arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۲

محمدی گلپایگانی: جمهوری اسلامی با تدابیر رهبری، درحال پیشرفت است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس دفتر رهبرمعظم انقلاب گفت:به برکت تدابیرحکیمانه رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی بر مدار ترقی با حرکت جهشی پله های ترقی و پیشرفت را طی می کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی روز شنبه در آیین افتتاح مدرسه علمیه علی ابن ابی طالب شهرستان کنگان استان بوشهر افزود: همدلی، عزت و اتحاد میان مسوولان و مردم امروز باعث شده انقلاب اسلامی لقمه گلوگیر دشمنان شود.

وی ادامه داد: اختلاف میان مسوولان یکی از آفت های خطرناک برای نظام است که باید از آن برحذر باشیم و

اجازه ندهید خناسان با لباس دروغین خیرخواهی به اهداف پلیدشان که همان اختلاف و تفرقه است، برسند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی اضافه کرد: هماهنگی و همدلی میان روحانیت و مسوولان در استان بوشهر نمادی از همدلی و یکدلی در کشور است.

وی با اشاره به اظهارات سخیفانه کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مورد آزمون درستکاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: اشتون و اربابانش خود سرکرده قافله دروغ گویان هستند و با واکاوی پرونده مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر مشخص می شود این افراد با بشر چه کرده اند.

وی بیان کرد: ملت شجاع ایران بویژه خطه دلاور خیز جنوب چنان محکم ایستاده اند که دشمن جرات نگاه چپ به نظام دینی را ندارد.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: خطر بزرگی که امروز استعمار در برابر جهان اسلام علم کرده جریان شیطانی تکفیری هاست که بیشترین جنایت های خود را با فتوای علمای خودفروخته انجام می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در مورد سوریه یان کرد: راز و رمز طرفداری جمهوری اسلامی از حکومت سوریه، حضور این کشور مسلمان در خط مقدم جنگ با اسراییل است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: علما به عنوان اعتبار دین برخاسته از حوزه های علمیه هستند و آموزه های دینی امروز را مدیون تلاش علمای گذشته ایم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی اضافه کرد: امروز به برکت نگاه مقام معظم رهبری شاهد توسعه حوزه های علمیه نه تنها در کشور بلکه در لندن مرکز انگلستان، آمریکا و شرق دور هستیم.

وی گفت: توسعه حوزه های علمیه و مراکز دینی در دنیا باعث شده تارهای عنکبوتی دشمن ویران شود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان