arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳

حجت الاسلام صدیقی: نقشه‌های خطرناکی برای مجلس خبرگان کشیده‌اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 
امام جمعه موقت تهران با اذعان به وجود برخی عناصر نفوذی در بین مسؤولان خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب عده ای نفوذی خودشان را در بین نیروهای انقلاب جای دادند و سعی کردند تا خود را همراه آن نشان بدهند اما به تدریج ماهیت خود را علیه این نظام و ملت و ولایت فقیه نشان دادند.

به گزارش رسا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در مراسم پانزدهمین سالگرد عروج عالم ربانی آیت الله هادی روحانی، نماینده فقید ولی فقیه در مازندران و امام جمعه بابل در مدرسه علمیه خاتم الانبیاء این شهر، انقلاب اسلامی را تجلی نور حقیقت و زنده کننده راه ولایت توصیف کرد و گفت: امام راحل، انقلاب اسلامی را برای زنده کردن راه غدیر که همان ولایت بود شکل داد تا نظامی مبتنی بر باورهای الهی شکل پیدا کند.

وی به توطئه های استکبار جهانی برای به شکست کشاندن انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان پس از پیروزی انقلاب از هیچ توطئه ای برای سرنگونی نظام الهی جمهوری اسلامی فروگذار نکردند و می توان رد پای آنها را در ایجاد گروهک های ضد انقلاب، ترورها و جنگ تحمیلی هشت ساله مشاهده کرد.

این استاد اخلاق حوزه های علمیه ملت ایران را وفادار به آرمان های انقلاب و تابع ولایت بیان کرد و گفت: مردم ایران هیچ گاه در مسیری که امام برای آنها در جهان معاصر گشود خسته نشدند و به همین دلیل امام راحل از مردم ایران به عنوان امتهایی بالاتر از امت دوران پیامبر(ص) و امیرالمؤمنان(ع) یاد کردند.

وی به برخی از تصمیم های نظام در دوران انقلاب علیرغم مخالفت امام راحل اشاره کرد و گفت: مردم همواره در راه امام بودند و اصلاً مشکلی در این راه نداشتند اما عده ای خاص با پذیرش قطعنامه جام زهر را به امام راحل تحمیل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اذعان به وجود برخی عناصر نفوذی در بین مسؤولان خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب عده ای نفوذی خودشان را در بین نیروهای انقلاب جای دادند و سعی کردند تا خود را همراه آن نشان بدهند اما به تدریج ماهیت خود را علیه این نظام و ملت و ولایت فقیه نشان دادند.

وی از این عوامل نفودی به عنوان سرمداداران فتنه های دو دهه اخیر انقلاب یاد و تصریح کرد: عده ای نفوذی خواستند تا در فتنه ۱۸ تیر ۷۸ و نیز فتنه ۸۸ این نظام را سرنگون کنند اما مردم با هوشیاری و بصیرت و حضور فعال در صحنه با تبعیت محض از ولایت توطئه های آنها را خنثی کردند.

این استاد حوزه های علمیه ادامه داد: امروز دشمنان بعد از ناکامی در سرنگونی نظام در صدد هستند که دستاورهای انقلاب را نابود کنند و به همین دلیل اهتمام آنها برای نابودی دستاوردهای هسته ای در این راستا است.

امام جمعه موقت تهران با تجلیل از مقام عالم ربانی آیت الله هادی روحانی گفت: آیت الله روحانی عالمی بزرگ بود که در روز میلاد امام هادی به دنیا آمد و در روز شهادت آن حضرت به وصال معبود شتافت.

وی افزود: آیت الله هادی روحانی انسان خودساخته ای بود که دل از امام و رهبری انقلاب ربوده بود و آن بزرگواران همواره از ایشان به نیکی یاد می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی به علاقمندی مراجع تقلید به آیت الله روحانی اشاره کرد و گفت: مراجع تقلید به ایشان علاقمند بودند همواره ایشان را مورد تکریم قرار می دادند زیرا ایشان عالمی مخلص و ثابت قدم بود.

وی ادامه داد: بالاترین ویژگی مرحوم آیت الله روحانی ولایتمداری و تبعیت محض ایشان از ولایت فقیه بود که زبانزد خاص و عام است.

این استاد اخلاق در ادامه به حسن عاقبت برای انسان اشاره کرد و گفت: بسیار افرادی بودند که برای این نظام به زندان رفتند و شکنجه شدند اما امروز آنچنان از مسیر اسلام و انقلاب جدا گشتند که منکر کلام الهی و رسول خدا می شوند.

وی به نقشه های دشمنان برای نفوذ بیشتر در انقلاب اشاره کرد و گفت: برای مجلس خبرگان آینده نقشه های خطرناک زیادی دارند؛ از این باید هوشیار باشیم.
نظرات بینندگان