arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۳

آيت الله صافي گلپایگانی: جنبه‌هاي ديني در همايش‌ها رعایت شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  یکی از مراجع تقلید رعایت جنبه‌هاي ديني در برنامه و همايش‌ها از جانب مسئولان را ضروري عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آيت الله صافي گلپايگاني در دیدار مهندس چمران رياست شورای عالی استان‌ها با اشاره به برخي مقررات دست و پا گير که به نفع ضعفا و محرومان نيست، گفت: بايد اين دستورالعمل‌ها و مقررات برداشته شود و شهرداري‌ها تمام توان خود را براي كمك به محرومان و نيازمندان به كار گيرند.

وی در بخش ديگري از بيانات خود، مراعات جنبه‌هاي ديني در برنامه و همايش‌ها را از جانب مسئولان امر لازم و ضروري دانست و گفت: در اين مراسم‌ها نبايد برنامه‌هاي خلاف شرع و گناه بيّن انجام گيرد و اگر اين طور شود، همه در برابر اين امر مسئول هستند.

استاد برجسته حوزه در پايان اين ديدار با تشكر مجدد از مهندس چمران و همكاران بيان كرد: شما و همكارانتان قدر اين فرصت ها را بدانيد و از اين فرصت ها، فقط براي رضاي خداوند و حضرت ولي عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف و كمك به مردم و دستگيري از ضعيفان قرار دهيد كه در آينده با ديدن كارها و سوابق خوب خود، نزد وجدان خود آسوده و خوشحال باشيد.

رياست شوراي عالی استان‌ها نیز در اين ديدار گزارشی از فعاليت‌ها، برنامه‌ها و دستورالعمل‌هاي تدوين شده از سوی اين شورا ارائه داد.
منبع: مهر
نظرات بینندگان