arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۹۶۸
تعداد نظرات: ۱۴۰ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳

سخنگوی دولت: 73 میلیون نفر برای یارانه ثبت نام کردند، 2 میلیون و 400 هزار نفر انصراف دادند

سخنگوی دولت ضمن قدردانی از تمامی دو میلیون و 400 هزار نفر که از دریافت یارانه انصراف دادند، گفت: آنان با انصراف خود هزار و 200 میلیارد تومان منبع مالی در اختیار دولت قرار دادند تا از این امکانات برای ارتقای بخش های تولید، حمل و نقل عمومی، بهداشت و درمان و کمک به اقشار کم درآمد استفاده شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی دولت ضمن قدردانی از تمامی دو میلیون و 400 هزار نفر که از دریافت یارانه انصراف دادند، گفت: آنان با انصراف خود هزار و 200 میلیارد تومان منبع مالی در اختیار دولت قرار دادند تا از این امکانات برای ارتقای بخش های تولید، حمل و نقل عمومی، بهداشت و درمان و کمک به اقشار کم درآمد استفاده شود.

به گزارش «انتخاب»، «محمد باقر نوبخت» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در نشستی با خبرنگاران افزود: هر چند در روزهای نخست، تعداد افرادی که برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده بودند به بیش از 10 درصد رسیده بود و پیش بینی می شد که هفت تا هشت میلیون نفر از دریافت انصراف دهند، به تشخیص خانوارها تعداد دو میلیون و 400 هزار نفر در مرحله دوم ثبت نام از دریافت یارانه انصراف دادند.

وی یادآور شد: 73 میلیون نفر نیز در این مرحله برای دریافت یارانه ثبت نام کرده اند.

سخنگوی دولت از تمامی دو میلیون و 400 هزار نفر که از دریافت یارانه انصراف دادند قدردانی کرد و گفت: آنان با انصراف خود هزار و 200 میلیارد تومان منبع مالی در اختیار دولت قرار دادند تا از این امکانات برای بخش های تولید، حمل و نقل عمومی، بهداشت و درمان و کمک به اقشار کم درآمد استفاده شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۰
در انتظار بررسی: ۵۸
غیر قابل انتشار: ۹۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
23
100
البته خیلیها هم که تازه سرپرست خانواده شده اند و تازه ازدواج کرده اند هم جا مانده اند از ثبت نام اونها رو هم جزء انصرافی ها محاسبه کرده اند باید یکبار دیگر برای این اشخاص که تعدادشون هم کم نیست سایت رو فعال کنند
پاسخ ها
حسین
| UNITED STATES |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
نا زمانی که منافع شخصی بر منافع ملی ترجیح داده شود وضع همین است
rose
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
بنده هم از تمام کسانی که انصراف دادند تشکر میکنم.چون این دوستان دست دولت را جهت درست کردن یک بابک زنجانی دیگر را باز کذاشتن.
كارمند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
62
61
يعني اون 73 ميليون نفر هم كه خيلي هايشان واقعا نيازمند يارانه نقدي هستند . قابل تشكر نيستند .
پاسخ ها
محمد
| UNITED STATES |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
ده میلیون ثروتمند داریم!!!!!!!!!!!!
نادر ندار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
32
77
اول با این ادبیات و با بکار بردن «انصراف»، بر خلاف قانون، اینگونه الاء می فرمائید که دریافت یارانه حق همه است و سپس از آنها میخواهید آنصراف دهند و در این اقدام از اعتبار و حیثت مراجع نیز خرج کردید. واقعاً بی تدبیر ی و تأسف آور است!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
این پول نفت نیست عمو جان از افزایش قیمت بنزین و آب و برق گاز حاصل میشه عمو جون ! حالا باز تورم رفت بالا میفهمی !
دانشجو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
دریافت یارانه حق همه است، ولی دلیل نمی شود به هر قیمتی (تورم، گرانی) به مردم داده شود.
به مردم گفته اند اگر نیاز ندارید انصراف بدهید تا آن را برای حوزه سلامت خرج کنیم. کجایش بی تدبیری و تاسف آور است؟؟؟
گدا پروری بی تدبیری و تاسف آور نیست؟؟
من ترجیح می دهم سر کار بروم تا اینکه 45000 تومان بگیرم که معلوم نیست کجا می رود...
لطفا منتشر کن. به کسی توهین نکرده ام.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
پس پول نفت چی میشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
4
101
واقعا؟؟؟؟ چه جالب!!!! يعني اينهمه تلويزيون و مراجع و دست اندركاران گفتند فايده اي نداشت؟؟؟ مگه با تهديد ميشه نظر مردم رو عوض كرد؟كل استانداران و فرمانداران و بخشداران و مديران كل وزارت خانه ها و دستگاههاي اجرايي و شهرداران و نماينده هاي مجلس كه به اجبار نتونستن ثبت نام كنن رو اگه جمع كنين بازم ازين آمار ميزنه بالا.اين يعني اونا هم تعداديشون ثبت نام كردن.بهتره اول قانونشو درست مي نوشتين بعد اجراش ميكردين
پاسخ ها
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
متن اخرت بخدا حرف نداشت
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
تا زمانی که با سیستم مدیرتی بد دولتی که به صورت موروثی وجود داشته، هست. هیچ وقت نمیتونیم انتظار داشته باشیم فرد، منافعشو به جمع ترجیح بده. بدون شد جمع با این روش مدیرت اون حق رو ضایع میکنه که کرده....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
24
149
اين نشان مي دهد اشكال از خود ما مردم است يعني ما ٧٣ ميليون نيازمند داريم؟ يعني اين همه ادم ثروتمند كه در اطراف همه ما هستند از كره مريخ امده اند؟ خجالت هم خوب جيزي است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
6
90
خب حالا دیگه مشکلتون حل شد؟ برید بگردید ببینید این 73 میلیون چند درصدوشون واقعا نیاز دارن اگه کشور اینقدر نیازمند داره که وامصیبتا!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
11
109
یعنی 73 میلیون نیازمند در جامعه داریم؟؟!!!!!
