arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۹ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳

برخورد خودرو به مهد کودک درآمريکا 15 کشته و زخمي برجا گذاشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سانحه برخورد خودرو به مهد کودکی در شهر اورلاندو در ایالت فلوریدای آمریکا و ورود این خودرو به داخل ساختمان، یک کشته و چهارده زخمی برجا گذاشت.

به گزارش «انتخاب»، واندا دیاز، سخنگوی پلیس گشت بزرگراه فلوریدا، در این رابطه گفت: یک دستگاه خودرو شاسی بلند دوج دورانگو، به یک دستگاه خودرو سواری تویوتای سولارا برخورد کرد و خودرو تویوتا که کنترل خود را از دست داده بود، ناگهان وارد مرکز مراقبت از کودکان شد. راننده خودرو دوج دورانگو بلافاصله از محله سانحه گریخت و پلیس بزرگراه دو ساعت بعد خودرو وی را در حالی که در کنار خانه ای رها شده بود، پیدا کرد. وی افزود: اطلاعاتی که ما هم اکنون در دست داریم حاکی از آن است که راننده این خودرو که فعلاً متواری است، رابرت کورچادوی بیست و شش ساله بوده است که برخی از شاهدان از رفتن او به سمت فرودگاه، پس از ترک خودرو اش خبر دادند. مأموران پلیس برای پیدا کردن وی به فرودگاه اعزام شده اند. کورچادو فردی سابقه‌دار است و از سال 2000 میلادی به این طرف، هشت بار توسط پلیس اورلاندو دستگیر و متعاقباً آزاد شده است.

دیاز افزود: درباره کودکانی که جراحت برداشته‌اند به اطلاع می رسانم که دو تن از مجروحان در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند و بقیه مصدومان به چهار بیمارستان مختلف در اورلاندو منتقل شده اند و پزشکان معالج، شرایط کنونی برخی از این افراد را بحرانی گزارش کرده اند، اما جراحات برخی دیگر از آنان سطحی و جزیی گزارش شده است. مدت بستری آن افرادی که صدمات و جراحات جدی برداشته اند احتمالاً طولانی خواهد بود. یک نفر نیز در این حادثه جان سپرده که هنوز پلیس هویت او را فاش نکرده است.
نظرات بینندگان