arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۳

سالارکيا: پولادي 2بار به کميته انضباطي نيامد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئيس کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس گفت: 2 بار پولادي را به کميته انضباطي دعوت کرديم اما از حضور در جلسه امتناع کرد.
 

محمود سالار کيا ابتدا در مورد بخشش رضا حقيقي و پيام صادقيان که به دليل درگيري در بازي دوستانه با نفت 15 درصد از قراردادهايشان کسر شده بود، گفت: ما منتظر نظر دايي در خصوص بخشش صادقيان و حقيقي هستيم و همان موقع هم اعلام کرديم در صورتي که دايي رضايت داشته باشد جريمه‌هاي آنها را مي‌بخشيم اما فعلا درخواستي به ما نرسيده است.

 وي افزود: جلسه امروز کميته انضباطي مربوط به مهرداد پولادي بود. اين بازيکن را 2 بار براي شرکت در جلسه کميته انضباطي و پاسخگويي به اعضا دعوت کرديم اما او از اين کار امتناع کرد.

سالارکيا ادامه داد: در نهايت تصميم گرفتيم که غيابي رأي او را صادر کنيم. آقاي پولادي با توجه به تخلفاتي که در مصاحبه در برنامه‌هاي تلويزيوني و رسانه‌هاي نوشتاري عليه مسئولان باشگاه انجام داده و اين کار را تشويش اذهان عمومي دانستيم و به همين دليل طبق ماده 25 آئين‌‌نامه انضباطي ايشان را محکوم دانستيم.

سالارکيا ادامه داد: به همين دليل 30درصد از قرارداد مهرداد پولادي کسر شد و ما اين حکم را سريع اجرا خواهيم کرد چون بازيکن بايد تمام جهات را براي انجام مصاحبه عليه مسئولان بسنجد و بعد صحبت‌هاي خود را مطرح کند.

وي در پاسخ به سؤالي که آيا اين جريمه ربطي به صحبت‌هاي پولادي در برنامه 90 هم داشت يا خير، گفت: بله بالاخره بازيکنان با باشگاه قرارداد دارند و بايد پاسخگوي صحبت‌هاي خود در رسانه‌ها باشند. صحبت‌هاي پولادي به نظر ما به دليل تشويش ذهن هواداران و اذهان عمومي بوده و اين حکم را امروز براي اين بازيکن صادر کرديم البته جا دارد نايب قهرماني پرسپوليس را به کليه بازيکنان و کادر فني که با مشکلات زياد آن را به دست آوردند تبريک بگويم.
نظرات بینندگان