arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳

برنامه سفر احمدی مقدم به الجزایر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در الجزایر، سردار سرتیپ ˈاسماعیل احمدی مقدمˈ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه در دیدار با سرلشگر ˈعبدالغنی هاملˈ مدیرکل اداره امنیت ملی ( پلیس ) الجزایر درباره همکاری های بیشتر میان دو کشور در زمینه مبارزه با تروریسم ، مواد مخدر ، مهاجرت غیر قانونی و دیگر فعالیت های نیروهای پلیس به تبادل نظر و رایزنی پرداختند.

طرفین پس از این دیدار در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به روابط خوب سیاسی میان دو کشور مسلمان و انقلابی اهتمام خود را برای تبادل تجربیات و همکاری ها در زمینه های مختلف اعم از مواد مخدر و تروریسم و جرائم سازمان یافته اعلام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به همراه فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر - رییس پلیس فتا - فرمانده دانشکده نیروی انتظامی و تنی چند از فرماندهان این نیرو امروز دو شنبه برای یک سفر رسمی سه روزه وارد پایتخت الجزایر شد.

احمدی مقدم قرار است در این سفر علاوه بر دیدار و گفت و گو با برخی مقام های الجزایری از مراکز مختلف پلیس این کشور نیز بادید کند.

فرمانده نیروی انتظامی ایران و هیات همراه در بدو ورود به الجزایر مورد استقبال مقام های عالی رتبه پلیس الجزایر و ˈمحمود محمدی ˈسفیر کشورمان در الجزیره قرار گرفت.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان