arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۲

با اخلاق‌ترین ورزشکاران سال انتخاب شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
در هفتمین همایش فرزندان آفتاب، برترین ورزشکاران اخلاق مرد و زن کشور انتخاب شدند.

به گزارش تسنیم، در مراسم هفتمین همایش فرزندان آفتاب که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد از برترین‌های اخلاق در ورزش کشور تقدیر به عمل آمد و به آنها تندیس طلایی پهلوانی اهدا شد.

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی آزاد کشورمان به عنوان بهترین مربی اخلاق سال انتخاب شد که البته در این مراسم حضور نداشت و هدیه او را پدرش دریافت کرد. همچنین حمید گرشاسبی به عنوان بهترین مدیر کل اخلاق ورزش استان‌های کشور انتخاب شد.

پس از اهدای جوایز بهترین مربی و مدیر کل استان‌ها نوبت به تقدیر جداگانه‌ای از بهرام افشارزاده رسید و پیش از تقدیر از دبیر پیشین کمیته ملی المپیک در خصوص وی فیلم کوتاهی پخش شد. افشارزاده بعد از پخش این فیلم کوتاه روی سن رفت و با دریافت لوح تقدیر از عملکرد چندین‌ ساله‌اش در ورزش کشور تقدیر به عمل آمد.

بخش پایانی این مراسم، انتخاب بهترین ورزشکار مرد و زن کشور بود که تندیس طلایه پهلوانی برترین ورزشکار زن به مریم طوسی دونده کشورمان و تندیس طلایی پهلوانی برترین ورزشکار مرد به فرهاد ظریف والیبالیست کشورمان اهدا شد. داورزنی،‌ تقدس‌نژاد، داوری و افشارزاده جوایز بهترین ورزشکاران مرد و زن را به آنها اهدا کردند.

همچنین از زهرا نعمتی تیرانداز پارالمپیکی ایران و حسن رحیمی کشتی‌گیر تیم ملی آزاد کشورمان به صورت جداگانه تقدیر شد. در پایان مراسم، چهره‌های ورزشی روی سن رفتند و به یادگار عکسی گرفتند.
نظرات بینندگان