arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
محمدابراهیم رضایی:

تجمع میدان فاطمی خلاف قانون و شرع بود

نایب رییس دوم کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس، با تاکید بر این که گروه هایی که قصد برگزاری تجمع دارند باید از نهادهای قانونی و امنیتی مجوز دریافت کنند، گفت: افرادی که در تجمع هفته گذشته میدان فاطمی حضور داشتند عملی غیر شرعی و غیر قانونی انجام دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خانه ملت، «محمد ابراهیم رضایی» با بیان این که افرادی که تلاش می کنند تا قانون اجرا شود باید به قانون ملتزم باشند، افزود: عزیزانی که در تجمع میدان فاطمی شرکت کردند باید از وزارت کشور مجوز دریافت می کردند و مسوولیت کارشان را بر عهده می گرفتند.
 
نماینده مردم خمین و محلات در مجلس شورای اسلامی با تایید «واکنش تند نیروی انتظامی» نسبت به برگزاری تجمع هفته گذشته میدان فاطمی تصریح کرد: رعایت قانون و گرفتن مجوز الزام شرعی است و متاسفانه عزیزان سازمان دهنده و شرکت کننده در این تجمع اصول و چارچوب دینی و قانونی را زیر پا گذاشته و خلاف شرع عمل کرده اند.
 
رضایی همچنین با انتقاد از افزایش فعالیت گروه های مختلف که برنامه های هنری مجوز دار را لغو می کنند، ادامه داد: هیچ فرد، گروه، دسته و نهادی بر اساس دیدگاه های شخصی و جناحی حق بر هم زدن مراسم هنری مجوز دار را ندارد.
 
نایب رییس دوم کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور اظهار امیدواری کرد همه در چارچوب قوانین کشور و اسلام به بلوغ فکری و سیاسی برسیم.
 
عده ای هفته گذشته در حالی در اعتراض به بدحجابی اقدام به برگزاری تجمع و صدور بیانیه کردند که روابط عمومی استانداری تهران و نیروی انتظامی با انتشار اطلاعیه هایی برگزاری هر گونه تجمع بدون مجوز در شهر تهران را غیر قانونی دانستند.
 
پیش از این فرماندار تهران اعلام کرده بود طلابی که درخواست تجمع داده بودند، این درخواست را پس گرفته اند.
نظرات بینندگان