arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۲

باید از تک تک لحظه ها برای خدمت به مردم استفاده کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: همیشه فرصت خدمت رسانی برای ما فراهم نیست و باید از تک تک لحظه ها برای خدمت به این مردم استفاده کرد.
 

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی عصر روز جمعه پس از ورود به فرودگاه بوشهر در جمع مسوولان این استان افزود: به حول و قوه الهی همه ترفندهای دشمن نسبت به مردم ما تاکنون بی ثمر بوده است و تیرشان به سنگ خورده است.

وی با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم استان بوشهر یادآورشد: مردم این استان مرزبان و خاکریز اول دفاع هستند و تاکنون ولایت مداری خود را در صحنه های مختلف به اثبات رسانده اند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری اضافه کرد: اینجا دیار تنگستان و رییسعلی دلواری است، این چیز کمی نیست زیرا با تاریخ این کشورعجین است و این دیار مردمان و علمای بزرگی دارد و امیدواریم در ادامه نیز شاهد تربیت دانشمندان بزرگی در این دیار باشیم چرا که به این علما نیاز داریم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی گفت: کشور نیاز شدیدی به عالمان دینی و مردم شناس دارد که مدافع مردم در برابر تهدیدات باشند .

وی افزود: آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر شخصیت ارزشمند و یکی از سرمایه های استان بوشهر و نظام مقدس اسلامی است.

بازدید از طرح های سفر مقام معظم رهبری در شهرستانهای کنگان و عسلویه و افتتاح برخی از طرح های یاد شده، دیدار با علما و مسوولان استان بوشهر و خانواده معظم شهدا از مهمترین اهداف سفر حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی به این استان اعلام شده است.

در آیین استقبال از رییس دفتر مقام معظم رهبری در فرودگاه بوشهر نماینده ولی فقیه در استان ،استاندار، امامان جمعه ، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسوولان و روحانیون استان بوشهر حضور داشتند.
نظرات بینندگان