arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۴۶۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۳

در نخستين برنامه نود سال 93 چه گذشت؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نخستين برنامه ي نود سال 93 از ساعت 23:13 پنجشنبه شب از شبکه سوم سيما بر روي آنتن رفت و ساعت 2:41 بامداد جمعه به پايان رسيد.نخستين برنامه ي نود سال93 از ساعت 23:13 پنجشنبه شب از طريق شبکه سوم سيما بر روي آنتن رفت. با توجه به تعطيلات نوروز و انجام ديدار هاي ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر برنامه اين هفته بر خلاف روال معمول به جاي دوشنبه، پنجشنبه پخش شد. سوال پيامکي اين هفته برنامه نود به بهترين گل سال 92 اختصاص يافته بود .

1. کريم انصاري فرد 2. اندرانيک تيموريان 4. وريا غفوري 3. محمدرضا خلعتبري 5. رضا قوچان نژاد 6. مصطفي هاشمي

در ابتداي برنامه صحنه هايي از ديدار تيم هاي استقلال - الجزيره، فولاد - بنياد کار، تراکتور سازي - العين و سپاهان - الاهلي و حاشيه ها مصاحبه هاي مربيان تيم ها پخش شد. آماري از ديدار نمايندگان کشورمان در ليگ قهرمانان آسيا به تصوير کشيده شد. حاشيه هاي مربوط به ديدار فولاد و بنيادکار پخش شد که جايگاه نامناسب خبرنگاران در اين گزارش به نمايش گذاشته شده بود. آماري از ليگ قهرمانان آسيا و جايگاه تيم ها در گروه هاي مختلف ارائه شد.

گزارش نود درجه پخش شد که طي ان به اتفاقات هفته ي اخير فوتبال کشورمان پرداخته شده بود.

صحنه هايي از ديدار تيم هاي فولاد خوزستان و تراکتور سازي و حاشيه ها و صحبت هاي مربيان تيم ها پخش شد. نتايج و نکات هفته بيست و هشتم طي تصاويري ارائه شد. هدايت ممبيني کارشناس داوري اين هفته برنامه نود بود.مهدي تاج رييس سازمان ليگ فدراسيون فوتبال روي خط تلفني برنامه نود آمد و گفت: امروز جلسه اي داريم و طي آن در خصوص برخي مسائل مربوط به ليگ برتر صحبت خواهيم کرد.

وي در خصوص اينکه اگر قهرماني فولاد در هفته بيست و نهم مسجل شود جام به وي تعلق مي گيرد يا خير گفت: اين هم پيشنهاد خوبي است و در جلسه امروز در اين باره نيز صحبت خواهيم کرد.وي افزود: هفته بيست و نهم تحت عنوان حمايت از مرزبانان کشورمان برگزار خواهد شد.وي ادامه داد: بحث ديگري که روي آن برنامه ريزي خواهيم کرد بحث اعتياد است و اميدواريم در اين باره نيز موفق بايم.

داوري ديدار تيم هاي فولاد - تراکتورسازي مورد بررسي قرار گرفت.اولين گزارش ايران 90 در سال 93 به شهرستان رشت اختصاص يافته بود.طي اين گزارش صحنه هايي از ديدار تيم هاي داماش و پرسپوليس و حاشيه هاي مربوط به آن پخش شد.گزارش کاملي از ديدار تيم هاي استقلال و نفت تهران و حاشيه ها و صحبت هاي بازيکنان و مربيان اين تيم ها پخش شد و برخي از بازيکنان استقلال در خصوص کسر 20 درصد از قراردادشان به عنوان جريمه به اظهار نظر پرداختند.عليرضا بيرانوند دروازه بان تيم نفت تهران و بازيکن تيم ملي اميد ميهمان ابن هفته برنامه نود بود. به عقيده بيرانوند گل وريا غفوري بهترين گل سال 92 بود.

تصاويري از بازي هاي بيرانوند پخش شد و وي درباره آنها توضيحاتي ارائه داد.بيرانوند متولد 1371 بوده و متاهل است و عنوان کرد که زود ازدواج کرده و فرزندي يک سال و نيمه دارد. بيرانوند عنوان کرد ميتواند توپ را به فاصله 80 متري پرتاب کند.وي در مورد قرارداد داخلي خود با پرسپوليس گفت: من با نفت بودم و بدون هماهنگي به پرسپوليس رفتم و البته اين ناهماهنگي رر زيادي به من زد. وي در مورد پوشيدن پيراهن ميلان در بازي مقابل استقلال گفت: اين نظر حامي مالي من بود، البته خودم گفته بودم دوست دارم قرمز بپوشم.گزارش نود تا نود به عملکرد بازيکنان خارج از کشور پرداخته بود. در اين ميان عملکرد دانيال داوري، قوچان نژاد در ليگ انگليس، اشکان دژاگه بازيکن تيم فولام در ليگ برتر فوتبال، مسعود شجاعي در ليگ اسپانيا، عليرضا جهانبخش در ليگ هلند و سردار آزمون در ليگ روسيه، اسماعيل زاده و عليرضا حقيقي در ليگ پرتغال، بيت آشور در تيم ونکوور، جواد نکونام در تيم الکويت مورد بررسي قرار گرفت.

گزارشي از ديدار تيم هاي سپاهان و سايپا و حاشيه هاي مربوط به آن پخش شد.گزارشي از ورزشگاه غدير اهواز و شرايط آن پخش شد.سردار آزمون بازيکن روبين کازان ارتباط زنده تصويري با برنامه نود برقرار کرد و فردوسي پور بار ديگر از علي بابا در برنامه نود ياد کرد. وي در خصوص پيشنهاد آرسنال گفت: پيشنهاد هاي ميلان و آرسنال جدي شده است و حتي با باشگاه روبين کازان نيز صحبت هايي شده است، البته در حال حاظر تمام فکر و ذکرم روبين کازان است. برايم افتخار است که از آرسنال پيشنهاد داشته باشم.وي افزود: خيلي دوست دارم در جام جهاني حضور يابم، حضورم در تيم ملي فوتبال ايران نيز بستگي به نظر کي روش سر مربي تيم ملي دارد.گوشه هايي از ديدار تيم هاي صبا - ذوب آهن و فجر سپاسي - مس کرمان و حاشيه هاي مربوط به آنها پخش شد.طبق آمار آمار مسابقه پيامکي پس از گذشت 2 ساعت و 25 دقيقه از آغاز برنامه 29 درصد از شرکت کنندگان در مسابقه پيامکي گل آندرانيک تيموريان و 25 درصد گل وريا غفوري را به عنوان بهترين گل سال 92 انتخاب کرده بودند.گزارشي آماري از ليگ برتر فوتبال و جدول رده بندي به تصوير کشيده شد.

گوشه هايي از ديدار تيم هاي استقلال خوزستان - راه آهن و گسترش فولاد - ملوان بندر انزلي، حاشيه ها و صحبت هاي مربيان و بازيکنان آنها پخش شد.

داوري ساير ديدار هاي ليگ برتر توسط ممبيني مورد بررسي قرار گرفت.غلامرضا بهروان مسئول برگزاري مسابقات فدراسيون فوتبال روي خط تلفني برنامه نود آمد و در مورد تيم مسجد سليمان گفت: AFC روي امکانت ورزشي زوم کرده است و تيم ها بايد به اين قضيه توجه داشته باشند.وي در مورد مشکلات مسجد سليمان گفت: بحث ورزشگاه مسجد سليمان و رختکن و امکانات ورزشگاه است، بحث ديگر هتل است که مسجد سليمان در اين رابطه با مشکل روبرو است.گزارشي از ليگ يک فوتبال و حواشي آن به نمايش گذاشته شد.اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجد سليمان در مجلس شوراي اسلامي و نظري مدير عامل باشگاه مسجد سليمان روي خط تلفني برنامه آمدند و در خصوص وضعيت اين تيم صحبت هايي ارائه کردند.جليلي در اين باره گفت: از ما ممنونم که به دنبال شفاف سازي هستيد و از مسئولان ميخواهيم طوري حرکت کنند تا هيچگونه شائبه اي بوجود نيايد و ما نيز تلاش مي کنيم بهترين نتايج را در ليگ بدست آوريم.وي در خصوص بحث هتلي که بهروان عنوان کرد خاطرنشان کرد: ما مشکل هتل نداريم و حتي هتل بين المللي داريم و از آقاي بهروان مي خواهم اين بحث را مطرح نکنند.نظري نيز گفت: ما صحبتمان اين است که چرا در آستانه صعود ما به ليگ برتر از ما کسر امتياز شد، تا حدودي مشکلات ورزشگاه مسجد سليمان را برطرف کرده ايم.

بهروان در مورد کسر امتياز گفت: اين موضوع ارتباطي به ما نداشته و مربوط به کميته انباطي است و ما در خصوص برطرف کردن مشکلات ورزشگاه صحبت کرديم.علي حنطه سرمربي ابومسلم مشهد روي خط تلفني برنامه آمد و در مورد حواشي ديدار ابومسلم و آلومينيوم هرمزگان در ليگ دسته صحبت هايي ارائه کرد.ابراهيم ميرزابيگي ناظر بازي ابومسلم و آلومينيوم روي خط تلفني برنامه آمد و درباره اين بازي توضيخاتي داد. وي گفت: مسئولان تيم بازيکنان ابومسلم را بيرون کشيدند، شروع اين جريانات نيز از سوي حنطه بود و وي بازيکنان را از زمين بيرون کشيد.

در پايان برنامه 30 درصد از شرکت کنندگان به آندرانيک تيموريان و 25 درصد به وريا غفوري راي داده بودند.نخستين برنامه نود سال 93 ساعت 2:41 بامداد جمعه به پايان رسيد.

*باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
8
32
واقعا" اگر سرخ و آبی نمی شد و رای گیری دور از تعصب بود گل وریا غفوری بایستی اول می شد .
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
درست گفتی
وقتی سوالو شنیدم هنوز گل هارو ندیده بودم به برادرم گفتم گل وریا غفوری قشنگ ترین بود حتی بهش گفتم اندرانیک اول میشه چون به حق رای نمیدن.
نظرات بینندگان