arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۳

گزارشي از بازتاب تصميم‌جديد داوري در رسانه‌ها

رسانه‌هاي آلماني معتقدند دنيل داوري با توجه به شرايطي که برانشوايگ دارد، به اين نتيجه رسيده که تابستان راهي تيمي ديگر شده و به اين ترتيب ضربه‌اي مهلک به پيکره اينتراخت وارد شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رسانه‌هاي آلماني معتقدند دنيل داوري با توجه به شرايطي که برانشوايگ دارد، به اين نتيجه رسيده که تابستان راهي تيمي ديگر شده و به اين ترتيب ضربه‌اي مهلک به پيکره اينتراخت وارد شود.
 

  رسانه‌هاي خبري آلمان امروز (دوشنبه) خبر رد پيشنهاد تمديد قرارداد با برانشوايگي‌ها توسط دروازه‌بان 26 ساله ايراني را منتشر کرده‌اند.

هفته‌نامه معتبر کيکر در گزارشي که عنوانش «داوري برانشوايگ را ترک مي‌کند»، به اين موضوع پرداخت.

اين نشريه نوشت: ‌اين نکته که او به کدام تيم خواهد رفت،‌ هنوز مشخص نيست. دروازه‌بان تيم ملي ايران ظاهرا گزينه‌هاي خارجي در کنار پيشنهاد‌هاي در آلمان دارد. او مي‌خواهد همچنان در تيمي که در دسته يک حضور دارد، بازي کند و «دسته اولي‌»‌بماند. ضمن آنکه در تيمي باشد که پيوسته فرصت حضور در چارچوپ دروازه‌ را داشته باشد.

به باور گزارشگر اين نشريه داوري اين تصميم را به تازگي گرفته و ابتداي فصل با توجه به اين که وضعيت تيمش مشخص نبوده،‌ چنين خيالي در سر نداشته است.

همچنين به اين نکته نيز اشاره شده تمايل تورستن ليبرکنخت، سرمربي برانشوايگي‌ها به استفاده توام از ماريان پتکوويچ، عامل ديگري بوده که داوري را به سمت رد پيشنهاد باشگاهش براي تمديد قرارداد سوق داده است.

چند رسانه ديگر ژرمن‌ها نيز اين موضوع را منعکس کرده و تحليل‌هاي را نيز منتشرکردند. در يکي از اين تحليل‌ها عنوان شد عدم تمايل داوري به تمديد قراردادش با برانشوايگ، را بايد ضربه‌اي مهلک به تيم قعر جدولي آلمان‌ها تعبير کرد.

يک سايت ديگر نيز عنوان کرد با انتشار اين خبر در اصل کام هواداران برانشوايگ به خاطر خروج بازيکني که محبوب‌شان بوده، تلخ شده است.

دروازه‌بان ايراني که مورد توجه کارلوس کي‌روش براي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 است، دو روز قبل در گفت‌وگوي خود با فارس از رد پيشنهاد تمديد قرارداد با اينتراخت براي نخستين مرتبه خبر داد.

وي اظهار داشت پس از رد بحث تمديد قرارداد،‌به پيشنهادهاي ديگر فکر مي‌کند.
نظرات بینندگان