arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

تاکید آیت الله صافی گلپایگانی بر حفظ وحدت: اگر چه مشکلاتی در گذشته برای کشور ایجاد شد، اما باید از آن عبور کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید گفت: مسوولان وحدت داخلی را حفظ کرده و با یکدیگر تعامل داشته باشند.

به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با وی، افزود: ما نمی خواهیم به ضرر کشورهای دیگر کار کنیم، بلکه به دنبال عظمت اسلام هستیم اگرچه مسوولان گاهی اشتباهاتی دارند، اما خیرخواه هستند.

آیت الله صافی گلپایگانی اضافه کرد: ما می خواهیم پرچم دین برافراشته باشد و برای رفع گرفتاری های اقتصادی و مشکلات خارجی دعا می کنیم؛ ضمن اینکه برای دولت آرزوی موفقیت داریم.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان به فکر مردم باشند، تصریح کرد: اگر چه مشکلاتی در گذشته برای کشور ایجاد شد، اما باید از آن عبور کرد و مشکلات را بر اساس سیاست های صحیح و معقول حل کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز با تقدیر از عنایت مراجع تقلید به دولت یازدهم گفت: رییس جمهوری به زودی به قم سفر می کند.

واعظی ضمن ابلاغ سلام دکتر روحانی افزود: ما ازاینکه مراجع به دولت عنایت دارند و دعایشان شامل حال دولت می شود تشکر می کنیم.

وی دربخش دیگری از سخنان به اقدامات این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: در یک سال و نیم آینده امکانات فوق العاده ای در فضای مجازی کشور ایجاد خواهیم کرد.

وی افزود: فضای مجازی باید در خدمت بالا بردن اعتقادات و ترویج دین مردم باشد.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی ، گفت: همت دولت این است که در زمان کوتاه با اجرای طرح های مختلف، عقب ماندگی های کشور را جبران و وضع مردم را بهتر کند.

واعظی همچنین با اشاره به شرایط شهر قم، گفت: قم امکانات مجازی بسیار خوبی دارد، اما این امکانات باید توسعه یابد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان