arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳

استقبال از مرزبانان در فرودگاه مشهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : چهار نفر از سربازان مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی که بهمن ماه پارسال توسط گروهک تروریستی در سیستان و بلوچستان ربوده شده و دو روز قبل آزاد شده اند روز سه شنبه در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، سربازان وظیفه ˈسجاد ذهابی، محمد نظامی، رامین حضرتی و جمشید تیموریˈ در میان استقبال گرم خانواده های خود، قشرهای مردم ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی و مسوولان و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شدند.
ˈزهانی، نظامی و تیموریˈ مشهدی و ˈحضرتیˈ بجنوردی هستند.

این سربازان وظیفه به همراه ˈجمشید دانایی فرˈ درجه دار مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفدهم بهمن ماه سال گذشته توسط تروریستها در منطقه جکیگور شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان ربوده شده و به داخل خاک پاکستان انتقال یافته بودند.

گروهک تروریستی ۱۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۲ به ربودن این پنج مرزبان اعتراف و چندی بعد نیز ادعا کرد که ˈجمشید دانایی فرˈ یکی از این مرزبانان را سوم فروردین ماه به شهادت رسانده است.

ˈعبدالرضا رحمانی فضلیˈ وزیر کشور روز گذشته در حاشیه نخستین گردهمایی استانداران و فرمانداران در محل وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: هنوز مدرک قابل قبولی در ارتباط با شهادت ˈجمشید دانایی فرˈ به دست ما نرسیده لذا پیگیریهای جمهوری اسلامی ایران و دولت پاکستان درباره وضعیت پنجمین مرزبان ربوده شده کشورمان همچنان با قوت ادامه دارد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان