arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۶۰۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

بی‌کیفیت‌ترین خودروی داخلی را بشناسید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
م‌وی‌ام110 بی‌کیفیت‌ترین خودروی سواری تولیدی در کشور است.

به گزارش ایسنا، براساس جدیدترین رده‌بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروی چینی ام‌وی‌ام110 در میان 21 مدل خودروی سواری تولیدی در کشور در اسفندماه سال 92 عنوان بی‌کیفیت‌ترین خودرو را از آن خود کرده است.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مسوول رده‌بندی کیفی خودروهای تولیدی براساس شاخص‌هایی چون عیوب فنی و عملکردی، تزیینات و مونتاژ، بدنه، رنگ و ایرادات مهم و اساسی است و در جدیدترین رده‌بندی منتشر شده از سوی این شرکت خودروی ام‌وی‌ام 110 با 85.4 نمره منفی در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

ام‌وی‌ام110 خودرویی چینی است که قطعات آن از کشور چین وارد شده و در شرکت مدیران خودرو مونتاژ می‌شود. این خودرو دارای حجم موتور 1100 سی‌سی بوده و با میانگین قیمت 20 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قرار گرفتن ام‌وی‌ام110 در قعر (انتهای) جدول رده‌بندی کیفی خودروهای سواری داخلی در حالی است که شرکت مدیران خودرو در سایت رسمی خود در معرفی ویژگی‌های ایمنی این خودرو نوشته است: "خودروی 110 خودرویی بسیار ایمن در کلاس خود است. وجود یک کلاف تقویتی دور تا دور اتاق خودرو و همچنین سپرهای ضربه‌گیر، ضریب ایمنی داخل اتاق را به طرز محسوسی افزایش داده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
کسرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
1
10
حتما پراید وانت از ام وی ام با کیفیت تره؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
4
5
این خبر از سوی سایت انتخاب توهین به شعور مردم تلقی میشود .چون مردم تا همین الان تعداد قابل توجهی از این خودرو را دیده اند وحتی سوار هم شده اند . این خودرو در دوکلاس 800 سی سی و 1100 سی سی در کارخانه مدیران تولید میشود . که مدل چهارسیلندر یا همان 1100 سی سی از حیث ایمنی و سوخت واستهلاک وراحتی با خودروی تولیدی پژو (206) قابل قیاس است .صرف نظر از شکل ظاهری . این گونه قضاوتها نتیجه بررسی هایی است که توسط افراد نا کارامد تجزیه وتحلیل و منتشر گردیده شده است . والبته مهم قضاوت مردم است که الحمدلله خوب میدانند و قضاوت هم میکنند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
1
4
تز پراید خیلی خیلی بهتره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
5
5
بر اساس همین گزارش، خودرو ام وی ام ۱۱۰ در ۶ بخش از ۹ بخش، از پراید بهتر است و جالب اینکه این خودرو در مهمترين بخش ها از جمله سیستم تعلیق، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیرات الکتریکی، صداهای غیرعادی و نفوذ آب از پراید بهتر است و فقط در تزیینات !! ،بدنه و رنگ از پراید عقب تر است، در بخش تزیینات امتیاز منفی خیلی زیادی به ام وی ام داده شده تا در نهایت و در مجموع از پراید با اختلاف ناچیز عقب تر قرار گیرد. خودروی MVM X33 هم در ۷ بخش از ۹ بخش مورد بررسی از تیبا بهتر است اما به دلیل امتیاز منفی خیلی زیادی که در بخش "تزیینات !! " گرفته، از تیبا و خیلی از ماشبن های دیگه، بی کیفیت تر ارزیابی شده! البته بنده مطمين هستم كه اين شركت بازرسي و كيفيت، خداي ناكرده هيچگونه ارتباطي با شركت هاي ايران خودرو سايپا ندارد و كاملا عادلانه ارزيابي كرده !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
1
12
مگه خودروی با کیفیت هم داریم
نظرات بینندگان