arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۹۹۵۱
تعداد نظرات: ۱۲۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۹ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
با حضور در مجلس؛

ظریف:ما ملتی دلاوریم نه دلواپس/ مواضعم عین مواضع رهبری است/تا وزیر خارجه ام نمی گذارم پروژه امنیتی سازی ایران تحت انکار هولوکاست تحقق یابد/سیدحسن نصرالله شخصا از من تشکر کرد/نمایندگان از پاسخ های وزیر خارجه قانع شدند

وزیر امور خارجه با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان صلح طلبی همراه با عزت و هویت مداری و حکمت همراه با عدالت است، گفت: سیاست خارجی امروز ایران با پیروی از گفتمان انقلاب اسلامی رؤیاهای باطل دشمنان را نقش بر آب کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 وزیر امور خارجه با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان صلح طلبی همراه با عزت و هویت مداری و حکمت همراه با عدالت است، گفت: سیاست خارجی امروز ایران با پیروی از گفتمان انقلاب اسلامی رؤیاهای باطل دشمنان را نقش بر آب کرده است.

به گزارش «انتخاب»، محمدجواد ظریف در نشست علنی امروز (سه شنبه 16 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به سؤال برخی از نمایندگان مجلس، گفت: سؤال و نظارت حق نمایندگان است و پاسخ به آنها در چارچوب مصالح و منافع ملی وظیفه سایر مسئولان در هیأت دولت است.

وزیر امور خارج،ه ادامه داد: حساسیت نمایندگان نسبت به وزارت خارجه نشان دهنده اهمیت به سیاست خارجی و امنیت ملی است، بسیار خوشحالم که در طول 8 ماه گذشته بیش از وزرای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی در مجلس در کمیسیون امنیت ملی و دو بار در صحن مجلس حضور پیدا کردم و درباره مسائل مختلف به نمایندگان پاسخ دادم.

وی افزود: خداوند بزرگ را سپاسگزارم که به برکت هوشمندی و پایمردی مردم دلاور ایران و در سایه حمایت و هدایت مقام معظم رهبری و به تدبیر و درایت ریاست جمهور امروز سیاست خارجی ایران با ارائه منطقی گفتمان اصیل انقلاب اسلامی که همان گفتمان مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) و تمام مواضع ما عین مواضع مقام معظم رهبری است.

ظریف تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان صلح طلبی و گفتمان سازنده همراه عزت و هویت مداری و گفتمان حکمت و همراه با عدالت است که این گفتمان امروز با موفقیت مسیر پیشرفت و روشنگری را دنبال می‌کند، دوستداران ایران امروز خوشحال هستند و به خاطر سربلندی سیاست خارجی ایران عرصه بر دشمنان تنگ شده است سرمایه گذاری های کلان و رؤیاهای باطل آنها نقش بر آب شده است.

وزیر امور خارجه گفت: در این مسیر بیش از هر چیز به دعای معصومین و همدلی مردم و همراهی آنها دل بستیم و با همین رویکرد حاضر شدم که به سؤالاتی که پیش تر در کمیسیون امنیت ملی پاسخ دادم در صورت لزوم مجددا پاسخ دهم.

وی افزود: من و همکارانم با افتخار تمام تلاش‌های خود را به کار می‌بندیم و همه فشارهای داخلی و خارجی را به جان می‌خریم تا پروژه صهیونیستی "امنیتی سازی، القای خطر و تهدیدآمیز بودن ایران" را نقش بر آب کنیم.

ظریف بیان داشت: سیاست خارجی عرصه وحدت ملی و نه دعواهای سیاسی است، ما ملتی دلاوریم نه دلواپس.

وی گفت: دبیر کل حزب الله و حماس و جهاد اسلامی شخصا از من تشکر کرده‌اند؛ این حرکت ما در سیاست خارجی نیروهای انقلابی ما را به وجد آورده است‎. سیاست خارجی دولت نتانیاهو، را منزوی کرده است و آرامش را از او گرفته است‎.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: از پاسخ های ظریف قانع نشدیم

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه ظریف با حضور در کمیسیون امنیت ملی پاسخ سوالات نمایندگان را داد،گفت: نمایندگان از این پاسخ ها قانع نشدند و سوالات در قلمرو ملی تشخیص داده شده است.

 سید حسین نقوی حسینی در نشست علنی امروز (سه شنبه 16 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی درباره گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره سوالات نمایندگان از وزیر امور خارجه گفت: گزارش کمیسیون در خصوص 4 مورد سوال مشترک و 46 نفر، 23 نفر و 5 نفر از نمایندگان و حمید رسایی از وزیر امور خارجه را خدمت نمایندگان عرض می‌کنم.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی درباره خلاصه سوالات از ظریف ادامه داد: اولین سوال درباره علت انفعال وزیر امور خارجه در موضوع رژیم صهیونیستی و هولوکاست چیست؟

وی ادامه داد: دومین سوال درباره مستندات تاریخی آقای ظریف در خصوص تائید دروغ هولوکاست در دولت راستگویان چیست؟ و سومین سوال علت عدم حمایت وزیر امور خارجه از پیشرفت های دفاعی جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از سفر هیاتهای کارشناسی کشورهای دیگر در جهت توسعه توان موشکی به ایران چیست؟

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: سوال چهارم درباره علت مواضع خفت بار ظریف در دانشگاه تهران در مورد قدرت نظامی آمریکا و ضعف سیستم دفاعی جمهوری اسلامی ایران چیست؟

نقوی حسینی با بیان اینکه این سوالات از سوی هیات رئیسه مجلس جهت بررسی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارجاع شده بود و در دو جلسه در کمیسیون این سوالات مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده ورامین در مجلس تصریح کرد: وزیر امور خارجه با حضور در کمیسیون با اشاره به  این نکته که معتقدم هولوکاست نمی‌تواند سرپوشی بر جنایات رژیم صهیونیستی باشد و ما باید تلاش کنیم این مظلوم نمایی را از رژیم صهیونیستی بگیریم.

نقوی حسینی ادامه داد: ظریف در آن جلسات گفت من درباره رژیم صهیونیستی موضع نرم نگرفته و نخواهم گرفت و در پاسخ به خبرنگاران در خصوص اینکه آیا نتیجه مذاکرات شما بهبود رابطه با رژیم صهیونیستی خواهد بود و اینکه بالاخره شما بهبود رابطه با رژیم صهیونیستی و شناسایی آنرا در آینده قابل تصور می‌بینید نیز عرض کردم که در این رابطه نیاز به پاسخ دیپلماتیک نیست و در آینده نیز چنین چیزی قابل تصور نیست.

وی ادامه داد: ظریف گفت من به خبرنگاران گفته ام مشکل شما شناسایی رژیم صهیونیستی توسط ایران نیست بلکه مشکل شما تجاوزگری رژیم صهیونیستی است و تا به حال بارها درباره این موضوع نظراتم را اعلام داشتم.

سخنگوی سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در ارتباط با سیستم دفاعی و پیشرفت های دفاعی نیز وزیر خارجه بیان نمود که دستگاه دیپلماسی به عنوان دیدبان گزارشی از مطالب رصد شده را بنا به وظیفه ذاتی و شرعی اعلام می دارد و ما به عنوان وزارت امور خارجه جلوی رزمایش و یا حضور هیات ها را نگرفته ایم.

وی تصریح کرد: ظریف درباره سخنرانی خود در دانشگاه تهران نیز گفته من در آن سخنرانی عرض کردم که آیا دفاع کشور به موشک است و یا به قدرت اراده مردم منظور من تاکید بر این نکته بود که آنچه کشور را محافظت کرده فرهنگ مقاومت مردم است و این مقاومت است که مردم ، انقلاب و نظام را محافظت کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: ظریف در آن جلسات گفت من به توان دفاعی کشور ارزش قاعلم اما حرف من به معنای توهین به نیروهای مسلح نبود و تاکیدی بر مقاومت مردم که این مطلب نیز مبتنی بر عزیزترین آموزه های انقلاب اسلامی براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

نقوی حسینی ادامه داد: ظریف این گونه  پاسخ نمایندگان مجلس را داد و در نهایت نمایندگان از پاسخ های وی قانع نشدند و کمیسیون قلمرو سوالات را ملی تشخیص داد و این سوالات به صحن علنی ارجاع داده شد.

 درگیری لفظی کاظم جلالی با ابراهیم آقامحمدی

نماینده خرم آباد با کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان ولایت درگیری لفظی پیدا کرد.

زمانی که محمودجواد ظریف وزیر امور خارجه در نشست علنی مجلس، در حال نطق و پاسخ به سوالات جواد کریمی قدوسی بود، ابراهیم آقامحمدی با کاظم جلالی درگیری لفظی پیدا کرد که باعث تجمع برخی نمایندگان عضو جبهه پایداری و اعضای فراکسیون رهروان ولایت شد.

به گفته حسین گروسی نماینده شهریار ، آقامحمدی در اعتراض به رفتار کاظم جلالی که خواهان رای ندادن نمایندگان به سوال از وزیر و قانع شدن آنها شده بود، این تشنج را ایجاد کرد.

گروسی گفت: اکثریت نمایندگان از سخنان وزیر امور خارجه قانع شدند و به احتمال زیاد سوال از وزیر رای نخواهد آورد.

همچنین در صحن مجلس، نمایندگان عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس و جبهه پایداری با محوریت زاکانی، نبویان، بذرپاش، نوباه، نجابت، حسینیان و حداد عدل تجمع هایی می کنند که این باعث شد علی لاریجانی رئیس مجلس سخنان ظریف را قطع کرده و از نمایندگان بخواهد در صندلی های خود مستقر شوند.

پس از اینکه نمایندگان به صندلی های خود مراجعه کردند کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان ولایت به سراغ حداد عادل رفت و با وی دقایقی به صحبت پرداخت.

کریمی قدوسی: نمایندگان از پاسخ های ظریف قانع شدند

«جواد کریمی قدوسی» نماینده مشهد به نمایندگی از نمایندگان سوال کننده از وزیر امور خارجه اعلام کرد که نمایندگان از پاسخ های «محمد جواد ظریف» قانع شده اند.

پس از توضیحات محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه به چهار سوال نمایندگان که «جواد کریمی قدوسی» نماینده مشهد به نیابت از سایر نمایندگان از رییس دستگاه دیپلماسی این پرسش ها را مطرح کرد، «علی لاریجانی» رییس مجلس چندین بار از این نماینده پرسید که آیا از اظهارات وزیر خارجه قانع شده است یا خیر؟

کریمی قدوسی ابتدا پاسخ مناسبی نداد و رییس مجلس بار دیگر خطاب به این نماینده سوال کرد که آیا قانع شده اید؟

از آنجا که این نماینده پاسخ روشنی به این سوال لاریجانی نمی داد، رییس مجلس خطاب به نمایندگان، از آنان خواست برای رای گیری در صندلی های خود قرار گیرند تا رای گیری انجام شود اما نمایندگان عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در صندلی های خود ننشستند و دوباره لاریجانی از کریمی قدوسی پرسید که آیا قانع شده است یا خیر؟

در این هنگام باز هم کریمی قدوسی پاسخی نداد و خواهان توضیحات بیشتر ظریف در این باره بود که رییس مجلس اجازه صحبت کردن به وی نداد و گفت شما سخنان خود را بیان کردید، یک کلام بگویید بله یا خیر؟

در این هنگام بود که کریمی قدوسی گفت نظرش را اعلام کرده است.

