arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۱۸۷۴
تعداد نظرات: ۵۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
از شرایط پهنای باند اینترنت در کشور راضی نیستم؛

روحانی: دوران تریبون‌های یک طرفه به سرآمده/دیدیدم که ماهواره آمد و مبارزه در پشت‌بام و بالکن تاثیرگذار نبود/به جوانان اعتماد کنیم، آنها ایرانشان را با تمام وجود دوست دارند/باید بلوک فارسی را در شبکه های اجتماعی تقویت کنیم

چرا به جوانان خود اعتماد نمی‌کنیم؟ در یک زمانی فکر می‌کردیم اگر ویدئو وارد کشور شود ایمان جوانان‌مان پر می‌زند. دیدیم که ویدئو آمد و فراگیر شد و در ایمان جوانان ما نه تنها اثری نداشت، بلکه حضور جوانانمان در مساجد، محافل، دعا و توسل و حتی در مظاهر انقلابی و راهپیمایی‌های انقلابی بیشتر شد، به جبهه رفتند و از کشور دفاع کردند و افتخار آفرین بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئیس‌جمهور گفت: من به عنوان رئیس‌جمهور از شرایط پهنای باند اینترنت در کشور راضی نیستم و قرار ما با وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات این است که هرچه سریعتر به نسل سوم و چهارم برسیم و پهنای باند نه تنها برای منازل و تجارتخانه‌ها وسیع‌تر شود، حتی برای موبایل‌های مردم نیز صورت بگیرد.

به گزارش «انتخاب»، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز (شنبه) در چهارمین جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات با تبریک روز ارتباطات و اطلاعات به خانواده بزرگ این صنعت اظهار کرد: ما همه باید تلاش کنیم که کشور ان‌شاءالله در زمینه این صنعت به خودکفایی برسد.

روحانی با بیان این‌که "کلمه ارتباطات در گذشته معمولا در حد ارتباط فرد با اعضای خانواده، طایفه، قبلیه، روستا، شهر یا دیارش اطلاق می‌شد"، خاطرنشان کرد: گاهی نیز استثنائاً در سفری به مناطق دیگر کشور اطلاق می‌شد.

وی با بیان این‌که در سطح ملی نیز وقتی صحبت از ارتباطات می‌شد بحث ارتباطات دولت و ملت بود، تصریح کرد: اما امروز این ارتباطات از سطح منطقه و کشور خارج شده و ما در سطح جهانی شهروندان جدیدی به نام کاربران داریم. کاربر در واقع شهروند جامعه جهانی نوین دنیای امروز است.

وی اضافه کرد: یک زمانی بحث این بود که ما به سمت دهکده جهانی حرکت کنیم، اما امروز کم کم به سوی یک خانواده جهانی در حرکت هستیم.

روحانی ادامه داد: امروز می‌بینید که کشورهایی با چند هزار جمعیت و شهروند یک کشور را تشکیل داده‌اند اما گاهی یک شبکه بزرگ اجتماعی دارای میلیون‌ها کاربر است.

رئیس جمهور با بیان این‌که دنیای ارتباطات و اطلاعات، دنیای عجیب و غریبی است گفت: در هر دقیقه یک میلیون و هشتصد هزار لایک در فیسبوک زده می‌شود تنها در گوگل در هر دقیقه دو میلیون نفر از این سرویس استفاده می‌کنند و از سوی دیگر در هر دقیقه هفتاد ساعت فیلم وارد یوتیوب می‌شود و یک میلیون و سیصد هزار نفر در آن زمان فیلم‌ها را می‌بینند و دانلود می‌کنند.

وی با بیان این‌که این به معنای یک تحول بزرگ در دنیای امروز است تصریح کرد: گرچه نامش فضای مجازی است و ما با افراد به عینه برخورد نمی‌کنیم اما آثار این فضا بر جامعه و کشور کاملا عینی است حتی بر سبک زندگی مردم.

روحانی ادامه داد: امروز شما می‌بینید یک نفر از گوشه دانشگاه، خوابگاهش و یا گوشه اتاقش در منزل می‌تواند صدها و یا هزاران کیلومتر دورتر با کاربر دیگری در ارتباط باشد، سخن بگوید، پیام بدهد و پیام بگیرد.

رئیس جمهور در این ارتباط افزود: گویی دوران پیام‌های یک طرفه به سرآمده و کم کم به نقطه‌ای می‌رسیم که جایی برای استبداد پیام نباشد و دیگر دوران رساندن پیام از طریق بلندگوهای یک طرفه، منبرهای یک طرفه، تریبون‌های یک طرفه و سنتی به سرآمده است. امروز هر پیامی که در دنیا بازتاب وسیع‌تری داشته باشد پیام قوی‌تر و تاثیرگذار‌تر است.

وی با تاکید بر این‌که ما نباید دنیای سایبری را به عنوان دنیایی بدانیم که به خاطر اضطرار و ناچاری وارد این دنیا شده‌ایم گفت: ما باید دنیای سایبری را به عنوان یک فرصت ببنیم و تلقی کنیم.

روحانی ادامه داد: به یاد بیاوریم که قرن‌ها حافظ، سعدی، فردوسی و مولانا فرهنگ ایرانی و اسلامی را پاس داشتند و آن را به نسل‌های بعد منتقل کردند. در دورانی که ابزار مدرن در اختیار آنها نبود.

رئیس جمهور گفت: امروز این همه ما جوان، دختران و پسران تحصیلکرده و دانشگاه دیده داریم. دختران و پسرانی که علاقمند به کشورند و فضای بزرگی در اختیار آنهاست تا بتوانند از هویت ایرانی و اسلامی دفاع کنند. چرا این همه در تزلزل هستیم؟ چرا به جوانان خود اعتماد نمی‌کنیم؟ در یک زمانی فکر می‌کردیم اگر ویدئو وارد کشور شود ایمان جوانان‌مان پر می‌زند. سال‌های اول انقلاب دغدغه ما این بود که مبادا یک دستگاه ویدئو وارد کشور شود؛ چرا که اگر وارد شود و با سیمی به تلویزیون وصل شود دیگر چگونه ایمان را نگه داریم و هویت را حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: دیدیم که ویدئو آمد و فراگیر شد و در ایمان جوانان ما نه تنها اثری نداشت، بلکه حضور جوانانمان در مساجد، محافل، دعا و توسل و حتی در مظاهر انقلابی و راهپیمایی‌های انقلابی بیشتر شد، به جبهه رفتند و از کشور دفاع کردند و افتخار آفرین بودند.

روحانی اظهار کرد: بعدها قصه دیگری شروع شد، اینکه با ماهواره چه کنیم اگر خدایی نکرده تلویزیونی بتواند با یک دیش مخفی یا آشکار شبکه دیگری را بگیرد و جوانان آن شبکه را بببیند چگونه ایرانیت و اسلامیت می‌ماند دیدیدم که ماهواره آمد و مبارزه در پشت‌بام و بالکن تاثیرگذار نبود و نه ایمان مردم پر زد و رفت و نه هویت مردم از دست رفت.

رئیس جمهور افزود: امروز ظاهرا قصه دیگر برپا شده است و آن اینکه با اینترنت جوانان کاربر، ایمیل، موبایل و نسل سوم و چهارمش چه کنیم.

وی ادامه داد: من به همه دوستان عرض می‌کنم به جوانانمان اعتماد کنیم، به نسل جوانمان اعتماد کنیم. جوانان ما دارای فطرت‌های پاکی هستند ایرانشان را تمام وجود دوست دارند. به اسلام و خاندان ائمه اطهار عشق می‌ورزند و فطرت‌شان پاک است حالا در گوشه‌ای، روزی روزگاری، ساعت یا ماهی خطا شود می‌توان آن را برگرداند و قابل بازگشت است چرا که انسان توبه کننده و خداوند نیز بخشنده و رحیم است.

روحانی خاطر نشان کرد: این به این معنا نیست که ما به امنیت ملی فکر نکنیم و اسرار ملی‌مان را که به عنوان یک گوهر تابناک در اختیار ماست رها کنیم.

وی افزود: حتی کشورهای پیشرفته نیز نسبت به مسائل امنتی ملی‌شان برخی دغدغه‌های خاص دارند.

رئیس جمهور تاکید کرد:در مسائل اجتماعی آنچه که برای ما اهمیت دارد اخلاق عمومی و ارزش‌ها است. مصلحت دیگر را به رسمیت نمی‌شناسیم.

روحانی ادامه داد: حق ارتباط با شبکه اطلاعات جهانی را به عنوان یک حق شهروندی در کشور به رسمیت می‌شناسیم.

وی اظهار کرد:اگر روزگاری سواد به مفهوم خواندن و نوشتن بود و روزگار دیگر داشتن سواد به معنای ورود به دبستان و دبیرستان بود و در دورانی به مفهوم ورود به دانشگاه بود، امروز سواد به معنای ورود آسان به جامعه بزرگ اطلاعاتی و اینترنت است.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به وسعت فضای ارتباطات جهانی و استفاده بسیاری از کاربران از اطلاعاتی که وارد این فضا می‌شود،‌ گفت: مگر قرار نیست که ما امسال درپی اقتصاد مقاومتی باشیم، مگر توسعه و اقتصاد مقاومتی بدون توجه به فناوری‌های نوین که در راس آن IC و ICT هست امکان‌پذیر است.

روحانی با اشاره به اهمیت IC و ICT در بسیاری از رشته‌ها و فناور‌ها و تحقیقات گفت: دنیای امروز دنیای تحول عجیبی است و علم و مفهوم آن عوض شده است. تبلیغ و ترویج مفهومش عوض شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: مگر می‌شود به دنبال اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان باشیم و نتوانیم از فضای پرسود اطلاعاتی جامعه جهانی استفاده کنیم؟

رئیس جمهور با اشاره به این‌که امسال سال فرهنگ است تصریح کرد: ما در فرهنگ هنوز سپر به دست گرفته‌ایم. گاهی نیز شمشیر به دست می‌گیریم که این شمشیر چوبی است. می‌ترسیم، به کنجی می‌خزیم که مبادا تیری به ما برخورد کند.

روحانی اضافه کرد: اگر تهاجم فرهنگی وجود دارد که وجود دارد راه آنها شمشیر چوبی نیست ما باید با ابزار مدرن البته نه منفعلانه و ترسو بلکه فعال و شجاع وارد عرصه شویم و بخش بزرگی از این فضای اجتماعی و شبکه‌های اجتماعی را جوانان، دانشجویان، ایران دوستان و اسلام دوستان دست به تصرف درآورند و هویت اسلامی، ایرانی و اسلام رحمانی را به دنیا معرفی کنند.

وی با اشاره به تصویری که برخی از گروهک‌های تروریستی از اسلام ارائه می‌کنند از جمله ربودن تعدادی از دختران در نیجریه توسط "بوکوحرام" تصری کرد: یک گروه تروریستی نادان در گوشه‌ای از آفریقا دختران تحصیلکرده را می‌رباید و متاسفانه می‌گوید آنها را به عنوان برده گرفتم چون جرمی نابخشودنی انجام داده‌اند و به دبیرستان رفتند تا دانش بیاموزند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ما باید در این فضا باید چهره اسلام رحمانی را به دنیا معرفی کنیم اضافه کرد: وقتی که انقلاب پیروز شد، در همین سومالی و مناطقی که امروز مرکز تروریست‌ها شده‌اند برای پیروزی انقلاب دعا کردند. یکی از اهالی آنجا بعد از پیروزی انقلاب خاطره‌ای برای من تعریف می‌کرد که سال گذشته در 22 بهمن ما از شب تا صبح دعا کردیم که شما در انقلابتان پیروز شوید.

روحانی افزود: انقلاب عظیم ما در دورانی رخ داد که آن دوران معروف به دین‌زدایی بود. این انقلاب در آن زمان پیروز شد و ما شعار اسلام‌گرایی را در سطح جهان ترویج دادیم. در زمانی که غرب‌گرایی به عنوان فرهنگ حاکم در جوامع سیطره داشت.

وی با بیان این‌که ما باید بلوک فارسی را در شبکه اجتماعی تقویت کنیم و حضوری فعال داشته باشیم تا بتوانیم صنعت، کشاورزی و خدمات دانش بنیان را به پیش ببریم و فرهنگ اسلام واقعی و ایرانی را به جهانیان معرفی کنیم اظهار کرد: این کار،‌کار دولت نیست. کار مردم، جوانان، بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان است.

