arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۳

دژاگه: با حمايت هواداران در ليگ برتر مي‌مانيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهاجم ايراني تيم فولام معتقد است اين تيم مي تواند با تکيه بر روحيه به دست آمده از پيروزي اخير در ليگ برتر باقي بماند.
 

تيم فولام که در رقابت هاي اين فصل ليگ برتر وضعيت مناسبي ندارد در آستانه سقوط قرار گرفته است. هرچند به اعتقاد اشکان دژاگه 6 امتياز سفيد پوشان از دو بازي اخير مي تواند آنها را به ماندن در ليگ برتر اميدوار کند.

 اشکان دژاگه درباره وضعيت تيم گفت: روز شنبه در ورزشگاه کراون کاتج جو بسيار خوبي را شاهد بوديم. در مقابل استون ويلا نيز وضعيت به همين ترتيب بود. فکر مي کنم اگر هواداران در بازي هاي آينده به همين شکل از تيم حمايت کنند مي توانيم در ليگ برتر باقي بمانيم.

وي ادامه داد: هواداران در بازي هاي اخير ما کمک زيادي را کردند. ما همه با هم هستيم،‌ کادر فني، بازيکنان و هواداران اميدواريم که بتوانيم با کمک يکديگر امتيازهاي بازي هاي باقيمانده را جمع آوري کنيم و اندوخته شروع کار ديدار مقابل تاتنهام در روز شنبه خواهد بود.

دژاگه که پس از تمرين تيم با خبرنگاران گفت و گو مي کرد، ادامه داد: تيم از نتايج به دست آمده خوشحال است و هواداران نيز راضي به نظر مي رسند. آخر هفته بسيار سختي داشتيم چرا که بازي دشوار و مشکلي پيش روي ما قرار داشت. دليل اين مساله اين بود که نورويچ هم با انگيزه زيادي بازي کرد و امتيازهاي بازي برايش اهميت زيادي داشت.

مهاجم ايراني فولام درباره حضور تماشاگران در تمرين اين تيم نيز گفت: فکر مي کنم بعد از دو پيروزي که به دست آورديم خوب است که هواداران به تمرين بيايند و تيم را از نزديک ببينند. من از ديدن بچه ها و خانواده ها در تمرين لذت بردم و فکر کنم باز بودن تمرين براي تماشاگران، هم براي آنها خوب است و هم براي باشگاه.

دژاگه درباره ديدار برگشت مقابل تاتنهام که انگيزه انتقامي نيز براي فولام دارد، گفت: در بازي رفت بسيار بد شانس بوديم و به نظر من مي توانستيم حداقل يک امتياز بگيريم، به همين دليل انگيزه زيادي داريم که شکست بازي رفت را جبران کنيم، با توجه به عملکردي که در دو بازي اخير داشته ايم اعتماد به نفس بالايي به دست آورديم، البته بازي مقابل تاتنهام سخت است، با اين وجود سال گذشته توانستيم با يک گل به پيروزي برسيم و اميدوارم امسال نيز اين نتيجه را تکرار کنيم.

نظرات بینندگان