arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۴۶۲
تعداد نظرات: ۷۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳

جهانگیری: بابک زنجانی 30 هزار میلیارد تومان پول گرفته و ردی به جا نگذاشته/برخی برای جلوگیری از عدم انصراف مردم از یارانه ، بحث وزرای میلیاردی و جشن سعدآباد را مطرح کردند

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: خیلی از افراد صاحب نفوذ به دولت فشار می‌آوردند که عده‌ای را از دریافت یارانه حذف کنیم و معتقد بودند که چرا باید یارانه بگیرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: خیلی از افراد صاحب نفوذ به دولت فشار می‌آوردند که عده‌ای را از دریافت یارانه حذف کنیم و معتقد بودند که چرا باید یارانه بگیرند.

به گزارش «انتخاب»، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز شنبه در مراسم هفته سلامت که در تالار همایش‌های رازی برگزار شد، گفت: در سال‌های گذشته قدم‌های خوبی در زمینه بهداشت برداشته شده و در حال حاضر در دور افتاده‌ترین روستاها و مناطق عشایری خانه‌های بهداشت فعال هستند و تاثیر خوبی در مرگ و میر گذاشته و روند مثبتی داشته است.

وی افزود:‌ سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر انقلاب در زمینه سلامت فرصت جدیدی برای مسئولان است تا همه دستگاه‌ها را درگیر کار کند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها برای ارتقاء بهداشت و سلامت همت کنند و متولی این کار نیز وزارت بهداشت است که باید برنامه‌های مدون و مفیدی داشته باشد.

معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: مسئولان باید به مردم در زمینه سلامت فردی و جامعه آگاهی دهند و این موضوع بسیار مهمی است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه پزشکی وضعیت مطلوبی داریم، تاکید کرد: در حال حاضر خیلی از افراد از سایر کشورها و حتی از اروپا برای درمان به کشور ایران سفر می‌کنند.

جهانگیری به موضوع هزینه‌های درمان اشاره کرد و گفت: هزینه‌های درمان مطلوب هیچ‌کس نیست و دغدغه بسیاری از مردم است.

معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: هزینه درمان در کشور با هیچ استانداری قابل قبول نیست و لذا یکی از اولویت‌های دولت یازدهم کاهش هزینه‌های درمان از جیب مردم است.

وی موضوع هدفمندی یارانه‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: مسئولان وقت در مورد هدفمندی یارانه‌ها تعبیر جراحی اقتصادی را به کار می‌بردند و از طرف دیگر دنبال تعادل در عرضه و تقاضای انرژی بودند، اما هیچ کدام حاصل نشد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها ان شاءالله بخشی از کسری‌هاجبران خواهد شد و به بهداشت و درمان توجه ویژه‌ای خواهد شد. امنیت غذایی هم مورد توجه خواهد بود.

معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: مشکلات پیش‌روی دولت بسیار زیاد است، اما مصمم به حل مشکلات هستیم.

وی افزود: سیاست‌های اشتباه دولت باید نقد شود، اما نقد با تخریب فرق می‌کند. برخی‌ها فقط تخریب می‌کنند و هنگامی گله می‌شود که چرا تخریب می‌کنید، می‌گویند خودتان گفتید انتقاد کنید. غافل از اینکه اقدامات آنها تخریب است تا انتقاد.

جهانگیری گفت: وقتی منافع و مصالح ملی در پیش است، باید مصلحت‌های دیگر کنار گذاشته شود. باید مصلحت‌های سیاسی کنار گذاشته شود.

معاون اول رئیس‌جمهور به فرآیند ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اشاره و تصریح کرد: خیلی از افراد صاحب نفوذ به دولت فشار می‌آوردند که عده‌ای را از دریافت یارانه حذف کنیم و معتقد بودند که چرا باید یارانه بگیرند، اما دولت حذف را کار تندی می‌دانست و از خود مردم درخواست کرد کسانی که به یارانه نیاز ندارند انصراف دهند و خودشان قضاوت کنند.

وی افزود: عده‌ای فکر می‌کردند اگر مردم به میزان قابل توجهی از دریافت یارانه انصراف دهند موفقیت دولت خواهد بود و لذا در همین ایام ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها بحث وزرای میلیاردی و یا موضوع جشن کاخ سعدآباد و بریز و بپاش‌ها را مطرح کردند تا مردم بگویند دولت وزیر میلیاردی دارد و بریز و بپاش می‌کند و چرا باید انصراف دهیم.علاوه بر آن اس ام اس‌هایی که پخش می‌شد و جایش اینجا نیست که درباره آن سخن بگویم، اما از همه مردم سپاس‌گزاری می‌کنم. از آنهایی که انصراف دادند تا دولت را یاری دهند نیز سپاس‌گزاری می‌کنم.

جهانگیری ادامه داد: حتی برخی خانوارها هنوز مطرح می‌کنند ما از دریافت یارانه انصراف می‌دهیم و اینها همه فهم بالای مردم را نشان می‌دهد که آینده‌نگر هستند.

معاون اول رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش به موضوع توسعه پایدار اشاره کرد و گفت: توسعه پایدار نیاز جامعه بوده که مستلزم آن سلامت آحاد مردم است.

وی توسعه انسانی را اصلی‌ترین بعد توسعه پایدار دانست و خاطرنشان کرد: سلامت ضامن آسایش، پیشرفت و آبادانی کشور است و ما اگر دنبال این شاخص‌ها هستیم باید سلامت مردم را تضمین کنیم.

جهانگیری ضمن تشکر از تیم سلامت جامعه و وزارت بهداشت در دنبال کردن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در امر سلامت، اظهار داشت:با تلاش‌های شخص آقای هاشمی وزیر بهداشت دولت در اسفندماه 2 هزار و 800 میلیارد تومان جدا از بودجه اختصاص یافته به این وزارتخانه اختصاص داد و علاوه بر آن نیز قرار شده 4 هزار و 800 میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه‌ها اختصاص یابد.

معاون اول رئیس‌جمهور در پایان گفت: مشکلات در این زمینه بسیار زیاد است و هیچ‌کس انتظار ندارد که در حل مشکلات راه صد ساله  را یک شبه رفت.

جهانگیری: بابک زنجانی 30 هزار میلیارد تومان از تامین اجتماعی پول گرفته و ردی به جا نگذاشته است

اسحاق جهانگیری با حضور در میان اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران در مورد هدفمندی یارانه‌ها، گفت: آنچه در وضعیت فعلی وجود دارد یک فاجعه ملی است، چون درآمد حاصله از هدفمندی یارانه‌ها به اندازه نصف هزینه‌ای است که اجرای این طرح بر دوش دولت می‌گذارد.

او در مورد فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ابراز نگرانی کرد که دولت قبل 21 میلیارد تومان درآمد کسب کرده اما در عوض 42 میلیارد تومان پرداخت کرده و این یک ضرر در این بخش محسوب می‌شود چراکه قرار بود با افزایش هزینه‌های آب و برق این دو سازمان سامان پیدا کنند اما الان وضعیت اداره برق و شرکت آب به گونه‌ای است که آنها حتی هزینه تعمیرات تجهیزات خود را ندارند.

او در عین حال به پرونده بابک زنجانی اشاره کرد و گفت: وی هنوز حاضر به ادای بدهی‌های خود به دولت نشده است و دولت هم راهی برای استیفای قهری آن ندارد؛ گرچه درآمدها و ثروت بابک زنجانی با حمایت‌هایی در ایران کسب شده اما او تقریبا هیچ سرمایه‌گذاری موثری در داخل کشور انجام نداده است و جز قطعه زمینی در ایران‌ زمین و هواپیمایی قشم سرمایه‌ای در ایران ندارد تا بدهی دولت از آن تامین شود.

جهانگیری در عین حال گفت که دولت کاری به حامیان و ریشه‌های حمایت از بابک زنجانی ندارد و فعلاً فقط به دنبال تادیه پول‌های خود از اوست.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: در بحث فساد آقای بابک زنجانی درحوزه نفت، 4 میلیارد دلار از پول نفت را گرفته است. 2 میلیارد دلار نیز به همین ترتیب گرفته تا به طرف پیمانکار بدهد. اکنون نه آن 4 میلیارد را به دولت و نه آن 2 میلیارد دلار را به پیمانکاران داده است.

او گفت: دولت در صدد است پولی که بابک زنجانی دریافت کرده را بگیرد. او 2 میلیارد و 700 میلیون دلار به دولت بدهکار است که این مبلغ نزدیک به 8 هزار میلیارد تومان می‌شود. در این میان او از سازمان تامین اجتماعی نیز 30 هزار میلیارد تومان پول گرفته که آن را نیز پرداخت نکرده است. اکنون او هیچ ردی از این پول‌هایی که گرفته برجا نگذاشته و دست همه خالی است.

جهانگیری در ادامه درباره سهام عدالت نیز گفت: این بخش نیز به ویرانه‌ای شبیه است. دولت پیش کارخانه‌های دولتی را 120 میلیارد تومان فروخته است ولی این سهام هیچ سامانی ندارد. نه کارها به روال قانونی صورت گرفته و نه پرداخت‌ها قانونی انجام شده است.

معاون اول رئیس‌جمهور در مورد سیاست خارجی دولت تدبیر و امید و مذاکرات هسته‌ای با 1+5 نیز گفت: در بحث سیاست خارجی وضعیت خوب است و فضای مذاکرات تاثیر خوبی بر روند این مذاکرات برداشته و پیش‌بینی دولت این است که در 6 ماه به توافقات کلی برسیم.

جهانگیری مسکن مهر را یک پروژه مشکل‌دار خواند و گفت: از سوی بانک مرکزی حدود 42 هزار میلیارد تومان پول به این بخش تزریق شده که همین تورم زیادی را در جامعه ایجاد کرده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۷
در انتظار بررسی: ۲۴
غیر قابل انتشار: ۶۷
کردستان عزیز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
4
372
اتفاقا آقای جهانگیری من معتقدم که حمایت هایی که از بابک زنجانی میشد ودست های پشت پرده ای که به او اجازه این همه رانت خواری را دادند مهمتر از بدهی های اوست...
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
دولت کاری به حامیان و ریشه‌های حمایت از بابک زنجانی ندارد و فعلاً فقط به دنبال تادیه پول‌های خود از اوست
اینم آخه شد حرف؟؟؟بگو جرات نمیکنیم توی این موضوع وارد بشیم چون خواسته مردم ورود به این موضوعه نه چیز دیگری
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
ببخشید آقای جهانگیری اما خبر جشن 2اردیبهشت اومد، ثبتنام 31 تموم شده بود/
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
تامین اجتماعی همون که رئیسش میگفت حق وحقوق کسانی که10سال پول به حساب سازمان واریزکرده اند نمی دیم؟؟30هزار میلیار تومن؟
بوشهر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
درود بر شما کردستان ؛ بنده هم یک قطره از اقیانوس ملت ایران با حرف شما موافقم
mani
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
پاک ترین دولت تاریخ ایران چه ها کردهههههههههه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
دولت به جای اینکه مرتب به مردم می گفت از دریافت یارانه انصراف بدهند رودرواسی را کنار میگذاشت و غارتگران بیت المال را به چهار میخ می کشید
یکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
1
214
30هزار میلیارد تومن؟ + 8 هزار میلیارد تومن ؟ یعنی سر جمع 38هزار میلیارد تومن؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
0
193
باید شفاف‌سازی بشود. کامل کامل.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
منتظر باش حتما"! آقا خوردند و بردند و یک آبش روش
ستادهای روحانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
12
112
بابا این هم شد بحث ما و امریکا که هر مشکلی پیش می آید زیر سر آمریکا می دانیم آقا درسته که دولت احمدی نژاد گند زد و مملکت را در داخل و خارج به پرتگاه رساند اما حداقل به توانمندی و اندیشه اش و یارانش پایبند بود او هم اکنون هیچ پشیمانی از حمایت از مشایی مردانه ندارد اما ما تدبیریها با نا امیدی هی سراغ نیروهای احمدی نژاد می رویم و پست می دهیم توجیه هم می کنیم که این اعتدال است آقا این یک بدعت سیاسی ... است وقتی از نیروهای آنها استفاده می کنیم پس اگر توانمندن نباید مشکل از اونها باشد و اگر ناتوانند پس چرا از اونها در وزارت کشور و سایر و مناطق آزاد استفاده می شود و نیروهای ستادی دکتر روحانی حقوقدان را حقوق دوستانش پایمال می شود را به دفاترشون راه نمی دهند؟ آقای جهانگیری خیلی توش گیر کردید تا جایی که دوستان را فراموش نمودید.
پاسخ ها
فرزند شهید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
درست می گویید مثلا معاون استاندار در زمان احمدی نژاد مدیر کل بنیاد شهید اصفهان شده است
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
2
185
مگه ميشه از 30 هزار ميليارد تومان هيچ ردي نباشه!!!!!!!!!!!! تو رو به خدا يه چيزي بگو بگنجه!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
در دولت احمدی نژاد همه غیر ممکن ها ممکن شد!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
اگه ردی نگذاشته پس از کجا فهمیدید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
برای تخریب پاک دست ترین پاک دست ترین دولت ها دو جریان همه چیز را به من و تو حقنه میک نند . ولی دکتر احمدی نزاد محبوب تارخ می ماند.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
99
35
آخه پدرجان شما نگاه کن تاریخ برگزاری این جشن کی بوده و آغاز ثبت نام برای یارانه ها چه تاریخی بوده بعد دیگران را متهم کن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
همه رو مقصر میدونن به غیر از خودشون

اگه شما به وعده های انتخاباتی خود عمل کرده بودید الان همه انصراف داده بودن
ناشناس
| - |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
این یکی رو راست گفتی هیچ ربطی به هم نداشتند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
احتمالا از دهنش پریده ،حالا گیر نده.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
تاریخ برگزاری جشن شنبه 30 ام بود،که در سایت های مخالف دولت یکشنبه خبرش اومد.
محفوظ
|
MALAYSIA
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
1
115
به قول مقامات ارشد , فساد سیستمیک است و بابت زنجانی ویترین گروههای خاص بوده و هست. مطمئناً بابک زنجانی یکی از افراد این گروهها است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
2
118
چرا مسببان آن محاکمه نمی شوند. پس مدعی العموم کجاست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
رفته گل بچينه سر راه يه سر هم به فتنه بزنه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
دنبال آفتابه دزدها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
رفته گل بچینه!!
1 سرباز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
93
31
وقتی که دولت به مردم میگه از یارنه ها انصراف دهند اما از اونطرف جشن در کاخ سعدآباد برگزار میکنه اونم با پول بیت المال یه جور تناقض بحساب میاد شما که مگفتین خزانه خالی بودجه کسری داره چطور برای این جشن خزانه خالی نبود و یا میگفتین شیوه یارانه دولت قبل گدا پروری و باید به کل اصلاح بشه اما همین دولت تدبیر امید مرحله دوم هدفمندی رو با همون شیوه قبل و داره اجرا میکنه چطور الان دیگه گدا پروری حساب نمیاد؟
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
همین، می خواهی ما اختلاسهای هزاران میلیاردی را با یک جشن چند صد نفره ملی زنانه فراموش کنیم. مسافرت چند صد نفری خانوادگی به نیویورک یادت میاد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
زود فریب شایعات رو نخورید
احمد احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
32
41
روحانی مچکریم
ramin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
1
64
به نظر شما کسیکه اموال و سرمایه کشور را خارج می کند، به آن شخص می توان گفت : ایرانی.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
و ایضاً به کسی که 8 سال مملکت رو ویران کرد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
واقعا،
به کسی که دست آوردهای کشور رو به باد دهد نمیشود ایرانی گفت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
1
43
متأسفانه آموزش و پرورش حق اشتراک بیمه طلایی را دوبرابر کرده و دندان پزشکی و عینک را هم از خدمات حذف نموده

آقای جهانگیری به این سخن خودتان توجه کنید:
معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: هزینه درمان در کشور با هیچ استانداری قابل قبول نیست و لذا یکی از اولویت‌های دولت یازدهم کاهش هزینه‌های درمان از جیب مردم است.
pak67
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
7
67
شدت خرابی تو این چند سال به گونه ای است که ادم این تصور براش پیش میاد که دولت قبل برای نابودی کشور ماموریت داشته اخه چجوری ممکنه یه گروه یه کشوری که این هم پنتانسیل داره رو به این وضع فاجع بار اداره کرده باشه طوری دولت روحانی هنوز گیج و از حالت بهت خارج نشده و باید به حال دستگاههای نظارتی مثله .... و مجلس و دیگر ارگانهای زیر ربط گریه کرد که نه تنها به و ظیفه قانونی شون عمل نکردن بلکه برای به ته دره انداختن اساس مملکت همراه این باند منحوس شدن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
خود آقای روحانی گفت من قدرت این رو دارم که کشور رو از این بحران بیرون بیاورم ، مردم نیز اعتماد کردن
اگر نمی توانستن اینطور وعده نمی دادن حداقل رای سفید میدادیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
متاسفانه دقیقا همینطوره که شما میفرمایین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
3
57
آقا گیریم که دولت قبلی دست به یکی کرده بوده با بابک زنجانی!! شما بفرمایید آقایون بازرسی و ... کجا بودن!! حالا بعنوان یک سوژه جهت سرگرم کردن مردم اومدین اینو مطرح کردین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
6
40
من به عنوان يك حقوق بگير با درآمد متوسط با اعتماد به دولتمردان و احترام به قانون، با وجود درآمد متوسط از دريافت يارانه انصراف دادم. چراكه قراربود يارانه صرفا به افراد نيازمند پرداخت شود. متاسفانه دولت در اين زمينه به هيچ عنوان عملكرد شفافي نداشت و به نظر مي رسد كساني كه صادقانه و قانونمدارانه عمل كرده اند متضرر شده اند. اگر قرار باشد به همه ثبت نام كنندگان با هر سطح درآمدي يارانه پرداخت شود اينجانب به هيچ عنوان حاضر به چشم پوشي از حق خانواده ام نخواهم بود. يا دولت بايد صرفا به افراد نيازمند يارانه پرداخت كند يا بايد امكان ثبت نام براي كساني كه رسما گول خورده و ثبت نام نكرده اند فراهم گردد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
دوست عزیز ما هم با وجودی که از طبقه ی متوسط بودیم انصراف دادیم ولی به هیچ عنوان مثل شما نتیجه گیری نمی کنیم که حالا که دیگران می گیرن باید به ما هم بدن. این که نشد دلیل. اساسا پرداخت بودجه ی کشور به صورت نقدی به مردم کار اشتباهیه. اگه شما انصراف دادی پس قاعدتا باید متوجه این مسئله هم باشی و این رو هم درک کنی که این پول می تونه در جای دیگه خیلی بهتر خرج بشه. این که مردم ایران متوجه این نیستن که نباید یارانه بگیرن که تقصیر دولت نیست....
بيابي نيا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
16
40
اين آقا اگر سي هزار ميليارد گرفته ورد پايي نذاشته پس شما ها از كجا فهميديد از روي هوا ميگي يا سند دارييد
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
2
18
ای وای
آریایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
15
50
در طول 8سال ریاست احمدی نژاد تمامی قیمت ها سال به سال شدید افزایش پیدا میکرد و آقایان حزب جبهه پایداری فریاد نزدند و صدای این ملتو نشنیدن و انتقاد نکردن.حالا که قیمت ها افزایش پیدا خواهد کرد ببین چه میکنند.شما ها نان به نرخ روز خورید
رضا
|
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
4
23
متاسفانه در کشور ما نظام پزشکی و سلامت که از قضا با حیاتی ترین مسائل یعنی جان و سلامت مردم سروکار دارد، عملاً حالت خصوصی پیدا کرده و عمده مراجعات مردم به جای بیمارستان های دولتی به مطب های خصوصی می باشد که نتیجه آن فشار مالی فراوان بر مردم و درامدهای نجومی برخی پزشکان میباشد.
پاسخ ها
همسر يك پزشك عمومي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
... كدوم درآمد نجومي؟ اكثريت قريب به اتفاق پزشكان هم مجبورند با شرايط مردم سازگار بشن و مبلغي بسيار پايينتر از تعرفه ها از مردم دريافت كنند. ما بعد از هجده سال هنوز نتونستيم از اجاره نشيني خلاص بشيم، شما چي مي گي اصلا؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
مردم در مناطق پايين شهر، حتي مواردي مثل بخيه ي صورت رو ميارن توي مطب پزشك عمومي و پزشك به خاطر شرايط مالي مراجعين، با دريافت فقط پنجاه هزارتومن صورت طرف رو بخيه جراحي پلاستيك مي زنه و شش ماه بعد اثري از زخم روي صورت باقي نمي مونه، كجاي دنيا پزشكان اين قدر فداكار و تحت فشارهستند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
36
38
شیب ملایم هم تقصیر دولت قبل و بابک زنجانیه؟
تموم کنید این بازیو
پاسخ ها
عطا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
شیب تند اختلاس و شیب مافوق تند اختلاس
بله مال دولت قبل بوده
مثل اینکه دوباره هوس دلار 4 هزار تومنی کردی
یه بنده خدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
فاز دوم قرار بود پارسال توی دولت قبل انجام بشه و لی احمدی نژاد با رانتش زمان خرید و انداختن روی کول دولت بعدی . . .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
10
32
به این میگن فرار به جلو مطمئن باشید با این روش در پیش گرفته با کله به زمین میخورید واقعا چرا تجربه نمیشه براتون این نوع رفتار ها ؟؟؟
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
2
34
مرد م خوب می فهمند که انتقاد این آقایان ، بخصوص مجلس نشین ها به ثروت میلیاردی وزرا دولت فعلی حکایت یک بام و دو هواست که در زمان آقای صادق محصولی در صدد توجیه ثروت ایشان بودند. و سخن دیگر این که اگر راست می گویند ، چرا لایحه بررسی ثروت صاحب منصبان کشوری - قبل و بعد از ورود به جرگه خدمتگذاری -در این مجلس به اصطلاح اصول گرا مورد تایید قرار نگرفت .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
1
55
سه هزار میلیارد
هشت هزار میلیارد
سی هزار میلیارد
.......
نه دیگه * خیلی وقته به این ارقام ( آنهم با تومان! )عادت کرده ایم
انتخاب جان به بعد از میلیارد چی میگن؟
پاسخ ها
Ali
| NETHERLANDS |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
تریلیارد
ناصر هشترودی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
8
45
این اقایان به گذشته سیاه که خودشان درست کرده اند کاری ندارند .قسم میخورم هدفی جز زمین زدن دولت ندارند و برای این کار دوست دارند تورم 500% درصدی به مردم تحمیل شود.
ناصر هشترودی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
2
35
اگر کشور از لحاظ اقتصادی به چالش کشیده شود اولین نفر این اقایان در صف اتهام قرار خواهند گرفت. چرا که کلنگ بدبختیهای کشور در سال 84 توسط همین اقایان زده شد .
عادل فرحانیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
14
28
این مردم چرا اینقدر به مسئولین عزیزمان ایراد می گیرند؟ چرا مایه ناراحتی و تالم خاطر مسئولین دولت میشوید؟
از گرفتن یارانه انصراف ندادید ؛ یه چیزی هم طلبکارید از دولت عزیزمان؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
2
7