رئیس‌جمهور افزود: شورای عالی فضای مجازی، مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و همه و همه باید زمینه را برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان آماده کنند. این جوانان ما هستند که باید در این عرصه به میدان بیایند آنها قادر هستند که تحول ایجاد کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۹۹
غیر قابل انتشار: ۱۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
211
62
آقای روحانی لطفا شعار ندهید هر شعاری به عمل نیاز دارد.گفتید ما ایجاد شغل میکنیم و کسی را بیکار نمیکنیم از شغلی که دارد اما قوانین شما این را نمیگوید و بخشنامه ها و ضوابط مبنی بر اخراج کارکنان را ابلاغ میکنید به دستگاهها...چرا پاسخگو نیستید؟
امين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
286
52
ايشان در بخشي از اظهارتشان فرمودند كه ماهواره نه ايمان مردم را پر داد و نه هويتشان از بين رفت!!!!. ميشود از آقاي رئيس جمهور پرسيد پس ماهواره چه كار كرد؟ حداقل همان شبكه هاي به اصطلاح ديني كه براي ترويج اسلام در درياي عظيم شبكه هاي ماهواره اي فعاليت مي كنند چه اقدامي كردند كه به قول آقاي رئيس جمهور محبت اهل بيت در دل جوانان ما زنده شود؟؟؟؟ايشان طرفداري نسل جواني را مي كند كه خودش را غرق حجمه اي از اخبار رسانه اي كرده و نمي داند كدام درست و كدام غلط است. متاسفم
سمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
37
232
آفرین بر مرد روشن فکر ایران
روح الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
33
180
احسنت...........
leila
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
29
183
رئيس جمهور عزيز ما مثل هميشه عالي صحبت كرده اند. ما در فضاي مجازي با مشكلات عديده روبه رو هستيم، وقتي مي خواهيم از دولت حمايت كنيم، عده اي كه منطق سرشان نمي شود و فقط اهانت بلدند، آخرين تير تركششان اين است: شما با چه وسيله اي به فيسبوك آمديد؟؟؟ بازهم شكر خدا كه رئيس محترم جمهور بارها بر مخالفتشان با فيلترينگ تأكيد كرده اند و ما بسيار راحت تر مي توانيم از ايشان حمايت كنيم تا كساني كه خودشان دستور مستقيم براي عقب نگه داشتن مردم از تكنولوژي را مي دهند
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
31
148
درود بر تو ای مرد روزهای سخت................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
20
149
شاید وقتشه بعنوان رییس جمهور کاری بکنید.
من به امید عملی شدن وعده ها به شما رای دادم
نه به امید شنیدن انتقاد از وضع موجود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
22
105
لایک داره
انتخاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
25
113
آدم شیفته سخنان ناب و حقیقی دکتر روحانی میشود.
عصر ، عصر ارتباطات و گفتگو و اطلاعات است. هرچه به مردم به دید بی ظرفیت و مبتذل و بی بند وبار و نادان نگاه شود فساد بیشتروبیشتر میشود. خدا با آن خداییش به همه انسانها، چه عابدو زاهد، چه دزد و چه پلیس، به نسبت برابر گوش و چشم و دست و پا و حتی مغز داده است. اینها میخواهند هرچه دلشان میخواهد برای عموم ملت بخواهند و یا نمیخواهند. به استثنای کشورهای معدود جهان همه از نعمت ارتباطات حداکثری و نزدیک برخوردارند. به نظر من ما آنقدر خودمان را محصور کرده ایم که عده ی معدودی از جهان آنهم بدلیل اخبارهای سیاسی و هسته ای ایران را میشناسند. قدمت و فرهنگ و اصالت ایران چندین سال قبل از میلاد است و انقلاب اسلامی ما مردمی ترین انقلاب جهان. پس باید نه به شعار، بلکه به عمل جهان را تحت الشعاع مغزهای متفکر و دانشمندان برجسته و میزان درک و فهم مردم قرار دهیم. به امید ایرانی با ذهنیت جهانی و ماورایی.
مسعود از بوشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
21
72
سلام . همه چی خوب شده و امیدها زیاد ولی متاسفانه ما به تغییر رای دادیم اما باز تمام مدیرا ارشد استان بوشهر احمدی نژادی هستند و این موجب دلسردی مردم و نا امیدی شده لطفا سانسور نکنید تا شاید به گوش آقای روحانی برسد . استاندار ضعیفی به بوشهر داده . مطلب به این خبر ربطی نداشت ولی خواستم چون خبر به رئیس جمهور مرتبط بود . شاید خود ایشان و یا نزدیکان وی بببینند . ممنون از انتخاب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
128
29
با تمام احترامی که برای آقای روحانی قائلم حرف ایشون رو در مورد ماهواره که فرمودند نه تنها ایمان پر نزد بلکه قوی تر هم شد!اصلا قبول ندارم
خود من چند خانواده رو میشناسم که به خاطر این که تو فلان فیلم خارجی فلان خانوم شوهردار دوست پسر داره میگه منم باید دوست پسر داشته باشم و بعضیاشون خیلی راحت از هم جدا میشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
15
104
دوران خیلی چیزا بسر امده ولی ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
12
63
کاربر در واقع شهروند جامعه جهانی نوین دنیای امروز است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
17
48
احسن
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
20
75
از اینکه به روحانی رای دادم افتخار میکنم!
از اینکه در سخنرانی هاش به عموم مردم احترام میزاره نشون میده چ فرهنگ بالایی داره! و مهمتر از همه اینکه مثل بقیه کسایی رو که ماهواره دارن رو کافر نمیدونه نشون میده درک خوبی از دنیای امروز داره
عباس دريانورد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
25
65
روحاني خيلي مردي ما جوانان مثل كوه پشت تو هستيم.و باز هم مچكريم
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
18
65
سخنان بسیار زیبایی بود و بسیار دل نشین
امیدوارم دلواپسان اجازه اجرای آنها را بدهند
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
16
60
واقعا عالی گفتند ... آدم از داشتن یک همچین رئیس جمهوری لذت می بره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
18
49
خدا نگهدارت باشه فرزند غیور ایران اسلامی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
80
26
تاثیر ماهواره ها کاملا در زندگی مردم مشهوداست از نحوه ی پوشش لباس ولباسهای غیرمعمول تا آرایش های نامتعارف ودوستیهای خارج از عرف وشرع وپارتی های شبانه ومختلط وووو...... تا به کی وچرابایدبه خاطر از دست ندادن محبوبیت باید سرمان را زیر برف کنیم وخودمان را به خواب بزنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
14
50
آفرین خدا کند در عمل اتفاقی بیافتد و حداقل سرعت اینترنت بالا رود.
شششششششششش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
19
48
درود برروحانی وافکار باز وانقلابی او امیدوارم موفق باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
منظورت انقلاب فرانسه است؟!
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
16
41
صد آفرین به تو مرد وارسته ی با ایمان و خردمند موفق و پیروز باشی انشالله جناب روحانی عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
52
21
حالا اگر این نظر وبیان را آقای احمدی نژاد یا حتی یکی از نزدیکان وی داشت چه تهمت هایی که به وی نمی زدند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
30
8
مینویسم خیلی عالی سخن گفته تا بلکه نظر مارا هم منتشر کنید چون می دونم که اگر انتقاد کنم نظرم منتشر نمی شه به این می گن آزادی بیان از طرف شما ، به به عالی بود دیگه از این بهتر نمی شه سخن گفت روحانی سخنانش حرف نداره واقعا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
36
27
كلا قشنگ شعار ميدي! مچكريم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
11
44
آقای روحانی چرا درباره سانسور و فیلترگ گسترده سایتها نرم افزارها و شبکه های اجتماعی هیچ حرفی نزدید ؟؟؟؟ اعتراض نمی کنید ؟؟؟ هر روز یک نرم افزار رایگان و سایت مفید به بهانه های واهی بسته می شود این جوانان از سانسور و فیلتریگ و اهانت به شعورشان منزجرن....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
9
48
فقط حرف!!!!!!!!!!!!!!!!
سالهاست كه گوشهايمان از حرفهاي قشنگ پر است. همه مي دانند راه مقابله با غرب گرايي، بستن دربها نيست ولي عملا همان كار را ميكنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
13
41
*****لایک داری روحانی.روحانی متشکریم*****
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
4
46
جناب آقای روحانی!
ملت ایران فقط ر روزهای تظاهرات و راگیری ،و جوانان فقط در روزهای جنگ افراد فهمیده و عاقل و شجاع هستند ولی در بقیه ایام باید کسان دیگری به جای آنها فکر کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
7
29
روشنفکری و درایت غیر از این نیست.
ولی متاسفانه برخی خود را به جهالت زده و به این سادگی دست بردار نیستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
11
38
چقدر خوشحالم که شما رئیس جمهور کشوری!
Admin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
14
35
سربازتم
فدایی داری آشیخ حــســـــن...
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
11
35
آقای روحانی چرا عمل نمی کنید ؟ مردم انتظار عمل دارند ...
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
8
33
اقای روحانی حرفهایت زیباست اما تصمیم اینها نیست که شما می فرمایید تصمیم چیز دیگری است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
8
41
اگر بگذارند تو ایران را آن گونه که باید آباد میکنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
9
41
این صحبت های حسن روحانی هزاران لایک نه میلیونها لا یک داره. دمش گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
9
35
این سخنان رو باید با طلا نوشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
3
35
جناب رئیس جمهوری ! قیمت اینترنت هم در کشور ما خیلی بالاست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
11
27
احسنت ! واقعا جای تعجب است که یک دولت مرد این مسائل را بفهمد و شهامتش را هم داشته باشد آنها را به زبان بیاورد. در 8 سال قبل که حداقل چنین بوده !
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
9
36
حقا که ریاست جمهوری این ملت متمدن ومسلمان برازنده ی فردی روشنفکر وواقع بین چون شماست.نه متحجرین کوته فکری که تانوک دماغ خودشان راندیدند!!!
امير از تبريز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
13
38
شير مادرت حلالت باشه مرد... حرف دلمونو زدي كه سالهاست نتونستيم تو گوش يه عده متحجر فرو كنيم.... به رأي خودم افتخار ميكنم.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
20
20
او وقتی وزیر ارتباطات جدید شما اومدن که کلا وضعیت بدتر شده! امروز تا چند دقیقه پیش اینترنت اصلا قطع بود!
ناشناس
|
Australia
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
16
37
وقتی صحبتهای روحانی رو گوش میدم با تموم وجود افتخار میکنم که رئیس جمهور کشورم اوست. وقتی به هشت سال گذشته فکر میکنم با تموم وجود حس میکنم که باید تا آخر از روحانی حمایت کرد. این مرد چیزیه که امروز بهش نیاز داریم

