arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۶ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۳

نبی: این بار کی‌روش ما را رستوران ببرد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: با کی‌روش به رستوران می‌رویم اما شاید او ما را به رستوران ببرد!

 مهدی محمدنبی درباره جلسه امروز روسای فدراسیون فوتبال، هیات‌های برخی استان‌ها با وزیر ورزش درخصوص گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 اظهار کرد: جلسه خوبی بود و ما شاهد حمایت وزیر ورزش در بحث گرفتن میزبانی بودیم. گرفتن میزبانی از چند جنبه اهمیت زیادی دارد. اول اینکه باعث توسعه ورزش در کشور می‌شود و دوم اینکه کشورمان را به خوبی می‌توانیم معرفی کنیم چون 24 کشور به ایران می‌آیند و همراه با آنها قطعا توریست‌هایی وارد کشور می‌شوند و این در معرفی ایران تاثیرگذار است.

وی افزود: در کنار این دو 11 آیتم دیگر هم وجود دارد و بحث گرفتن میزبانی را مهم می‌کند. این فقط از عهده فدراسیون و وزارت ورزش برنمی‌آید و دستگاه‌های مختلف باید کمک کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه وضعیت ایران در میان سایر رقبا چگونه است، گفت: امارات، تایلند و عربستان رقبای ما هستند. فکر می‌کنم ما می‌توانیم با وجود اینها امتیاز کامل را بگیریم، اما در کنارش باید تلاش ویژه‌ای داشته باشیم.

نبی درباره بحث خداحافظی مجتبی جباری گفت: همانطور که کفاشیان گفت بازیکنان سرباز تیم ملی و کشورشان هستند و عدم حضورشان نیاز به رسیدگی دارد. جباری قرار است بیاید و جلسه‌ای در این باره داشته باشیم.

وی درباره صحبت‌های کارلوس‌ کی‌روش درباره تمدید قراردادش و اینکه هنوز به وی پیشنهادی برای رفتن به رستوران داده نشده است، گفت: صحبت‌های کی‌روش را خواندم و خوب بود. حالا باید در آینده با هم به رستوران برویم شاید او ما را به رستوران ببرد! (با خنده)

نبی درباره حریف تدارکاتی تیم ملی در سائوپولوی برزیل گفت: بازی تدارکاتی که در سائوپولو خواهیم داشت، با تیم‌های محلی از همانجا خواهد بود و قطعا یک تیم ملی یا باشگاهی بزرگ و شناخته شده نیست.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره مصاحبه کی‌روش که گفته اگر پیشنهادی از تیم‌های انگلیسی داشته باشد خنده‌دار است آن را جدی نگیرد، گفت: کی‌روش از مربیان خوب دنیاست و امیدوارم پس از جام جهانی هم همراه تیم ملی ایران باشد. کفاشیان موضوع تمدید قراردادش را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام

نظرات بینندگان