arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳

شکست تيم ملي ايران مقابل سان‌دانز

در اين ديدار ايران با لباس قرمز و تيم حريف با پيراهن آبي به ميدان رفتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تيم ملي ايران در سومين ديدار تدارکاتي خود مقابل صدرنشين ليگ برتر آفريقاي جنوبي شکست خورد.

تيم ملي فوتبال ايران در ديداري دوستانه در ادامه اردوي آفريقاي جنوبي امروز از ساعت 17:30 به وقت تهران به مصاف تيم صدرنشين ليگ اين کشور يعني سان‌دانز رفت که اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود حريف آفريقايي به پايان رسيد.

به نقل از فارس، تک گل سان‌دانز در دقيقه 30 به ثمر رسيد، ضمن اينکه در نيمه اول اين ديدار کريم انصاري‌فرد يک ضربه پنالتي را براي ايران از دست داد و توپ را به اوت زد.

نکته قابل توجه اينکه حدود 100 ايراني مقيم پرتوريا و ژوهانسبورگ براي تماشاي سومين ديدار تدارکاتي تيم ملي ايران در اردوي آفريقاي جنوبي راهي ورزشگاهي در منطقه ميدرند ژوهانسبورگ شدند.

در اين ديدار ايران با لباس قرمز و تيم حريف با پيراهن آبي به ميدان رفتند.

سان‌دانز، صدرنشين ليگ آفريقاي جنوبي قدمتي 44 ساله دارد و در فوتبال آفريقاي جنوبي به تيم برزيلي‌ها ملقب است.

تيم ملي در اولين ديدار خود حريفش را شکست داد، در دومين ديدار 3 بر 3 متوقف شد و در سومين ديدار شکست خورد تا روند سقوطي شاگردان کي‌روش در ديدارهاي تدارکاتي ادامه داشته باشد.

در اين ديدار تمام بازيکنان براي تيم ملي ايران به ميدان رفتند. در نيمه اول رحمان احمدي و در نيمه دوم سوشا مکاني درون دروازه تيم ملي ايستادند.

تيم ملي ايران تا روز جمعه در اين کشور با 23 ملي‌پوش تمرينات بدنسازي و تاکتيکي خود را دنبال مي‌کند.

آخرين ديدار تدارکاتي شاگردان کي‌روش، پنجشنبه 11 ارديبهشت خواهد بود که قرار است ملي‌پوشان ايران مقابل تيم رده هفتم ليگ برتر اين کشور بلک ايسز بازي خواهند کرد.

نظرات بینندگان