اقاي جهانگيري هزينه درمان بالا و مطلوب هيچكس نيست يعني چه چه كسي سلامت يك ملت را به اين روز سياه با گراني تعرفه ها انداخته است غير از اين است كه نظام پزشكي سابق با همكاري وزير بهداشت با نفوذ در لايه هاي قدرت تصميم گيري تعرفه ها را بالا و حوزه سلامت را به تجارتخانه تبديل كرده است ايا از وضع حوزه سلامت در كشور هاي اروپايي خبر داريد كه رابطه مريض با پزشك چگونه هست ما به خود شيفتگي مبتلا شده ايم از خود راضي هستيم و درد بي در مان همين است كجاي كره خاكي سراغ داريد كه در ان متوسط حقوق كار كنان يك ميليون تومان و متخصصان سي ميليون تومان در ماه و حداقل ماليات هم دهند چه كسي اينها را شير كرده و بجان ملت انداخته است اقاي جهانگيري مطمئن باش اگر اعتبارات بخش بهداشت ده برابر هم شود محال است حوزه در مان اصلاح گردد چون با ترفندهايي تعرفه ها را بالا و انرا خواهند بلعيد ايا خبر داريد در كشورهاي پيشرفته وزيربهداشت غير پزشك انتخاب مي كنند كه بدرد مردم برسد نه اينكه وزير ما سهامدار عمده بيمارستان نور و ميلياردر مشهور باشد ايا او مي تواند بفكر كاهش تعرفه و سلامت مردم در ميدان عمل يباشد ايا او مي تواند قانون اشتغال پزشك در بيمارستان دولتي يا خصوصي را اجرا كند ايا او نمي داند بيمارستان دولتي نون دوني براي هدايت مريض به بخش خصوصي شده است اقاي جهانگيري از خدا بترسيد و براي كاهش تعرفه ها اقدام فوري كنيد اين مردم بيچاره هستند و اه و ناله انها يقه شما هم خواهد گرفت وقتي وزير بهداشت و مديران عامل استانها همه متخصص باشند طبيعي است كه انها فقط و فقط بفكر منافع صنفي خود باشند و مردم و سلامت ان ابزاري براي فريب دولت براي افزايش تعرفه ها باشد
کلید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
0
13
الان با این وضعیت تورم خود دولت بیشتر از بابک بدهکار مردم اند
دانگ آتار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
0
10
ماکه موندیم چن وقت پیش واسه، سه هزارمیلیارد اختلاس جه بلوا و هیاهویی بپا کردند اما بظاهر برا اختلاس یا دورزدن بابک اونقده تب وتاب ندارند مث اینکه اینجور میلیاردی خوردن وبردن داره عادی میشه.حیفم میاد به کشاورزا با زمین ومحصول ور میرن آخرش افرادی از طیف بابکها محصولشونو به یک چهارم قیمت میخرن و
به .....به بازار عرضه میکنن!!!
leila
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
1
17
اين روزها هشتاد درصد مردمي كه باهاشون برخورد مي كنم، دهنشون بوي تعفن مي ده، مي دونيد چرا؟ چون خدمات دندانپزشكي بي اندازه گرون و كمرشكنه و هيچ بيمه اي حتي درصد كمي از هزينه هاش رو پرداخت نمي كنه، سلامت دهان و دندان مردم به طرز وحشتناكي به خطر افتاده و هيچ كسي به فكر اين موضوع نيست. مردم از بي كفايتي مسئولين دارن ذره ذره نابود مي شن و شما فقط شعار دادن بلديد، من خودم از حاميان روحاني هستم، ولي يادم نرفته كه روحاني قبل از انتخابات توي رسانه ي ملي گفت كه براي تحقق وعده هاش، اختيارات رياست جمهوري رو كافي مي دونه، حالا چرا هر جا مشكلي هست دنبال مسببي غير از بي كفايتي خودتون مي گرديد؟ ما مردم چه قدر ديگه بايد صبر كنيم تا يك مسئول واقعا مسئوليت پذير در رأس امور قرار بگيره و بدون باندبازي و منفعت طلبي فقط و فقط به خاطر مردم كار كنه؟
تــــردیـــــد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
0
18
... بهتر بود که سرمنشا اصلی این رانت خواری ها را دستگیر کنند!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
3
11
سلام خدا به شهدا و امام شهدا آن روح بلند و ملکوتی به عرش سفر کرده که زنده بودن انقلاب و نهضتش را به زنده بودن هاشمی پیوند داده بود و گویی آن پیر فرزانه خوب می دانستند که برگ برگ تقویم این مملکت از افتخارات هاشمی پر خواهد شد…از سالهای مبارزه و تحمل زندان و زخم های شکنجه نظام ستم شاهی تا اولین سپیده دم پیروزی انقلاب اسلامی ایران . از سالهای مبارزه با تروریست ها ، دشمنان و منافقان تا فرماندهی هشت سال جنگ و تحمیلی… از آبادانی و سازندگی خرابه های بعد از جنگ تا به حق سردار سازندگی نام گرفتن …ن زمان که شما زیر ترکش های این بی عدالتی ها و ناجوانمردی ها زخم می خوردید عده ای بیرون گود شما را نظاره می کردند و شاید در دلشان شادمانی هم برپا بود اما دست روزگار خود آنها را به قربانگاه این ترکش ها فرستاد، بی حرمتی یکی پس از دیگری دامان آنها را نیز گرفت.

