به فیس بوک و عدم دسترسی به شبکه های پخش مطالب غیر اخلاقی نیست !!!!! مرد مومن به فکر حل مشکلات واقعی فرهنگی مردم باش !!!! مشکل فرهنگ ترجیح تجرد بر ازدواج را کی باید پیگیر باشد ؟؟؟ شما یا عمه من ؟؟؟ مشکل بی کیفیتی تولیدات سینمایی را کی باید پیگیری کند ؟؟ مشکل ترویج اباحه گری و استفاده از موسیقی در جهت تخدیر ذهن جوانها چی ؟؟؟ مشکل تبدیل فرهنگ ایثار به فرهنگ فقط به فکر خود بودن و له کردن دیگران چی ؟؟؟؟؟؟
مشکلات اساسی را ول کردی رفتی سراغ شنیدن آثار شجریان ؟؟ چند درصد مردم اگر آثار شجریان را رایگان بندازی تو خونه شون وقت میذارن آثار ایشون را گوش بدن ؟؟؟؟؟؟؟؟
حمید
|
-
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
1
8
جاناسخن اززبان مامیگویی
امیدوارم این واقع بینیهاادامه داشته باشن تا مرحله عمل
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
1
11
آقای وزیر متشکریم.لطفا تلاش بفرمایید اجرایی شود
ناشناس
|
CANADA
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
1
12
فوانینی که با وجدان عمومی جامعه تطابق نداسته باشد عملا از طرف اکثریت جامعه رعایت نمر گردد به عنوان مثال جود مسثولین مملکتی اذعان دارند که بیش از 70 در صد مردم از ماهواره استفاده میکنند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
2
15
راست میگی تا عید فیلتر رو بردار
نظرات بینندگان