arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳

پلیس راهور: هیچ جریمه‌ای حذف نمی‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور گفت: هیچ برگه جریمه‌ای در سیستم پلیس حذف نمی‌شود و اعتراض به جرایم رانندگی در سراسر کشور یکپارچه است و تسهیلات در واحدهای رسیدگی به خوبی ارائه می‌شود.

به گزارش فارس سرهنگ احمد کرمی اسد در مورد نحوه اعتراض به جریمه ها گفت: هیچ برگه جریمه‌ای در سیستم پلیس حذف نمی‌شود و تنها در صورتی که راننده بتواند مستندات را در خصوص خطای مأمور یا کارمند پانچ جریمه‌ها ارائه کند قبض از سیستم پلیس حذف می‌شود.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور گفت: جریمه‌های دوربینی با توجه به اینکه مستند است و عکس تخلف در اختیار پلیس است به هیچ وجه از سیستم حذف نمی‌شود و اعتراض به جرایم دوربینی پذیرفته نیست.

به گفته رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور، اعتراض به جرایم رانندگی در سراسر کشور یکپارچه است و تسهیلات در واحدهای رسیدگی به خوبی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر به دنبال این هستیم تا شهروندان پس از دریافت صورتحساب جریمه در سایت راهور 120 بتوانند شناسه قبض و پرداخت را دریافت کنند و بدون نیاز به سفر درون شهری قبض را پرداخت کنند.

کرمی اسد با اعلام اینکه در صورتی که خودرویی طبق ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی میزان جریمه‌هایش به یک میلیون تومان برسد در سیستم پلیس توقیف شده و از طریق پست و پیامک اخطار توقیف برای فرد ارسال می شود، افزود: راننده موظف است ظرف یک ماه جریمه را پرداخت کرده در غیر اینصورت خودرو توقیف فیزیکی می‌شود.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور خاطر نشان کرد: تسهیلاتی برای این رانندگان در نظر گرفته شده است و پس از پرداخت دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و شکایت بدون مراجعه از سوابق خودرو حذف می شود؛ البته این موضوع تنها برای خودروهایی است که یک میلیون تومان خلافی دارند.
نظرات بینندگان