سپس لاریجانی اعلام کرد که کریمی قدوسی از پاسخ های وزیر امورخارجه قانع شده است.

هنگامی که رییس مجلس از کریمی قدوسی سوال می پرسید که آیا قانع شده است یا خیر، برخی از نمایندگان عضو فراکسیون رهروان ولایت خواهان رای گیری شدند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲۱
در انتظار بررسی: ۱۸
غیر قابل انتشار: ۵۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
12
421
قانع نشدید که نشدید همینی که هست !! بهانه گرفتن هم حدی داره جمع کنید این مسخره بازیها رو
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
احسن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
ابن اقای کریمی قدوسی هنوز npt رو mpt مینویسه اون وقت اومده اقای ظریف رو کشونده مجلس ....
واقعا خحالت میکشم از این که اقای کریمی قدوسی نماینده شهرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
9
337
ظاهرا این نمایندگان مجلس خیلی بی کار تشریف دارند.
آقای ظریف حمایتت می کنیم
shady
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
10
284
ما از آقای ظریف حمایت میکنیم
مردم به یک دیپلمات رای دادند نه کسیکه دنیا رو با موشک و هولوکاست ببیند وگرنه بودند کسانیکه اینگونه فکر کنند و رایشان 20% هم نبود
اینها از اثرات بغضی است که به رای مردم داشتند که شد آنکه آنان نمیخواستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
7
226
یه دونه ای ظریف جان. فدایی داری
پاسخ ها
ستايش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
خدايي بعد از مدت ها يك نفر برمسند وزارتخانه اي در ايران تكيه زده كه همه جوره با صلاحيته...واقعا باورم نميشه...خداروشكر.خداياخودت از شر بي سوادان ومغرضان و.... درامان دارش هم ايشون وهم ديگر دولتمردان وخدمتگذاران واقعي مارو.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
4
223
ای خدا ، کی این دوره مجلس تمام میشود تا از این گونه سؤالات بچگانه و وقت گیر و بیهوده خلاص شویم.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
6
197
خدایا به این مجلس خاصیت ببخش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
5
178
عجب مجلس دلاوری ببخشید دلواپسی !!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
3
157
دکتر ظریف...دوست دارم....
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
2
145
اسمش می گن ظریفه تندروهارو حریفه!

درود بر ظریف ! وزیر خارجه محبوب و عزت مدار دولت محبوب و منتخب!