زنده باد روحانی، زنده باد خاتمی، پاینده باد اصلاحات
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
9
37
روحانی اومد از آزادی بیان توی اینترنت حرف برنه پخش مستقیمش قطع شد
باید اول از آزادی بیان خودش شروع کنه
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
7
37
آقای روحانی عزیز؛گفته هایتان مقبول.اما به عمل کار بر آید به سخندانی(سخنرانی) نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
13
34
از یوتیوب میگه از فیسبوک میگه ولی به روی مبارک خودش هم نمیاره که این دو سایت سالهاست که در ایران فیلتره.
چاپ کن انتخاب
رضا
|
United Kingdom
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
13
41
عالی بود
راضیم از این که بهت رای دادم رییس جمهور منتخب من
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
75
19
الله اکبر. چطور می شود از رئیس جمهوری که منکر تاثیرات ویرانگر ماهواره و اینترنت تو فرهنگ و سبک زندگی مردمه و از کنار موضوع به این اهمیت مثل آب خوردن عبور می کنه انتظار پرداختن به دغدغه های فرهنگی ولی امر را داشت! این غصه را کجا فریاد بزنیم ای صاحب الزمان!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
59
21
بله برخورد صادقانه شما را با یک مستند ساده دیدیم!
نا آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
10
51
lما همه این ها را میدانیم . عمل شرطه نه گفتار
نظرات بینندگان