کار بجایی رسید که درصداوسیمای جمهوری اسلامی ایران دیدن چهره شما آرزوی مردم شد- هر چند که هنوز هم ملّتی از آن محروم است!- ولی ضرباهنگ پیروزی انتخابات ۱۳۹۲ که در پس آن اندیشه فهیمانه شما بخوبی عیان بود، امیدی شد تا ناامیدی های 8 سال گذشته رنگ ببازد و حالا این اعتدال است که می رود تا حقیقت عدالت را تداعی گر باشد.

هر چند که هنوز بدهکاران ملت و نظام که با سکوت خود در هشت سال گذشته باعث شدند تا اعتبار جهانی این کشور به کیاست ، کیاسان بی تدبیر چوب حراج خورد ولی هنوز هم لحظه ای از تکلیف تخریب جنابعالی و دولت تدبیر و امید لحظه ای فرو نمی گذارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
8
26
احمدی نژاد باید محاکمه بشه نمیدونم حضرات از چی میترسن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
7
30
احمدی نژاد باید محاکمه بشه نمیدونم حضرات از چی میترسن
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
23
9
خداوند به روحانی توفیق داد از زحمات ایشان و دولتش تشکر می کنیم
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
0
4
این حرف ها همه برای اینه که مردم نگن پول هایی که برده است کجا رفته ، یعنی مردم بی خیال پول ها بشین . شما گفتین ما هم باور کردیم لابد چند روز بعد هم می شه مامور خرید زندان چند ماه بعد هم آزاد می شه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
0
7
از 14 خانواری که در اطراف ما هستند فامیل و دوست که میدونم یارانه ثبت نام نکرده اند امروز با خبر شدم 8 خانوار به شدت اظهار پشیمانی میکنند از عدم ثبت نام و دنبال راهی هستند که دولت اعلام کنه برای ثبت نام مجدد هههههههههههه
امیر محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
0
9
این سخنان را از معاون رئیس جمهور مملکت می‌شنویم ، یعنی معاون اول بالاترین فرد اجرائی کشور ، وقتی می‌گویند "دولت کاری به حامیان و ریشه‌های حمایت از بابک زنجانی ندارد و فعلاً فقط به دنبال تادیه پول‌های خود از اوست" خودتان تا آخر ماجرا را تفسیر کنید ، یک صندوق قرض‌الحسنه هم اگر نتواند پولش را از وام گیرنده دریافت کند بسراغ ضامن او می‌رود تا پولش را وصول کند ، چگونه است که معاون اول رئیس جمهور می‌گویند دولت کاری به حامیان و ریشه‌های حمایت از او ندارد !! ؟ آقای جهانگیری ، اتفاقاً متهمان اصلی پرونده او همین حامیان هستند که اجازه دادند جوانی در این سن و سال بسوی بیت‌المال مردم دست درازی کند و امروز هم آنقدر جسارت پیدا کرده که قانون را نادیده بگیرد و با صدور چکهای بی‌محل همه را بازی دهد !! تا متهمان اصلی را بپای میز محاکمه نکشانید با فردی که میلیاردها تومان ثروت بادآورده اندوخته و حالا به ریش این ملت مظلوم می‌خندد کاری نمی‌توانید بکنید !!
اسدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
3
6
بابا اینجا که همه چیز متوجه دولت پیشین است!
تعجب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
0
7
آقای جهانگیری شما هم ازکسانی که ازدریافت یارانه انصراف داده اند تشکر کردی وهم از آنهائی که انصراف نداده اند!! پس چه تفاوتی بین آنها وجود دارد؟بنده یک فرد بازنشسته دولت هستم که با حقوق اندک بازنشستگی وصرفه جوئی در هزینه ها باتوجه به شعارهائی که مسئولین دادند وکمک خواستند با اینکه خود را نیازمند یارانه می دانم ازثبت نام خودداری نمودم.ومی دانم که بسیاری از کسانی که ثبت نام نمودند وضع مالیشان به مراتب از بنده بهتر بوده است . از این برخورد یکسان وغیر عادلانه تعجب می کنم !!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
کاملاً موافقم.ما هم بی نیاز نبودیم ولی تصمیم گرفتیم برای خدا و کمک به کشور بیشتر "صرفه جویی "کنیم و انصراف بدیم.در حالی که فراوان در دورو بر خودم می بینم کسانی رو که وضعیت مالی شون خیلی از ما بهتره و همچنان یارانه نوش جان می کنن.حالا ما نباید انتظار داشته باشیم دولت شجاعتی به خرج بده و بی نیازا رو حذف کنه؟پس اون 10 میلیون بی نیازی که طیب نیا پیدا کرده بود چی شد؟؟
ای کاش مردممون یکم این فرهنگ مصرف زدگی رو کنار می گذاشتند...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
11
1
نوش جونشششش...
اسدپور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
0
4
باید به همین اندازه که به زنجانی فشار می آورند تا حق ملت را از حلقومش بیرون بکشند به همان اندازه به کسانی که این پولهای بیت المال را مفت و بدون تضمین در اختیار وی گذاشتند فشار بیاورند و آنها را هم محاکمه کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
0
6
تاكي ميخواهيدباانداختن تقصيرهابه گردن همديگرازحل كردن مشكلات اين مردم فراركنيد؟درست اين ملت نجيب شايدهم ساده لوح باشداماتحمل وصبرهرملتي يك اندازه اي دارد
ایرانی مسلمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
2
4
برای دریافت یارانه ثبت نام نکردیم راضی و خوشحالم چون به اندازه خودمان به کشور و دولت یاری رساندیم همانطور که طی هشت سال جنگ تحمیلی آنچه از دستمان برآمد یاری رساندیم و امروز سربلندیم . دوستان کار نیک انسان را رشد می دهد . کسی نباید پشیمان باشد که ثبت نام نکرده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
0
4
هر عقل سليمي مي تونست بفهمه با وضعيتي كه قبل از ثبت نام براي مردم درست كرديد اكثريت حاضر نمي شوند از يارانه صرف نظر كنند،آخه پدربيامرز قبل از عيد واسه مردم كلي خط و نشون مي كشيد كه قيمت برق و آب بيشتر از 20 درصد افزايش پيدا خواهد كرد همين طور بحث سوخت ، خدمات دولتي و قص علي هذا، يكم صبر و تدبير نداشتيد كه بگيد حداقل اونايي كه از يارانه انصراف بدن حداقل شامل اين افزايش ها در سال جديد نمي شوند بقول سخنگوتون آقاي نوبخت مگر نه اينكه پاداش احسان با احسان است،همين بحث طرح كارت انرژي رو نمي تونستيد قبل از ثبت نام مطرح كنيد واقعا" تصميم گيري هاتون حيرت آوره...!!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
3
3
شیبش واقعا ملایم بود. همش 42%. چیزی نیس که.
نظرات بینندگان