arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳

کرانچار: گل آفسايد الهلال زحمات ما را هدر داد

سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: گلي که الهلال به ثمر رساند در شرايط آفسايد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: گلي که الهلال به ثمر رساند در شرايط آفسايد بود.
 

به گزارش سايت باشگاه سپاهان، زلاتکو کرانچار پس از ديدار الهلال عربستان و سپاهان اصفهان که با شکست يک بر صفر نماينده کشورمان به پايان رسيد عنوان کرد: ديدار با الهلال دو نيمه متفاوت داشت و شرايط در هر کدام از نيمه‌ها کاملا فرق مي کرد.

وي افزود: در نيمه اول ما از شدت حملات و ميل به هجوم الهلالي‌ها مطلع بوديم. با برنامه‌اي که داشتيم سعي‌مان در آرام کردن حريف بود و تا آخرين لحظات نيمه اول نيز در اين برنامه موفق بوديم.

سرمربي سپاهان با بيان اينکه گل الهلال شرايط خوب سپاهان را تغيير داد، اظهار داشت: متاسفانه گلي که در آخرين لحظات به ثمر رسيد شرايط خوب‌مان در نيمه اول را تغيير داد. در واقع در نيمه اول همه چيز تا قبل از دريافت گل خوب بود و گلي که به نظر ما در شرايط آفسايد به ثمر رسيد زحمات و تلاش‌هاي بازيکنان را به هدر داد.

کرانچار اظهار داشت: نيمه دوم ما يک بازي کاملاً متفاوت انجام داديم. موقعيت‌هاي زيادي را روي دروازه الهلال خلق کرديم و نشان داديم که در اين نيمه بسيار بهتر از رقيب عمل هستيم. الهلال هم روي ضد حملات موقعيت‌هايي را خلق کرد اما با آرايشي که به خود گرفته بوديم، شانس‌ها و موقعيت‌هاي ما بسيار بيشتر بود که متاسفانه تبديل به گل نشد.

سرمربي سپاهان در پاسخ به اين سؤال که چرا در بازي برابر الهلال از جواهير سوکاي استفاده نکرده، گفت: سوکاي چند ماه در مصدوميت به سر مي‌برد و از ابتدا شرايط بازي را نداشت، اما با اين وجود از زماني که به ميدان آمد با تمام توان خود موقعيت‌هاي متعددي را خلق کرد.
نظرات بینندگان