arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۹ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۳

شرایط ثبت‌نام در آزمون دبیرستان‌های متوسطه و هنرستان‌های نمونه دولتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران گفت: از امروز ثبت نام در آزمون نمونه دولتی آغاز و دانش‌آموزان با واریز 7 هزار تومان کد شناسه دریافت کرده و این دوره ثبت نام در تاریخ 15اردیبهشت خاتمه می‌پذیرد.

ثقفی، سخنگوی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت و ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی از امروز می‌توانند به سایت www.nemoone.tedu.ir مراجعه کنند و با تهیه دفترچه آزمون ضمن مطالعه دفترچه اقدام به ثبت نام کنند.
 
وی در ادامه افزود: زمان ثبت نام تا ساعت 24 پانزده اردیبهشت است و کارت آزمون در تاریخ 20 فردا به مدت 3روز بر روی سایت قرار خواهد گرفت و فرآیند برگزاری آزمون جمعه 23خرداد ساعت 9صبح است.
 
این مقام مسئول آموزش و پرورش اظهار داشت: با توجه به آنکه دانش‌آموزان در سایت مندرج اطلاعات فردی‌شان ثبت شده با ورود کدملی و کدشناسه می‌توانند اطلاعات شناسنامه خود را روایت کنند؛ در ضمن دانش‌آموزان با واریز مبلغ 7هزار تومان به شماره حسابی که در دفترچه آزمون قید شده می‌توانند فیش واریزی را به مدیر مدرسه تحویل دهند و کدشناسه را دریافت کنند.
 
ثقفی بیان کرد: ظرفیت پذیرش به صورت رسمی اعلام نمی‌شود در هر منطقه ظرفیت پذیرش متفاوت است.
 
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران خاطرنشان کرد: پذیرش با شرط معدل در پایه ششم 16 و در مدارس ارزشیابی توصیفی در دوره ابتدایی کسب مقیاس حداقل خوب در تمامی دروس و کسب معدل 15 در پایه سوم راهنمایی است.
نظرات بینندگان