arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۸ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳

خانوارها براساس برنامه زمان بندی به سایت رفاهی مراجعه کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر ستاد هدفمندی یارانه های استان اردبیل گفت: از مردم انتظار داریم بر اساس برنامه زمان بندی شده به سایت رفاهی مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

هاشم مظفری در گفتگو با تسنیم اظهار کرد: به نسبت روز گذشته ثبت نام در سامانه یاد شده امروز با سهولت و راحتی بیشتر انجام می شود که ا میدواریم تا 29 فروردین ماه سرپرست خانوارها براساس آخرین شماره سمت راست کد ملی خود به سامانه مراجعه و ثبت نام کنند چرا که سایت به گونه ای طراحی شده که خارج از ظرفیت خانوارهای که روزانه مشخص می شود امکان پاسخ گویی ندارد.

وی هر گونه تغییر و اعمال نظر مجدد در اطلاعات ثبت شده را غیر ممکن دانست و گفت: خانوارهایی که در اطلاعات آنها اعم از وقایع حیاتی تغییری حاصل شده است نمی توانند در ثبت نام جدید آن را اعمال کنند بلکه در صورت ثبت نام به مررور زمان این تغییرات اعم از کاهش و افزایش تعداد خانوارها اعمال می شود.

مدیر کل اقتصادی استان با قدر دانی از هموطنانی که انصراف داده وثبت نام نمی کنند, گفت: این افراد در حقیقت به توسعه همه جانبه کشور خود با دلسوزی و تکریم خاص به نیازمندان نگاه می کنند و دولت رادر اجرای طرح های مختلف یاری می رسانند.

وی با هشدار به برخی سوء استفاده ها به ویژه در مناطق روستایی در مراجعه به سایت تقلبی اخذ مبالغی برای ثبت نام و دریافت اطلاعات شخصی از خانوارها افزود: با همکاری پلیس این افراد و گروه‌های اخلال گر و کلاه بردار درصورت مشاهده دستگیر شده و از هموطنان نیز انتظار داریم به هرکسی اعتماد نکرده و اطلاعاتشان را در اختیار آنها قرار ندهند.
نظرات بینندگان