پاسخ ها
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
نخیر علی آقا
کسی که یارانه میگیره گدا و نیازمند نیست
این حق ملی هر فرده نه صدقه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
آقایی که دم از حق می زنی ، اولا به من بگو فروش منابع زیر زمینی نسل های آینده و حال ، کجاش حقه ؟!! فعلا مجبوریم این منابع رو بفروشیم و خرج کنیم . دوما ، اگه الفبای اقتصاد رو بلد باشی ، می دونستید که هر 1 تومان افزایش نقدینگی ، چقدر تورم را افزایش میده و سوما ، ما ملت تنبل ، کی میخوایم دست از چیز های مفت و به اصطلاح حق خودمون !!!! بر داریم ؟! کمی منطقی فکر کنیم
دانشجو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
حق ملی هر فرد در گرفتن ماهیانه 45500 تومان نیست. حق ملی هر فرد، برخوردار بودن از شغل آبرومند، ثبات در اقتصاد است نه این مقدار اندک پول که به هیچ جا نمی رسد.
مثل یارانه به کسی می ماند که به محض سوارشدن به اتوبوس میله را می چسبد و وقتی به او می گویند میله را ول کن، بیا بنشین، می گوید گرفتن میله حق ملی و مسلم ماست.

دولت قبل از روی تنبلی، به جای صرف این پول در اشتغالزایی، حمایت از تولید، پشتیبانی از کشاورزان و ... این پول را به خود مردم داد و به مردم گفت خودتان بروید برای خودتان هرکاری می خواهید بکنید... الحق که دولت بی مسئولیتی بود.
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
محمد رضا آقا شما مسلماً میدونی که یک شبه (اگه اشتباه نکرده باشم)حدود 50 هزار میلیارد نقدینگی واد اقتصاد شدن در صورتی که مسلماً توی یک شب به اندازه اون پول تولیدی صورت نگرفته معلومه که ارزش پول ملی رو پایین میاره و قدرت خرید مردم رو کم می کنه.چقذر خوب میشد کسانی که واقعاً نیازمند نیستند از این حق ملی خود به نفع منافع ملی می گذشتند.
فريادذ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
اين دو ميليون نفر هم كادر نيروهاي مسلح و ايراني هاي خارج نشين هستن كه دولت بهشون اجازه ثبت نام ندادن ...در واقع هيچكس انصراف نداده ...!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
4
43
به بابی می گفتین.. همینو بهتون می داد.. نمی خواست 10 روزم ملت رو اوسگل کنید!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
43
34
باید خود شخص رییس جمهور در تلویزیون حاضر می‌شدند و با ادبیات خاص خود و دلیل و منطق مردم را دعوت به انصراف می‌کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
اخه ضرغامی نمیگذاشت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
اعجب
کریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
اینهمه سخرانی ازرییس جمهور پخش شد که همش درباره یارانه صحبت می کرد کافی نبود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
41
35
تو این وضعیت اقتصادی انتظار دارند مردم انصراف دهند!!!!
ضمنا بنظر می رسد اقا روحانی در تیم های مشاورشان تجدید نظر کنند !!!
پیشنهاد می شود میزان یارانه ها را 20 تا 25 کنند برای همه و برای دهک های 1 و2 یارانه 100 هزار تومانی بدهند
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
26
55
خب حالا چکار باید کرد؟؟؟؟؟ همه با هم باختیم ... صدا و سیما که نقش مهمی در ثبت نام مردم داشت ... پیشنهاد من این است دولت خود دستبکار شود و تا مرز ده میلیون نفر را شناسایی کند و به انان یارانه ندهد
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
حالا که همه ثبت نام کردن شد تقصیر صدا و سیما؟!!!!
ماشاالله فقط مونده بود که یه سریال مختص انصراف بسازه... رو نیست که....
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
17
40
اشتباه بزرگ اتاق فکر دولت در ثبت نام اینتر نتی یارانه : سرویس اینتر نت قالبا در اختیار قشر متوسط به بالا میباشد و محرومین جامعه در این مقوله هم محرومند و مجبور به مراجعه کافی نت ها شدند ولی اگر ثبت نام فیزیکی و حضوری بود به مراتب قشر مرفه حوصله این کار را نداشتند حداقل در این مقوله تکنولوژِی مناسب نبود
هوشنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
21
54
تعداد اندکی انصراف دادند ولی مطمنا بیشتر کسانی که ثبت کرده اند نیاز مند نیستند بلکه شاید حریص اند و معنای مملکت داری را نمی دانند پیشنهاد می شود به انصراف دهندگان کارت همیاری ملی که قول داده شده بود ارائه شود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
هوشی جون کارت همیاری رو بزار دم کوزه ابشو بخور.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
55
52
پول نفت مال اين ملت دل سوخته است درود بر مردم شريف ايران زمين
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
برادر با شرف...........اون پول نفت نبود که به مردم میدادند.........اون پولا رو بیشترشو از بانک مرکزی دولت غرض کرده بود که یکی از عوامل مهم تورم نزدیک به 45 درصدی هم همین بود.........................آقای دل سوخته...........
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
آفرین
باران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
با امیر موافقم.نمیدونم کی دیگه میخایم بفهمیم خودمون داریم چ بلایی ب سر خودمون میاریم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
3
93
هر شبکه تلویزیون زدیم طرف می گفت انصراف می دهم. طوری که همه برایمان اینجوری تداعی شد که تعداد انصراف دهندگان خیلی زیاد است. اما حالا معلوم میشه تلویزیون و مصاحبه هاش چقدر واقعیت را نشان میدهد؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
2
96
پس چرا تلویزیون هر کیو نشون میداد میگفتند انصراف می دهیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
خوب اومدی: بنابراین بدونید بقیه مصاحبه های تلویزیون در مورد آمریکا و جنگ و انرژی هسته ای هم از همین قماشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
چون ضرغامی از دولت دستور داشت که اینطوری مصاحبه بگیرن
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
18
67
واقعا شرم آور این آمار .متاسفم برای مردمی که به خودشون هم رحم نمی کنند.خداوکیلی تو این مملکت فقط دو میلیون و پانصد هزار نفر به این ماهی 45000 تومان نیاز نداشتند.
پاسخ ها
ناشناس
| CANADA |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
تازه حتم داشته باشید خیلی از این دو میلیون پانصد هزار نفر شاید احتیاج داشتند ولی عزت نفسشون اجازه نداد که ثبت نام کنند. ولی میلیاردرهای نیازمند مملکت برام خیلی جالبند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
بحث اینها نیست! باید روی این موضوع تامل بیشتری کرد که چرا برغم اینهمه درخواستها؛ مردم به آقایان نه گفتند؟ جوابش واضح است به آقایان اعتماد ندارند؟ واقعا" پرداخت یارانه مسخره است؟ چه رایانه ای؟ از روزی که بحث یارانه ها مطرح شده؛ در قبال پرداخت اندکی؟ تمام کالاها چندین برابر افزایش قیمت داشته ؟ و زندگی را برای مردم و البته نه خودشان و اذناببشان جهنم تمام عیار کرده اند؟؟ آقایان مدعی کلیدداری و تدبیر هم بجای ابراز تدابیر همان روند نامیمون گذشته افزایش قیمتها بدون اندکی توجه به وضعیت دشوار مردم- تکیه کرده اند؟ خوب آقای روحانی ! تدبیر جنابعالی کو؟؟
تافردا
|
TAJIKISTAN
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
8
41
بسمه تعالی
متأسفانه انصراف ندادند بلکه ازخارج ازکشوردسترسی به ثبت نام نداشتندچون قریب دومیلیون پانصد هزارنفرخارج نشین درمرحله ی اول، یارانه دریافت می کردند
پاسخ ها
ناشناس
| CANADA |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
من خارج نشینم دسترسی هم داشتم (برای پدر خانمم از اینجا وصل شدم به کامپیوترشون تو ایران و ثبت نام کردم) ولی برای خودم ثبت نام نکردم.
بهزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
بسمه تعالی
ینی نمی تونستن شماره ملی شون رو SMS کنن واسه آشناهای داخل کشور اونا واسشون ثبت نام کنن!!!؟
ینی حرف تاریخی زدیا...
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
البته فصل کوچ عشایر است حدسم اینه که بعضی از اونها که واقعا نیاز داشتن دسترسی نداشتن
بهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
5
21
این یعنی مردم انتطارت خودتونو از خدمات دولت که از بخش یارانه ها قرار بودحاصل بشه بیارید پایین!!!!! پول رو بگیر بعد با یه آمار من دراوردی خدمات نده! چه سیاست جالبی!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
اشتباه مثبت دادم
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
2
48
تو زمان ثبت نام تلویزیون با هرکی مصاحبه میکرد همه میگفتن میخوان انصراف بدن اما الان ... !!!!
میشه از جناب ضرغامی بپرسم تلویزیون تحت مدیریت ایشون این مصاحبه ها رو کجا ضبط میکرده ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
به تلویزیون چه ربطی داره؟
مردم داشتن کلاس میذاشتن شما چرا باورتون شده؟
مرجان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
4
35
خیلی از مردم به یارانه ها نیاز دارن. گرونی و تورم کمر همه رو شکسته. خیلی ها هستن که شرمنده ی یه لباس نو برای بچه هاشونن. وقتی می بینن نمی تونن نیازهای خودشونو برطرف کنن به امید اینکه اون 45 هزار تومن دستگیرشون شه متوصل به ثبت نام شدن.....
خدایا خودت کمکمون کن
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
خدا سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
26
50
من تو انتخابات به ستاد روحانی حتی کمک مالی کردم فقط بخاطر نجات کشورم از فاجعه، اما برای یارانه ثبت نام کردم چون اعتماد ندارم این درآمد برای کشورم هزینه میشود نه کشورهای دیگر...!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
بعضی خرج ها سر جاشه ، خودتو گول نزن!
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
6
35
من خودم به شخصه 4میلیون و 275 هزار و 622 نفر رو دیدم که تو رسانه مــــلـــی باهاشون مصاحبه شد و گفتن انصراف دادیم تازه به مردم هم پیشنهاد میدادن که انصراف بدین.( کی این رسانه ملی میخواد بفهمه که مردم وقتی دوربین رو میبینن کلا شخصیت و ذهنیت و تفکر شون عوض میشه)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
1
39
آقا ول کن یارانه رو

یکی این دلارو بیاد بگیره

تا مردم حواسشون به یارانس دارن خیلی آروم آروم و قشنگ دلارو می برن بالا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
پس توقع داشتی با این خیل نیازمند که دولت هنوز ۱۴ تریلیون تومن باید براشون استقراض کنه دلار بشه ۲۸۵۰ تومن. نخیر!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
اگه تقاضا نباشه ، دلار بالا نمیره . همین من و شما هستیم که تقاضای کاذب راه میندازیم و اینجوری دلار بالا میره . یه مثال ملموس میزنم . دولت محمود به خاطر دادن همین یارانه نقدی ، تقاضای کاذب برای دلار ایجاد می کرد ( مثل امروز که این بار ملت دارن همون کارو می کنن !!!) که بتونه با فروش دلار به قیمت بالا ، ریال بیشتر واسه پرداخت یارانه ها داشته باشه و این شد شروع داستان اسفناک یارانه و ملت ما
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
3
20
آقاجون اونايي كه نتونستند ثبت نام بكنند چجوري ثبت نام بكنن؟سرپرستشون يه ماه پيش فوت كرده به خاطر ثبت نام دوباره؛ نه اجازه تغيير سرپرست ندادن!اجازه ثبت نام هم كه ندادن!
حزب الله هم الغالبون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
8
33
من به آقای روحانی رأی ندادم. ولی از دریافت یارانه انصراف دادم. و در کل با سیاستهای دولت و حکومت در اجرای موفق هدفمندی یارانه ها و سیاستهای اجرایی دیگر موافقم. همین هدفمندی یارانه ها را ما ایمان داریم که اگر هر دولتی درست آن را اجرا کند بسیاری از مشکلات از جمله تولید، درمان، قاچاق کالا، صرفه جویی و مصرف درست ، هدر نرفتن بودجه های کلان و بسیاری موارد دیگر سامان داده خواهد شد. حتی تولید ما را به سمت تولیدی با تکنولوژی پیشرفته سوق خواهد داد. تأسف ماجرا اینجاست که آقایانی که سنگ دولت و آقای روحانی را به سینه می زدند و همه جوره از ایشان دفاع می کردند و وضع مالی شان هم خوب است چرا با دولت در این کار عظیم ملی همکاری نکرده اند.!!!؟؟؟؟؟؟ پای هزینه که وسط می آید معلوم می شود جوهره افراد چیست!!1
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
حرف حساب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
13
35
من جای دولتمردان بودم با این تعداد انصرافی خودم رو ضایع نمی کردم و مثل دولت قبل به همه یارانه می دادم
پاسخ ها
دانشجو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
شما میدونی دولت قبلی به چند نفر یارانه میداد؟؟:)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
5
15
برقراری عدالت با اصلاح قانون وتدبیر امکان پذیر است.خود به خود که عدالت ایجاد نمی شود.در ضمن هدف دولت از هدفمندی برقراری عدالت وکاهش فاصله ی طبقاتی بود نه اینکه هر کس دوست داشت یارانه بگیرد هر کس دوس نداشت نگیرد...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
4
34
جالبه من خودم کارمندم که از گرفتن یارانه انصراف دادم. منظورم اینه که این 2 میلیون نفر پولدار نبودند که انصراف دادن، اسمشون رو هر چی می خواین بذارین: قانع، دلسوز، روشنفکر و ... . و همه کسانی هم که ثبت نام کردن لزوما زیر خط فقر نبودن، در اون صورت کشور ما با یه کشور آفریقایی فرقی نداشت. مسئله اینجاست یه آدم ثروتمند یا قشر متوسط چرا باید ثبت نام کنه؟//
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
6
20
عجب اعتمادی--صدا وسیما از هر کی که مصاحبه میکرد با قاطعیت میگفت انصراف میدم حالا چی شده؟؟؟؟این همه بگیر و ببند و بیا و برو برای 2 میلیون 400 هزار نفر؟؟؟یاد میرزای شیرازی بخیر
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
8
19
برای یارانه فقط یک راه وجود داره: تمام کسانیکه مستحق می دانند خودشان را باید به کمیته ی امداد و بهزیستی مراجعه کنند و از محل زندگی و میزان درآمدشان طبق همان روال قبل این مراکز ارزیابی بعمل بیاد. بقیه ی به طور طبیعی حذف می شوند.
2- اینکه هموطنان خارج از کشور را با بستن راه ورود برای ثبت نام محروم کردند، توهین به شعور ملت ایران محسوب میشه. امری که اصلا بهش پرداخته نشده. چطور موقع رای گیری می تونند رای بدهند ولی دردریافت خدمات خیلی راحت محروم می شن؟
3- خیلی از کسانیکه انصراف داده اند همین الان پشیمونند. چون واقعا یک عده دانشجو وافراد معمولی جامعه هم انصراف داده اند و حالا می بینند که همه چیز داره بازگرون میشه.
4- راستی آزمایی و این حرفها فقط یک تئوریست و درعمل اصلا درایران قابل اجرا نیست. دولت بهتره فقط راههای سوءاستفاده از اموال و بانکها و اختلاس ها رابگیرد وبس. این بازی یارانه ای به نقطه ی پایان رسیده.
ممنون از توجه شما
پاسخ ها
سنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
کمیته امداد و بهزیستی را موافقم چون خیلی ها روشون نمیشه برن
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
3
18
باور کن صداوسیما میدونست نظر این دومیلیون و چهارصد نفر را هم برمی گردوند
احمدزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
8
32
جای تاسفه که مردم هیچ اعتمادی به این دولت نشون ندادن.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
5
29
واقعا دستشون درد نکنه.منتها سخنگوی دولت بفرمایند که چقدر از افزایش قیمت حامل های انرژی سود میبرند و این درآمد کجا صرف میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| CANADA |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
آقا محسن دلبندم سود نمی‌برند دارند سوبسید می‌دند یعنی پولی که از شما می‌گیرند یک پولی هم می‌گذارند روش که بشه قیمت تمام شده یا خرید حامل انرژی
بهزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
نترس حاج محسن ! مث احمدی نژاد دانشگاه در پیت نمیسازه با سود حاصل از "افزایش قیمت حامل های انرژی"
20 درصد حقوق کارمندا زیاد شده تو میخای بدی!؟
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
10
2
یعنی ایران 75 میلیون جمعیت داره؟محاله.میتونید از سازمان ثبت احوال آمار بگیرید
منصور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
15
19
طفلکی دولت!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
طفلکی ملت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
1
20
پس چرا تلویزیون هر کیو نشون میداد میگفتند انصراف می دهیم
صادقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
5
16
ایکاش اسامی تمام کسانی که با انصراف از دریافت یارانه در کمک به دولت اعتدال قدم برداشتند ، در دفتر ریاست جمهوری به عنوان سند تاریخی ثبت و ضبط گردد . همچنین برنامه های تبلیغی دولتی در این ارتباط ساخته تا این تعداد هرروزه زیادتر گردد . به امید ایرانی آباد و سربلند در جهان!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
8
افراد مقیم خارج چند خانوار بوده اند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
1
20
صدا و سیما هر کی رو نشون میداد میخواست انصراف بده !!! من گفتم الان 2میلیون 400 هزار نفر ثبت نام کردن با این سطح از تبلیغات رسانه ای . . .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
رسانه کارشو درست انجام داد ااما مردم اعتماد ........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
6
15
خبرگزاری ها ی خاص و همچنین بعضی از نمایندگان مجلس دارن فضاسازی سنگینی علیه دولت درست می کنند آقای روحانی ما ازتون حمایت می کنیم اما تو رو خدا مراقب باشید شما رو دارن میدازن تو چاه گرونی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
5
17
فقط همین رو میخواستید که تو جهان بگن 73 میلیون ایرانی اظهار نیازمندی و عجز و فقر کردن.
این بود حفظ شان ملت.
یعنی خودتون واقعاً نمیدونید که مردم با چه وضعی دارن زندگی می کنن.
خدا مرحله دوم عدفمندی را بخیر کند.
راستی گزارش های صدا و سیما چقدر صحیح بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
3
9
پس راستی آزمايی و.....چه شد؟ پس همه چيز شد همان صحبت های دولت قبلی؟! واقعا که؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
4
21
اتتقام دولت از مردم گرانی دلار !
پاسخ ها
Alireza
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
آره درسته
هزینه ی یارانه ها باید از یه جایی تأمین بشه بعضی از مردم ما فکر میکنند برقراری ارتباط با آمریکا باعث ارزان شدن دلار میشه در حالی که خبر ندارند که اینها سیاست های پولیست.
در زمان محمود هم پول یارانه ها از همین راه به دست میومد دلار 1200 تومانی یهو شد 3000 تومان!!! که خود محمود گفت که بدهی های دولت های قبلی رو صاف کرده شما فکر کردید که با کدوم پول بوده؟؟؟
این رو بدونید که قیمت دلار دست بانک مرکزیه و اگه اراده کنه میتونه همین الآن دلار رو به 1200 تومان برگردونه که در اون صورت هزینه های یارانه تأمین نخواهد شد.
این رو هم بدونید خوبه که رابطه با آمریکا ارتباط بسیار کمی بر قیمت دلار خواهد گذاشت.
این رو قائم مقام بانک مرکزی هم چند ماهه پیش گفته بود ولی کو گوش شنوا...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
بابا جان ، دلار به خاطر تقاضای مردم گرون شده . این دولت ، مثل دولت قبل نیست که بخواد به خاطر دادن یارانه نقدی ، قیمت دلار را خودش ببره بالا . کمی با انصاف باشید
ارزو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
11
34
بعضی ها واقعا خجالت نکشیدند ثبت نام کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟l
منصور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
28
بنزینی که لیتری 300 تومان میخواد گرون بشه همه هجوم اووردن یه گالن هم دستشون که یه موقع نکنه ضرر کنن اونوقت شما میگی چی شده که 2400000 هزار نفر انصراف دادن
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
3
22
از یکطرف میگید قیمتها افزایش پیدا میکنه ، از طرف دیگه توقع دارید از گرفتن یارانه انصراف بدیم؟
قیمتها ثابت بمونه ، هیچی گرون نشه ما هم یارانه نمیخایم.
در ضمن وقتی از مردم درآمدشونو میپرسید لطفا" از هزینه هاشون هم بپرسید.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
6
34
اگر تمام 75 میلیون نفر هم انصراف می دادند و از طرفی بی نهایت ثروت در اختیار دولت قرار می دادند باز هم وضع ما همینی که هست ...هست و بدتر هم میشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
9
بهشون پراید بدید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
2
8
با این حساب 5میلیون ایرانی خارج از کشور هم ثبت نام کرده امد.آمار کسانی که در طول شش ماه به کشور ورود و خروج نداشته اند که قابل دسترسی است.
پاسخ ها
ناشناس
| CANADA |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
یا توی یک سال گذشته بیشتر از دو ماه خارج از ایران بودند.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
3
18
مگه قرار بر این نبود 10میلیون ثروتمندی که شناسایی شدن در صورت ثبت نام خود به خود حذف شوند؟ قصه قصه ی از نخورده بگیر بده به خورده هستش، متاسفانه!!!
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
2
11
امیدواریم سرمایه دارانی انصراف دادن تلافیشو سر مردم درنیا
پاسخ ها
ناشناس
| CANADA |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
اطمینان داشته باشید که سرمایه دارانی که انصراف نداند تلافیش را سر مردم در می‌یارند نه اونهایی که انصراف دادند.
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
10
35
اقای نو بخت این انصاف نیست که هر کسی. ثبت نام کرده یارانه بگیره .لطفا به قولتان عمل کنید وشرایط اقتصادی افراد را بررسی کنید که به عدالت نزدیکتر است فقط تهران به تنهایی چهار میلیون شمال شهر نشین دارهشهر های بزرگ دیگر بماند.ما خانواده چهار نفره انصراف دادیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
احسنت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
2
10
مردم ما نشون دادند که اگه یه جمله رو زیاد تکرار کنید برخلاف اون عمل میکنند ولی گاها اصلا به نتیجه نگاه نمیکنند مثلا در سال 76 رسانه ملی هر کاری برای موفقیت آقای ناطق کرد ولی آقای خاتمی رای آورد الان هم لحظه به لحظه از مردم خواست از ثبت نام دریافت رایانه انصراف بدن ولی برعکس اکثریت اونااسم نوشتن واقعا شناخت مردم ایران عزیزمون هم کار آسونی نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
4
9
ما ثبت نام نكرديم ولى هيچ وقت تو زندگيم اينقدر احساس حماقت نكردم.... يعنى خارج نشين ها و مرده ها رو حذف كنيد فقط ما ثبت نام نكرديم ..... آقا تو رو خدا يه راهى بزاريد ما دوباره ثبت نام كنيم يعنى دولت لنگ اين ٤٥٠٠٠ تومان ما بود فقط!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
4
7
یعنی چه. بایستی دولت با قاطعیت تمام کسانی که برای یارانه ثبت نام کرده اند و دارای درامد بیش از 2 میلیون هستند و یا اطلاعات غلط پر کرده اند فورا حذف نماید. در غیر اینصورت کسانی که خود داوطلبانه انصراف داده اند احساس حماقت میکنند.
هم وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
6
10
اقا امید اکثر کسانی که انصراف دادند سرمایه دار نیستند یکی خود من .وظیفه خودم میدانستم که توی شرایط سخت کمکی به کشورم کرده باشم حداقلش اینکه پیش خدایخودم ووجدانم شرمنده نیستم .با اینکه این مبلغ گوشه کوچکی از زندکی ما خانواده رو پوشش میداد.قابل توجه اون کسانی که می توانستن ولی انصراف ندادن .
هادى
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
7
17
دولت بايد شهامت داشته باشه و كسانى رو كه نيازمند نيستند كنار بذاره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
5
14
عجب اعتمادی کرد ملت به روحانی و تیم اقتصادی او. روحانی بدون آنکه بفهمد در یک رفراندم رسمی از 73 میلیون ایرانی برای برنامه اقتصادی احمدی نژاد تائیدیه گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
چه ربطی داشت ؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
1
5
احتمالا تعداد انصراف داده ها باید بیش از این تعداد باشد و بنظرم تعداد چند میلیون هویت نامعلوم وجود دارد که آمار ثبت نامی ها را زیاد میکند. در سری قبل هم اینگونه بود. دولت باید دقت بیشتری کمند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
3
9
چون مردم به دولت اعتماد ندارند ثبت نام کردند درضمن دولت گرانی را به اسم اجرای هدفمندی یارانه انجام میدهد بعد انتظار دارد مردم یارانه نگیرندواقعا که.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
5
10
ما مردم حقمونه هر چی سرمون بیاد. یعنی 73 میلیون نیازمند این یارانه اندکن؟ تازه نصف این دو میلیون نفر موفق به ثبت نام نشدن احتمالا. وقتی خودمون نمیفهمیم که این حجم نقدینگی یارانه های بی ارزش چقدر ما رو فقیر میکنه دیگه نباید زمین و زمان رو فحش بدیم که ... اصلا ول کن. من با کی حرف میزنم؟ همه یارانه بگیرند. البته 50 درصد مردم که نوش جونشون باید بگیرن اما واسه ثروتمندا ... متاسفم
اصفهان
|
UNITED STATES
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
2
5
نکته قابل تامل این هست که ود دولت اعلام نمود در حود 10 ملیون نفررا شنایایی کرده اند که بیش از 10ملیون حقوق بگیر هستن یعنی اونها هم انصراف ندادن این یعنی نه گفتن به سیاستهای روحانی و تیم اون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
5
4
در هرکشوری ازدنیا رای گیری شود که پول میخواهید یاخیر نتیجه همین است. دولت قبل این خشت کج را نهاد . قبل انتخابات 88برای کسب رای این مسئله را طرح کرد . وبعدا انرا عملی ساخت. جدای از درستی یانادرستی این امر حالا یارانه یارانه در زندگی عده ای تاثیر گزار شده .تورم دوسال گذشته ارزش حقوق حقوق را نصف کرده . 45هزاتومان یارانه نیز=20هزاتومان دوسال قبل شده . به هرحال یک زمانی باید یارانه دادن قطع شود . نیاز مندان باید توسط سازمان مرموطه مانند کمیته امداد وبهزیستی مورد تحقیق وحمایت قرار گیرند .و این از وظلیف حتمی هر دولتی است . اما اگرا فراتر از ان پولی توزیع شود اکثریت قریب اتفاق تمایل دارند انرا در یافت کنند. پیشنهاده میکنم به روشهای گوناگون یارانه را تبدیل مثلا بابردن یارانه در حقوق کامندان کشوری ولشکری وبازنشستگان بجای همانگی بخش زیادی تبدیل وبه عبارتی حذف میشود.ونارضایتی هم ایجادنمی شود.به بیکاران به عنوان بیکار بودن بدهید که به محض شاغل شدن حذف شود . در مشاغل ازاد تحقیق کنید . واگر نیاز مندی بود ازطرق وزارت کار بشکل موقت انرا حمایت کنید.ویا به کمیته امداد وبهزیستی ارجاع دهید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
11
8
نوع خرج کردن مردم رو در مراکز خرید و رستورانها میبینیم به هیچ وجه محتاج ماهی 45000 تومان به نظر نمی رسند.عجب ملتی داریم هشت ماه است روحانی را انتخاب کردند حالا به او کمک نمی کنند که برنامه های خود را به پیش ببرد. ما ملت فراموشکاری هستیم . یادمان رفته در دولت احمدی نژاد قیمتها هفتگی بالا می رفت. ما ثبات نداریم . با این وضعیت سه سال دیگر برای آمدن دولتی مانند احمدی نژاد راه را باز می کنیم .بعدش می گوییم چه اشتباه بزرگی کردیم و این دور باطل همچنان ادامه دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
آقای مردم از خیابان انقلاب به بالا را نبینید میدان آرژانتین نیاوران فرمانیه آجودانیه تا رسالت و سید خندان وشریعتی را نبین اینجا جوادیه قلعه مرقی افسریه مردم روز وشب را فقط می گذرانند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
رییس جمهورانتخابی مردم در3 سال دیگر احمدی نزاد خواهد بود . این خط این نشون . این دولت نشان داد که ضعیف است وفقط تئوری صادرمی کند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
4
11
چرا حامیان دولت انصراف ندادن؟
اینام افراطی شدن یا پیام 24 خرداد رو نگرفتن؟!
پاسخ ها
مصطفی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
حرف حساب جواب نداره رفیق
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
حامیان دولت از قشرهای گوناگون هستند توشون فقیر فقیر داریم تا ملیاردر ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
9
حرفهای علی مطهری سر سبد کالا یادتونه؛ اینم شاهدی دیگر بر تایید اون حرفها
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
5
با اطلاع رساني غلط دولت بعضي ها برخي از اعضاء خانواده رو اشتباها ثبت نكردند . بايد اول امكان ويرايش بدن بعد آمار رو اعلام كنند. چرا سايت رو براي ويرايش باز نميكنيد . اين كار نهايت بي عدالتيه.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
6
5
هر کس اعلام کرده درآمدش بیشتر از یک میلیون هست حذف بشه من با کمال میل راضی به حذف یارانه ام هستم اینجوری دست دولت از هر نظر باز میشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
من سه میلیون درآمدم است ماهی 1.5 میلیون اجاره خونه میدهم ماهی 700000 تومان هزینه دوتا بچه دانشجویم است پیدا کنید پرتقال فروش را ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
3
7
60 % افرادی که ثبت نام کردند حقوق دریافتی خود را زیر 600000 تومان اعلام کردند افراد زیادی هم که در اینجا اعلام نظر کردند نیز از این قاعده مستثنی نیستند .... آیا واقعا حقوق دریافتی 60% مردم زیر این مبلغ بوده است اگر بخواهیم با خودمان رو راست باشیم چند درصد افراد به ... ثبت نام کرده اند....?
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
0
3
لطفا دقت بفرمائید اگر فقط 50%از رای دهندگان به آقای دکتر روحانی که جهت حمایت از آرمانها وافکار وتیمشان از مردم صمیمانه درخواست نمود که دست رد به یارانه بزنید انصراف داده بودند با خانواده هاشون حدود ده میلیون نفر می شدند که متاسفانه نکردند کارشناسان باید به جای تحلیل های عوامانه این موضوع را درست آنالیز کنند ببیند علت چیست؟به نظر من یکی از علت ها کاهش سطح اعتماد عمومی به گفتار ورفتار مسئولین است که این لازم است با عمل بدون حرف در یک بازه زمانی کوتاه مدت هرچه سریعتر ترمیم شود مردم حق دارند به هر دلیل ضرایب حساسیت واعتمادشان به شدت کاهش یافته است این کار باید بایک عزم ملی ایجاد شود مردم باید حس کنند تمامی وزراء ومدیران ومسئولین میان دستی وپائین دستی بسیار مصمم هستند وبا تمام وجود پا بکار هستند وگرنه با تهدید وتشویق کلامی که چیزی دست مردم را نمیگیره واساسا این موضوع تا عزم عمومی وهمکاری ملی نباشه اتفاقی صورت نمی گیره یادمان باشد این مردم مردمی هستند که برای تامین هزینه های جنگ النگو های زن وبچه هاشون را می فروختند و....
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
2
0
در اسپانیا کمک اجاره هم به مردم میدادن وقتی دولت قطع کرد صدای مردم در اومد.دولت حق قطع کردن یارانه رو نداره.الان میگم ای کاش عارف رئیس جمهور میشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
0
2
اگه قرار به انصراف بوده ومی خواستیم آمار رو بالاتر ببریم دولتی ها باید تدبیر می کردن مثلا
1- سرپرستان خانوار که درآمد دارند خذف می شدن اما بچه هاشون می گرفتن . این کار نارضایتی هم ایجاد نمی کرد ( حدودا بالای 15 میلیون نفر می شن)
2- ائنهای که بیشتر عمرشان در خارجن حذف می شدن چون درآمدشان خوب است ( حدودا 5 میلیون نفر می شن)
3- دهک های بالای درآمدی هم حذف کنن چون نیازی به این مبلغ ندارن ( 3 میلیون نفر)
4- وزرا، مدیران کل و.. کلا کسانی که دولتی با حقوق فوق العاده ان ( یک میلیون نفر)
5- ثبت نام از طریق سایت حذف می گردید و مراجعه حضوری به کمیته امداد ، بهزیستی و ... مد نظر قرار می گرفت .
6- دولت رک وپوس کنده ترجیحا مقام های بالا وتصمیم گیر حرف خودشون را می زدن
7- روسای سه قوه و امامان جمعه در یک جبهه صحبت می کردن نه چند جور.
8 واما صدا وسیما ورسانه ها نقش خود را خوب بازی می کردن نه اینجوری !!!!
و....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
0
3
لازم است آمار گروههای درآمدی نیز به تفکیک منتشر شود تا جامعه شناسان و اقتصاددانان موضوع را تجزیه و تحلیل کنند . ضمنا" دولت باید بحث یارانه را دیگر فراموش کند و به آن دامن نزند تا انتخابات مجلس برگزار شود در غیر این صورت شکست انتخاباتی جریان اعتدال در مجلس حتمی است
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
0
4
دست صداوسیما واقعا درد نکنه با این تبلیغات وسیع و هدفداری که انجام داد برای انصراف از گرفتن یارانه!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
0
1
دولت محترم یا فرم اظهارنامه مالیاتی بدین همه پر کنن و بی خیال یارانه بشین یا اصلا یارانه همه رو حذف کنید و در عوض هزینه های درمانی رو رایگان کنید بخدا اینجوری دوره بعد به هیچ وجه رای نخواهید آورد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
4
3
پاسخ:
هدفمندی یارانه ها نه تنها اشتباه نیست بلکه ضرورت بلا تشکیک اقتصاد ایران و هر اقتصد دیگری است
شما بحث را اشتباه گرفته اید هدفمندی یارانه ها دو هدف اصلی داشت ویک هدف فرعی هدف اصلی اول این بود که قیمت انرژی بالا رود تا قاچاق با حجم زیاد به کشور های مجاور انجام نگیرد
دوم اینکه در مصرف صر فه جویی شود که برابر آمار ها چند برابر متوسط جهانی است

حتی نان که خوراک اصلی مردم است به دلیل ارزانی خوراک دام میشد
این اهداف با افزایش قیمت محقق میشود و لا غیر.
اما سخن اینجا بود و هست که در صورت افزایش قیمت چون در آمد بخش زیادی از مردم اندک است تحت فشار قررار خواهند گرفت این جا ست که آن هدف فرعی پیدا میشود و آن دادن یارانه به مردم برای کاهش فشار افزایش قیمت هاست که از آن گریزی نبوده است.
اما دولت حاضر الان قیمت هارا افزایش میدهد در حالی که یارانه قطع میکند!!!زیرا باوری به عدلت اجتماعی ندارد برای اینکه از لحاظ ایدئو لوژی اقتصادی یک دولت لیبرالی لست.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
0
2
سلام به همه دولتی ها ؛ با این عددی که گفتید امار ایران مشخص شد ، دیگه نرید آمار بگرین ایران چقدر جمعیت داره ، فقیر معلوم و ثروتمند معلوم و کل جمعیت ایران معلوم ، افتخار می کنیم که با یک سیستم همه چی معلوم
محسن عصمتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
1
3
کی میگه یارانه حق همه است افراد ثروتمند اینهمه از امکانات دولت استفاده میکنند کمشون نیست که یارانه نقدی هم بگیرن همین که مالیات ثروتشون رو نمیدن کلی پول به جیب میزنند باز هم میگن حقمونه.بخدا که نوبره
فری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
1
7
خدایش من یه سوال دارم چرا باید ایرانیان خارج از کشور یارانه بگیرن
ما داریم اینجا زیر بار تحریم و هزار چیز دیگه له میشیم ایرانیای خارج از کشور کمترینش اینه که برای دارویی که جون یه عزیزیشون بهش وابسته است دچار مشکل نیستن و از خیلی چیزای دیگه که ما داریم تو این مملکت میکشیم چیزی نمیفهمن و ککشونم نمی گزه به نظر من یارانه دادن به اونا دیگه یعنی فحش دادان به کسایی که دارن تو این مملکت با جون کندن خرج زن و بچه میدن
دعباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
3
6
من انصراف دادم واز قشر متوسط مملکت هستم ولی افتخار می کنم که توانستم گوشه ایی از انتظارات دولت را براورده کنم بیاید نه به خاطر دولت بلکه به خاطر اینده ی درخشان فرزندان خودتان از45000 هزارتومان انصراف دهید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
7
4
من انصراف دادم حقوقم کمتر از یک ملیون است اما فقط به خاطر منافع ملی کشورم این کا را انجام دادم تا توانسته باشم کار ی برای ابادانی میهنم انجام داده باشم و این تنها کاری بود که توانستم انجام دهم
ramin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
2
7
با کمی تفکر می توان گفت مردمی که از این اندک پول نگذشتند، اگر خدایی نکرده در آینده برای کشور مشکل مهمی پیش بیاید، آیا از جانشان خواهند گذشت؟ آیا نباید مشکلات جامعه ما ریشه یابی بشود؟ به نظر شما مردم ما تغییر نکرده اند؟ چرا ظاهر مردم با باطنشان یکی نیست؟ و..و...و..
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
0
10
مسئولین رسیدگی کنند لطفا: من گیج موندم؟؟!! جمعیت کشور ما چقده؟؟!!
1. 73 ملیون نفر ثبت نام کرده اند.
2. جمعیت ایرانیان خارج از کشور : حدود پنج ملیون نفر
3. 2 ملیون و چهار صد هزار نفر ثبت نام نکرده اند
4. زوج های جوان و کسانی که سرپرستشان فوت شده نتوانسته اند در این مرحله ثبت نام کنند.
5. خانواده دولت( از هیات وزیران گزفته تا نمایندگان و میران کل و استانداران و فرمانداران و ریسسان کل و معاونین و...) هم که انصراف می بایست داده باشند

واقعا چقدر جمعیت داریم؟!!
هادی
|
UNITED STATES
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
6
6
از مردم میخام به زودی شونه خالی نکنن، دلدار باشین. خدا پشتیبان دکتر روحانی هست ، چرا جا زدین؟
حمیدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
0
9
در این که افراد زیادی نیاز مند این 45000 تومان بودن شکی نیست.
اما اینکه فقط دو میلیون و چهارصد هزار نفر به این 45000 تومان نیاز ندارن، واقعا عجیبه.
من که دارم شاخ در می آرم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
0
11
کی می گه افرادی که مقیم خارج بودن ثبت نام نکردند؟همسایه من هفت نفر از بچه ها و نوه هاش خارج بودند براشون ثبت نام انجام داد.یعنی دولت ایرانیهای مقیم خارج رو هم نمی تونه تشخیص بده؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! اقلا اینارو کم کنه
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
5
14
به خدا ما نیازم داشتیم ولی حاجی مون انصراف داد
گفت بزار برسه به محرومان و فقیران...
بابا اینایی که انصراف دادن بیشترشون ثروتمند نبودن باور کنین
نظرات بینندگان