به امید... رانت خوران و کاسبکاران شعارهای استقبال از تحریم و مرگ بر ......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
1
141
تجمع گروهی از نمایندگان هنگان صحبت کردن وزیر چه معنایی دارد؟ یعنی اینها اصلاً نیامده اند که پاسخشان را بگیرند وگرنه می نشستند و گوش می کردند. هدف اینها فقط به مسلخ کشاندن وزراست. می خواهند دولت را تضعیف کنند. صبر و شکیبایی هم حدی دارد. نمی دانم چرا دولت جواب دندان شکنی به اینها نمی دهد. مگر رئیس دولت قبل نبود که آنطور به مجلس و نمایندگان توهین کرد و شان مجلس را تا آن حد پایین آورد و اینها فقط به به و چه چه کردند؟!!!! همه چیز مشخص است. اینها روداری می کنند.
مهدی
|
FRANCE
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
3
144
چرا اینهمه سوال از وزیران معلوم الحال و مجهول الهویه احمدی نژاد نمی شد ؟؟؟
محمد
|
CANADA
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
1
118
آقا این مجلس این مسخره بازی ها را کی تمام می کند؟ آن زمان که موقعش بود که خودی نشان دهند و جلوی ... و قلدری های احمدی نژاد بایستند سرشان را کردند در برف ! حالا که مملکت قرار است به برکت سیاست عاقلانه و معتدل وزارت خارجه تکانی بخورد یادشان افتاده که شغلشان چیست !
آخر یکی نیست بگه اگر زورتان میرسه میلیارد میلیارد پول ملت را که در جیب خاوری ها و بابک زنجانی ها و .... ریخته شده برگردونید به بیت المال. همه ی هم و غم مجلس شده هولوکاست و موشک و اسراعیل . بسه دیگه به خدا این مردم گناه دارن!
بهداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
78
دکتر ظریف عزیز با ایمان به خدا و صلابت به کار خود ادامه ده که ملت بزرگ ایران پشتیبان شما مرد بزرگ ایران زمین می باشد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
1
73
ظزیف متشکریم
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
2
77
علاوه بر تندروهای خودمان، آقای نتانیاهو هم دلواپسه که مبادا توافقنامه دائمی با آمریکا منعقد بشه!!!!!! به راستی وجه مشترک منافع نتانیاهو و تندروهای داخلی در چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
1
73
ظریف جان خوشم امد.....
پاسخ ها
دشتی
| SOUTH AFRICA |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
جواب هر ۴ سئوال این جماعت بصورت واضح در سخنرانی های آقای ظریف آمده ، فقط باید با دید بی غرض و ... گوش کرد ، آنچه این جماعت مثل حسینیان و رسائی میگویند نه تکلیف هست و نه انتقاد ، بلکه صرفا بهانه ای بیش نیست که خودشان هم میدانند و مردم بهتر میدانند ، و این صرفا دست و پا زدن برای بقاست و نه بیشتر .
نادر از روستای بوشکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
68
فدایی داری مرد
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
66
ظریف جان بنازم به اعصاب فولادیت واراده قویت .شما آن سیاستمداران غربی و شرقی را ضربه فنی کردی .این چندنفر ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
79
خدا بهت صبر بده آقای ظریف که با این خیل بی منطقها طرفی
ما(ملت) قول میدیم که سال دیگه مجلسی با صددرصد اصلاح طلبان داشته باشیم ان شا ا...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
63
آفرین دلاور عاقل. درود به شرف و تدبیر تو و یارانت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
58
درود بر بزرگ مرد دیپلماسی ایران.
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
52
ای خدا ... این دکتر ظریف عزیز ما تا حالا کجا بوده ؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
1
34
ما دلواپس اوضاع خودمون هستيم چه بهاري بود با ان مرد رفته
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
1
41
نمايندگان عزيز، واقعاً خسته نباشين! سرتون خيلى خيلى شلوغ شده ها :)
انتخاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
54
دکتر ظریف خیلی باظرفیتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
45
خسته نباشی وزیر ما همه پشت تو هستیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
54
باباجان این آقافرق ام پی تی باان پی تی راهنوز نفهمیده چطور انتظارداریدپیچیدگیهای دیپلماسی ژنو رامتوجه باشد
دلاور ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
49
این چه مجلسی است دیگر؟؟؟؟ این چه سوالاتی است که از وزیر می پرسند؟؟؟ آیا واقعا این سوالات سوالات مردم است؟؟؟ چرا با وزیری که واقعا داره برای عزت ملی و خارج کردن ایران از انزوای بیشتر تلاش میکنه اینگونه برخورد میشود؟؟؟ آیا مشکلات مردم ما این سوالات است؟؟ چرا نماینده ای که اصلا نمی داند ان.پی.تی چیست و املای آن چگونه است، باید از یک وزیر خارجه موفق و باسواد و معلومات بالا و مسلط به چند زبان خارجه سوالات گزافه بپرسد؟؟؟ خدایا این چه مملکتی است...مردم در گرانی فقر بیکاری و اعتیاد دست و پا میزنند آقایان دلواپس باند ومنافعشان هستند که تحت هر شرایطی پایدار بماند
سیامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
53
برخی نمایندگان در سطحی نیستند که جناب ظریف به آنها پاسخ دهد (از نظر سواد سیاسی) یه مشت منفعت طلب به اسم ملت سنگ اندازی میکنن.... بگویید تا شخصیت و ماهیت شما بیشتر از روز اول آشکار بشه دیگه سالهای آخر این صندلی سبز رو میبینین...ملت سبز شما رو بیرون میکنه
منصور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
42
برو جلو دلاور که از آسمان مژده نصرت است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
37
آقای ظریف در بین مردم طرفداران زیادی دارد. از هر کسی می پرسی از او خوشش می آید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
36
خسته نباشی دلاور،
تا شما سکاندار کشتی امور خارجه هستید کسی دلواپس نیست. جز کسانی که نگران وضعیت خودشان بعد از برداشتن تحریمها هستند. برداشتن تحریمها یعنی تعطیل شدن دکان کسب و کار پر رونق عده ای خاص (دلواپس)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
42
جرات میخواد استیضاح بزرگ وزارت خارجه ایران چون مردم پشتیبانش هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
3
69
احسن. دومین شکست تندروها بعد از وزیر نفت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
2
59
در واقع ما هنوز ملت نشدیم...
ما جمعی پریشانیم با دل واپسی ها و دلباوری های الکی...
اما خوشحالیم که بلاخره کشور به دست یه عده حرفه ای افتاده و امیدواریم آخر این دوره یه چیزی بشیم.
شفته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
29
اين نمايندگاني كه با ذره بين و عينك كينه و بدبيني و حزبي و سياسي و گروهي و منفعت طلبي و ... ذهن خدمتگزاران واقعي مردم مسلمان ايران را به مسائل پوچ و بي ارزش مشغول ميكنند آيا به روز قيامت هم اعتقاد دارند !!؟؟؟ همين ها مگر نبودند كه در مقابل اينهمه انفعال و باج دهي ، غارت و دزدي و بي سياستي و نالايقي و سومديريتي و ........ سكوت همراه با رضايت داشتند!!!؟؟؟ حال براي تك تك سخنان يكي از برجسته ترين ديپلمات كشور عزيزمان برنامه ميسازند ....
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
1
55
رای گیری نشد چون نمی خواستند موضع اقلیت فراکسیون رهروان! پر رنگ جلوه کند!
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
2
41
فتبارک الله وهو احسن الخالقین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
1
54
بعید هست که دیگر اینجور نمایندگانی تو مجلس ایران تکرار بشه..

زمان دولت سابق کجا بودید؟

وقتی که ارزش ریال نصف شد کجا تشریف داشتید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
51
درود بر ظریف
محمد مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
50
ظریف جان بدون دلواپسی (دلواپستی) دوستت دارم
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
30
این اتفاقات در مجلس شورای اسلامی و با حضور نمایندگان مردم ایران صورت گرفته یا جایی دیگه؟!!!
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
47
دکتر مقتدر برو جلو ما پشتتیم
خدا حفظت کنه
فرزاد یاس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
43
زنده باد دکتر ظریف...
میرفا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
55
من شخصا به شما افتخار میکنم دکتر ظریف...دین و سیاست در وجود شما خلاصه شده است...دست حق نگهدارت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
35
درود بر دکتر ظریف تا آخر پشت شما هستیم
حامد مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
50
بعنوان یک مشهدی از وجود همچین نمایندگانی در مجلس که از طرف من اظهار نظر میکنند احساس شرمندگی میکنم این اقایون نهایتا با پنجاه هزار رای وارد مجلس شدند و اینبار قطعاخواب نمایندگی مشهد را هم نخواهند دید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
39
جناب آقای دکتر ظریف، خدا قوت..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
58
4
اقای ظریف دلاوریم ... ولی نگران و دلواپس منافع ملی هم هستیم... گرچه فکر میکنم خود شما از همه بیشتر نگران حفظ منتفع باشید... ولی حق بدهید تا وقتی متن نهایی توافق بیرون نیاید حق داریم نگران باشیم...!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
8 سال پيش کجا بودي؟ چند سالته؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
42
اسم این نمایندگان را خوب به خاطر می‌سپاریم. هرچند تاریخ نامی از آن‌ها به‌خاطر نخواهد داشت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
34
هزاران درود بر تو ای مرد عمل و مقاومت. دعای خیر ملت ایران پشت و پناه افراد دلسوزی مثل شما باد
صمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
47
با عرض سلام
این جمله آقای ظریف که گفتند " ما ملتی دلاوریم نه دلواپس" خدایش جمله ای پرمعنی ، محکم و دندان شکنی بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
31
درود بر فرزند خلف ايران زمين .فدايي داري دلاور.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
1
26
خداوندا به مردم ایران رحم کن .اجازه نده دشمن شاد بشویم.اقایان نماینده بترسید تز خدا .
مستمند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
1
31
واقعاً دلم برای آقای لاریجانی سوخت ، بنده خدا با چه کسانی مجبوره سروکله بزنه ، خداوند ، صبر و شکیبائی و تحملش رو زیاد و زیادتر کنه !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
28
درود بر دكتر ظريف،خسته نباشي دلاور.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
27
وای بر ما که منافع ملی خود را به چه بهای اندکی بر باد میدهیم!نمایندگانی که اینروزها می بایست به فکر مشکلات ایجاد شده باشند به خاطر لجاج و عناد حزبی هنوز به دنبال قضیه هولوکاست هستند! برادران! ذره ذره حقوقی که بابت وکالت مردم گرفته اید ثمره خون بهترین جوانان این مملکت است. تا کی باید شاهد این مجادلات کودکانه باشیم. عزیزان شما مردم را چه حساب کرده اید که تا دیروز خاموش و حامی بودید و بعد به یکباره غران و دلواپس شده اید؟! راستی ما را چه فرض کرده اید؟! ترا به روح امام و شهدا بس کنید!
پیراسته فر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
32
آقای "ظریف" با "ظرافت" تیکه می اندازی!
ظریف: بسیار خوشحالم که در طول 8 ماه گذشته(دولت روحانی) بیش از وزرای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی در مجلس در کمیسیون امنیت ملی و دو بار در صحن مجلس حضور پیدا کردم و درباره مسائل مختلف به نمایندگان پاسخ دادم.
سعید براتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
32
زنده باد دکتر ظریف و درود بر ظریف و روحانی.
انشاالله رییس جمهور بعدی جناب ظریف است...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
ظریف برا خودش درد سر درست نمی کنه. خدا حفظش کنه
سامان
|
GERMANY
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
36
زنده باد وزیر خوشروی کابینه...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
28
سپاس بی کران از این وزیر فهمیده و با سواد . اقای ظریف ما نیز به دلواپسان امروزی و خاموشان و ساکتان دیروزی نیاز نداریم . این دلواپسان کجا بودند که کشور را عده ای از خدا بی خبر میلیارد میلیارد غارت کردند . کجا بودند ان زمانی که ان ماجرا جو تحریم ها را کاغذ پاره خواند اما اسایش و امنیت و پیشرفت فرزندان و اتیه ماها را به خاک سیاه نشاند . ما دلواپس نمی خواهیم . ما ادم پاسخگو و عاقل می خواهیم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
24
اينا نماينده هستن كه ما داريم وقتشون رو الكي ميذارن سر چيزاي چرت و پرت اينهمه مسئله مهم هست آخه اينقدر به اسرائيل بند مي كنيد خوب اسرائيل فكر ميكنه چقدر كشور مهميه بابا بچسبين به مسائل بزرگ اقتصادي و محيط زيست و عمراني
دلسوز انقلاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
1
25
