arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۹ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳

پرسپولیس 2 - راه‌آهن 2/ اشتباه نیلسون گران تمام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شانس پرسپولیس برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال با تساوی برابر راه‌آهن کم‌رنگ شد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و راه آهن از هفته بیست و نهم لیگ برتر، در حالی از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شد که 40 هزار نفر شاهد این دیدار هستند. این دیدار در حالی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید که شاگردان دایی تا دقایق پایانی از حریف پیش بودند. عباس زاده و عالیشاه برای پرسپولیس و علیپور و عظیمی برای راه‌آهن گلزنی کردند.

نیمه نخست

در دقیقه 8، نخستین موقعیت جدی بازی روی ارسال پیام صادقیان از ضربه ایستگاهی به وجود آمد که ضربه سر بنگر در مقابل دروازه مقابل پای عباس زاده افتاد و او در حالتی نامتعادل توپپ را به آسمان زد تا آه از نهاد تماشاگران بلند شود.

در دقیقه 10، راه آهن صاحب یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی مناسب پشت محوطه جریمه پرسپولیس شد که شوت فنی محمد علیزاده با اختلاف نسبتا کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 11، رضا خالقی فر پشت محوطه جریمه پرسپولیس فرصتی خوب برای شوتزنی پیدا کرد که شوت ناگهانی او با اختلاف کمی از کنار دروازه نیلسون به اوت رفت.

یک دقیقه بعد پرسپولیس این فرصت را داشت که نخستین گل بازی را به ثمر برساند. حرکت خوب خلعتبری از سمت راست با پاس رو به عقل او همراه شد که ضربه صادقیان پس از برخورد با مدافع راه آهن به کرنر رفت.

دقیقه 16، راه آهن روی یک ضدحمله از سمت راست دروازه پرسپولیس صاحب یک موقعیت نصفه و نیمه شد که ضربه نه چندان محکم علی علیپور که به زاویه بسته زده شده بود با اشتباه مسلم نیلسون از زیر دستانش وارد دروازه پرسپولیس شد. در این لحظه دایی با چشمانی بهت زده و در حالی که دستانش را روی سرش گرفته بود به نیلسون نگاه می کرد اما تماشاگران بلافاصله نیلسون را تشویق کردند.

دقیقه 18، بعد پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه راه آهن شد. ضربه محکم و زیبای عباس زاده در گوشه دروازه راه آهن قرار گرفت تا این بازیکن علاوه بر به ثمر رساندن گل تساوی برای پرسپولیس همچنان ستاره این روزهای این تیم باشد.

دقیقه 24، ارسال عالیشاه از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر عباس زاده همراه شد که این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا آه از نهاد پرسپولیسی ها بلند شود.

دقیقه 38، پرسپولیس روی یک کار گروهی در محوطه راه آهن بوسیله عالیشاه صاحب توپ شد که او پس از جا گذاشتن مدافع حریف با پای چپ به توپ ضربه زد اما ضربه اش با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه به اوت رفت.

نیمه دوم

دقیقه 48، غفلت پولادی باعث شد توپ در اختیار راه آهنی ها قرار گیرد و شوت سرضرب دیوید ویکروم به شکل خطرناکی از بالای دروازه نیلسون به بیرون رفت.

دقیقه 52، شوت از راه دور محمد علیزاده که به سمت تیر افقی در حرکت بود با واکنش خوب نیلسون به کرنر رفت.

دقیقه 55، اشتباه مدافعان پرسپولیس در جایگیری می رفت که کار دست این تیم دهد. حرکت عمقی ویکروم پس از جا گذاشتن نورمحمدی با شوت فنی این بازیکن همراه شد که این ضربه در حالی که نیلسون فقط توپ را نگاه می کرد از کنار دروازه به اوت رفت تا پرسپولیسی ها نفسی به راحتی بکشند.

در دقیقه 60 علی دایی دست به دو تعویض زد. رضا حقیقی و محمدرضا خلعتبری از زمین خارج شدند و به جای آنها مهرداد کفشگری و محسن مسلمان وارد زمین شدند.

در دقیقه 63، پیام صادقیان از سمت راست نفود کرد و سانتر دقیق او روی سر امید عالیشاه نشست و این بازیکن هم با ضربه خود که با اشتباه دروازه بان راه آهن هم همراه بود گل دوم را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا ورزشگاه غرق در شادی شود. علی دایی بعد از این گل نزدیک به 5 دقیقه از سوی تماشاگران تشویق شد.

دقیقه 76، راه آهن بازهم بوسیله ویکروم خطرناک ظاهر شد. ضربه ایستگاهی زیبای این بازیکن پس از برخورد با تیر دروازه نیلسون به اوت رفت.

دقیقه 82، محسن مسلمان با پاس عمقی زیبای صادقیان صاحب یک موقعیت مناسب شد که ضربه آرامش را فلاح زاده دروازه بان راه آهن به کرنر فرستاد.

در دقیقه 89 روی غفلت مدافعان پرسپولیس مهاجم راه‌اهن با ضربه‌ای زمینی بازی را به تساوی کشاند تا ورزشگاه در سکوت فرود رود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان