arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۴ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳

سرلشگر فیروزآبادی : نیروهای مسلح پشتیبان دولت است/ از دولت تدبیر و امید حمایت می کنیم

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که، نیروهای مسلح به دلایل مختلف در اقتصاد نقش دارند و به همین خاطر پشتیبان دولت خواهند بود گفت: نیروهای مسلح برای پشتیبانی از دولت تدبیر و امید در هر بخش اقتصادی که لازم باشد وارد و ایفای نقش خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص چگونگی همراهی نیروهای مسلح با دولت تدبیر و امید گفت: نیروهای مسلح پشتیبان دولت خواهند بود و ما به طور کامل از دولت تدبیر و امید حمایت می کنیم.

به گزارش «انتخاب»، سردار سرلشگر بسیجی سید حسن فیروزآبادی روز پنج شنبه در حاشیه آیین بزرگداشت شهید صیاد شیرازی و 110 نفر از فرماندهان سال های دفاع مقدس در جمع خبرنگاران با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: نیروهای مسلح ماموریت اقتصادی ندارند، اما کار اقتصادی انجام می دهند.

وی با بیان این که، نیروهای مسلح به دلایل مختلف در اقتصاد نقش دارند و به همین خاطر پشتیبان دولت خواهند بود گفت: نیروهای مسلح برای پشتیبانی از دولت تدبیر و امید در هر بخش اقتصادی که لازم باشد وارد و ایفای نقش خواهند کرد.

وی تاکید کرد که در این باره با دولت و معاون اول رییس جمهوری صحبت و هماهنگی هایی لازم نیز صورت گرفته است.

به نوشته ی ایرنا، رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که، ما در بخش خصوصی و فعالیت های اقتصادی مردم دخالت نمی کنیم تصریح کرد: نیروهای مسلح در اجرای پروژه هایی که برای آن پیمانکار پیدا نشود و یا در اجرای طرح هایی که فقط فناوری های باقی مانده از اقدامات زمان جنگ قادر است آن را حل کند وارد خواهد شد.

وی افزود: بسیاری از پل ها، بزرگراه ها، سدها و تاسیسات آبی و برقی را در نقاط مختلف کشور، نیروهای مسلح برای دولت اجرا کرده است.
نظرات بینندگان