نمايندگان محترم خواهشا عوض سنگ اندازي مسير پيشرفت كشور را در راستاي منويات رهبري در رسيدن به خودكفايي ونگاه به توليدات داخلي هميشه هموار سازي و تلاش كنيد ملت ما از دعواهاي سياسي كه هيچ چيزي عايدشان نمي شود خسته شده اند.
خشایار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
27
جناب آقای دکتر ظریف
وزیر محترم امور خارجه
دعای 70 میلیون ایرانی بدرقه ی راه شما و تمام کسانی که قلبشان برای سرزمین پارس می تپد.
خشایار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
36
جناب آقای دکتر ظریف
وزیر محترم امور خارجه
دعای 70 میلیون ایرانی بدرقه ی راه شما و تمام کسانی که قلبشان برای سرزمین پارس می تپد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
30
آقای ظریف نشان دادند که همانطور که سر میز مذاکرات از حقوق کشورمان ، کوتاه نمی آید، در مجلس هم در مقابل برخی نمایندگان بهانه جو هم کوتاه نیامده و حرف حق خودش را میزند.
زنده باشی آقای ظریف.
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
33
ایولا ظریف ، دوست داریم ، یه دونه ای
مرتضی از قم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
26
این آقایانی که برخلاف منافع مردم حرکت می کنند. از نظر ما نماینده مردم نیستند، بلکه نماینده منافع شخصی وحزبی خویشند. به امید روزی که مجلس ما شاهدحضور افراد واقعا دلسوز برای مردم باشد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
28
همین ها که اعتراض می کنند کاسبان فتنه هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
25
خدايا اينا ديگه كين؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
اينا نماينده ملتن يا نماينده........
ما ملتی دلاوریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
25
شعار همه ی ملت : " ما ملتی دلاوریم "
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
26
دلواپسان معتقدند آقای ظریف در مجامع بین المللی همان سخنان آقای احمدی نژاد را در باره هولوکاست تکرارکند تا مجددا برعلیه ما قطعنامه صادر و دلواپسان منافع شخصی ضرر بیشتری متحمل نشوند.در عجبم مگر پایداری ها هم قانع می شوند؟
بهمن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
21
اگر این اقایون دلواپس بودن توی 8 سالی که گذشت به فکر این مردم بودن. نه الان که قدرت رو از دست دادن و دارن خودشون رو به آب و آتیش میزنن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
1
18
آفرین بر سربازان راستین انقلاب اسلامی و فرزندان خلف امام راحل عظیم الشان
رزمنده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
23
11
دلاور بودن را بايد شما نمايندگان سياست خارجي كشور در عمل نشان دهيدنه فقط باشعار
ارزو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
22
اقای ظریف دوستتان داریم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
20
بخاطراین مجلس متاسفم که عده ای ... در ان حضور دارند.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
19
واقعا متاسفیم از این نماینده ها بابا مردم در مورد اینها چه فکر میکنند از قدرت به نفع گروهک پایداری استفاده میکنند.
محمد تقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
17
با این بیش فعالین سیاسی نمیشه کاری کرد
فقط باید صبر و مدارا و مراقبت نمود شاید بالغ شوند
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
19
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی درباره خلاصه سوالات از ظریف ادامه داد: اولین سوال درباره علت انفعال وزیر امور خارجه در موضوع رژیم صهیونیستی و هولوکاست چیست؟ فکر میکنم یک آدم ... و کسی که الفبای سیاست را هم نداند متوجه باشد که انکار هولوکاست جز خدمت به رژیم صهیونیستی و منزوی کردن ایران خدمتی دیگری به این سرزمین نکرد ،واقعا من از این نماینده که این سوال را پرسیده تعجب میکنم ایشان یا از دانش سیاسی پایینی برخوردارند و یا....!کلا مشکوکه این قضیه !8 سال پافشاری روی این قضیه چه سودی داشت برای این سرزمین؟ آیا رژیم صهیونیستی با این انکار منزوی شد؟
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
25
خدایا این مملکت از شر تندروهای بی بصیرت محافظت بفرما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
23
این نماینده ها هم مسخرشو در آوردن دیگه...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
20
هزاران درود بر ظریف دلاور
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
14
مخالفان دیپلماسی متحول دولت روحانی همان هایی هستند که پروژه انزوای ایران را کلید زدند و اکنون نمی خواهند ناظر شکست خود باشند. ادعای دین و انقلاب توسط ایشان بهانه ای بیش نیست. کجای دین به ما گفته نادانی و جهل جایز است و عده ای می توانند به اسم دین، با باورهای عجیب خود می توانند سرنوشت یک ملت را به قهقرا ببرند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
1
18
ایول آقای ظریف
ایشان با منطق و زبان جادوییش مارو از تو لونه اش بیرون می کشه !
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
1
33
انتخاب عزیز میدانم نمیتوانی نظرم را انتشار دهی، مینویسم برای تسکین درد و خشم خود!!!
نماینده مردم! صحن علنی مجلس! سوال از وزیر، وزیری که در عرصه ای سخت در حال دفاع از حقانیت و برای حقوق مسلم ملت می جنگد،
هولو کاست!!!!!!!!!!!!!!!
جناب نماینده دلواپس!!! زنهار! دغدغه ملت مظلوم و شریف ایران هولوکاست نیست! بس کنید، کودک دبستانی نیز به خوبی می فهمد شما و امثال شما چه هدفی دنبال می کنید!
