arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۳

بيانيه باشگاه سياه‌جامگان در مورد داوري

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه فرهنگي ورزشي سياه‌جامگان ابومسلم خراسان درباره حواشي، اتفاقات و اظهار نظرهاي افراد مختلف پس از ديدار اين تيم در مرحله رفت رقابت هاي پلي آف ليگ دسته اول بيانيه اي صادر کرد.
 

به گزارش روابط عمومي باشگاه سياه جامگان ابومسلم، متن اين بيانيه به اين شرح است:

حال که به لطف خداوند و با تکيه به جمعي از بازيکنان بومي و جوان خطه امام رضا(ع) توانسته‌ايم تا مرحله پلي‌آف رقابت‌هاي ليگ دسته اول پيشروي کنيم، همان‌طور که پيش‌بيني مي‌شد افراد مختلف که طاقت حضور يک تيم بي‌ادعا و کم هزينه را در ليگ برتر نداشته و بيش از آن‌که دلشان براي فوتبال اين کشور بسوزد، نگران پول‌هاي هنگفتي هستند که براي صعود هزينه کرده و به آن نرسيده‌اند، شروع به حاشيه‌سازي براي سياه‌جامگان ابومسلم کرده‌اند.

تمام صحبت هم پيرامون يک پنالتي گرفته نشده براي تيم پيکان است؛ اما سوال اينجاست که آن 2پنالتي مسلم که روي بازيکنان سياه‌جامگان انجام شد و حتي يکي از آن‌ها با تشخيص تمارض داور و دادن کارت زرد، بازيکن ما را از ديدار برگشت محروم کرد، کجا ديده شد؟ اينکه سياه‌جامگان بدون تريبون و بي سر و صدا، همهمه‌اي نه در کنار زمين و نه پس از بازي براي آن پنالتي‌ها راه نينداخت، نبايد دستاويز خوبي براي دست پيش گرفتن مديران پيکاني فوتبال باشد.

بدون شک اگر الطاف عمدتا سهوي داوري، امسال با برخي از تيم‌ها همسو نبود، قطعا حالا به جاي داشتن حرص ليگ برتر، داشتند براي حضور در ليگ دسته دوم برنامه‌ريزي مي‌کردند و حالا پيکاني‌ها اين گونه مقابل تيم مشهدي جولان رسانه‌اي نمي‌دادند.

علي‌اي‌الحال سوابق نشان داده که تا کنون کسي نتوانسته در قضاوت فردي صالح چون «احمد صالحي» تشکيک کرده و دامن داوري کشور را خدشه‌دار کند و ايمان داريم مديران ارشد فدراسيون فوتبال اسير اين جوسازي تيم پرادعاي پيکان که از سالن جلسات قرعه‌کشي مسابقات آغاز شد، نخواهند شد و بازي برگشت با حضور خيل عظيم هواداران مشهدي، در کمال سلامت برگزار و تيمي که شايستگي دارد راهي مرحله بعد خواهد شد، چرا که بارها گفته‌ايم «ليگ برتر مدينه فاضله سياه‌جامگان نيست»!
نظرات بینندگان