arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳

پرهیز محسن هاشمی از سیاسی شدن وظیفه اداری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای آنکه سفرهای من به مناطق مختلف کشور برای بازدید از مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد سیاسی نشود، سعی می کنم چراغ خاموش بیایم و بروم.

وی در جریان بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، گفت:برای اینکه حاشیه ای برای سفرهایم به مناطق مختلف کشور ایجاد نشود، سعی می کنم این سفرها رسانه ای نشود .

هاشمی اضافه کرد: اگر خیلی با سر و صدا بیائیم و این سفرها رسانه ای شود، می گویند هدف، دانشگاه آزاد نیست و چیز دیگری است.

وی همچنین درباره اینکه برخی این سفرها را بی ارتباط با انتخابات مجلس نمی دانند گفت: هیچ برنامه ای برای انتخابات آتی مجلس ندارم.

هاشمی در بازدید از بخش های مختلف این دانشگاه نیز گفت: سفرهای من و بازدید از واحدهای مختلف دانشگاه آزاد عمدتا در شهرستان هایی است که با مشکل ساخت و ساز و پیمانکار مواجه باشند .

وی اظهار میدواری کرد با افزایش هیئت علمی و کادر آموزشی وامکانات عمرانی و افزایش درآمد و دانشجو در این دانشگاه ساخت و سازهای این واحدها افزایش پیدا کند.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: این دانشگاه به همراه آموزشکده های سما بیش از550 واحد در سطح کشور دارد که دارای مشکلات عمرانی ناشی از تورم در دو سه سال گذشته هستند و این امر نیز پیمانکاران را برای اتمام پروژه ها با مشکل مواجه کرده است .


منبع: ایرنا
نظرات بینندگان