بترسید از خشم ملت، مملکت را به سوی جنگی خانمانسوز نبرید که نتیجه ای جز ویرانی و فلاکت نخواهد داشت،
قابل درک است که نگرانی های شما از جنس نگرانی های اکثریت ملت نیست! اکثریتی که زیر بار فشار اقتصادی کمر خم کرده است، اکثریتی که با تلاش و زور بازوی خود بی وقفه کار می کند و حلال می خورد، جناب نماینده! راستی می دانی حلال چیست و چه مزه ای دارد؟؟؟
8 سال! 8 سالی که به تو و هم کیشانت بسیار خوب ساخته! حق داری به خاطر پول باداورده ملت به هولوکاست و این ... بپردازی!
شرم کنید و از خشم مردم بترسید، کارشکنی و سنگ اندازی نکنید، ما صلح و آرامش و رونق اقتصادی می خواهیم،
فقط سکوت کنید و بگذارید دولت منتخب "مردم" کارش را انجام دهد، سکوت کنید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
با دیدگاهت خیلی حال کردم داش حامد. حرف دل همه مردم رو زدی
امیر حسین دلوی اصفهانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
1
23
دلواپس واقعی، همت بود و باکری.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
21
دکتر جان ما تا آخر با شماییم و دلاورانه و جانانه از شما و دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره کننده حمایت می کنیم. دلواپسان دلشان برای چیز دیگری واپس است. بالاخره 8 سال خوب نوش جان کردند و دگر لولو برده است آن را که رییسشان اسم برد در یک جمع عمومی. انصافا نباید دلواپس باشند؟؟
صاحبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
24
این مجلسی ها از جون دیپلمات ما چی میخوان؟؟ بذارید به کارش ادامه بده!!! اقای دکترظریف برهمه کارها حریف و قابل تعریف.........
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
1
25
درجامعه باید صدای همه شنیده شود .اینکه جای هرکس درمجلس نیست لطفامردم نسبت به انتخابات مجلس حساس شوند وبراساس تفکرات قومی وقبیله ای رای ندهند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
1
23
ما ملت هم از این نمایندگان راضی نیستیم راهی تو قانون نیست اگه خلاف نظر مردم عمل کردن عوضشون کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
1
22
با سلام خدمت تمام نمایندگان محترم، وظیفه سنگینی بر دوش دارید مسولان زحمتکش رو یاری و امیدوار کنید نه اینکه چوب لای چرخ آنان بگذارید ، مر دم گرفتار مشکلات هستند...
leila
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
27
البته هرگز نخواهند گفت كه قانع شديم يا نشديم، اگر بگويند شديم كه آبرويشان مي رود، اگر هم بگويند نشديم، رأي گيري مي شود و بازهم آبرويشان مي رود. درود بر ظريف، يكه تاز سياست خارجي ايران
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
4
ظریف جان ، درود بر شما ، ما ملت اصلا دلواپس نیستیم.
کاش می شد همایش " ما دلواپس نیستیم " را با حضور همه ی مردم برگزار کنیم که بزرگترین همایش دنیا می شد
abbas
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
3
جناب اقای ظریف با قدرت به کارت ادامه بده . اصلا به نمایندگان کم سواد و شکست خورده توجه نکن .
یک سال دیگه بساط اونا را مردم جمع می کنند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
3
چرا این نماینندگان صدای ملت را نمیشنوند زنده باد دکتر ظریف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
2
میدانید چرا قانع نشدید؟ برای اینکه فقط و فقط به منافع شخصی و حذبی خود میاندیشید و برایتان وضع معیشت و زندگی مردم هیچ اهمیتی ندارد....!
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
3
اقا بخدا منم دلواپسم کی دوره این مجلس دلواپس تمام میشه
رضایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
3
خدایا به همه ی اولیا و انبیاء ات قسمت می دهیم به هیأت شایسته و لایق دیپلماسی کشورمان در رأس آنها نورچشممان جناب دکتر ظریف را در مأموریت خود موفق و سرافراز گردان زیرا چشم ملت و جوانان برای رهایی از وضع موجود به تلاش ها ونتایج کار آنها دوخته شده است. ضمنا از حمایت های رهبر معظم انقلاب هم سپاسگزاریم
مهدی
|
UNITED STATES
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
3
بهترین راه برای رفع دلواپسی اینه که دولت به کسانی که سودشون از تحریم‌ها تامین میشده حق‌التحریم پرداخت کنه
یاسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
6
1
آقای ظریف ما بی سوادیم ولی بعضی باسوادها هم پیدا میشن که بکن اینقدر امتیاز به دشمنتون ندید 8 سال جنگ ، حمله طبس ، برنامه های مختلف بر اندازی حتی زمان دولتهای همفکر با غرب ، هواپیمای مسافربری ایران ، ترورهای بی شمار شخصیتهای مختلف و.........
عبدالزهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
3
0
اتفاقا سوال از وزرا نشانه فهم و درک سیاسی مجلس است این یک حق قانونی اما سوال اینجاست که اگه سوال از وزرای محترم یک نوع تند روی است پس اونهایی که این روزها روزنامه های منتقد خودشون را می‌بندند و به انتقاد کنندگان قلب بیسواد میدن باید چه قلبی بگیرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
0
4
لطفاهموطنان تهرانی ومشهدی دوربعدی تو انتخابات مجلس شرکت کنن که یه نفربارای ناچیزنماینده نشه که همه بدبخت بشن
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
0
6
دورود بر ظريف حمايت ميكنيم از امير كبير دوران
mosa
|
UNITED STATES
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
0
6
عنایت حق تعالی فراموش نخواهم کرد درود برکسانی چون هاشمی ظریف روحانی و.. که از وجودشان برای نجات کشور مایه گذاشتند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
0
6
به عنوان یک مشهدی به خاطر اینکه مردم مشهد کسی مثل کریمی قدوسی را به مجلس فرستاده اند از همه ملت دلاور ایران عذرخواهی می کنم .
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
0
5
درود ظریف عزیز
یوس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
0
8
قابل توجه نمایندگان محترمی که سازشان را برعلیه کلیه کارهای دولت یازدهم کوک کرده اندخصوصا چهارسوالی که از وزیر خارجه پرسده اند :
1- سوال اولم این است که جنگ 8 ساله رژیم بعص عراق برعلیه نظام نوپای جمهوری اسلامی را که درنهایت به نفع ایران تمام شد وشاهد بلایی که برسرصدام آمد بودیم آیا ایمان واعتقاد وباورمردم مسلمان وانقلابی ایران به رهبری حضرت امام خمینی ره وخونهای ارزشمندو والامقامی که نشاءت گرفته از ایمان واعتقاد این مردم بوده وبرزمین ریخت باعث این پیروزیها شد یا موشکها و تجهیزات نظامی ایران درآن زمان همه ما یادداریم که استکبار جهانی ازتحویل انواع اطلاعات نظامی و موشکها وتانکها وهواپیماهای مدرن به عراق دریغ نورزید پس چرا با این همه حمایتها پیروز میدان عراق نبود البته به حکم کلام خدای تبارک وتعالی که تاکید میفرمایند مسلمانان میبایست مجهز باشند اعتقاد دارم چنانچه توانمندی نظامی وقابلیبتهای دفاعی کشورمان ارتقا یافته وبا اعتقاد دینی وایمان وباورمان تلفیق شود کارآیی دوچندان خواهد شدولذا هیچکس منکر ارتقای توان نظامی نخواهد بود خاصه اینکه آقای ظریف هم در این جایگاه به اهمیت موضوع واقف میباشند.
2- در مورد قضیه هلوکاست سوال بنده این است که این موضوع دوحالت بیشتر ندارد این قضیه صحت دارد ویا اینکه ازبیخ وبن صحت ندارد به هر حال درهر دو صورت به کشورما ایران ربطی ندارد چرا که درصورتیکه صحت داشته باشد این کشورهای دخیل درجنگ جهانی دوم وخصوصا کشورآلمان پدید آورنده هلوکاست است که میبایست جوابگو باشند وظاهرا نیز جوابگ هستند وآنها این موضوع را قبول داشته واسراییل هم از این بابت مظلوم نمایی کرده واز آنها باج میگیرد اما چناننچه این موضوع صحت نداشته باشد باز چه نفعی به ما ایران ویا چه ضرری برای ما دارد این موضوع از هیچ جهتی ربط به ایران نداردومنطق حکم مینماید که براساس آیه شریفه که میفرماید المومن کیس نمایندگان محترم ما هم زیرکتر از این باشند که دردام مظلوم نمایی و شانتاژ گیری رزیم غاصب اسراییل بیفتیم واقعیت این است که اسکتبار جهانی درحمایت از اسراییل تبلیغات گسترده ای چه از طریق رسانه های وابسته به صهیونیستها وچه سایر رسانه ها درمورد اتفاق هلوکاست دارند وحتی قوانین سختی برای انکارکنندگان این موضوع تصویب واجرا کردند اثرات این موضوعات به ما هیچ ربطی ندارد اما تاسف انگیز این است که موضوعی که به ما مربوطز نبوده در سخنرانیهای استانی و حتی بین المللی توسط دولتهای نهم ودهم مطرح شده واین موضوعات باعث گردید که اسراییل مظلوم نمایی کرده وخودرا باداشتن صدها موشک هسته ای و انواع موشکها صلح طلب و مورد تهدید ایران اسلامی که تعداد اندکی موشک معمولی با برد مشخص برای دفاع ازخود دارد معرفی مینماید وایران را جنگ طلب معرفی کرده وبه همین بهانه های واهی دیگر دستآوردهای انرژی هسته ای صلح آمیر مارا مورد خطر جهانی قلمداد کرده وبا این مظلوم نمایی ها قطعنامه های مختلف وتحریمهای کمرشکن برعلیه مردم شریف ایران به تصویب رساندند حال بنظر شما نمایندگان محترم نبایستی بهانه های این مظلوم نماییها را از اسراییل با یک سیاست هوشمندانه و بااقتدار کامل ازدستشان گرفته وآن تهدیدات را به فرصتهایی برای این کشورتبدیل نماییم چنانچه سوال بلی است پس شما نمایندگان محترم این مردم که به آقای روحانی رای داده اند دولت یازدهم را کمک فرمایید ومصالح ملی کشور را فدای مصالح حزبی نکنید و چنانچه پاسخ منفی و خیر است که دراینصورت پاسخ رهبری ومردمی که در تنگاهای این تحریمها قرار گرفته و پاسخ آیندگان را هم شما بایستی بدهید وصدالبته مردم شریف ایران در انتخابات آتی نیز تصمصم خودشان را برای نمایندگانی که به مصالح ملی توجهی نمینمایند میگیرند.
3- سایر سوالات از همین دسته هستند
پس اجازه بفرمایید که تا انرژی وتوان دولت یازدهم وخصوصا وزیر امورخارجه این دولت به اموراساسی و مشکلات تنش زدایی پرداخته وبدانید که تنها درسایه تعامل منطقی وآرامش داخلی و همراهی با سایر کشورها ایران اسلامی بهتر میتواند رشد نمایدواین به معنای این نیست که عزت واقتدار وحرمت ایران ومردم شریف آن نادیده گرفته شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
0
8
کاشکی میشد مردم هر شهر هم درصورت عملکرد بد نماینده هاشون اونها رو استیضاح کنند .
محمد
|
-
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
0
6
درود خدا بر دیپلمات شایسته ایران زمین که در فن بیان و ارائه مطالب جهت نمایندگان مجلس سنگ تمام گذاشت.
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
0
6
اصلا شما نمايندگان مجلس ميدونينچی ميگين!!!یک شب در مورد مردم و نه خودتون فکر کردين!
درود بر ظريف
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
0
9
خدا بهت صبر بده آقای ظریف که با این خیل بی منطقها طرفی
ما(ملت) قول میدیم که سال دیگه مجلسی با صددرصد اصلاح طلبان داشته باشیم ان شا ا...
مجتبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
0
6
اقاي ظريف شما نماينده مردميد نه اونا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
0
9
ای خدا کی این نماینده های تمایلات شخصی و جناحی از مجلس می روند!!!!
نظرات بینندگان