arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳

نامه ی میرزاده در مورد انتصاب جنجالی اخیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حمید میرزاده پیرامون شایعه‌ به راه افتاده درباره یکی از انتصابات در دانشگاه آزاد اسلامی،‌ در پاسخ به نامه‌ رییس کمیسیون آموزش،‌ تحقیقات و فناوری مجلس،‌ توضیحاتی را ارائه داد.

 در پی انتشار شایعاتی در  رسانه ها در خصوص  عدم صلاحیت عبدالحسین هراتی برای انتصاب در سمت مدیرکل دفتر اسناد و مدارک دانشگاه آزاد اسلامی ، میرزاده، نامه ای به محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری نوشت و در آن تصریح کرد این انتصاب بر مبنای نتیجه استعلام از مراجع ذیصلاح صورت گرفته است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی این نامه را در پاسخ به نامه محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خطاب به وی نوشت و تصریح کرد: « کلیه انتصابات در دانشگاه آزاد اسلامی در چارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و  با رعایت موازین نظام و مقررات کشوری است».

در بخش دیگری از نامه رییس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به زاهدی آمده است: «با توجه به اینکه انتصابات در دانشگاه آزاد اسلامی در چارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و با رعایت موازین نظام و مقررات کشوری است معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در حال بررسی موضوع هستند تا در صورت اثبات صحت مطالب مندرج در رسانه ها از ادامه همکاری با نامبرده در دانشگاه آزاد اسلامی جلوگیری کنند».

*انا
نظرات بینندگان